De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by MamsieM, Oct 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Nou na een sneer net heb ik helemaal geen zin. Ik zeg dat die groei echo de dag er na is en ze zegt ja ik wil deze week weten wat je doet, heb al genoeg geld betaald en weg was ze. Dacht echt hallo, ik had niks gezegd er over verder. Dus nu denk ik helemaal ja daag.

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Goede avond!!

@ Harde buiken, ik heb er nog steeds veel, maar nog 4 pijnlijke ofzo per dag dus niet zoveel meer als vorig weekend. Vandaag even met de verloskundige overlegt maar zij vind 5 a 6 harde buiken per uur nog steeds teveel en daarom nog niet verstandig te gaan werken. Dus tot woensdag ben ik sowieso nog thuis... en woensdag dan die suikertest in het ziekenhuis, ben benieuwd. Dan kijken we weer verder, ze gaf aan dat als ik er 1 a 2 per uur heb dat het dan acceptabel is.

@ Parel, ja die babyshower is nu zo beladen voor jou gevoel omdat je zo graag je zusje erbij had gewild. Ik vind ook wel echt dat zij erbij hoort te zijn als ze een van de belangrijkste personen voor jou is. Vind het ook echt heel stom dat hier gewoon geen rekening mee word gehouden, er zijn nog wel meer zondagen toch?

@ Felicitas, ik heb me ook maanden geleden ingeschreven, maar heb nog steeds geen mailtje gehad om die box op te halen :(

@ Eda, ik hoop het dat ze er flink naast zitten :D en dan dat ze teveel schatten dus hihi... bij eerste zoonlief was het andersom, schatte ze hem lichter dan hij was.

@ Bouwjaar, oh das wel fijn dat je een sms krijgt, maar wat raar van die betalingen zeg! Als ik iets op internet koop dan betaal ik altijd met CC omdat het dan 180 dagen verzekerd is. Ik moet dan inderdaad ook het nummer van de CC en CVS code intoetsen, maar ook via de reader zeg maar een pincode en toegangscode.

3. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @bouwjaar: ja toch wel goed dat je dat zo snel gezien hebt! handig dat je telkens een smsje krijgt...

4. Parelbloesem

Joy, nou ja ik ga der over na denken, mijn zusje wil niet dat ik het verzet, want ze wil het niet verpesten, maar voor mij is dat toch al nu en ik weet gewoon letterlijk alles al. En dan een opmerking ja dan moet ik mijn geld terug vragen, terwijl het ook een of twee weekenden verzet kan worden en ik eigenlijk alleen zei dat ik mij nu niet zo goed voel. Maar goed ik denk dat ik niks meer zeg en gewoon niet weet of ik ga. Moest van de VK rustig aan doen, maar dat lukt me al 2 dagen niet. Harden buiken zijn heel erg op het moment, ook door de stress van die groei. Maak me stiekem wel zorgen, maar goed adem in adem uit.

Ik heb die bon gehad per mail en gisteren, kwam TNT er nog een brengen zo'n doos. Dus heb er nu 2 gekregen.

Bouwjaar, jeetje is ook niet niks, goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken!!

5. Eda

Eda Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    1,566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    victoria-avond viel goed mee, ze konden allemaal moeilijk geloven dat ik voor maandag uitgerekend was, 1 iemand dacht dat het eerder voor eind volgende week zou zijn! dus Lov, misschien idd op je huiwelijksdag... ook spannende week voor je, het schijnt dat het mooi weer zal zijn

ik heb 2 data in mijn hoofd: 23 of 28 oktober, nu ja, we zien wel hé

6. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh parel het is ook wat met je party. Hoop dat je er wel een beetje van zal kunnrn genieten. Eb sameb met je zus misschien een keer een lekker high thee in thema. Een gezellig zussenmiddag.

Eda. Hoop de 23ste dan. Hahhaha ik zit met je mee te wachten. Had je nog iets leuks gekocht?

Joy. Jij nog lekker relaxen en genieten van je vrij tijd. Hoop eigenlijk voor je dat je niet meer hoeft te werken enzo lekker nog kunt genieten van de zwangerschap.

