Ga van de week de foto's bekijken en uitzoeken Ga eten koken...... Aardappeltje...varkensvlees en sla h,m,m
Hee meiden, Lizzie best heftig allemaal. Fijn dat je donderdag nog vragen kunt stellen. Ik hoop dat alles snel in werking wordt gezet en dat jullie snel weer zwanger mogen worden. Eda ik hoop dat je je snel weer beter voelt en aan kunt sterken. Laat je maar goed verzorgen daar en geniet van jullie meisje! De rest van de dames, beterschap en sterkte met alles. Vind het een beetje moeilijk om te lezen. Liefs
Losje. Hoop dat de medicijnen helpen voor A. Dat hij maar snel beter is!! Bouwjaar. Ik hoop dat je thuis kunt komen. Kan anders niemand je op komen halen. Of ergens met met de bus naar toe en je daar op laten halen. Succes!! Eda. Doe rustig aan. Sterk lekker aan. Weet hoe je je voelt. De juiste dingen eten kan je ook heel goed helpen! Lov. Smakelijk eten. Wij eten vanavond soort tapas. Allemaal kleine gerechtjes. De buren komen zo gezellig eten. Hier. Heb een beetje rond geneust op internet. Je kan wel zwanger worden mey een verkleving. Hier op het forum staat ook allerlei info. Sommige vrouwen hebben dit en weten het niet eens. Ach ja we zullen zien. Denk dat ika en eda aan een 2de beginnen voordat wij een keer de eerste krijgen.
Lizzie snap dat je zo denkt....maar positief blijven meissie... Als die cerclage de oplossing is voor jullie gaat het helemaal goedkomen meis... Tapas hmmmmmmmm
@ Lies, balen dat je je zo voelt. En goed van je dat je je grenzen aangeeft op je werk! @ Jaydee, wat lief dat ml zo goed mee helpt. De mijne heeft zo van die periodes. Een week lang staat ie zich bijv iedere dag uit te sloven in het huishouden om vervolgens weken niks meer te doen... Hoop niet voor je dat je een griepje krijgt want meestal ga je dan ook niet bevallen @ Losje, ik hoop het wel want heb eigenlijk nog veel op mijn lijstje staan Maarja, ga mezelf gewoon een schop onder mn kont geven want hoe verder ik kom hoe zwaarder het lichamelijk zal worden. @ Mamsie, haha ja jij bent na Jaydee... en ik volgens mij na jou?? @ Lizzie, ik sluit me aan bij Lov. Straks worden er sneller maatregelen genomen als je weer zwanger bent en je weet dat zwanger worden het probleem niet is, alleen het zwanger blijven maar dat daar dus een oplossing voor is. Wat een weertje vandaag he meiden, ik ben lekker de hele dag binnen geweest hihi. Lampjes aan, kaarsjes aan, vind het toch altijd wel gezellig als de herfst/winter er weer is. @ Eten, het word denk ik broodjes knakworst. Heb niet zoveel meer in huis en morgen worden de boodschappen pas bezorgd. Mijn vader is vanmiddag weer bij een auto wezen kijken voor ons. Nu is het wel een goede auto, goed onderhouden, de man had overal bonnen van etc, niet gigantisch veel gelopen, alle opties die ml wilde (leren bekleding, navigatie, snelle auto blabla) heeft die auto, en voor een goede prijs. Althans mn vader heeft een bod gedaan voor ons wat wij max wilden uitgeven voor een auto en de man zou nog bellen of hij ermee akkoord gaat. Alleen de kleur van de auto staat me niet aan hihi... bordeaux rood hmm.. had liever zwart maarja... We zullen eerst maar eens afwachten of de man akkoord wil gaan met het bedrag want dan gaan ml en ik samen nog eens kijken.
I know. Maar de verklevingen zijn even een tegenvaller... voor mijn gevoel gaat het nu gewoon te lang duren. Operatie is pas volgend jaar rn dan moet er nog een spiraaltje in. Kan zo maar is een half jaar gaan duren. Heb nu gewoon een baal momentje. Komt goed ben nu gewoon een zeur. Lol
Waarom volgend jaar dan pas? Zou gewoon vragen of het zo snel mogelijk kan gebeuren en misschien ergens anders vragen of het daar eerder kan?
Manouk, knuffel terug meid..... Blijft lastig om zo samen in een topic te zitten hé.... Lizzie, snap dat het even een teleurstelling is meid! Zeker omdat je nu verplicht moet wachten. Zo irritant! Hier nasi maken zo. Ml belt net dat hij nog niet weg kan. Duurt nog wel 45 min voordat hij thuis is.... (officieel is hij om 17.00 vrij). Baal daar altijd van maar goed....
@lizzie Je bent geen zeur! Ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn! Het is niet niks wat jij en VL te verwerken krijgen. Heel normaal dat je daar flink van baalt. Wil je het in de tussentijd wel blijven proberen? @manouk Dikke knuf meissie. Moet zeggen dat ik me op dit moment heel goed voel, maar dat kan bij een volgende ongesteldheid weer compleet anders zijn. Ik probeer nu wel meer te focussen op leuke dingen en de voordelen van nog geen mama zijn. Dat helpt me nu erg. @Eda Fijn dat het wat beter gaat. Al enig idee wanneer je naar huis mag? Is de kleine meid wel bij je? Hoe is ML er onder? @lies Dikke knuf! @lov Ben ook benieuwd naar de foto's! Je ziet er vast stralend uit en ik ben in ieder geval jaloers op je buik hoor @hier Onderweg naar huis na weer een zware werkdag. Hele week wordt druk omdat het bestuur nog een extra jaarplan wil, compleet anders dan de huidige....over het algemeen vind ik m'n baan leuk, maar nu even niet. Nu ook knallende koppijn. Thuis even ovu testje doen.
