De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mermaid hey meid :D dat is lang gelden zeg. Fijn dat alles goed gaat meid. Idd hier nu een zoon aaaaaaaahhhh hahahaha :D moet dus straks aan zijn gevalletje denken iedere keer met verschonen, om die goed te leggen hahahaha.

Meiden die zich niet lekker voelen.... Beterschap.

Mgbk goedzo even rustig aam vandaag.

Mamsie lekker als de badkamer is gepoetst he.

Zo hier terug van grote boodschappen halen met mijn man :)D)
    Vanmorgen ook nog even naar de hema geweest, daar zijn de hydrofiele doeken in de aanbieding, ik wilde graag nog wat leuke dessins hebben voor erbij. En zo'n megagrote hydrofiele doek. Misschien een goede tip voor de zwangeren dames ;) moet je maar eens spieken op de site.

Nu even eten.... Dalijk mijn oudste halen, belde net de logopediste op. Of ik even naar binnen wilde komen zometeen. Ben eens benieuwd wat ze te zeggen heeft.

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ja goed dat je het verder laat onderzoeken. Dit wil je niet meer mee maken. Brrr
    fIjn dat ml mee was. Leuke aankopen gedaan dus. Heerlijk!
    Kan niet wachten om ook te mogen shoppen.
    La la la zin in!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou naar de hema was ik alleen hoor :p hij was alleen mee naar de supermarkt hahahah

Wel weer heerlijk mijn ijskast vol

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Die logopedie kreeg ze toch nav dat onderzoek op school?
    Ben benieuwd.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nu net belde ze weer om te vragen of ik er om 12:15 wil zijn want de gaat iets bespreken in de kring met de kids?

Ik denk dat ik wat oefeningen ga krijgen voor haar...

Ach het is altijd goed als iemand je even vertelt dat er iets beter kan ... Beter nu dan te laat ;)

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja zoiets had ik ook, maar hij legde t uit en ze deed er blijkbaar niet moeilijk over. Zelf een telef. afspraak ingepland voor m.
    Suffe is dat ik ooit eens wilde melden dat ik de afspraak niet ging halen (trein geneuzel), toen kon ik de praktijk ook niet meer bereiken. Ik later gebeld ik zeg sorry maar...zus en zo...had ik ook op spoed moeten drukken. Ja hoe moet ik dat nou weten?!

Nou qua werk zoeken ging t goed, maar momenteel ligt dat wat plat -hij is nu "zielig". Nou is t ook gewoon kl*te dus het is niet dat hij elk uur een nieuwe vacature kan vinden.
    Maar goed, ik vermoord m tijdens mijn verlof als t zo gaat. Ik wil helemaal niet meer met verlof

@lov beiden een ontstekingsreactie he. Maar vraag em af wat er aan te doen is. Chronische aandoeningen komen vaak samen voor, bij ons zijn ze nu aan t uitzoeken welke patronen er te vinden zijn.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mermaid, zeker is gezondheid het belangrijkste!

@ Dido, D schommelt nog een beetje.. beroerde nacht weer. En L begint nu ook ziek te worden (zegt ie). Gaat lekker dus.

Leuk dat je het gister toch nog gezellig hebt gehad. En tja met die kruiden haha... het is al lief dat je wat maakt toch?

@ Mamsie, lekker ja dat T de ochtend naar de psz gaat.. kun je ff lekker je eigen ding doen. En fijn dat ie wat is opgeknapt.

Ik ben jaloers wat je al voor elkaar hebt gekregen in het huishouden!! Ben hier nog geen steek verder maar mn moeder komt zo weer :D en gaan we gezellig samen aan de slag.

@ Bouwjaar, herkenbaar dat je het niet ziet zitten om alle dagen met ml op de bank te hangen :D Ik vind het fijn als L thuis is, maar iedere dag hoeft van mij niet hahaha... alhoewel het prima is gegaan toen wij na het overlijden van D* allebei 8 weken thuis zijn geweest maarja misschien was dat ook wel een andere situatie.