Mgbk. Meissie heb je het al wat minder druk?

Hier. Denk dat ik vanmorgen mijn eisprong heb gevoeld. Heb helemaal niks bijgehouden kwa vruchtbare dagen dus ik ben heel benieuwd of ik gelijk heb. Als ik hem gevoelt heb kom ik op een cyclus van 30 dagen. Dan ben ik al heel happy.

Dames wens jullie een super fijn weekend. Ika ga nu naar mijn bedje!

7. Parelbloesem

Ja me moeder wil samen wat gaan doen met zusje. Dus ik zie wel, als ik me voel zo als nu dan word het nog wat :p

Weltrusten meisje enne 30 dagen zou mooi zijn

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Joy, goed om nog even thuis te blijven meid! Hoe trek je het verder? Paar weken geleden vond je het allemaal moeilijk ivm Demi*

Eda, zou leuk zijn op de bruiloft van Lov! :D

Lizzie, 30 dagen, dikke prima lijkt me'!

Hier dagje Dolfinarium met schoonfamilie. Fijne dag allemaal!

9. mgbk

mgbk Niet meer actief

Meiden, allemaal een fijn weekend.
    Dikke kus voor wie hem nodig heeft.
    Ik ga werken dus zal er weinig zijn dit weekend.
    Ik denk aan jullie!
    Xxx

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Werkse meid!

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    2,332
    116
    63
    Female
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Mgbk, werk ze! We willen wel horen hoe het met je gaat hoor..

MamsieM, veel plezier in Dolfinarium vandaag!

Parel, stom dat de shower gepland is op een dag dat je zusje niet kan:( Aan de andere kant vind ik dat je het niet echt kan maken om niet te gaan.
    Spannend die suikertest en extra onderzoeken, duim voor je dat alles goed is!

Bouwjaar, bij ons go is het niet zo geregeld met de toeslag. Aansprakelijkheid geloof ik wel. Goed dat je een smsje krijgt als er bedragen van je creditcard worden afgeschreven en dat het probleem van de afgeschreven bedragen wordt opgelost.

Eda, 22 oktober is ook een mooie datum, dan ben ik jarig;)

Joy, goed dat je nog even niet gaat werken. Vervelend dat je nog steeds last hebt van harde buiken joh:(

Lizzie, zou netjes zijn 30 dagen!

MamavanDJ, zal dit weekend nog even reageren in de club. Jij nog leuke plannen voor het weekend? Mooi dat de bruiloft zo leuk was! Toch spannend die groeiecho lijkt me.

Losje, hoe is het met je zieke dochter?

Lov, fijn dat de kleding rond is voor jullie bruiloft:). Nog maar 6 dagen!!

Rest ben ik vergeten:) Ik ga straks met 2 vriendinnen van mijn opleiding naar een andere vriendin in Breda:) Vriendin in Breda is 10 dagen voor mij uitgerekend, wel leuk om haar te zien.
    Zal vandaag niet veel hier zijn, hopelijk morgen weer. Fijn weekend allemaal!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel plezier vandaag lies!

Mgbk werk ze schatje....

Wat een mooie dag vandaag meiden, we gaan straks even wat rijden en wandelen in het bos. Bijna de vakantie weer voorbij zeg. Dinsdag naar de vk, in de middag komen ze de nieuwe ketel plaatsen. Maandag moet F nog zijn pak gaan passen want ze hadden m iets versteld. Dan wordt het pak nog korter gemaakt en dan zijn we klaar :D

Gister bezoek gehad onverwacht van familie van F... Even wat minder leuk nieuws gehad maar zet t wel in de club. Twijfelde of ik het wel wilde vertellen ... Is nogal moeilijk te begrijpen voor ons nuchtere Hollanders en wil mijn mannetje niet voor l*l zetten. Maar jullie kunnen het wel begrijpen

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goedemorgen iedereen ,

hier lekker uitgeslapen en nog eens fijn geknuffeld :D

mgbk werk ze en evenveel knuffels terug !

mamsie ,veel plezier in het dolfinarium.

