@ parel kijk ze organiseren het voor jou dus afzeggen is niet aardig van jou dan. Maar dat jij je zusje erbij wilt hebben is niet zo gek natuurlijk. Kan je moeder Niks regelen? Zij kan toch ook zeggen dat je zusje erbij moet. @bouwjaar nog even en dan is het weeeeeeeeeeeekend! Oeh spannend bijna bevallen. @jaydee oei is het van het indalen misschien dat je zo'n last hebt. Ook jij kan al bijna bevallen he jeetje.... Ik hou het niet meer bij hahaha. @eda het is ook alles wat je nu doen he denken aan wat er gaat komen. Maar komt helemaal goed meid. Hier net terug van de stad ... Even versiering g kopen de bruiloft. Nog boodschappen gedaan en nu ben ik er klaar mee
alle 2 eigenlijk: angst omdat ik niet weet wanneer het gaat starten, of het wel spontaan gaat starten of ik ingeleid zal moeten worden, hoe het zal verlopen (duur, pijn) maar kijk er ook enorm naar uit om eindelijk te zien wat er schuilt in mijn buik en nieuwsgierig naar lengte/gewicht, karakter, borstvoeding.... @parel: maar de mensen die je er zelf niet bij wilt doe je toch niet afkomen? zeg gewoon dat je liever een kleine groep wilt en dus die en die en die moet je maar on-uitnodigen (gemakkelijker gezegd dan gedaan hé) hier ook geen motivatie voor niets, nog steeds in slaapkledij, denk straks even een bad nemen, lig nu lekker in de zetel met hond tegen mij... @liefoe: weet nog niet of iets ga kopen, hangt er van af of er iets mij aan staat!
Ja maar dat is degene die het lullig vind het af te zeggen, want er zijn al zoveel mensen uit genodigd. Als ze echt naar mij geluisterd had zou mijn moeder, zusje en szus en smoeder genoeg zijn geweest, maar nu komen er extra. Ik weet dat ik een belly paint krijg, met net 28 weken en mijn buik die niet strak is nog en die ik aan niemand laat zien omdat ik me dood schaam voor de striemen die ik al jaren heb!! Ben door prednison aan gekomen en dat was 30 kilo in 3 weken, dus ik heb echt hele grote paarse scheuren over mijn buik lopen. Dat maakt me gewoon onzeker, vind de paint wel leuk, maar niet met 28 weken al en niet voor een kamer vol mensen. Eda, ja dat is het moeilijke laat dat maar zeggen. Ik heb een lijstje toen gemaakt, ze heeft mij duizend keer gevraagd of dat het was, haar meermaal uitgelegd ja en waarom en dan hoor ik nu namen voorbij komen. Zij heeft mij toen gevraagd of ze die uit moest nodigen, heb toen nee gezegd en van de week vraagt ze zie je die nog vaak, ga je er veel mee om en nu kom ik er achter dat ze die naam dus uitgenodigd heeft, wat ik niet wou. Wou het klein en zeker dat mijn zusje er bij is. En kan er gewoon niks aan doen, manlief kwam net thuis zei blijkbaar heel chaggo hoi tegen hem, hij zegt wat is er, ik zo niks (keek naar beneden want was aan het poetsen) hij zegt kijk me eens aan en ik kijk op en de tranen lopen over mijn wangen. Ik weet het stel me ongelooflijk aan, maar wil dit gewoon niet, ook mijn moeder vind dat ik er maar een gezellige dag van MOET maken.
Ja maar het is uiteindelijk allemaal lief bedoelt parel en zo moet je het ook bekijken. Die meid is een hoop moeite aan het doen voor je en je kan niet altijd de regie hebben. Dat van je zusje snap ik nog wel maar om nu ook zelf te willen beslissen wie er allemaal komen...ja dat is niet de bedoeling van een shower meid....dat is juist iets waar jij niks vanaf hoort te weten. Dus ergens vindt ik dat je te ver gaat lieffie.... Maar zoals ik al zei....kan je moeder niet met die meid bellen?
Zeg wel niks meer en ga het af bellen, ben het zat. Kan allemaal best wel zijn maar ik heb ook nog gevoel en dat gaat voor. Ik kap der mee, heel dat gedoe hoeft van mij niet meer. Ik ga een PCM pakken en me bed in of zo, mijn kop knalt uit elkaar.
@parel sorry hoor maar wat voor een vriendin is dat eigenlijk? Blijkbaar niet eentje die jouw heel goed kent. Het lijkt alsof er vooral gedacht wordt wat ze zelf leuk vind. Enige voordeel als je er helemaal geen zin in hebt, valt t uiteindelijk meestal wel mee. @lov je kan idd niet helemaal zelf beslissen wie er komen als iemand anders wat voor je regelt. Maar uit Parel haar verhaal maak ik op (oke ik hoor t van 1 kant, het is tekst en ook nog mijn eigen interpretatie daar van ) dat aan haar wensen behoorlijk voorbij wordt gegaan. En dan denk ik voor wie organiseer je het dan. Maar goed dat is wellicht mijn idee van zoiets doen, dat ik t belangrijkste vind dat de 'krijger'het leuk vind. Daar organiseer je t tenslotte voor Ben je nu helemaal klaar voor de bruiloft trouwens? @eda de onzekerheid wanneer t gaat beginnen lijkt me ook lastig. Geen idee hoe ik daar mee om zal gaan (jullie merken t wel ) Misschien maar niet te veel over nadenken, je weet t namelijk toch niet. Het lijkt me toch - hoe lastig soms ook- een kwaestie van het over je heen laten komen. Wie weet behoor jij tot de 5% die op de uitgerekende datum bevalt Probeer te genieten van je rust, als de kleine er is is al een deel van je energie weg door de bevalling en gaat de rest op in de aandacht voor je kind. @jaydee vervelend dat je zo'n last hebt vd onderkant @striemen mijn moeder heeft nooit straie gehad....Hopelijk heb ik die genen ge-erft
Ja snap je wel bouwjaar maar een babyshower wordt geregeld achter de rug om van diegene.... Dus in hoeverre heb je daar dan iets over te zeggen he. Ja zo'n beetje wel denk ik.... Hahaha denk ik
@Bouwjaar, ik heb ook geen striae gekregen. Mijn buik is al helemaal weg. Ik merk dat mijn lichaam snel reageert en teruggaat in zijn oude vorm. Alleen mijn buik is nog zo 'sponzig'. Die buikspieren zijn er nog niet hihi. Mijn baarmoeder zit al achter het schaambot. Volgens de vk gaat het allemaal heel snel. Ook de knip geneest goed.