Ik vind leren ook niet zo erg, maar ik heb er nu gewoon geen zin :D

Heb nu papieren voor verzekeringsadviseur en hypotheekadviseur (dat zijn de twee richtingen die ik toen heb gekozen). Nu doe ik eigenlijk niks met mijn diploma voor hypotheekadviseur omdat bij het bedrijf waar ik werk we alleen verzekeringen aanbieden, maar dit diploma moet ik dus nog updaten en voor 31 dec. Je moet iedere 18 maanden dit diploma updaten omdat je dus altijd op de hoogte moet zijn van de nieuwe ontwikkelingen als je hypotheekadvies geeft, logisch natuurlijk. In dit examen zit dan ook alleen stof wat is vernieuwd in de afgelopen 18 maanden. Maarja, ik vind het nu dus lastig omdat ik daar niet in werk en ik er iedere keer wanneer ik het moet updaten echt weer even moet inkomen in zowat de hele stof. Het updaten van mijn papieren voor verzekeringsadviseur heb ik al gedaan en dat vind ik ook niet lastig omdat ik er dagelijks mee te maken heb en dan gaat het ook makkelijker.

En ja in 2014 komen er voor beide richtingen nog wat modules bij die ik moet gaan halen zodat mijn diploma's geldig zijn vanaf 2014 in de 'nieuwe stijl'.

@ Hier, ik zit me flink te irriteren aan L pffff!! Ik ben al dagen met D aan het sjouwen. Iedere nacht ga ik er steeds uit en ben ik steeds met D bezig om hem weer te troosten en in slaap te krijgen. Nja goed ik heb verlof en hij moet werken. Maar gister avond weer flink pijnlijke harde buiken gekregen en sowieso constant een zeurderige menstruatiepijn. Vannacht kwam D weer dus ik was weer de sjaak natuurlijk en L sliep gewoon lekker door (hij is vandaag wel vrij) maar gister avond zei hij dat ie niet lekker was. Hij voelt verder niet warm aan ofzo en is ook niet verkouden dus wat ie dan heeft, geen idee.... Smoesje misschien om te kunnen lamballen??! Vanochtend gaat ie ook lekker verder slapen en om kwart over 11 word ie wakker en zegt ie ineens... Zullen we naar de Efteling gaan? Ik: uhh ben je dan alweer beter? Hij zo ik heb gewoon slecht geslapen de afgelopen dagen... nou het stoom kwam uit mn oren!! Hij is er niet eens 1 x uit geweest voor D dus als er iemand slecht heeft geslapen dan ben ik het wel.... en dan heb ik dus ook heel duidelijk aangegeven.. Zegt ie, ja maar ik ben ook niet lekker... Kan me nu echt zo aan hem irriteren joh

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar je kan er idd niks aan doen helaas.... Maar wel dan rekening ermee houden.

Vaak heb je dan ook een zwak voor huisdieren ... Sigarettenrook....enz... En je hebt al pompjes enz in huis.

Ik wil het gewoon even weten nu.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov ja ik zou t ook willen weten hoor.

@joy hmm jij dus ook in irritatie stand.
    Poeh up-to-date blijven is in jou vakgebied wel erg belangrijk, maar je moet wel flink blijven leren zeg

10. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha Joy is jouw man de broer van bouwjaar dr vriend?
    Ik zou m ook opknuppen als ie zo klaagde terwijl jij al nachten lang druk bent.
    Sterkte meiden!
    Hier alles schoon. Nu even thuis aan een verslag werken.

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hello,

* deelt behangpapier, nieuwe wc-pot en libidoverhogers uit *
    ;)

Niet te doen mgbk moest echt hardop lachen hier in de wachtzaal van de logo :D

Bouwjaar en joy , sterkte met die mannen.
    Sinds de mijne weer kan trainen, spieren versterken of aankweken is hij weer toppie.
    Hij doet dat dan in de afgewerkte schuur.

