Ben ook erg benieuwd naar een foto van Lov als mooie, zwangere bruid! Ik ga even slapen. Mijn moeder haalt T op bij de psz. Ben erg moe en heb hoofdpijn dus even slapen is vast goed voor me
O dat is lekker mamsie dat je moeder dat doet, ga maar even lekker rusten! Lov meissie je bent ZWANGER.....hihihi
Hier maar weer even de dierenarts gebeld want me kat loopt nog steeds niet op zijn pootje, heb eigenlijk alleen ab meegekregen en geen pijnstilling. Ze ging even overleggen....het had nu wel al beter moeten gaan
Ik ben ook benieuwd naar je foto's Lov Sinds ik alle dagen vrij ben, ben ik echt super lui geworden! Pfff... ik heb gewoon echt nergens zin in en als ik wat moet doen dan zit ik het maar uit te stellen hihi.
@lov als je niet huge was, dan klopte er iets niet @losje balen van je kat! @joy hihi Sjips zeg rijd geen trein van en naar adam. Als dat niet verbeterd is einde vd dag, misschien maar naar mn broer reizen en daar slapen.
Bedacht me net dat ik nog niks vh kruidvat had gehoord wbt de Baby& mamatas. Enerzijds staat er: Je ontvangt ongeveer 2 maanden voor je uitgerekende datum per e-mail bericht dat je Jouw gratis Baby & Mama kado's kunt ophalen bij Kruidvat. Anderszijds lees ik: Je krijgt enkele weken voor je uitgerekende datum bericht wanneer je de leuke gratis producten op kunt halen bij Kruidvat. Heeft iemand die al?
Eda, ben ook benieuwd naar je verhaal maar neem eerst lekker de tijd om bij te komen! Vervelend dat je zoveel bloed bent verloren, maar het is wel snel gegaan zeg! Hoop dat je enorm aan het genieten bent nu van jullie dochtertje Bouwjaar, zag het ook al op de NS site. Ik moet gelukkig van Leiden naar Woerden en tot nu toe lijkt dat goed te gaan. Balen voor jou zeg! Hoop dat het vanmiddag weer een beetje gaat rijden rondom Amsterdam'. Edit: ook nog niets gehoord van het Kruidvat. Denk dat ze begin/half november wel iets laten horen. Lizzie, fijn dat het onderzoek achter de rug is en dat het redelijk mee gevallen is. Logisch dat vragen achteraf komen, gelukkig heb je wat dat betreft donderdag weer een vervolgafspraak. Wel balen dat er verklevingen zijn gevonden die operatief verwijderd moeten worden. Best heftig ook wat ze verder nog allemaal van plan zijn bij je. Hoe voel je je? Liefoe, fijne dag Lov, haha inderdaad meid, je bent zwanger Je zag er vast prachtig uit! Joy, lijkt me zo fijn om zo lui te kunnen zijn Geniet ervan! MamsieM, slaap lekker Mgbk, hoe was je weekendje weg? Parel, hoop dat je vandaag een beetje doorstaat. Losje, beterschap voor je kat A. Nooit leuk als je dieren iets mankeren Nou met mij gaat het niet fantastisch. Ik heb gisteren voor familie mijn verjaardag gevierd en ik was daarna zoooo moe. Alles kost me heel veel energie en dingen zijn me momenteel even snel teveel. Het misselijk zijn begint me op te breken en eerlijk gezegd ben ik even helemaal klaar met zwanger zijn Ik ben vandaag weer gaan werken, maar ik voel me gewoon niet op en top fit. Er is een collega die ziek is voor onbepaalde tijd en een collega die nu 3,5 week op vakantie gaat. Zij werken beiden veel. De andere 2 collega's werken maar 16 uur en dus komt er meer op mijn bordje terecht. Ik heb mijn manager al laten weten dat ik het momenteel fysiek niet trek om veel meer werk te gaan verzetten... Emotioneel gaat het ook niet zo geweldig. Ik kan af en toe echt wel huilen (en dat gebeurt dus ook zoals vanochtend bij collega's) en dat voelt kut. Ik wil geen jankebalk of zeurkous zijn
@Lies, ach meid... hoort er allemaal bij! Iedereen heeft zo zijn "rotmomentjes" tijdens de zwangerschap. Hopelijk voel je je fysiek sowieso snel weer wat beter, dan gaat het emotioneel vaak ook gelijk een stuk fijner. Gewoon even aan toegeven hoor, dat helpt het beste @bouwjaar, vervelend zeg die treinen! Hoorde zelfs al dat er een dode gevallen was door het weer Doe dus maar voorzichtig! @Lov, ben ook wel erg benieuwd naar de foto's hoor Logisch dat je huge bent, je bent zwanger slimpie Wat lief dat jullie allemaal zo aan mij denken! Hoop inderdaad wel dat ik de volgende mag zijn Ik geniet nog elke dag van mijn buik en het gespartel, maar down under voelt het allemaal een stuk minder plezierig. Heb zoveel pijn op momenten, vooral in bed met omdraaien. En om alles compleet te maken heb ik momenteel ook de griep te pakken denk ik. Misselijk, hoofdpijn, buikloop. Ik hoop dus stiekem dat de kleine zich toch wel voor week 40 gaat laten zien Verder alles goed hier! Manlief helpt heel goed mee gelukkig dus ik "moet" ook niet zoveel. Het huis is schoon en hij houdt het stofzuigen en dweilen een beetje bij dus dat is wel heerlijk. Zo dat was mijn update, doe allemaal voorzichtig met het noodweer!
