@ Mamsie, lekker genieten nog de laatste loodjes en snap ik dat je nieuwsgierig bent naar het beebje in je buik! @ Ika, ik heb jullie meisje helemaal nog niet gezien, tijd voor een fotootje??? @ Hier, nou vanochtend Dilan naar de psz gebracht en hij deed het hartstikke goed. Hij huilde niet eens toen ik weg ging en ging meteen spelen daar. Dat was wel heel fijn want zo heb ik hem toch met een gerust hart achter kunnen laten en maak ik me nu niet druk. Net nog wel even gebeld naar de juf en hij was nog steeds lekker aan het spelen, wel in zichzelf en nog niet met andere kindjes.
Ow ja en schoenen aantrekken, dat lukt mij niet eens meer op de mannelijke manier haha. Ik doe het nu staand en dan schuif ik mn voet in mn schoen en zet ik mn voeten op de stoel en dan mn schoen goed aan doen haha. En sokken dat lukt me al helemaal niet meer dus dat doet ML Maar komt misschien ook omdat ik steeds harde buiken heb en dan veert het helemaal niet mee pff..
Fijn Joy! T speelt ook veel op zichzelf (en vaak op een vaste plek). Heeft echt een tijdje geduurd doordat hij loskwam.
Fijn Joy! Heerlijk dat hij gelijk zo lekker ging spelen en nog steeds doet! Contact komt later wel! Foto van het pakje heb ik even in m'n album Babykamer gezet!
@manouk: gratis shoppen, amai gelukzak!!! hier nog steeds alles rustig... @joy: wat goed dat je manneke niet eens geweend heeft!!! ga subiet aanzetten voor aan die monitor te hangen
Bouwjaar, ja de pc is echt voor het bedrijf nu en mijn laptop voor prive. Ik kan via skydrive straks wel op zijn computer en mijn laptop de bestandeb synchroniseren, dus dat is wel handig. Eda, ja zonder laptop zwaar bagger nu gelukkig een pc gekocht. Maar hij gebruikt de tv als beeld scherm vind dat minder prettig voor bijv zp. Hij mag best weten wat ik typ maar moet ik telkens dat ding aan zetten. Heb nu tablet om te lezen en op mijn telefoon typ ik even. Want anders ga ik zo achter lopen. Maar handig is het niet. Gordijnen, hier ook tot op de grond. Ik heb in de winter vaak nog de raam open staan bij ons. Ik krijg meteen hoofdpijn als dat raam volledig dicht is. Dido,veel plezier op het meiden weekend. Mgbk, jij ook wen fijn weekend gewenst Joy, fijn dat de auto verkocht is Gelukkig hebben we een Audi A3 dus daar past genoeg in als manlief zijn gereedschap er niet in rond zwerft. Ika, fijn dat je zo genoten hebt van je uitstapje. Brr zou ik ook doen als ik niet kon zeggen dat het koud is buiten het bad en dat het bad genieten is MamavnDJ, schoenen aantrekken. Wat ben ik blij met mijn nikes nu. In stappen en klaar. Veel van mijn schoenen zijn instappers. Manouks, ja gelukkig wel wat rustiger nu. Baby daar in tegen niet slaap nog maar 3 a 4 uurtjes per nacht. Want rond 4:00u word ik wakker van ochtendgymnastiek Shopse Lov, wat een klote streek. Maar dit is jullie dag. Ik hoop dat je morgen komt melden hoe mooi eetcget was! Vandaag 27 weken al weer. Kan helaas geen foto plaatsen want die draait zp schuin via de telefoon. Maar hij is belachelijk groot groeit opeens weer heel hard nu.
