De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eda, oh spannend... hoop dat het gaat doorzetten! :)

@ Lizzie, ja we blijven gewoon verder kijken maar de auto die we willen staan er niet zoveel op op internet. En voor het onderhandelen zetten we mijn vader in haha.. die gaat over lijken wat dat betreft terwijl ML en ik altijd wel zoiets hebben dat een ander ook wat moet verdienen, dat heeft mijn vader totaal niet ;)

@ Ika, wat fijn dat alles zo goed gaat en je steeds meer jullie nieuwe ritme begint te vinden. Geniet ervan!

@ Parel, wat een oplichterij zeg. Dan daarbij leert de kraamzorg je ook wel hoe je bv moet geven.

@ Lov, hoe gaat het met je als getrouwde vrouw? En hoe is jullie dag geweest? Nogmaals van harte gefeliciteerd!!!

@ Plannen, vandaag lekker wat rommelen in huis. Moet weer nodig poetsen en mn moeder komt vanmiddag ff op visite. De treintjes van Dilan brengen, die had hij gisteren van haar cadeau gekregen vanwege zn eerste schooldag hihi.. maar hij was ze vergeten uit haar auto mee te nemen. Hopelijk wil ze me ff helpen in het huis :D Kijk er namelijk een beetje tegenop, want de laatste keer dat ik zo actief was in het huishouden lag ik 's avonds aan de ctg hmm..

2. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Doe dan maar rustig Joy! Moeders wil vast een handje helpen!
    Tis hier ook één grote puinzooi! Manlief is in de keuken bezig. Hopelijk deze week klaar, dan vraag ik moeders ook voor volgende week!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, idd gewoon je moeder vragen. Mijn moeder helpt mij nu ook met diverse dingen als manlief op het werk is. Gisteren voor het eerst de stofzuiger zelf door het huis gehaald. Dat was nog best pittig.

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Joy, je moeder zal je vast wel willen helpen.
    Ja is echt oplichterij vind ik is ook niet eens van hun als organisatie maar van die consulent op zich. Krijg een speciale kraamhulp geschoold op bv. Alleen wel dat boek gekocht voor 225 euro minder. Gewoon om al wat te lezen

Mvndj, haha ja ik moet er soms echt om lachen. Van de week hebben we op playstation spel gedaan en daar erg druk mee gedaan. Telkens als ik even stil zat was het druk in mijn buik en toen we gingen slapen begon het feesten en nog activer dan normaal :D

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eda, spannend zeg! Hoop echt dat het doorzet!

Joy, vragen en anders niet teveel doen. Beetje doseren ;)

Ika, blijf maar lekker op die roze wolk meid!

Lov, al gewend aan het idee dat je nu getrouwd bent?

Hier zo het speelgoed eens uitzoeken. Gaat een deel naar de kamer van T zodate er ruimte in de woonkamer is voor de box.
    Ml werkt tot vannacht laat, eet vanavond bij schoonouders.
    Morgen vrienden te eten, erg leuk!

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Leuk hè Parel en MvDJ, dat actieve getrappel. M. was een beweeglijke baby in de buik en dat is ze nu nog. Ze tilt ook steeds haar hoofdje op. Volgens mij heeft ze een sterk nekje doordat ze al heel lang met haar hoofdje omlaag lag.

7. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Zal er toch iets aan de gang zijn bij Eda? Ze is niet meer online geweest...
    Ga nu naar een verjaardag, tot vanavond ladies!

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik hoop het zo voor der.

Veel plezier met de verjaardag

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja hoop het ook voor Eda!

Zou Lov nog aan het bijkomen zijn van haar huwelijksnacht ;):D?

Zo, speelgoed uitgezocht. Zit nog een zak duplo in de wasmachine (pfff T had besloten dat er wel wat in de zandbak kon). Zijn de hondeharen er ook weer even af. Huis is redelijk op orde. Box staat beneden en is schoon (moet alleen nog in elkaar). Ik nestel lekker verder.....

10. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Spannend Eda!! Ik hoop dat het inmiddels heeft doorgezet meid.

Ik ga even snel verder met mijn werkjes in huis. Vanavond op visite bij m'n ouders en wil het wel graag af hebben (hoezo nesteldrang...) Maar wilde even spieken hoe het met Eda was

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wanneer ga je weer naar de vk? De bandenpijn is wel verrot, ik heb er niet veel last van gelukkig.

Nouuuu eda niet zo denigrerend! :p
    Ik snap wel dat je t beu bent.
    Spannend je voorweeën, hoe is t nu?

@ika goed om t horen dat t lekker gaat.