Met katertje gaat alles prima, aanhankelijk ding en bliksemsnel ( parel heb je goed geweten :) )!!!
    Moet echt opletten dat hij niet tussen de deur steekt , koelkastdeur of op hem trap lol.

De oudste heeft het moeilijk al van september naar mij toe,
    Ik laat het erbij het is niet zwangerschapsgericht denk ik maar laat iemand met ass.dat eens uitleggen...
    Dochter doet kleine sprongetjes vooruit op taalvlak.
    De jongste slaapt in zijn groter bedje!

En hier braxton hicks gehad gisteravond dus ik ga echt zo snel ik kan in november alles afwerken van wat nog moet.
    Kreeg het benauwd toen dat gevoel er was en ML werken zat in de staking vast dus die overbezorgd.
    Vanaf december is hij vrij, na de 1e week!

Zo dl is klaar ,
    Hoe is het met jullie ?

12. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lov: ja, allergieën hebben vaak iets met mekaar te mekaar zo ook eczeem en astma... hoop zo dat N. geen last heeft van hondenhaar, anders hebben we een probleem...

van de morgen heeft de hond me weer doen lachen, kan toch nooit echt kwaad zijn op dat beestje: er was een oorstokje waarmee ik de navel van N. had gedroogd op de grond gevallen en had dat gezien, en dacht nog, moet het straks oprapen.
    Opeens zie ik de hond niet meer en hoor ik haar precies slikken, dan dacht ik, oh nee hopelijk heeft ze dat stokje niet opgegeten, dus roep ik haar en ga ik kijken, had ze zo 1 kant al uitgetrokken, maar niets van gegeten. Ik geef haar wat onder haar voeten (zo van: kom hier en tik op neus met oorstokje: foei) en daarna stuur ik haar in haar mand.... kruipt ze wel in de maxicosi zeker!!! ja, trekt blijkbaar op een mand voor madam, we hebben ze dat wel weer nooit geleerd, maar dat wiebelde een beetje dus dat was toch lijk dat niet, dus dan maar in haar gewone mand gaan liggen... wat zal ik nog meemaken met die hond?!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    kraamintake gehad... dat wordt dus bierkratjes verzamelen en een ladder ;)

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    ff ego

Zo goed als de vorige nacht was, zo waardeloos was deze ;) M. lag erg veel te kreunen. Ze was vaak wakker, dus om de 3 uur een voeding. Je zag haar ook steeds persen, dus er zat wat dwars. Ik heb veel met haar in mijn armen gezeten. Eenmaal op bed gelegd begon ze weer. En toen M. stil was begon manlief te snurken :p Al met al vandaag kleine oogjes. Ik had vanochtend de kleine ingeladen in de wagen om wat boodschappen te doen. Ik was nog maar net onderweg en de poeplucht kwam me tegemoet. Zo de heen- en terugweg in de geur gelopen :D Ik hoopte al dat ik niemand tegen zou komen die in de wagen wilde kijken :) Thuis aangekomen had ze echt een megapoepluier. Ze sliep wel heel tevreden. Na het verschonen en het flesje weer een megapoepluier :$ Dat zat er dus vannacht dwars. Hmmm die borstvoedingspoep was toch een stuk prettiger dan de fvpoep :p

Einde ego bericht ;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy nou niet lief van je man zeg .... Beetje medelijden mag hij ook wel hebben.

Eda hahahaha wel grappig je hond in een mc :D

Ika lekker zo'n luier he .... Wat jammer trouwens dat je bv niet gelukt is ...

Bouwjaar en?

