De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha, we hebben sinds april pas een nieuw toilet beneden en een nieuwe badkamer boven:p
    Hoop inderdaad dat de tijd voorbij vliegt!
    Moet jij vandaag werken?

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lies, ja ik vroeg naar je pufclub. Toch wel leuk he, met die meiden zo bij elkaar!
    Volgende week hebben wij de laatste keer. Gister partneravond gehad. Wel handig om weer even te horen hoe zo'n bevalling ook alweer gaat

Mgbk, goed die gesprekken met ml. Komt hij er een beetje uit qua werk? Hoop dat je teen snel over is. Hoeveel tijd staat er eigenlijk voor?

Parel, leuk zeg dat ml zo contact maakt met de baby!

Manouk, bikkel hoor om alsnog te gaan werken..... Wel balen dat vl ook ziek is.

Eda, jammer van dat bloedverlies nog. Goed in de gaten houden dus!

Mermaid, leuk wat van je te horen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Joy, lastig he die nesteldrang en er niet veel mee kunnen doen. Iedere dag een klein beetje meid! Komt vast allemaal goed!

Dido, succes vandaag meid! Hopelijk kom je de dag een beetje goed door.

Fijne dag allemaal! Hier even genieten van een ochtendje zonder T (peuterspeelzaal). Even boven wat poetsen en de laatste dingen op de babykamer doen.

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Is T weer helemaal opgeknapt Mamsie?
    Lekker beetje rustig aan doen en tussendoor wat poetsen en opruimen.
    Hoe gaat het met je heup?

Heb mezelf vandaag vrij gegeven. We stonden met zoveel dat ik mezelf overbodig vond. Haha. En ik ben nu niet de meest productieve dus de kans dat ik in de weg zou lopen is vrij groot. Vond ik zelf een prima argument.
    Verder met de zolder. Ml legt vandaag de vloer af op de eerste verdieping en dan de baby/kleine kamer opnieuw spagtelen, want hij is toch niet helemaal tevreden.

Er staat zon week of zes voor zon teen maar ik hoop dit weekend weer auto te kunnen rijden. Niemand kan mijn diensten dit weekend overnemen en we mogen geen inval inhuren dus ik zal wel moeten.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker even een dagje rustig aan doen. Goed zo meid!
    Hmmm 6 weken klinkt best lang hé!
    Is wel weer een nadeel van het werken in de zorg he. Als jij niet komt, moet er iemand anders komen dus tja.... Hoop dat je dit weekend weer wat kan!

T is een stuk fitter gelukkig dus ben wel blij dat hij even weg is ;)

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

#1126 Parelbloesem, 6 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2013
    Dido oeps dadelijk had je er te veel in gedaan :p Beterschap

Manouks wel fijn dat je maar een halve dag moet. Wat zijn de regels met betrekking tot leidsters qua ziek zijn bij jullie?

Lies balen van je ochtend ritueel.
    Ja die van mij komt steeds vaker even bij mij staan met zijn hand op mijn buik etc dus dat is wel heel lief. Sowieso is hij poeslief. Soms kan ik hem nog wel wurgen. Maar kreeg gisteren op mij flikker van hem, dat ik er rekening mee moest houden dat ik zwanger ben :p Doe te veel en de avond ben ik dan op.

Mgbk haha jij kan soms dingen zeggen dat ik bijna in mijn broek pies. Heerlijk een dagje vrij.

Zo ik ga zo strijken en dan weer een baby was draaien en ophangen en straks de boodschappen maar moet manlief maar mee gaan hoor want pff.
    Heb stiekem toch al weer veel gedaan in de 2 uur dat hij weg was.

7. mgbk

mgbk Niet meer actief

Aah die mannen toch. Soms zijn ze lief en soms heb je een praxiswinkel vol behang nodig om ze achter te plakken...

Parel neem op tijd je rust.

Mamsie ja soms best ff lekker dat de kleine even ergens anders is.

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lies: echt vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent!
    ik had dat ook met mijn man: ik zei: nu heeft ze bewogen en dan keek hij en dan weer niets natuurlijk... hij kon het ook niet opbrengen van te blijven kijken tot ze weer bewoog...

@lov: dank u voor de tip, ken het niet, hou het zeker in de gaten!!!
    welkom terug en best dat je meisje hersteld is... heeft ze nog medicatie of niets meer?

