De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika je hebt je best gedaan meid ;) die 3 weken heeft ze maar mooi gehad.
    Je moet het niet jezelf kwalijk nemen lieverd... Echt niet.

Heb je de draagdoek al gebruikt :D

Trouwens ik was dus net bij de logopediste.... Ik dacht al ... Nu komt het..

Nou he kwam erop neer dat ze vond dat ze alleen niet goed inhoudelijke informatie kon geven, de rest was allemaal prima.

Ze noemde een zin...

De hond is lief dus.....

En die moest zij dan aanvullen, nou eerlijk ik zie haar al zitten daar hahahaha :D die dacht ook...wat?!

En dat van de inhoudelijke info ... Ik moest een verhaal vertellen en daarna vragen waar het nu over ging. Dat moet ze dan kunnen navertellen. Dat deed ze bij haar schijnbaar niet goed.

Nou net thuis deed ze het wel:D

Het probleem is dat ik haar ken en ik weet dat ze verlegen is en daarom niet goed antwoord
    Ach ja... Alles met alles is het gewoon hartstikke goed.

Het is fijn dat ze haar controleren hoor. Maar weer eens zat ik daar en ik dacht, tja dat ze dat niet kan vindt ik niet gek. Ze moeten zoveel!

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

De hond is lief,dus...?!?!?! Joh, ik zou zelf niet eens weten wat ik zou moeten antwoorden... :D Dus wat??? Wat is dat nou voor stomme vraag? Hahaha, je dochter vond het verhaal gewoon niet interessant genoeg;)

Jij kent haar het beste en weet wat ze wel en niet kan. Kan me voorstellen dat ze verlegen wordt van zo'n vreemde madame met haar gekke vragen... :cool:

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, ik heb haar gisteren in de draagdoek gehad! Ze vond het heerlijk. Ze kwam 's avonds niet in slaap, maar zo wel. Heerlijk in de kikkerzit :D

Wat een vraag trouwens van die logopediste. Dus is helemaal geen woord voor een kleuter. Die zijn nog niet bezig met gevolgtrekkingen met het woordje dus. Zo had ik dat ook met het AVI lezen in groep 3. De eerste kaart heeft voortdurend het woordje dus in de tekst. Maar dus is geen woord wat thuishoort in de vocabulaire van een zesjarige. Veel kinderen maakten er standaard bus van :D want dat woord kennen ze heel goed. Ik verbeterde altijd bij die kids en daarna lazen ze het wel goed. De echt zwakke lezers blijven toch vaak bus zeggen. Cito.... grrrr ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah ja, wij F en ik, moesten er net ook al zo om lachen:D

S zal wel gedacht hebben....wat een mens:p

Maar zo gaat dat vaker hoor, ook met de Cito toetsen... Dat je die vragen ziet en dat je zelf denkt.... Hoe moeten ze dan nu weten:$ hahahaah:D

Zij moest die zin dus aanvullen tja ... ;)

Ook vindt ik het ergens een beetje stom want s is gewoon een stiller meisje...die heus wel in haar koppie van alles weet maar het niet nodig vindt om op de voorgrond te staan, net zoals papa:D
    En dan gaan ze al sneller denken dat ze dingen niet weet.

Ach ik maak me niet te druk, ook begon ze er weer over dat ze een vroege leerling is. Nou ze heeft een goed niveau en het lijkt me juist goed dat ze meekomt met de klas, zij en nog een meisje zijn de jongste, de rest is allemaal ouder. Eentje zelfs al 6 ... Nou dan is het juist goed dat ze gewoon meekomen.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ohhh heerlijk Ika, ik kan niet wachten tot ik die mag gebruiken die doek.

Ach s had gezegd.... Hondenbrokken... Vond ik niet eens zo stom :p

Maar wat stom dat die mevrouw dat wel gebruikt dan al bij groep 2 niet?

Ach zo moet je soms dingen een beetje met een korreltje zout nemen he

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Daarom Lov, zo is er ook weer discussie in onderwijsland over de verplichte kleutertoets. De ontwikkeling van jonge kinderen is zo grillig. Zo weten ze het de ene dag wel en de andere dag niet. De overheid moet eens ophouden kinderen en scholen af te rekenen op cijfertjes. Laat kleuters lekker spelen. Daar leren ze het meest van in een sociale context.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ika, het kan ze maar goed hebben gedaan alles eruit te poepen :D

Bouwjaar , hoop dat de kraamhulp goed mag gaan.
    Idd harde buiken zo gewoon af en toe overdag geen probleem maar had ze om de 10 minuten ineens en dan ebde dat weer weg.
    Heb app geïnstalleerd dus als het wel zover is om te timen.
    Iets hevig gedaan, niet echt want heb buiten de kleine dingetjes me stilgehouden.
    We hadden wel namiddag geknuffeld of het daarom kwam geen idee...

Eda , :) van je hond ik vind ook dat ie mooie tinten heeft in zijn vacht!

