De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha idd goed voor mijn nesteldrang :D

Heeeeeeerlijk Manouks dat uitslapen... Is hier al zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren. Tenminste echt echt echt uitslapen. Want als ze bij opa en oma slapen ben ik nog vroeg wakker haha. Die rust heb je gewoon niet meer lijkt het wel.

Parel moet zeggen dat mijn man nog nooit mijn schoenen heeft moeten aandoen of mijn sokken. Maar ik was wel altijd hoogzwanger in de zomer dus ja :D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @joy ik zou de vk of ha ff bellen om advies mbt je rug. Ik zou t zo ook niet weten.

Zo gisteravond bed verschoond, lekker samen in bad geweest en t ff gezellig gemaakt. Ff weer wat quality-time samen. Vanmorgen relaxed uitgeslapen. Wasje gedraaid en ik dacht boodschappen te gaan doen maar vl wilde toch naar de intoch van de sint. Ik zei al ga maar over 2 jaar met je kind, maar nee. Nou ik heb in die drukke stad echt niks te zoeken nu.
    Vl doet vanmiddag alleen boodschappen, eind vd middag naar vrienden. Ik heb n opeens tijd "over".

@parel ff paar keer heen en weer geklikt maar je buik lijkt idd lager

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha Lov, nou schoenen niet nodig. Ik kan alleen nog maar op mijn nikes en een paar laarzen lopen, laarzen is instappen en optrekken met gestrekt been en de nikes is gewoon instappen. Alleen die sokken moet ik mijn voet op mijn knie leggen haha :p
    Ja in de zomer is dat wel lekker indd, slippertjes aan en klaar.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker Bouwjaar, zo'n rustig ochtendje!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha wat moet hij dan bij die intocht bouwjaar :D gekke kerel :D

Fijn die quality time meid.l. Heerlijk samen in bad. Mijn man houdt daar totaal niet van.

Nou ik zou zeggen ga lekker niksen meid :D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja parel het is even de manier vinden he :D hier heb ik ook sportschoenen aan... Maar dan wel een soort nettere zeg maar :D

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Geeen idee, maar hij is opgegroeid in de binnenstad dus de drukte en alles eromheen vind hij wel leuk denk ik.
    Mooi voor later: kan kindje mooi met papa naar de optocht blijft mama wel thuis :D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja dat klopt:D

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lief Gefeliciteerd met jullie jongste! En dan moeten we nog maar even geduld hebben voor de doopsuikers :)

@parel Klinken als leuke beestjes, vooral jouw leguaan. Dus nog steeds wel blij dat jullie die stap hebben gemaakt? Fijn dat er klussen in het vooruitzicht blijven.

@bouwjaar Jouw vriend is er vroeg bij :) Nu al aan hef voorbereiden met de intocht. Fijn dat je lekker hebt uit kunnen slapen.

@losje Nog minder dan 1 week!

@mamsie Fijn dat je beter hebt geslapen.

10. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hij is net terug van de opdrachten en heeft ze allebei in de pocket, nu dinsdag nog naar een kijken wat dat word. Wel spannend allemaal.

@ Lov, haha ja is echt de manier vinden. Uhm heb wel nettere maar zijn geen instappers enne schoenen kast hier puilt al uit ;) Draag normaal erg vaak pumps, maare dan val ik om nu, lukt wel als ik veel kan zitten ;)

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier vanochtend M. in de draagdoek gedaan, want ze was heel huilerig. Volgens mij maakt ze haar sprongetje.

12. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik word hier zo *@#$@##*nerveus van:x
    Weer een inlegkruisje vol oude troep.....
    Ik weet dat als het niet rood is het niet erg is, maar zou zo graag even willen genieten:(
    Het ging zo goed de laatste dagen....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee losje is ook niet leuk meid :(

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nu ook weer die erge rugpijn, het lijkt alsof ik bij elke stap erdoorheen ga, daarom maak ik me nu best zorgen....pfff
    Nog 6 dagen volhouden.....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk he... :( had net ook even gekeken wanneer je nu mocht...

Nog even volhouden en als je het echt niet vertrouwt of je het te lang duurt zou ik gewoon je vk bellen

Of als je durft nog eens een test doen?

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik heb gelezen over de lage rugpijn, schijnt er wel bij te horen, als het goed is zijn dat je hormonen die de boel verweken ofzo.....

Geen test in huis, maar hoeft ook niet.....

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja rugpijn lees ik ook wel eens bij andere dingen.... Maar dat zegt toch niet perse iets.

Het is helaas afwachten voor je.... Bah zou de tijd graag voor je vooruit willen zetten :(

18. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @losje: niet leuk dat verlies.... tijd gaat zo traag hé in jouw geval, en dido wellicht ook

hoop dat je droom uitkomt dido, tweede deel dan, dat je baas op forum zou zitten, vind ik heel raar!

hier subiet bezoek van mijn baas en de 2 assistentes op het werk,
    vind het wel ambetant dat ik subiet BV mag geven terwijl ze er zijn....

en vanavond nog een vriendin, haar man en 2 kleine meiden, wordt dus best druk

en morgen komt er nog een bevriend koppel met hun zoontje...

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Thanks lieverd!

Eda druk druk druk, denk wel aan jezelf he!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk he kraambezoek hahaha....pfff soms kun je er echt genoeg van hebben.

Deel Deze Pagina