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Wat ben je aan t leren dan? En huh vervalt je diploma :$, lekker zeg
    Op zich vind ik leren altijd leuk, vooral als het toepasbaar is. Maar t moet ook niet te veel tijd opslokken of iig ook periodes zonder.
    Beterschap voor D.

Nou hier was t dus wel stressen, weer trein geleuter. Kwam 18.35 thuis, t was omkleden en weer weg. Had op station maar een broodje gehaald want dan kon ik na de overstap iig rustig eten.
    Ik vond de cursus weer mwa. 25 min bewegen, 15 min ontspannen (duurt te lang is te saai, niet erg ontspannend), opruimen thee pakken en dan gaat ze nog 25 min eea vertellen (wat ik allemaal al in de folders van de vk gelezen heb). Het aardigste van de cursus vind ik nog de ervaringsverhalen van anderen.
    Pff 3 down, 5 to go (voor de bevalling dan)

@mamsie verrot van je werk (had er eerder overheen gelezen)
    Geniet van je relax tijd nu :)

Ja mooi kl*te. :(

@manouk beterschap. Ik vind de afleiding van werk vaak ook nog ebter dan thuisblijven hoor. Maar achteraf denk ik ook wel es dat als ik bijv 2 dagen thuis was gebleven het ik dan eerder beter was.

@parel Leuk he :)
    Bij mij was vl eerst ook erg ongeduldig hoor. Nou was Frummel meteen stil als vl zijn hand op mn bui legde. Maar inmiddels heeft vl al wat beukje gevoeld en ook wat beweging gezien

@eda nog steeds zoveel bloedverlies. Jammer hopelijk stopt t snel?

@mgbk knuff

@dido jij ook beterschap

Sorry...Whahahah :D

Jaaaa het kan ze kan aan zichzelf denken :p Goede actie, klus ze en hopelijk kun je autorijden dan dit weekend (want als t niet kan?)

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mgbk haha ja soms die mannen. Mijne is nu wel echt lief.

Ja ga nu wel zitten. Man is thuis dus krijg meteen op me donder als ik te veel doe.

11. mgbk

mgbk Niet meer actief

Als ik jouw verhalen zo lees over het openbaar vervoer ben ik blij dat ik een auto heb. Kan ook niet zonder want met onze werktijden komen we met het ov niet op ons werk.

Ja goed hè heb jullie raad opgevolgd! Klap klap.

K zie jou al helemaal zitten by dat pufgebeuren. Whaha ik denk in plaatjes.

Als ik niet kan auto rijden dit weekend? Tja. Dan zal de baas een taxi moeten betalen en dat doen ze niet. Dus zal ik tja. Geen idee eigenlijk. Dan zal ml me met dikke tegenzin moeten brengen.

Werk ze allemaal.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zo badkamer is weer schoon! Wil dat, zeker nu, een beetje bijhouden.
    Nu even lekker met een kop koffie en een leesblad op de bank!

Bouwjaar, lukt het afronden van je werk wat? De tijd gaat snel he. Je verlof komt ook al aardig dichtbij.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Knapperd!

14. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hee meisjes!

Even korte reactie hoor, heb wel gelezen, maar onthouden ho maar!
    Zieken, beterschap! Hoop dat jullie snel weer wat opknappen!

Mgbk, die teen van jou maakt het je flink moeilijk! Ontzie je 'm wel een beetje? Wel lekker bezig met klussen zo! (en ook de andere klustijd is aangebroken zie ik aan je banner..) Succes!

Mamsie, actief hoor! Vind het ook altijd zo'n gedoe de badkamer...
    Meestal als de kids in bad zitten haal ik een doekje over de wastafel en wc, maar de rest is ook nodig toe aan een beurt!
    Manlief gaat binnenkort een nieuwe stortdouche ophangen, dus daarna maar even grote schoonmaak.
    Is altijd wel lekker als het weer helemaal fris is!

Joy, balen van je diploma... Leren en 2 kids is geen makkelijke combi. Maar voor nu je even concentreren op D en J!

