De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hey ff snel een update.

Bm zag et goed uit op een paar verklevingen na. Deze zullen er operatief uitgehaald worden. Zitten we nu op te wachten voor afspraak te maken.
    Ik krjg daarna een spiraaltje om de bm open te houden. Gaat er daarna weer uit.
    Ik krijg daarna ook hormonen om het slijmvlies te herstellen. Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen. Zo irri dat ik altijd vragen heb na een bezoek.
    Heb ook niet gevragen of we het wel mogen proberen om zwanger te worden.
    Nu hopelijk snel aan de beurt.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hopelijk kun je je vragen zo nog stellen Lizzie!

Lov, logisch dat je lichaam even reageert. Het waren ook drukke dagen/weken!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké Lizzie.... Zeker even vragen dalijk meid ;)
    Het klinkt allemaal wel zo dat je even moet wachten met zwanger raken denk ik... :(

Pffff bouwjaar heb even gekeken.... Moeilijk he ? Nipt test is ergens wel goed maar aan de andere kant...,we gaan dan zo erg selecteren idd. Soms kun je je afvragen wat goed is. Zoals in Denemarken..... Als je daar wel geboren wordt met down syndroom... Word je niet meer geaccepteerd... :(

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie owh dat klinkt als meer dan ik verwacht had.
    Wrm moet de bm mond open ivm bloedverlies bij te weghalen van verklevingen ofzo.
    Hoe voel je je nu? Valt t tegen?
    Hopelijk kun je snel terecht en zorg dat je ergens je vragen dropt he.

@lov ja we zaten op de bank en bij ons viel regelmatig t bakkie open. Dat artsen daar gaan beginnen dat iemand met Down duur is voor de samenleving, WTF?! En dat er dus eigenlijk al doodnormaal is dat je om die reden je zw afbreekt. Gelukkig ziijn we in NL niet zo ver.
    Ik vind wel dat ze de NIPT moeten aanbieden, maar dan net zoals t nu gaat met de combi-test

5. mgbk

mgbk Niet meer actief

Lizzie hoe vind je het? Valt het mee of tegen?
    Wat houden die verklevingen in? Echt nog ff je vragen stellen hoor anders zit je er thuis mee ! X

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja erg he dat artsen dat durven te zeggen.... Alleen omdat je down hebt? Dus iedereen die een andere afwijking heeft moet dan ook maar dood.....zo cru gezegd dan maar... Wat is erger of beter of slechter dan he kwa aandoeningen ...

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik kan donderdag die vragen stellen. Wat hij vertelde is dat er 2 verklevingen zitten in de bovenkant van mijn bm.
    Die wordeb weg gehaald (wat nog wel ff kan duren) omdat ik nu "iets minder vruchtbaar ben" dat waren zijn woorden.

Het inbrengen was geen pretje. Echt heel gevoelig. Dat is ook de rede dat hij het niet meteen heeft wegehaald. Had hij van mij wel mogen doen maar ja. Daarom dus operatief..

Ik heb nu al de vragen die ik nog heb opgeschreven en vraag ik donderdag. Heb dan een belafspraak met de gyn.

8. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Eda, gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoop dat jij snel opknapt zodat je er optimaal van kunt genieten meid!

@Lizzie, fijn dat er actie ondernomen wordt! En die vragen achteraf dat is normaal, fijn dat je ze dan donderdag kunt stellen!

verder heb ik niet alles teruggelezen, sorry :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe is het bij jou dan jaydee?

Lizzie jammer dat hij het niet gelijk wilde doen .... Hoop dat het allemaal niet erg la g gaat duren lieverd :(

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm Lizzie, donderdag dus je vragen maar stellen. Zoals Bouwjaar al zei, het klinkt toch als "meer" dan verwacht.... Hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan!

Jaydee, hoe voel jij je?

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, logisch toch dat je na het bezoek nog met vragen zit. Op het moment zelf krijg je al zoveel informatie dat nog niet meteen alle vragen in je opkomen, dat komt pas wanneer je het laat bezinken wat er zojuist is verteld. Maar fijn dat je donderdag daar de gelegenheid voor krijgt. Wel een beetje balen dat je nu de operatie enzo moet afwachten, maar ik denk ook dat het dan nu niet de bedoeling is om zwanger te worden en alles kan maar beter goed zitten voordat je weer zwanger raakt toch?

@ Jaydee, hoe gaat het? You're next :D

@ Lov, toch best een lange dag he een bruiloft als je zwanger bent. Hoe bijzonder het ook is om zwanger te trouwen vond ik het toch ook wel best pittig hoor.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja was ook mooi.... ;)

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Jeetje zeg wat onrustig die wind BAH

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja gaat echt hard he! Reden de treinen wel op tijd Bouwjaar?

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dat wat reed, reed redelijk op tijd.
    Maarja ik moet ook nog terug ...

Vl stuurde al foto via de app. In de straat best wat takken afgebroken van de bomen.

Zie net dat eda nu online is, lees je de club ook nog even eda? :)
    Ben benieuwd hoe te gaat. Je weet t he je hebt nu ontheffing om op anderen te "moeten" reageren. :D We willen allemaal weten hoe t met jou gaat dus als je de puf hebt...is een kort berichtje altijd leuk

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Ik probeer de club nog even te lezen,op tablet gaat het goed om te lezen, mr mdr om lang te typen,mr verbinding is traag.

Voel me wat beter, mr hemoglobine toch nog gezakt,dus hang nu wr à bloed en deze nm nog 1 zak!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Eda hoeveel was je verloren meid?

Als je zin hebt je verhaal een beetje te vertellen .... Ik ben wel benieuwd :)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    fijn wat van je te horen Eda! hoe is het met je meisje?

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi,

Ik kom vanavond of morgen kletsen,
    Heb klasgenootjes van de kids over de vloer :)

Lizzie, succes e!

Jaydee, jij de volgende ? :D

Bouwjaar kan altijd aangepast worden onze woonplaats :p ;)
    Strijken is niet mijn ding eeeeeechtttt niet :)

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie luierse!

Lizzie jammer dat ie het niet meteen wou doen, ik hoop dat je donderdag je vragen kan stellen, en dat je eventueel weer mag beginnen!

Lov zo'n dag is zwaar he, maar ik ben blij dat je een beetje bent bijgekomen!
    Krijgen we nog een foto te zien van onze mooi bruid?:)

Hier verder niet veel nieuws.....

Deel Deze Pagina