Wat ik me laatst afvroeg of t dan toch waar is dat je na een mk/ bevalling de eerste maanden nog extra vruchtbaar bent. En verwend tja misschien wel, ik was allang dankbaar dat t niet weer 20 mnd ging duren
Hahah mamsie zul je zien ga je dan bevallen. Ik dacht nog bij een tweede eerder te bevallen maar helaas... Ga er nu maar vanuit dat ik later beval. Misschien wel op Valentijn
@ Mamsie, super balen zeg van je werk! Maar inderdaad, nu nog even niet aan denken dat komt wel na je verlof! Ik stop er ook een kurk in op 5 dec hahahhaa @ Ika, een maandje alweer zeg, wat gaat dat snel. Dacht trouwens dat M. op de 8ste vd maand was geboren? @ Bevallen, ik hoop nog steeds op 11 december hihi... op zich ook een redelijke termijn wat realistisch zou kunnen zijn.. 2 dagen voor de UD Zou wel echt leuk zijn maarja helaas kunnen we het zelf niet kiezen, uitzonderingen daargelaten hihi.. @ Hier, vannacht weer een gebroken nacht gehad, Dilan had steeds hoest aanvallen pff zielig mannetje en hij was zo moe. Vanochtend is ie toch naar de psz geweest, hij wilde het zelf graag maar ligt nu wel al de hele middag te slapen Ik ben zo tussendoor aan het leren, bah... in mn verlof nog wel maarja heb nog maar tot december dus moet er een beetje vaart achter zetten en het is zo saaaaiiii
Dido, jij ook al zo'n bikkel dat je gewoon gaat werken als je niet lekker bent. Hopelijk zet het niet door en voel je je morgen weer beter. Hoop dat je positief gaat testen op 10 dpo!! Manouk, nog zo'n bikkel! Voor jou hetzelfde als bij Dido natuurlijk wat betreft ziek zijn En gun jou natuurlijk ook enorm om deze ronde zwanger te zijn! Losje, hele vreemde cyclus heb je. Zou inderdaad ook eens een testje gaan doen. Parel, fijn dat je gisteren goed nieuws hebt gekregen Gelukkig dat jullie kindje niet enorm is Bouwjaar, ik weet niet of ik extra vruchtbaar na de mk was, maar ik was wel meteen de eerste ronde alweer zwanger. Toch zo verrot dat dat niet iedereen gegund is Verrot van de rug van je vriend. Lov, gelijk heb je om met dit weer de auto te pakken. Fijn dat het met je meisje weer een stukkie beter gaat! Mgbk, hoe voel jij je vandaag? Eda, wat fijn dat N. het zo goed doet zeg! Je bent vast een trotse mama Ika, M. alweer een maand oud, wat gaat de tijd snel zeg Gaat alles goed met haar? Joy, hoop dat D. snel weer helemaal beter is. Wat knap dat je nu kan leren! MamsieM, haha 5 december je benen gesloten houden Succes daarmee als de weeen al begonnen zijn Ik ga zo lekker wat eerder naar huis. Moet nog even boodschappen doen en koken voordat ik naar de pufcursus ga. Heb geen zin om te stressen dit keer.
Ja heb ik ook al aan gedacht. Het is toch bijzonder. Jij was snel weer zwanger, ik ook. Allebei een "verleden" waarin het lang heeft geduurd en nu ineens zo snel.....
@ Lies, hahaha ik moet wel, want als ik het examen niet heb gedaan (en gehaald) voor 31 dec dan vervalt mijn diploma
Joy, knap van je nog aan het leren! Hopelijk vannacht een betere nacht! Goed zo Lies, lekker wat eerder weg! Vind je het leuk, de pufclub?
Vandaag ook mijn teamleider gesproken... baal eigenlijk best wel! Net gehoord dat ik volgend jaar dus weer aan de bak kan met studeren, het diploma die ik nu heb wordt veranderd, de eisen en de niveaus worden hoger (van sommige richtingen) en moet je dus aanvullende modules behalen om een nieuw diploma te kunnen krijgen. Lang leve de overheid pfff... zo geen zin in en vooral niet met een baby. Verheugde me er juist op om dit keer niet te hoeven studeren (bij D. zat ik nog midden in een opleiding). Maarja, het is ook nog allemaal onbekend hoe ze het willen aan pakken die overgangsregeling... dus ik hoop maar dat het meevalt en ik er zo min mogelijk voor hoef te doen
Jemig, Mamsie en Joy, dat zijn geen leuke berichten over het werk Idd moet je er niet te veel over nadenken, Mamsie, eerst maar genieten van wat erop je afkomt. Ik hoop ook voor je, Joy, dat het meevalt. Maar leuk is anders in het vooruitzicht.
Ah niet leuk Joy! Ika, wist al dat dit er aan zat te komen hoor. Alleen vandaag dus officieel gehoord. Ach, werk bij een grote stichting dus er komt vast wat op mijn pad.
Joy jeetje knap hoor dat je nu kan leren, respect! Lies dat doe je goed meis! Mamsie ik hoop voor jou dat alles goed komt op je werk, eerst maar even genieten!
Dat had je idd al beschreven, Mamsie. Maar zo zwart op wit is toch niet leuk. Wie weet komt er wel iets moois uit. Niet te veel vooruitdenken en dat je bij een grote stichting werkt is wel een voordeel. Straks lekker genieten van je kleintje!
Gelukt! Ovenschaal staat in de oven..... Straks een kwartier om te eten en dan weer weg, wat doe ik mezelf toch aan
Goedenavond dames , ik ga bijlezen en dan reageren op iedereen ! Ik heb niet zo'n goede nacht gehad en dag ,s'nachts vaak op plassen ,het zuur enorm ,groot toilet ,harde buiken. Overdag dan venijnige steken precies of ze lager zit of me gewoon plaagt naar men vagina toe brrrr. Dus verplichte rust gekregen van ML en die is nu werken want die had ff een paniekaanval toen er iets geleverd werd aan de deur en ik hem keihard riep van op het toilet