korte update: niets nieuws te melden.... dinsdag weer controle by ander gyn aangezien de mijne in verlof is... weer even een baalmoment baarmoedermond nog potdicht en nog niet verstreken, hoofd voor bekkeningang, maar nog steeds niet ingedaald, maar daarom niet direct risico voor navelstreng als de vliezen zouden breken, want hoofd staat toch voor (is meer een risico bij dwarsligging blijkbaar) pfff wat valt er meer te zeggen, niets wellicht
Ik ga reageren op wat ik nog weet Ika, haha logisch dat M. huilt als ze vanuit de warmte zo ineens in de kou komt. Lov, je bent nu waarschijnlijk een getrouwde vrouw Van harte! Joy, fijn dat Dilan niet hoefde te huilen Wat heerlijk dat je verlof hebt! MamsieM, lekker dat je zo van je verlof geniet Lekker bezig met het kamertje zag ik. Winkel ze! Manouk, veel shopplezier! Fijn dat het 'gratis' kan Dido, hoop dat je een fijn weekend hebt! Zag een lieve foto op fb staan van in de dierentuin. Mgbk, hoop dat jij ook een leuk weekend hebt. In Leiden zijn genoeg restaurants. Eda, nog steeds rustig dus. Je moet vandaag aan de monitor? Trek je het allemaal nog een beetje? Zie je update nu. Balen joh Vanaf wanneer gaan ze actie ondernemen, bij 42 weken? Jaydee, fijne dag vandaag met je buik vereeuwigen! Losje, hoe is het met jullie kat? Bouwjaar, ging de treinreis nog een beetje? Ik haat het OV soms echt. Liefoe, hoe is het met jou? Parel, schuine foto is ook prima hoor Lizzie, hoe is het met jou? Fijn dat je toch weer online kan komen. Bevalt je baan nog steeds goed? MamavanDJ, lekker nog maar 4 weken werken Ben benieuwd naar je gordijnen! Woensdag was ik dus ziek thuis en gisteren voelde ik me weer een stukje beter. Had al even afgesproken dat een vriendin van mij zou langskomen met onze moeders die ook bevriend zijn. Ben nog druk in huis geweest, maar ik bleef me wel een beetje raar voelen. Heb trouwens zo enorm veel kleertjes gehad, sommige dingen nog helemaal nieuw, dat ik de komende maanden geen kleertjes meer hoef te kopen Ik verwachtte vandaag weer te kunnen werken, maar helaas. Heb kut geslapen, werd wakker met flinke hoofdpijn die niet weg wil gaan en heb weer een paar keer overgegeven. Was vanochtend zelfs even aan het huilen omdat ik er zo klaar mee ben...
@lies: dikke knuffel, ziek zijn lijkt met zo k*t, hier zou ik ook kunnen wenen, maar meer psychologisch lijden hier, lichamelijk geen klachten, maar ben er ook een beetje klaar mee in B leiden ze in 10 dagen na uitgerekende datum, dus zou donderdag zijn, maar ga het zien, vrijdag is mijn gewoonlijke gyn van wacht, maar weet niet of ze dat dan doen of niet.... ziet er meer en meer naar uit dat het een nov kindje wordt 1 of 2 nov niet echte leuke data maar ja
Knuffel eda! Wel een opluchting dat ze goed zit naar onder toe! Parel welkom terug Dido, leuke trip vandaag zag ik hoop dat je geniet! Mgbk, veel plezier dit weekend! Jaydee, geniet van je buikvereeuwigen Joy , dikke pluim voor D.! Manouks, shop ze Bouwjaar, heb gelezen dat je met de trein vaak weg bent petje af ik weet dat dat absoluut geen makkie is aangezien mijn man treinbestuurder is en zelf ook veel klaagt over wat er al mis gaat enz. Nog last gehad van je buik? Lies , uw geheugen is een dikke 10 ! Verzorg je toch maar ! Ik heb ook vandaag een ikkruipteruginbedmoment gehad en was deugddoend enkel een nachtmerrie rijker lol. Ik ga zo de kleertjes sorteren of spullen wat ik kan gaan wassen aangezien ik een wasrek te leen heb gekregen moet ik wel beginnen eraan. De rest wat mag gaat de droger in natuurlijk. Ga het enkel moeten zetten safe achter gesloten deur op de babykamer om te drogen Veel plezier dit weekend dames , Dl gaat voor het eerst uit logeren dus voor mij ook een "raar" moment
Lies. Ohh wat naar dat het wert terug is. Hoop op een betere dag morgen!! Eda. Je geduld wordt op de proef gesteld! Maar ook goed dat ze nog lekker blijft zitten. Ze is er nog niet helemaal klaar voor.. echt ze komt!!! Joy. Relaxt dat de auto is verkocht. Hebben jullie al een nieuwe? Of heb je iets op het oog. Lov. Gefeliciteerd!! Kom de taart zo brengen. Hier. Zo weer werken. Nog een half uurtje relaxen. Vind het werk leuk maar wel zwaar. En ik vind dat 38 uur werken teveel is. Nou ja. Werk deze week 45 uur. Durf nog geen nee te zeggen.... Ik zie r zo niet zo vaak. En daar baal ik van en dat ik ook nog een heel huishouden heb.. het is veel bij elkaar.