Mijn toestand, zet 't ff in de club!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1135 Bouwjaar1979, 6 nov 2013
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
    Tja ik betaal nu 36 euro per maand voor een ov kaart. Een habbekrats dus. Auto kan ik doen maar is dan zelf betalen en tja of ik daar nou veel blijer van wordt. 't lijkt altijd wel dat t tijden goed gaat totdat er 1x was mis is en dat is t weken achter elkaar die niet normaal kunnen.
    Nadeel is gewoon dat t ver weg is. Maar een baan op 10 min fietsen zal ik nooit hebben, tenminste niet als ik in dit vakgebied wil blijven.

Hopelijk kun je zelf rijden dit weekend

Ben nog vollop bezig. Denk niet dat ik alles kan afronden, ben al bezig documenten te maken ivm overdragen.
    Heb nu eerlijk gezegd helemaal geen zin in mijn verlof, maar dat komt omdat vl thuis zit. De hele dag met zijn 2-en thuis gadverdamme. Het zou mijn tijd moeten zijn. Bedacht me gisteren dat ik week 35 ook maar geen vrij meer ga nemen. Nog 4,5 week werken dus.

Gisteravond ging t redelijk met vl, deze morgen (officieel vrij vandaag maar moet nog eea lezen voor morgen) ben ik weer 1 grote geïrriteerde sjagerijnige bom. Dat gesteun en gekreun ook de hele tijd, kan er niet tegen.
    Vl belde vanmorgen naar ha, maar op spoed gedrukt omdat om 8.22 hij nog steeds de voicemeel kreeg. Waren ze al wel open. Zegt ie later als dit nog 1x gebeurd ga ik daar weg :(. Doei :x
    Hoorde ik m zeggen over een verwijzing naar de fysio, dus ik zeg net dat is neit meer nodig he. "Dat wil ik van m zelf horen"
    :x WTF hallo in wat voor vakgebied zit ik nu. We geven verdorie niet eens meer verwijscijfers (van de ha) voor de fysio weg om dat dat nu een onderregistratie is. Ha kunnen bijv adviseren om naar de fysio te gaan maar dit niet registreren ivm de directe toegang. Bovendien kan iedereen zelf zo naar de fysio

Rest vd week in donker en weer thuis in donker helpt ook niet mee. Ben echt zoveel sjagie de laatste tijd. Zojuist maar weer mn 'golite blu' gepakt hopelijk kan ik een winterdip voorkomen.(als ik er niet al in zit :)) Ben zo volgens mij ook helemaal niet aardig.

Ik wordt weer lekker in mn zij geport, vanmiddag controle, ben benieuwd hoe Frummel ligt, vlgs mij niet meer dwars

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

?? Op spoed gedrukt?? Wtf! Sorry...
    Hoe gaat het met werk zoeken van hem?
    Of zwengel ik nu weer een irritatieopwekkend onderwerp aan?
    Sterkte daar thuis...

Mamsie goed bezig! Hier ook de onderverdieping gepoetst en nu bezig met de badkamer.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ook goed bezig Mgbk! Hier net de waterkoker en Senseo nog even ontkalkt. Was ook hard nodig. Nu zo T weer ophalen en boodschappen doen.

Bouwjaar, gaat lekker thuis dus *NOT* Niet fijn hoor, al dat gedoe. En inderdaad irritant als vl niet luistert naar je, zeker als het met je eigen vakgebied te maken heeft..... mannen..... *zucht*

18. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha mamadj ik geloof dat hier het ene klussen meer prioriteit heeft dan het andere :(
    Zn mentale wiebelmodus draagt niet erg bij aan zn libido.
    Ik ga proberen dat te respecteren deze ronde. Ik ga mn best doen en als ie niet wil ga ik proberen om niet te ontploffen :)
    Is vooraf makkelijk praten...:) we zullen zien.
    Ga straks in de club lezen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief :D

Ik miste jullie ook ;)

Balen dat je weer zo'n last hebt meid:(

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is een drankje ;) ik heb het de vorige meerook gebruikt ivm veel bloedverlies ;) weet alleen niet of hey ook in belgie te verkrijgen is. Anders ook veel boterhammetjes met stroop eten;)

Ja ze had een pompje meegekregen nog en speciale neusdruppels. Maar het is weer helemaal goed met haar.

Wil wel even verder gaan kijken of het niks met haar erge eczeem te maken heeft. Daar hadden ze het ook over toename in het zk waren. Helaas is astma en eczeem familie van elkaar:(

Deel Deze Pagina