Sorry ik reageer morgen of woensdag weer. Nu maar naar mn broer dat is meest rustige reis met zekerheid. Naar huis wordt drama. In onze woonplaats veel ongevallen bomen Morgenavond avond pufclub dus vandaar misschien woe pas weer reactie
Lizzie, fijn dat je weer iets meer duidelijkheid hebt, al is het nog niet 100% wat je precies wilt horen/weten. Zijn er zulke lange wachtlijsten joh.... Zou het iig bespreekbaar maken donderdag dat jullie zo snel mogelijk weer willen beginnen of anders eens kijken of je via je huisarts doorverwezen kan worden waar je wel snel geholpen kan worden. Wordt er niet makkelijker op zo.... Ah Manouk, is ook moeilijk te lezen dat sommige van ons zo klagen, terwijl jij al onze kwalen waarschijnlijk dubbelop wil hebben, als je maar zwanger bent... Maar Lies, ik doe met je mee hoor. Zit ook weer in een dipje... vertel het in de club wel effe. Lov, héél snel die pics uitkiezen, wij willen je zien!!! Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Bouwjaar, balen dat je niet naar huis kan joh... Morgen vrij? Hoop dat je lekker slaapt bij je broer. Mamsie, heerlijk even tukken! Goed naar je lijf luisteren hoor! Best eng he dat je nu 2de op de lijst bent! Daarna Joy en daarna een mega babyboom... Storm, hier is het reuze meegevallen. Wel hard gewaaid, maar nog niks gezien of gehoord over bomen enz... Nou ga ff verder in de club.
@bouwjaar Balen van de vertraging. Alvast succes voor de pufclub. @hier Jeee! Nog geen smiley op de ovutest, maar gaat duidelijk niet lang meer op zich laten wachten. Ik denk dat ik woensdag eisprong heb. Morgen maar weer even gezellig maken dus
Oh Lizzie dat duurt ook wel erg lang allemaal Mag je dan ook niet zwanger raken? Ik bedoel....ik zou gewoon doorgaan, die cerclage zetten ze dan maar gewoon hoor.
Bouwjaar fijn dat je wel naar je broer kon. Nederland is een grote ravage. Lizzie, jeetje volgend jaar pas. Niet leuk zo. Eda, nou meisje allemaal heftig zeg. Sorry als ik meiden vergeet. Jullie hebben veel gekletst en mijn suikertest heeft veel weerslag op mijn dag gehad. Mijn suiker was prima, nuchter 4,6 en na suiker drankje en 2 uurtjes wachten was hij 6,7 dat is echt prima. Maar damn ben de hele dag doodziek geweest door dat drankje. Mijn suiker is sinds de zwangerschap netjes daarvoor was hij absurt laag. Maar deze piek heeft de hele dag gezorgd voor extra maagzuur geen honger. Blergh voel me nu wat minder opgefokt gelukkig
Parel. Balen dat je door de zo slecht hebt gevoelt. maar wel heel fijn datvde waardes goed zijn!! Lov. Ik weet dus niet of ik moet wachten. Misschien krijg ik wel een mk door de verklevingen. Ik heb geen idee.. Ga het donderdag allemaal vragen. Heb wel echt een baaldag vandaag. Ik wil gewoon een kleine. Had al 3 maanden mama kunnen zijn als de mk er niet was geweest.
Vind het zo kl*te voor je Lizzie. Snap dat je er echt even door heen zit! Ik hoop dat jullie donderdag meer duidelijkheid krijgen en dat je zo snel mogelijk geopereerd kan worden. Hele dikke knuffel voor jou! Bouwjaar pff balen zeg dat je niet naar huis kunt. Blijf je bij je broer slapen? Lov ben ook heel benieuwd naar een foto van jullie prachtige gezin. Lies heel veel beterschap met alles! Parel fijn dat de suikertest goed was. Balen dat je je daardoor niet lekker voelt. Dido hoop dat je eitje snel komt! Flink aan de bak jullie Ik heb ook zo mn betere en mindere momenten. Fijn dat je beter in je vel zit en weer kan genieten van dingen. Knap van je X Losje beterschap voor je katje! Helpt de pijnstilling? Mgbk hoe was je weekend met je mams? Een beetje kunnen genieten? Liefoe gelukt met alle was en strijk? Mamadj wat ontzettend rot dat je je niet goed voelt en hoop dat het niet nodig zal zijn dat je aan een AB infuus moet. Heel veel beterschap! Het klopt idd wel wat je zegt. Tuurlijk is het logisch dat de zwangeren klagen over dingen en dat moeten jullie ook vooral blijven doen, dat hoort erbij en dat weet ik. Alleen soms is het zo dubbel om die dingen te lezen terwijl ik het zelf inderdaad met alle liefde over wil nemen als ik maar zwanger zou zijn. Ik hoop niet dat jullie dat verkeerd opvatten en ik bedoel ook helemaal niet dat ik het vervelend vind als jullie het over de kwalen hebben alleen is het soms lastig om er op te reageren. Klinkt misschien dom maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Vind jullie allemaal super lief en heb veel aan jullie steun alleen soms is het ook wel moeilijk.