Lizzie, jij ook welkom terug e! Ai 45 uur is gewoon veel Je kunt het toch ergens aankaarten in de hoop dat ze je naar de toekomst toe dan ook respecteren hierin niet? Knuffel x
@lies beterschap, balen als je je zo rot voelt @eda sterkte balen dat er nog geen voortekenen zijn @lief nee Frummel is gewoon aan t bewegen vandaag Hopelijk vind je dochter t leuk Ik heb de hydrofielen al gewassen omdat ik witte was nodig had, hebben wat aan peuterkleding gekregen van mn zwager (duurt nog ff voort aan kan en of we t aandoen, tis j&m-kleding) @lizzie oeh dan maak je wel veel uur ja (ze hadden je blijkbaar wel hard nodig). Je wilt niet meteen nee zeggen, maar laat je niet alles de mik in schuiven he
Actieve beeb dus bouwjaar Ik heb de rompers , sokjes/broekkousen, krabwantjes, slabben al genomen dat is 1 kleine wasmand vol. Gaat er dadelijk in als de andere was van ons klaar is. Manouks , me jealous op je shoppingbait!!!!!
Eda, jeetje wst duurt het lang. Misschien toch maandag. Lov, gefeliciteerd. Lizzie, balen dat je R nu weinig ziet Werkse Lief, spannend dat dochter gaat logeren. Bouwjaar, lief dat je kleding hebt gekregen Speciaal voor lies wel op zijn kantje
Hoi lieverds Lies wat ontzettend balen dat je je jog steeds zo beroerd voelt. Had voor je gehoopt dat het over was. Doe maar lekker rustig aan. Gelukkig nu weekend! Lizzie wow 45 uur is wel heel veel. Snap dat je niet gelijk nee wilt zeggen maar zou toch aangeven dat dit te veel wordt zo. Heb je nog wat van je oude werkgever gehoord? Lief veel plezier en succes met de kleertjes wassen en drogen. Verstop ze maar goed voor de kinderen Eda wat stom dat er nog steeds geen voortekenen zijn. Hoop dat jullie kindje voor 1 november komt. Parel wow mooie grote bolle buik. Je lijkt echt al 36 weken ofzo.. haha Mooi hoor. Wij zitten weer in de trein naar huis. Goed geslaagd.. ook enorm veel geld uitgegeven maar dat geeft niks voor een keer Als we thuis zijn even opfrissen en dan nog lekker uiteten Fijne avond allemaal!
Lief en Manouks dank je wel Ja hij zit hoog en zit echt gruwelijk in de weg. Uit bed komen is een hele onderneming geworden hihihihi.
Tja parel t in de weg zitten wordt wsl alleen maar erger. Pff treinen gehannes ook op de terugweg. Zie nu iets staan ivm werkzaamheden, maar vanmorgen stond er niks en ook mn app heeft geen melding gegeven. Was net ff rennen voor de trein en daar was Frummel t zo te voelen niet mee eens. Stompen geblazen.