Lizzie ,zo'n HSG kan idd.pijnlijk zijn dus neem zeker iemand mee! Meestal leveren die onderzoeken goed resultaat op (hogere vruchtbaarheid door spoelen eileiders). dido , wb! Parel , Bouwjaar , mooie foto!
Liefoe. Ik heb geen idee of ze dat gaan doen. Hahha eigenlijk wil ik gewoon dat we er weer voor kunnen gaan. Heb lang genoeg gewacht. Maar extra vruchtbaar klinkt goed. Is je was helemaal gestreken.. heb hier nog een paar bloesjes hangen. Ik er me niet toe zetten om het te strijken.
Sorry dat h zo lang duurde eer ik x liet weten... In zkh gn internet,dus ben nu op tablet via gsm netwerk v m'n man. Goed nieuws: Noémie is gist om 16u35 geboren, 2,740 kg, 49 cm! Lang verhaal zal ik volg Week typen, spoedige bevalling,mr. lig nu à bed gekluisterd d'r Vl. Bloedverlies: infuus,bloedtransfusie, urinesonde... Ik neem elke dag zoals h komt, dochter doet h goe, dat is h belangrijkste!
Alle kledij van ons is klaar ,ik wil graag de kledij strijken nu van de kleine maar de kids zijn wakker (teveel kleurtjes die het geslacht verraden). Eens die slapen is de volgende mand in de aanbieding ,andere gaat de droger in en 1 met boxpakjes de wasmachine ook (te vouwen). Smijt er maar bij
Eda en ML : Bekijk bijlage 357354 Hopelijk een spoedig herstel en genieten maar van jullie meisje , dan is ze toch snel gekomen zoals ik het lees
Edaaaa van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noémie! Wat ontzettend fijn dat je haar nu eindelijk in je armen mag houden. Heel veel sterkte voor jou en hoop dat je gauw naar huis mag. Klinkt heftig allemaal. Ik wens jullie heel veel geluk, liefde & gezondheid toe. Super dat jullie meisje het goed doet. Dikke kus X
Losje ,jij hebt ook weer wat lekkers gemaakt zag ik op fb mmmm hier staat er cake in de oven en de soep op't vuur. Morgen komt er een jongen uit de klas spelen van de oudste , dan bak ik pannenkoeken.
Eda en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!! Eindelijk is ze er dan. Jammer dat je veel bloed hebt verloren maar hopelijk sterk je gauw aan. Lekker genieten van jullie dochter!
Eda en manlief, gefeliciteerd met jullie dochter!! Zo te lezen een vlotte bevalling, balen van het bloedverlies. Lekker aansterken! Fijn dat Noémi het goed doet! Rest reageer ik ff niet op, voel me weer beroerd. Heel de dag op bed/bank gelegen.
Lieve Eda, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Fijn te lezen dat ze het goed doet. Klinkt erg heftig wat je hebt meegemaakt. Dat je maar snel goed mag herstellen en lekker van jullie wondertje kan genieten! Veel liefs.
@mgbk Fijn weekend gehad met ML? @losje Eten zag er lekker uit op FB. Was dat zelfgemaakte pasta met schelpen?! Jam! @hier ovu vandaag was nog licht. Verwacht zelf op z'n vroegst vrijdag eisprong, maar net vast even geoefend :-D
Whaaaa eda, gefeliciteerd!!! Heel veel geluk en gezondheid toegewenst. @ anderen ik reageer morgen weer.
Alleen nog ff @lizzie, succes morgen! Voor de hsg (mrt 2012) hoefde ik niks te slikken. Ik vond t ook niet pijnlijk. Was ook alleen heen, wel met de trein. Maar t zwanger worden is niet t probleem bij jou, maar zwanger blijven wel. Zal dus iets anders zijn wat ze bij jou doen denk ik.
Eda, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Veel geluk samen en hopelijk sterk je snel aan. Lizzie, veel succes morgen!
Lizzie vloeistof of water? Toen ze bij mij keken gebruikte ze warm water, wat er gelijk weer uitstroomde. Wat pijn doet is het stukje waar ze je baarmoeder inkomen, dat is een spier, dus goed ontspannen dan doet het minder pijn! Heel veel succes meis, en hopen dat je snel weer zwanger mag worden! Dido had me vriendinnetje gemaakt, de schelpen vanmiddag in ijmuiden gekocht! Alleen niet de pasta zelfgemaakt hoor hihihi....