De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey lieverds!!!

Het was natuurlijk super! We hebben genoten en toch is het anders nu als getrouwd stelletje hahah, maar het is tevens iets waarvan je het nog niet echt beseft.

De dag is mooi verlopen, het weer was mooi en de ceremonie was super!

Ik heb het nog 1:30 zien worden en het gister ook heel de dag nodig gehad om bij te komen poeh poeh. Heb ook veel te veel gedaan heel de dag maar kan niet stilzitten dan he hahaha.

Zo nu ga ik verder relaxen ...

Eda ik hoop dat je idd bezig bent met bevallen meissie.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jeetje Joy, dat is toch weer schrikken he.... Hopelijk gaat het allemaal goed komen met het kindje!

He Lov! Super dat je genoten hebt. Gek he, dat het toch anders is getrouwd zijn. Ik had dat ook terwijl we al jaren bij elkaar zijn......

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Joy, jeetje zeg dat is schrikken!
    Hoop dat allemaal goed gaat komen.

Kindjes en wintertijd, toch wel grappig hoe ze reageren. Kindje in mijn buik reageert duidelijk op dat ik langer in bed lag hihi. Druktemaker, dus ben komend jaar benieuwd hoe die het doet.

Ika, wel slim om telkens kwartiertje te rekken tot je op "normale" tijd zit.

Hier lekker luie dag ben ik aan toe. Verder lezen in mijn bv boek. Morgen om 7:50u melden voor suiker test dus moet nuchter blijven vanaf 22:00 en dat tot minimaal 10:00u maandag zie er best tegen op. Vooral veel suiker op nuchtere maag, vroeger kreeg ik van mijn moeder weinig suiker en al helemaal geen drankjes als Taksi want dan werd ik zwaar agressief. Me moeder gaat morgen mee gelukkig.

4. Parelbloesem

Lov, super dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Nu lekker rustig aan.

5. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lov, fijn dat de dag mooi is geweest. Ik vond het eigenlijk niet anders toen we eenmaal getrouwd waren, vond het wel heel erg wennen dat ik toen ineens moest zeggen 'mijn man' ipv mijn vriend. En mijn achternaam dus ook veranderd was... heb me in het begin wel regelmatig versproken haha. Maar nu weet ik eigenlijk niet beter meer, nu vind ik het zelfs raar om mijn eigen achternaam te zeggen.

@ Kindje vriendin, ik hoop ook dat ze snel aankomt zodat ze de operatie kunnen uitvoeren maar verwacht dat ze voorlopig nog wel daarop aan het wachten zijn want het gaat erg moeizaam met het gewicht.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Parel, succes morgen!

Joy, ze moet ook nog best veel aankomen he.... Zie net je onderschrift. Valt me weer op hoe snel kindjes lang zijn. D* was toch al ruim 30 cm. Ze komen echt in gewicht nog veel aan die laatste 20 weken.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ mamsie, ja tweede gedeelte komen ze inderdaad vooral in gewicht nog aan. D was dus een lange dunne ;) Maar ze was ook wel iets groter dan gemiddeld op dat termijn, want toen we begonnen met de inleiding vroeg ik hoe groot ze ongeveer zou zijn zodat ik me kon voorbereiden als ik haar zou zien. De verpleegster zei toen tussen de 20-25 cm (het mandje was namelijk maar 30 cm en volgens de site was dat ook voor kindjes tot 24 weken zwangerschap) Ze was dus ook iets te groot voor het mandje en we hebben haar beentjes wat moeten optrekken om haar er mooi in te leggen.

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goeiemorgen,

Lov wat super dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Zet je nog mooie foto's van jullie op fb? Jullie zagen er vast prachtig uit! Ga maar lekker nagenieten.

Joy ohh wat een naar bericht. Hoop dat de kleine snel aankomt en dat ze geopereerd kan worden. Vreselijk ook voor de ouders.

Parel relaxe vandaag!

Mamsie lekker dat T. bij jullie in bed nog even heeft doorgeslapen!

Ika slim om elke keer een kwartiertje later te voeden, hopelijk komt ze gauw in het goede ritme. Veel plezier met alle visite.

Eda zooo spannend.. hoop dat je gauw iets kan laten weten!

Mijn temp heeft vanochtend eindelijk een stijging gemaakt van 0.25 dus hoop dat het morgen verder stijgt. Dan heb ik gisteren mijn eisprong gehad, eergisteren geklust.
    Vandaag alweer het laatste dagje van mijn weekje vakantie. Lekker relaxen vandaag.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, wat naar van dat kindje, hopelijk komt het snel goed.

@Parel, succes met de glucosetest morgen!

Hier gaat het lichamelijk herstel goed. Ik voel me steeds meer de oude worden. Alleen wat vervelende bijwerkingen van mijn bloeddrukmedicijnen. Mijn hechtingen genezen goed, nog wel een eitje op mijn kont ;) (ik had een bilknip). Nog wel veel nachtelijk zweten. Het gewicht wat ik voornamelijk was aangekomen is kennelijk toch vocht, want ben al bijna op mijn oude gewicht en mijn broeken passen weer.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dan was ze inderdaad lang!

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, mooi die stijging! Kunnen we weer duimen draaien....;)

Ika, heerlijk hoor je broeken weer aan! Fijn dat je redelijk hersteld bent al. Is toch pas een kleine 3 weken na de bevalling.

Het kan toch haast niet anders dan dat Eda bevallen is of nog druk is. Niets voor haar om hier niet meer een berichtje te plaatsen. Hoop echt dat ze al lekker aan het genieten is van de kleine!

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ja, ze was hier voor het laatst gisterochtend. Ik hoop zo dat alles voorspoedig is gegaan en ze lekker aan het genieten is. Echt spannend.

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Veel plezier met je verlof!!

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

fotoooo :)

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Geweldig e dat aftellen ,geniet er maar idd van :)

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Nee nee ,pas de 4e november :)
    Hij krijgt as.dinsdag zijn prikjes en alles wat errond hangt :)
    Nog even geduld voor ons!

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Woehoeeee SPANNEND !!!
    Hoe is het nog met je???

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Best duur ja hier zijn zo'n cursussen altijd vergoed door het ziekenfonds.
    Maar als je vragen hebt altijd welkom :)

19. Parelbloesem

Ika en Mamsie, thanks ben wel erg zenuwachtig.

Manouks, jij ook een fijne relax dag.

Eda, ik heb het gevoel dat je je kleintje al lekker in je armen hebt. Je blijft zo lang weg. Zo ja geniet er maar van.

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Joy ,wow ernstig idd.voor je vriendin der babytje :(
    Hopelijk komt alles goed!

Hier de 1e wasjes gedaan (maar nog lang niet klaar hoezo veel kledij lol)en dan leg ik alles in de commodelades en dan ben ik daarvan af.
    Ik ben geen mens die graag de was ,strijk doet en met nog 5 man in huis die ik moet organiseren...
    Het laatste wat ik wel was is alles van het wiegje ,bedje ,de MC en de kinderwagen :)

De manden strijk staan klaar ,heb gisteren zitten kuisen en het ging gewoon niet ik had veel te veel harde buiken ,last om goed te ademen ,heb een potje zitten janken dat niet kunnen doen me soms wel de keel uit komt.

Ben ook verhoogd met de insuline naar 8E omdat hij s'morgens weer te hoog stond.

DL is voor het eerst logeren van gisteren op vandaag ,ze komt dadelijk thuis.

Liefs x

Deel Deze Pagina