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov
    Nou bed moet dus omhoog. Vandaar bierkratjes verzamelen (en een ladder...)
    Verder vriendelijk mens. Qua wensen aangegeven dat t wel iemand moet zijn die dingen kan beargumenteren. Krijg dus geen leerling omdat die soms nog onzeker kunnen zijn.
    Verder met 2 katten in huis aangegeven dat t niet handig is als iemand een allergie heeft en liever iemand die niet bang is voor katten. Oje en bij voorkeur een niet roker.
    Ondersteek en rug ondersteuner kan ik gratis lenen en wordt gratis thuisgebracht. Zojuist aangevraagd

14.10 controle vk.

@ika misschien moet M ook ff wennen (of haar darmen iig) aan de fv?

@lief maar heb je die vaker dan? Braxton hicks dat is toch "gewoon" een harde buik? Doe je te veel?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ons bed is al hoog en daar ga ik niks aan doen.... ;)
    Je kan ook klossen krijgen he ...

Hier wil ik ook geen roker bah .. En heb een voorkeur voor dezelfde als de vorige keer. Ben eens benieuwd

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Idd, Bouwjaar, het is een wenperiode.

@Lov, ik vind het ook jammer dat het niet is gelukt. Het was enorm frustrerend allemaal en daarnaast de angst dat ze misschien weer niet goed zou eten zoals toen in de kraamweek. Ik denk dat de slechte start en de verschillende adviezen er uiteindelijk voor gezorgd hebben dat het zo is gelopen. Daarnaast zei de kinderarts op het cb ook dat het vaak voor kindjes die voor de uitgerekende datum zijn gekomen een probleem is om goed te drinken. En M. was al niet sterk door de zware bevalling. Maar goed, ik heb haar wel 3 weken volledige bv gegeven en daar ben ik heel blij om. Het doet me af en toe nog wel pijn als ik lees hoe goed het bij anderen gaat. Ik had dat ook graag gewild. Maar het fulltime kolven was niet te doen. Ik hield geen tijd over om lekker met M. te knuffelen na de voeding. Ik kon niet weg of ik keek op de klok als er visite was omdat ik moest kolven. En op gegeven moment liep de melk ook terug. Ik had dus nog meer moeten kolven tussendoor. Dat was niet te doen. M. heeft ook een mama nodig die er elk moment voor haar is en niet aan het kolfapparaat hangt.

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Haha bouwjaar, liefoe, eda en ika, sorry heb even heerlijk om jullie verhalen gelachen.
    Eda, de hond inde MC?? Whahaha, had er graag bij willen zijn. de dikke billen van onze terrorist passen daar gelukkig niet in.

Idd bouwjaar, klossen zijn toch ook prima verkrijgbaar? heb je geen gedoe met lelijke kratten in je slaapkamer. En nee, ik zou ook geen roker willen. en hoezo een ladder? krijg je een lilliputter als kraamzorg?? fijndat die andere dingen geleverd worden.
    Isje humeur al wat beter ondertussen???

Ika, heeeeeeeeeerlijk die geur, not! fijn dat ze het kwijt is.hoop dat je vannacht weer beter slaapt.

Lief, lastig soms he een kind met ass. :( je kunt ze niet alles uitleggen helaas. heerlijk zon kitten in huis! Super van je dochter en zoontje, het lezen en slapen.

Lov, hoe is het gesprek bij de logopediste gegaan?

De vloer ligt er bijna in!!! Ml is nog druk bezig, en ook de installateur is druk met gaten boren. we hebben/krijgen nieuwe verwarmingen en nu boort hij gaten in het plafond, zodat er geen verw.buizen meer over de muren lopen.

Vrijdag naar de pedicure en manicure. Hmmm, even lekker aan me laten frummelen. Eens kijken wat ik ervan vind, heb dat nog nooit gedaan.

20. mgbk

mgbk Niet meer actief

Ika,je hebt het geprobeerd toch? En er alles aan gedaan. Soms ligt het buiten je macht en moet je doen wat goed is voor je meisje en jezelf, ook al is dat niet wat je eigenlijk het liefste zou willen. Vind het allang knap dat je ervoor geknokt hebt. Meer dan dat kun je niet doen.

Deel Deze Pagina