@lies waardeloos zeg. Moet zeggen dat ik wel ook (nog) sneller jank om niks. En ik voel me ook niet echt energievol, daarbij steeds meer t gevoel dat ik niet goed kan ademen. Maar ik ben gelukkig niet misselijk. Ik zou hier ook wel nog 's avonds wat extra willen doen thuis, maar t lukt me vaak niet. Tja we moeten nog wel 10 weken, wanneer gaat jouw verlof in? Tja ik bedacht me vandaag dat zwanger zijn niet mn hobby is
Joy lekker lui zijn meid, misschien trek je een beetje bij verder in je verlof! Bouwjaar oe dat is balen, ik hoop dat er straks weer treinen rijden! Lies pffff niet leuk dat je je zo voeltje hebt gewoon een moeilijke zwangerschap meis, dat is bij elke vrouw anders, en ik kan me voorstellen dat de misselijkheid je opbreekt nu.....gewoon rustig aan doen, helaas ook op je werk, sterkte lieverd! Ik kan pijnstillers ophalen voor A., ik hoop dat ie dan weer een beetje gaat lopen!
Jaydee beterschap meid, fijn dat je man zo helpt, laten we hopen dat je bevalt voor volgende week woensdag! Bouwjaar logisch toch dat je 's avonds niet veel meer doet na de hele dag gewerkt te hebben!!! Trouwens zwangere dames, wel om jullie zelf denken hè! !!!! Je moet uitgerust bevallen!!!!
Bedankt dames voor jullie medeleven en steun Gelukkig zijn mijn collega's allemaal ook erg lief. Zwanger zijn is inderdaad ook niet mijn hobby Ik moet nog 6,5 week werken tot aan mijn verlof Bouwjaar. Officieel ga ik met 36 weken met verlof, maar ik heb de laatste vrijdag vrij genomen en donderdag is mijn vaste vrije dag. Jij gaat ook tot 36 weken door toch? 's Avonds doe ik ook niet zoveel meer hoor! Koken en een beetje opruimen, that's it. Jaydee, vervelend dat je je zo voelt nu Beterschap! Hoop voor je dat jullie meisje snel komt Fijn dat je man zo goed helpt nu, belangrijk dat jij uit rust en zeker nu je ziek bent/begint te worden. Losje, hoop dat de pijnstillers goed hun werk zullen doen
@jaydee oh no de griep gedver zeg @lies ja ik ga ook tot 36 weken door. Al had ik wel aangegeven eventueel week 35 te willen vrij nemen als t kan Dus 6 dec is sowieso mn laatste werkdag en misschien 29 nog al, oeh dat klinkt wel erg dichtbij. Misschien de laatste week thuis werken, maar ja dingen overdragen via de telefoon werkt ook neit
Ah lies zwanger zijn is gewoon niet altijd leuk. Geef ie grenzen aan he meid op het werk, je bent dan niet ziek maar wel zwanger. En thuis laat je dan maar even lekker alles voor wat het is, vraag jullie mama's om hulp en jullie mannen meiden Niet als een gek maar doorgaan, want als je lichaam aangeeft rustiger aan te moeten doen moet je daarnaar luisteren. Jij en je baby zijn nu belangrijker ... Knuffel!
en daarom heb ik dus even lekker geslapen vanmiddag! Lies, niet fijn meid als je je zo voelt! Zwanger zijn is gewoon een aanslag op je lichaam en als je dan ook nog zoveel misselijk etc bent...... Dikke knuffel! Bouwjaar, hoop dat je toch naar huis kan straks! Las op FB dat het inderdaad een zooitje is overal.... Lov, toch benieuwd naar je foto's hoor, ook al ben je "huge" Losje, dierenarts gebeld? jaydee, de laatste loodjes meid! *knijpt hem wel even omdat ze bedenkt dat zij de volgende van het lijstje die moet bevallen en de things-2-do-list nog lang niet klaar is.....* Hier wat opgeknapt. Had de hele dag al hoofdpijn. Heb 2,5 uur in bed gelegen en ook echt even geslapen. Nu zo lekker douchen, boodschappen doen en T weer ophalen.