De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk Ika!
    Ja die kraamvisite is altijd wel pittig he voor die kleintjes... Morgen weer druk?

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, yep, in de ochtend de beste vriend van manlief en 's middags familie van manlief. Maandag krijg ik visite van mijn Duitse oom en zijn gezin (3 jongens) en woensdag een oud-collega. Druk druk de komende tijd.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wel leuk he, al die visite! Je wil toch je meissie graag "showen" :D

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zeker, ik ben zo trots! :D

5. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Manouks, haha ben echt heel erg benieuwd eigenlijk nu :p Het is wel echt een druktemakee. Balen dat je cyclus langer is

Bouwjaar, moeilijk om het sporten dan op te geven. Vond dat ook balen. Ik moest al snel stoppen wegens slag gevaar in mijn buik met sporten.
    Bij de ggd gekeken hier maar eigenlijk niks in die trant en alle cursussen zijn in de grote steden hier. Ja er zit er een maar als je der ziet en hoort denk je nee, ben een keer mee geweest met szus en dat mens die de cursus gaf was zweverig, niks voor mij.

Dido, geniet nog even van deze avond.

Ika, allemaal nieuwe indrukken. Fijn dat ze nu lekker slaapt.

Manlief is op playstation aan het spelen en baby trappelt mee. Manlief kan zo lekker tegen zich zelf en het poppetje lullen en dan zeggen ja hallo weet jij het blijkt hij het tegen mij te hebben en ik zit te lezen :p
    Vanmiddag onder de douche ging heel mijn buik op en neer zo grappig om te zien :D

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    En terecht!

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bijzonder he Parel, om te zien! Ik lig ondertussen in bed tv te kijken en mijn buik gaat ook alle kanten op.

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Eda, hoe gaat het met je?

@ Manouk, ik hoop dat je eitje gauw komt.. mag wel eens op cd 21 he? Hopelijk kun je gauw gaan klussen :)

@ Ika, leuk dat de dag geslaagd is geweest. Ja soms is het net even teveel voor die kleintjes, teveel prikkels. Dilan had er al snel last van moet ik zeggen. Ook als de box bijvoorbeeld trubbelig was, met een muziekmobiel erboven dat soort dingen.

@ Hier, mn moeder heeft meegeholpen met poetsen hihi nou ja ze heeft eigenlijk het meeste gedaan. Wel heel erg fijn! We hebben ook mijn inrichting wat veranderd, eens in de zoveel tijd dan moet het gewoon weer allemaal anders staan :p

Vanaf wanneer zetten jullie de box eigenlijk neer?

9. Parelbloesem

Joy, dat is een goede eigenlijk. Wij zitten beetje met de kerstboom die staat te dichtbij dus ben ik bang voor naalden in de box (waar hij normaal staat. Denk dit jaar een kleine kerstboom aan de andere kant van de kamer. Wil de box beetje op tijd plaatsen ivm de dieren om ze te leren dat ze er niet in mogen.

Mamsie, ja dat is echt grappig om te zien.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Box staat al beneden. Hoop dat ml hem morgen in elkaar zet!
    Ik ga slapen. Truste meiden!

11. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi meiden, even snel... verjaardag was erg leuk, jongens doodop...zijn net een kwartiertje thuis.

Niet de klok vergeten vannacht he!!

Nou als Eda niet aan het bevallen is eet ik m'n schoen op!

Trusten allemaal!

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Denk dat ik m ergens in de 38e week neer ga zetten :) Dat ding staat me zo in de weg hihi maar ik vind het ook wel weer leuk want dan lijkt het voor mn gevoel steeds dichterbij te komen dat de baby komt.

Ik denk ook dat Eda aan het bevallen is, niks voor haar om bijna een dag niet te reageren :D

13. Parelbloesem

Ik hoop het voor Eda ze was er echt aan toe.

Mvndj, onze klokken staan al goed ;)

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi dames,
    Heel druk gehad.....
    Net klaar met werken....
    Spannend eda!!!!!!

Morgen verjaardag van me nichtje, ik heb nike's gekocht voor haar maat 19 zooooo schattig.
    Mezelf verwend met nieuwe schoenen jasje en twee truitjes!
    Probeer morgen bij te lezen....alvast een dikke knuffel♥

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Pompidom.... Lig wakker in bed. T was wakker dat hij zijn dekbed op een knappe manier van zijn bed had gehaald. Hij sliep zo weer maar ik niet. Baby heeft de hik, ml snurkt en stinkt naar knoflook......(en ik was benieuwd of ons 2e kindje er al was ;))
    Truste maar weer!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Morguh meiden!

Hoe hebben de kids het gedaan met het uurtje extra? Hier krooop T om 6 uur nieuwe tijd bij ons in bed (is normaal rond 7 uur wakker) maar viel weer in slaap tot 7.30 dus ik ben blij!
    Ga straks even koffie drinken bij mijn ouders die terug zijn van vakantie. Vanmiddag vrienden te eten.
    Fijne zondag!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi M. heeft nog geen boodschap aan de wintertijd. Die komt een uur vroeger voor de voeding ;) Eens kijken of we het gedurende de dag steed een kwartier op kunnen schuiven.

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha ja, als je zo klein bent maakt die klok niets uit he! Gewoon wakker worden als je wil eten!

Hoe voel je je eigenlijk Ika? Al een beetje opgeknapt fysiek gezien?

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier kwam zoonlief om 7 uur nieuwe tijd dus ook netjes (normaal rond half 8).

Vanochtend minder goed nieuws gehad. Vriendinnetje die pas is bevallen, ging niet zo goed met het kindje en er is nu een hartafwijking geconstateerd. VSD met een groot gat. Dus was gisteren overgebracht naar het Radboud en vanochtend ging het zo slecht dat ze aan de beademing is gelegd. Er is een operatie nodig, maar ze willen daarvoor het liefst dat ze 5 kg weegt en nu weegt ze 3300 dus ze zitten voorlopig nog wel in het ziekenhuis. Mits het echt levensbedreigend wordt dan gaan ze haar met spoed opereren dus het is nog afwachten.

@ Eda, hoe is t meid? :D

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @joy Jeetje zeg wat naar :( voor je vriendin, man en t kindje. Hopelijk komt ze goed aan en kunnen ze snel opereren. Pfff.

Deel Deze Pagina