ff ego tussendoor Ik kreeg net 3 meldingen dat er een betaling was gedaan met mijn creditcard (GBP 145,28 & 145 & 10) . Ik huh, vl gevraagd ben jij wat aan t kopen? Nee. Meteen abn gebeld, schijnen er via internet bij een reisburo op schiphol betalingen zijn gedaan. Ik zeg nou ik weet van niks, ik heb de kaart hier en ben nu 28 weken zwanger en niet van plan om op reis te gaan. Kaart wordt geblokkeerd, krijg een nieuwe en betalingen wordt achteraan gegaan. Hoefde mee geen zorgen te maken. Fijn Ben ik ff blij dat ik t zo heb ingesteld dat ik een sms krijg als er een betaling boven de 5,- wordt gedaan. Heb ook eigenlijk een hekel aan die kaart, maar soms tegenwoordig kun je niet zonder (auto huren op vakantie bv) Wat een dag, had al slechte morivatie en nu dit erbij :x
Jeetje bouwjaar.... Hier zit er gewoon een code bij de creditkaart kun je zo niet gebruiken volgens mij
Voor online betalingen heb je je pin niet nodig Alleen nummer en die cvs code van de achterkant. Moet zegge dat ik er toch wel van geschrokken ben
Tja geen idee. Ik vroeg ook al aan de dame van de fraude afdeling. Hoe kan dat nou? Ik ben namelijk al paranoia met dat ding en let altijd heel goed op. Maar ze zegt misschien dat er toch een betalingslijn is gehackt waar de gegevens op staan. En daar kon ik dan niks aan doen. Enige is nooit afgeven en bij online betalingen letten op dat er een slotje staat. Dat doe ik echter altijd al
@Ika, wat goed dat je buik alweer helemaal weg is! Die spieren is logisch dat die nog niet werken, komt ook goed @Parel, wat een gedoe zeg die babyshower. Jammer dat je er zoveel van weet want daardoor maak je je misschien zorgen om dingen die anders gewoon een verrassing waren geweest en wellicht heel erg meevielen. @Lov, spannend hoor je bruiloft! Komt ineens een stuk dichterbij. Lekker dat alles geregeld is, kun je er echt naartoe gaan leven @Bouwjaar, jeetje.... Dat lijkt mij ook schrikken! Is toch een eng idee dat iemand met jouw pasje gewoon geld kan overmaken. Hoop dat alles goed geregeld gaat worden en het geld snel terug op je rekening staat
Op dit moment heb ik nog de meeste moeite ermee dat mijn zusje er niet bij is, moet er blijkbaar om 12.30 zijn en mijn zusje moet tot 19.00 werken En ja mijn moeder vind het zielig voor vriendin om het af te zeggen. Maar mijn man zegt ook, ze komt er nu op eens mee aan, terwijl wij ook al lang iets gepland hadden kunnen hebben, wat we dus eigenlijk ook hadden.
het klopt dat je niet alles in de hand kunt hebben, of je moet het zelf organisteren Parel! maar zou het ook raar vinden dat er mensen komen die niet op je lijstje stonden, misschien vond de persoon die het organiseert gewoon wat te weinig? en die belly paint zou ik niet doen als je er niet gemakkelijk bij voelt, ik ga ook niet mijn blote buik aan iedereen tonen hoor! ik zou er gewoon het beste van maken en je proberen te amuseren en achteraf kun je toch lekker roddelen met je zusje!!!
Bouwjaar, wat een gedoe zeg! Wat raar dat ze dan je nummer wel hebben he. Eng eigenlijk..... Lov, lekker hoor die versieringen kopen. Zijn jullie er verder klaar voor ondertussen? Parel, lastig hoor die babyshower. Je moet doen waar jij je goed bij voelt meid. Ika, lekker hoor dat je je lichaam alweer terug hebt! Eda, snap wat je bedoeld hoor. Opzien én uitkijken naar de bevalling! Je weet gewoon niet hoe het zal gaan en dat is lastig.... jaydee, die pijn van onderen is vervelend hé. Hier ook aardig wat last van mijn bekkenbodem, met name bij het omdraaien in bed. Niet fijn... Hier genoten van mijn eerste verlofdag. Nog wel even wat met werk bezig geweest door al het gedoe maar kan het nu echt afsluiten gelukkig. Eerste babywasjes ook al gedraaid (box- en speelkleed). Konden nog mooi buiten drogen! Volgende week maar beginnen aan de andere was en het schoonmaken van de babykamer!