Mgbk, ja soms :( met de ass.
    Nog nooit voetjes laten verzorgen?
    Ben je kriebelachtig? ;)

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, zit jij niet ook bij de Kraamvogel? Wij hadden echt een kanjer. Een jonge vlotte meid die echt de handen uit de mouwen stak. Ze vulde het kraamdossier echt super in. We hebben nu een heel mooi boekwerk over de eerste week.

@Liefoe, idd kan ze het maar beter kwijt zijn. Zelf is het ook niet fijn als je een paar dagen niet kan. Hoe gaat het met Bliksem? Echt een schatje op de foto's.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Amen Ika ;)

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dames ik ga vanaf hier meelezen. (Nou ja proberen) ik val voortaan op de bank in dlaap. Slaap weer zo slecht. :(:(

Vind dat maar een rare zin. Hond is lief dus.... wist ook niet 12 3 wat ik er op moest zeggen hahhaha.

Ika. M klinkt als een erg tevrede meisje!!

Hier. Vandaag gebelt door ziekenhuis. Ik wordt waarschijnlijk op 9 dec geopereers aan de verkleving dus hoop dat we dan in maart kunnen proberen zwanger te gaan worden..... pffffffff zo lang nog!!!!!!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai Lizzie moet je er aan geopereerd worden :(

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ons bed is 55 cm maar dat is dus te laag. Vroeger moest 70cm maar nu eigenlijk 80 cm

Klossen werkt niet. Boxspring en ieder onderste deel heeft 6 pootjes. Met die 2 pootjes in t midden passen klossen niet.
    Hoor en lees overigens heel vaak dat klossen niet passen

@ika Het is jammer maar denk maar aan dat je zo een goede keuze hebt gemaakt. Wsl de stress van t klok kijken voor t alfkolven helpt niet mee aan de bv-productie. Zo ben je er voor je kind? Zo kun je toch lekker genieten? Doe dat dan vooral. Er zijn in ons generatie zoveel kinderen die uberhaupt geen bv hebben gekregen (incl me), die leven ook allemaal nog :)

Belachelijk zelf een volwassene kan dat niet aanvullen

Ja, hopelijk is de onze net zoals die van jullie :)

@lizzie hmm wel fijn dat de operatie dit jaar nog kan. Maar maart jemig zeg dat klinkt idd heel ver weg :(

Controle bij de vk: alles oke. Frummel ligt idd niet meer dwars. Ik ging liggen en ze zei grappig je ziet de hele vorm. Hoofd naar beneden. Dus hij kan t wel hopelijk gaat ie met 36 weken definitief zo liggen.
    Nu pas weer over 4 wk een afspraak, eigenlijk over 3 maar ze zaten vol op woe. Dus week later. Terwijl de vorige 2 wk terug was.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké dus het moet 80 cm zijn. Ga eens meten hier hahahaa

Gek dat je pas over 4 weken moet? Ik dacht idd ook 2 weken..... Wel super dat alles goed was en helemaal goed da hij naar beneden lag

14. mgbk

mgbk Niet meer actief

Jeetje Lizzie :( :( :(
    Dat duurt idd nog erg lang!
    Mag je na de mpdpatgdwdpgd maanden niet zwanger worden?
    Sorry als ik dat miss even gemist heb en je t al verteld had.

Bouwjaar fijn dat alles goed was.

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mgbk. Ik krijg na de behandeling een spiraaltje voor een x aantal weken om de baarmoeder open te houden zodat er niet weer verklevingen kunnen komen. Als die er uit is krijg ik wel hormonen maar wat dat precies in houd weet ik nog niet.

Lov. Leuk toch al die dingen. Hema had ook korting stickers volgens mij. Anders als je iets super leuks ziet koop je een maatje groter. :p

Hier. Nu ff snel verder met het huishouden. Ik wil op de bank hangen.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah nou heb nu toch genoeg :D

Ons bed is dus 62 cm hoog.... Ik heb nog een matras van de oudste en vindt het wel goed zo. Anders verschoont ze maar niet mijn bed ... Maar ik weet dat het haar helemaal niet uitmaakt, die wat ik waarschijnlijk ga krijgen als kraambulp

17. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @lizzie: heb dat precies ook gemist dat je een verkleving hebt en geopereerd moet worden... grr lekker tijdverlies hé, maar ja als het moet, moet het

@de hond is lief dus... hondebrokken : ik geef die hondenbrokken, vind dat best een normaal gevat antwoord eigenlijk, had ze gezegd: de hond is stout, ging ze geantwoord hebben: straf, was ook heel logisch!
    ik zou zeggen: dus ik geef die een streeltje

vlug even een dutje doen voor N. alweer moet eten!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha idd Eda :D

Zo ik ga de oudste in de douche gooien :D

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Jeetje Lizzie, kon ik maar iets zinnigs of opbeurends zeggen of iets doen om de tijd vooruit te zetten...:(

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou inderdaad mgbk.

oja vandaag de kruidvattas opgehaald

Deel Deze Pagina