Hier worden ze doorgaans ook vergoed. Maar zij zit niet aangesloten met haar cursus bij het kraambureau zelf dus mijn verzekering wil dat niet verzekeren best logisch Lees nu dit boek
Goedemorgen Eda, wat enorm spannend! Hoop dat je inmiddels bevallen bent van een prachtige dochter Lov, fijn dat jullie dag zo geslaagd was! Zet je nog foto's in je album of op facebook? Parel, mooie buik! Wel lastig die banden pijn, heb er zelf bijna geen last van. Morgen een spannende dag, succes! Bouwjaar, haha ik heb ook moeite te accepteren dat ik sommige dingen niet meer kan. Liefoe, ik vind het wel leuk om babywasjes te doen, maar ons huishouden bestaat vdrder ook maar uit 2 personen Hoe was de logeerpartij van je dochter? Ika, haha M. die zich niets van de wintertijd aantrekt, ik geef haar geen ongelijk Veel plezier met alle visite! Joy, je dochtertje was dan inderdaad lang! Geniet je lekker van je verlof nu? Manouk, pff lange cyclussen Hopelijk heb je nu je eisprong gehad! Sorry, meer heb ik even niet onthouden. Gisteren voelde ik me gelukkig een stukje beter. Heb alle babykleding gewassen en in de kast gelegd, alle andere kasten in huis met mijn man uitgeruimd, de ramen overal gelapt, schoongemaakt in huis en pannenkoeken gebakken. 's Avonds kwamen vrienden voor mijn verjaardag en ik heb leuke spulletjes voor ons meisje gehad Mijn lieve man heeft net overal gestofzuigd Vanmiddag komt mijn familie langs. Druk weekend, maar gelukkig doet ml heel veel! Fijne dag allemaal!
Leest het vlot parel? Snap je hoor, is eigenlijk jammer want zo demotiveerd men iets wat toch belangrijk is "borstvoeding" geven .
Zoveel kan ik niet presteren op 1 dag lies petje af! Ja ben nu bezig met de neutrale body's , De gekleurde liggen al in de man weggemoffeld Dl heeft een geslaagd 1e logeerpartijtje gehad De mama ervan is kleuterjuf dus ze weer voor entertainment te zorgen.
@ Lies, wow wat hebben jullie veel gedaan... ik krijg dat niet eens in een paar dagen tijd voor elkaar Wel lekker hoor! Ik ga binnenkort ook eens beginnen met de grote schoonmaak. Ik geniet heerlijk van mn verlof, was er echt aan toe en verveel me geen moment haha... @ Bouwjaar, ik ga ff naar je fotootje kijken
Bouwjaar, mooie buik. Lies, fijn dat beter gaat. En fijn dat je man veel mee werkt. Dankjewel. Lief, ja leest vrij vlot. Mijn beslissing stond ruim voor zwanger raken alvast en manlief heeft de zelfde gedachten. Maar vind het toch wel fijn er wat over te lezen.
Ohhh kwam even spieken of Eda al iets had laten horen. Kan bijna niet anders dat het op gang is gekomen en nu nog ligt te puffen ( hoop het niet) of al lekker ligt te knuffelen met haar kleintje. Bouwjaar. Mooie foto. Jij gaat voor mijn gevoel ook echt snel! 30 weken dansje!! *swing*swing* Komen mooie weken/maanden aan met alle kleintjes die geboren gaan worden. Hopelijk ook nog wat roze!! Hier. Ik zit de hele tijd te denken aan morgen. Morgen het onderzoek van mijn bm, Vind het spannend puur omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Ach ja de avond zal snel voorbij zijn. Ik moet werken tot 12.
Wat ik nu weet is dat ze met een camera in mijn bm gaan kijken. Gyn zei ook iets over vloeistof. Maar de arts die dit gaat doen heeft er niks over gezegd. Hij heeft ook allebei de curettages gedaan. Hopelijk is het allemaal niet zo pijnlijk. En snel voorbij en krijgen we groen licht voor een nieuw wondertje.
Als ze je eileiders doorspuiten met vloeistof, dan is dat wel pijnlijk. Heb ik ook gehad. Moest van te voren ibruprofen nemen en mocht ook niet zelf terug rijden. Denk niet dat ze dat gaan doen anders hadden ze dat wel gezegd. Komt wel goed meissie! Maar spannend is het zeker!
Hey meiden, ik ben weer terug na een heerlijk meiden weekend. Lekker genoten van m'n nichtjes en zus natuurlijk. Zwager was op pad. @Eda Hopelijk kom je ons snel mooi nieuws melden! @lizzie Spannend meid! Krijg je dan ook gelijk de uitslag? Veel sterkte en succes alvast.
Spannend morgen Lizzie. Ik heb laatst ook iets gelezen over een vloeistof die in de baarmoeder wordt gespoten (dat kan een onderdeel zijn van het fertiliteitsonderzoek waar we misschien mee gaan starten). Dat is volgensmij bedoeld om te kijken of er afwijkingen te zien zijn in de baarmoeder, bijvoorbeeld een andere vorm of oneffenheden, dit kunnen ze dan op een echo zien. Hier voel je volgensmij niks van en die vloeistof plas je later weer uit. Ik denk dat ze dat morgen bij je gaan doen maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Hoop dat er niks gevonden wordt en dat jullie er snel weer voor kunnen gaan! Fijn dat je heerlijk hebt genoten Dido!
Mamsie. Ik moet wel ibru slikken. Rond 12 uur. Daarom ga ik optijd naar huis op het werk. En een uur voor de behandeling. Manouk. Klinkt wel een beetje wat de gyn zei. Wat voor mij gevoel de hoofdrede is dat de placenta heel moeilijk te verwijderen was. Dido. Leuke tijd gehad dus. Lekker van genieten. Eda. Ik vind het wel heel spannrnd worden hoor...... let us know.
Hmmm dan kan het maar zo dat onderzoek zijn. Nou ja, hoop dat het gewoon allemaal meevalt meid! Ja, wacht ook "geduldig" op nieuws van Eda......
Ach ja. We gaan het zien. Hopelijk niet al te lang pijn van. Moet de volgwnde dag gewoon werken. Soms vind ik het ook wel fijn om niet alles tw weten. Zou me alleen maar gek maken
Ja dat is weer het nadeel he. Ik kreeg zo'n boekje mee en had dus gelezen over hoe en wat. Tja, nacht slecht geslapen, me druk gemaakt etc. Pijn viel overigens wel mee hoor. Zodra de vloeistof erdoor was, was mijn buik nog gevoelig maar meer niet.