Lizzie ,zou mooi zijn mag je deze dan ook gebruiken?(sorry als je dit al verteld zou hebben).

bouwjaar ,maar goed dat je er snel bij was ivm.je creditcard!

Parel ,hoe gaat het vandaag met je?

Eda, mooie datum ja :)

Joy ,maar goed dat ze acceptabel zijn je weeën ,doe toch maar rustig aan ,moet je nog veel in orde maken?

We genieten nog na van onze goede echo ,vandaag naar mijn opa het feestje vieren voor onze dochter.
    Heb gisteravond 30 cupcakes gemaakt voor de kindjes aangezien die hier geen taart lusten :)
    Morgen komt de meter langs (mijn boezemvriendin)met haar familie en dan ronden we haar feestjes af.
    In november dan onze jongens vieren en dan komt december heel dichtbij :cool:

14. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Even snel,
    Lief, wat ontzettend fijn van de goede echo! En jeetje, jij gaat dus zeker dit jaar moeder worden! Vind je het spannend? Of blij dat je zekerheid hebt?
    Baby pikt al jou reserves he! Niet aankomen in een zwangerschap, heel bijzonder!

Nog ff voor Bouwjaar, ik was 9 kilo aangekomen vorige week bij VK. Geen idee waar het zit? Ben nog zo slank als altijd en heb een kleine buik.

Eda, ik blijf voor de 25e gaan!

Lies, veel plezier! Altijd leuk met de meiden op pad!
    Dit weekend rustig aan. Straks naar ouders, manlief gaat m'n vader helpen en dan ga ik even samen met moeders boodschappen doen op het gemak.

Mgbk, werkse meid... hoop snel op wat rustigere tijden voor je!

Losje, je dochter is weer opgeknapt denk ik? Lekker bij opa en oma aan het logeren! En jullie lekker roesje uitslapen?

Lizzie, mooi zeg al zou het 30d zijn!

Lov, fijn dat pak en al in orde is! Heb ff in de club gereageerd!

Parel, knuffel!

Ga nu even douchen en eten en dan wegwezen!

15. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Goeiemorgen (middag :p)

Net wakker, leuk afstudeer halloween feest gehad van mijn zwager. Laat thuis ;)

Lief wat fijn dat de echo helemaal goed was! Oh staat dat al vast dat je in december wordt ingeleid? Of alleen als je dan al wat ontsluiting hebt? Veel plezier met de visite.

Lies heel veel plezier vandaag, klinkt heel gezellig!

Mamsie jij ook veel plezier vandaag. T. zal het vast erg leuk vinden daar.

Mamadj veel plezier bij je ouders, lekker rustig aan doen.

Losje leuke avond gehad? Lekker uitgeslapen vanochtend?

Mgbk werkse lieverd!

Lov fijn dat F een mooi pak gevonden heeft! Het gaat echt snel he?! Wat voor leuke versiering heb je gekocht? En laat je je haar doen bij de kapper voor de bruiloft?

Lizzie oh dat zou echt mooi zijn als je cyclus op 30dgn uit komt.. daar ben ik jaloers op ;)

Parel jeetje wat een gedoe met die babyshower. Snap dat je er zo helemaal geen zin meer in hebt. Vind het ook een beetje raar hoe alles geregeld wordt aangezien jij bijna alles al weet en dat is niet echt de bedoeling van een babyshower. Stom dat ze geen rekening hebben gehouden met jou wensen. Hoop dat het alsnog allemaal goed komt.

Eda ik denk de 24e!

Vl had vanochtend lekkere verse croissants en verse jus gekocht. Hij kwam me een kus geven voordat hij naar voetbal ging met een lekker ontbijtje. Heerlijk rustig aan doen vandaag.
    Heb nu lekker een weekje vakantie, volgende week een dag naar een vriendin en met vl nog een dagje shoppen in Almere, naar de Primark :D Verder een beetje in huis aanrommelen en op visite.

Fijn weekend allemaal X

16. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Mgbk. Werkse meid!!

Mamsie. Heel veel plezier. Ik zag al een foto op fb.