Nou Frummel is nog een flink tijdje bezig geweest ;)

:$ wat een geld!! Dat zou ik ook niet doen. Bij ons is er een info avond op de vk praktijk door de ggd. Gratis. Hebben jullie ook niet zoiets? Kan altijd ff kijken op de site vh ggd

@joy rustig aan he met het huishouden

@jaydee haha succes met je nesteldrang :D

Na de sportles vanmorgen maar besloten voorlopig op te schorten. En alle eisen van eerst (zw verkl, max 4 mnd) is opeens weer terug gedraaid :(:) Hij vroeg hoelang, kep nu maar tm maart gedaan. Kan altijd weer eerder beginnen.
    Moet zeggen dat ik t wel moeilijk/frustrerend vind, dat im t niet meer kan. Ik kon t tempo niet goed mee komen en dan neem ik al kleine stapjes en ik moet te veel alternatieven doen. Op zich vond iedereen t wel een zware les, dus misschien ook wel wat pech maarja.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jammer Bouwjaar maar je bent ook al bijna 30 weken he. Is ook niet gek dat je even een stapje terug moet doen!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nee t is ook niet gek, maar ik kan daar dan niet zo goed mee omgaan.:) Moet even wennen ;)

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha dat is ook lastig he. Ik heb dat ook wel hoor. Van die: hmmmm misschien moet ik dat niet meer doen-momenten.....

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eda is sinds 8.51 niet meer online geweest.... Lijkt hoopvol!

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Helloo,

Eda ohh wat spannend! Heb het gevoel dat je nu bezig bent. Ik duim voor je X

Lov hoe is je eerste dag gegaan als mevrouw L.? Hoop dat jullie onvergetelijke dag hebben gehad gisteren.

Bouwjaar wel balen he dat je niet meer kunt doen wat je graag wilt omdat je lichaam niet mee werkt. Maar wat mamsie ook al zegt, je bent gewoon al bijna 30 weken. Het is wel logisch dat je lichaam dat nu niet meer trekt. Komt wel goed schatje ;)

Mgbk & Dido lekker aan het genieten van jullie weekendjes weg?

Losje werkse, bikkel ben je!

Ika heerlijk hoor dat jullie zo genieten van alles. Heb je een leuke dag gehad met de visite?

Mamsie hoezo nesteldrang? Haha goed bezig hoor!

Jaydee jij ook lekker aan het nestelen? Hihi. Voor jullie wordt het nu ook echt al spannend zeg :)

Lies hoe gaat het vandaag met je? Hoop niet meer zo beroerd.

Parel druktemakertje dus in je buik. Ik denk een jongetje ;)

Mamadj leuke verjaardag gehad?

Hier vanmiddag even naar het centrum geweest. Nog wat lekker dingetjes voor in bad gekocht en een lekker geurtje. Nu aan het oppassen op mijn jongste nichtje. Ze is niet helemaal fit en viel net op mijn arm in slaap. Ze ligt nu lekker op de bank te slapen en wordt zo weer opgehaald.
    Ik baal trouwens weer eens van mijn cyclus. Vandaag cd 21 en nog steeds geen eisprong gehad. Mijn temperatuur is al een paar dagen heel laag maar er komt maar geen stijging. Wel al een paar keer een beetje buikpijn gevoel rechtsonder. Lijkt net of die niet wil springen. Hmm ben benieuwd wat voor cyclus dit wordt.

Fijne avond allemaal X

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Niu spannend voor eda, ik hoop dat t aan de gang is of ze inmiddels bevallen is.

@manouk hmm balen. Lange cyclussen zijn stom :x

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ah Manouk, niet fijn zeg! Inderdaad, gewoon stom een lange cyclus......

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hey meiden,

Ik lees morgen weer rustig bij. Nu nog in het noorden en morgen richting huis.

@Eda Hoop dat het een startsein was en de jullie meisje maar snel in goede gezondheid bij jullie mag zijn.

@manouk Irritant een lange cyclus! Hier vandaag dag 13. Vanaf morgen toch maar weer stiekem aan de ovu's ;)

@mgbk Hoop dat je lekker met je mannetje aan het genieten bent.

@lov Hoe is het leven van getrouwde vrouw
    :)

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik kwam ook ff kijken hoe het met Eda is. Ik hoop dat bt nu doorzet of dat ze al bevallen is :)

@Manouk, jeetje dat is niet leuk van je cyclus :(

Hier was het gezellig druk vandaag. Dat was ook te merken aan de kleine meid. Die moest het allemaal even verwerken en was dus behoorlijk huilerig. Nu ligt ze lekker te slapen. Veel cadeautjes gehad. Er kwamen zelfs nog pakjes uit Frankrijk van twee collega's van manlief.

Deel Deze Pagina