Lov. Ik ga dadelijk snel daar lezen. En het kokt wel heel dichtbij de trouwdag!! Spannend!! :):)

Mamadj. Veel plezier bij je ouders!

Lies. Jij veel plezier bij je vriendinnen. Wel heel leuk om samen zo dichtbij elkaar zwanger te zijn geraakt. Kleintjes kunnen straks lekker met elkaar spelen. Leuke playdates.

Manouk. Ohhh doe mij ook zo'n man. R is een schatje maar ik zal nooit ontbijt op bed krijgen. :( Geniet lekker van je vakantie. De primark is dat nou echt zo'n goeie winkel of is het gewoon omdat alles zo goeskoop is. Komt er in eindhoven ook 1 maar denk niet dat ik daar wil komen de eerste paar weken. ;)

Lief. Ik mag dit ei nog niet gebruiken. Heb de 28 de laatstr test. Hoop de volgende. Dan heb ik nog 2 kansen dit jaar als de cyclus ook echt rond de 30 dagen blijft. Lets hope so!!

We need more pink!!!!!! Het is alweer te lang geleden dat er iemand zwanger is geworden. Het kon natuurlijk ook niet zo doorgaan met elke maand iemand maar nu moet er weer verandering in komen.
    Maar weet zeker dat wij 5 ons best doen om het voor elkaar te krijgen. ;)

17. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    Lizzie ik vind de Primark echt een toffe winkel. Qua kleding is het wel de ene keer leuker dan de andere keer maar ze hebben ook enorm veel goedkope accessoires. Veel sieraden, sjaals, schoenen, tassen, leuke pyjama's, pantoffels, huispakken etc. En simpele shirtjes of hempjes zijn daar zo'n 3 euro. Ik koop er ook vaak blousjes en die blijven ook mooi. Vl koopt er vaak truien en ook wat accesoires. Het is wel vaak een stuk goedkoper dan bij een Zara, Mango of H&M.
    Wel gaaf dat er ook 1 in Eindhoven komt. Ik zou er idd de eerste week niet heen gaan haha ;)

18. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,298
    34
    48
    En idd.. WE NEED MORE PINK!!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks ik twijfel zo over mijn haar hahaha. Maar ik denk dat ik wel moet gaan. Ik heb te veel en dik haar om zelf met de krultang aan de gang te gaan. Maar aan de andere kant kan ik ook zelf mijn haren indraaien de avond voor de bruiloft. Heb alles in huis aangezien ik ooit zelf kapster heb gestudeerd en weet wat ik moet doen.

Vindt het zo'n gedoe om naar de kapper te rijden enz.

Zag je foto's Manouks zag er leuk uit....

Aaahhhhh zo'n lekker avondje doorhalen had ik ook wel zin in.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #140 Ikapika, Oct 19, 2013
    Last edited: Oct 19, 2013
    @Mgbk, wel ze.

@Mamsie, veel plezier in het dolfinarium.

@Manouk, stoere foto's op fb!

@Lov, jeetje wat heftig, maar zorg dat je geniet op jullie dag. Je hebt een prachtig gezin.

@MvDJ, veel plezier bij je ouders.

@Jaydee, lekker aan het genieten van je verlof?

@Lies, veel plezier. Leuk dat jouw meisje staks allemaal speelmaatjes heeft.

@Liefoe, heerlijk zo'n goede echo! Spannend, want het gaatnu wel heel snel :)

@Parel, dikke knuffel. Wat een gedoe allemaal, terwijl je lekkerwilt genieten.

@Joy, hopelijk niet zo vaak last meer van harde buiken.

@Lizzie, nog steeds naar je zin bij je nieuwe baan?

@Eda, nog eventjes en dan is jouw kleintje er ook. Ik denk dat het zomaar eens snel kan gaan nu.

@Bouwjaar, wat een schrik met die creditcard!!

@Losje, hoe is het met je zieke meisje?

@Dido, dikke knuffel!

Hier vandaag wat uitgeslapen :) M. kwam om 3.30 en 7.30 voor de voeding. Daarna nog even met zijn drieën tot 10.30 geslapen :D

Share This Page