De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms kunnen ze het wel he parel :D

Ika fijn dat je het zo beleeft ;)
    Altijd even fijn om te weten of ze goed bijkomen he ;) maar met Fv gaat dat toch altijd makkelijker ...

Hier ga ik zo eens naar bedje toe.....

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha ik kan soms erg mopperen vooral nu op hem. Maar eigenlijk is hij altijd echt heel lief en snap soms dan ook niet dat hij het met deze heks volhoud.

Ika fijn dat het snel wend en dat thuis komen en je meisje weer zien lijkt me heerlijk!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Aankomen op fv is ook niet altijd vanzelfsprekend. Zeker als je kind veel refluxproblemen heeft. Ik merk in de oktobermama's app dat dat toch nog best vaak voorkomt. Hier eigenlijk geen last van veel teruggeven gelukkig. Ik had haar laatst gewogen op de eigen weegschaal, maar dat is nooit zo nauwkeurig. Toen was ze 5,5kg. Ook gemeten met het meetlint, 61cm. Dus een slanke meid.

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Ika, ik denk dat je er op een gegeven moment ook wel weer aan toe bent om te werken of niet? En inderdaad je wereld wordt dan ook weer groter. Mijn wereld bestaat nu alleen uit de kinderen, badderen, flesjes, eten geven, luiers/potjes en het huishouden. Ik merk dat als ik dus met andere klets dat mijn verhalen dus ook alleen maar over de kids gaan haha... Maar ik kan nu ook wel heerlijk van mijn vrije tijd genieten, dat weer wel :D En alles op het gemakje hihi.

@ Parel, wat lief van je man dat ie dat zo zegt!

@ Lov, ik sluit me aan bij Ika... met fv is het inderdaad niet vanzelfsprekend. Bij Dilan was het altijd drama, op de groeicurve zat ie dus ook altijd op de onderste lijn... Hij dronk slecht maar juist omdat je fv dan geeft weet je dat, omdat je precies kunt zien wat ie gedronken heeft en dat geeft dan al zorgen. En als ie dan wel dronk dan gaf ie de helft van de fles ook weer terug onderhand totdat we overstapte op een andere voeding die dikker was. Toen gaf ie nog terug, maar geen halve flessen meer. Ik moest ook altijd doeken bij de hand houden en 3 x per dag omkleden was er niks bij ;)

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Parel, nog even volhouden! Ben benieuwd wanneer jij babynieuws hebt!

Joy, klinkt als een fijne dag meid, de 8e. Verdrietig maar fijn.
    Hoe is het met Jesse?

Lies, voordeel van het ziekenhuis he, niet hoeven poetsen ;)

Bouwjaar, al gewend aan je kleine meid?

Ika, fijn dat het werken bevalt! Ennuh, maatje model die dochter vam je! E woog gisteren 4720 gram. Scheelt maar een paar honderd gram.....

Mgbk, hoe is het lieverd?

Manouk, wanneer moet je eigenlijk weer naar het zh?

Dido, hoe is het met je kwaaltjes? Ergens last van?

Lizzie, vrij het weekend of moet je werken?

Hier gister een beroerde nacht gehad. Nu al 3,5 slaap te pakken. T is niet fit, heeft verhoging.
    E doet het verder prima.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja oké meiden maar dat zijn dan weer uitzonderingen of dingen waaraan het kan liggen ... Dat is met bv hetzelfde. Maar over het algemeen is het met Fv makkelijker dan met bv omdat je weet wat ze binnenkrijgen...

Mamsie beterschap voor je mannetje...

Hier zit ik even bij te komen ben wat misselijk...

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @parel ik had t ook gehad op t einde en ja dat vergeet je snel
    Lief dat je man dat zei

@joy klinkt als een mooie dag idd

@lov tja fv makkelijker.. Tis meer dat t meer zekerheid geeft dan toch?

@mamsie gewend.. Ach we leren elkaar steeds beter kennen en t is stom misschien maar ik heb soms nog niet helemaal t besef dat echt gewoon mijn dochter is en ze niet meer weggaat. En ik snap ook nog niet alle signalen maar ach leer elke dag weer bij.

Ze heeft wel trage boertjes.... ;)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, met Jesse gaat t super. Hij was woensdag ook overal mee naartoe geweest en heeft de hele tijd geslapen zelfs met uiteten haha voorbeeldig kind! Hoe gaat het met E?

@ Lov, dat is inderdaad wel zo.

@ Bouwjaar en Lies, hoe gaat het met jullie en de meiden?

9. Parelbloesem

Bouwjaar en Joy, ja was ook echt lief. We hebben vannacht beide goed geslapen eindelijk. Hij is normaal van de geintjes dus gewoon onzin dingen zeggen voor de gein. Maar dit gaf me wel een warm gevoel. Hij heeft al eens eerder gezegd hoe trots hij is op hoe ik me door de tegenslagen sla en dat hij er alleen maar voor me kan zijn omdat hij niks over kan nemen. Hij is wel lief en lag net heel hard te snurken, geef hem een kus op zijn wang en toen hield snurken op en wilde hij in zijn slaap kus op zijn mond, schattig mannetje.

Bouwjaar, Ik snap wel dat je moet wennen, ik zou dat ook hebben, maar komt allemaal goed. Geniet van je meisje.

Joy, hoe gaat het met jou?

Mamsie, balen dat je mannetje ziek is Beterschap!
    Ik hoop dat kindje hier zich snel meld, maar heb me der maar op ingesteld dat ik pas over 4 weken mama word. In de hoop dat dit de klachten wat verzacht en tja wat zijn 4 weken nog ;)

Gisteren super lieve slofjes/schoentjes voor de baby gekregen van manlief. Ben helemaal Winnie de Poeh fan dus zag ze en was verliefd. Zal foto erbij zetten die zal hij wel op zijn zij draaien ben ik bang. En in mijn album staat een foto van het kamertje.

Bijgevoegde bestanden:

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah leuk parel!

Ik lees net bij mijn nichtje dat haar oma is overleden, nu weet ik niet of ze bedoelt de moeder van haar vader of haar moeder. Haar moeder is mijn "tante" maar ja ik heb niet echt contact met hun.

Mijn oma ken ik ook niet heb haar wel een paar keer gezien.... Was wel een lief vrouwtje dus zou wel heel erg zijn.
    Als het zo is dat zij overleden is dan heb ik dus een begrafenis binnenkort.... Weet alleen niet of ik moet gaan. Zo moeilijk dit altijd. Ben niet zo van ... is je oma dus je moet gaan want ik ken haar helemaal niet. Maar ja ....

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké niet mijn oma.... Gelukkig maar nu niet echt zin in zo'n gedoe,.,. Sorry..

Bouwjaar je moet je kindje ook nog leren kennen, is logisch. Soms kom je er ook geen wijs uit waarom ze nu huilen. Maar dat gaat dalijk Allemaal vanzelf

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemorgen,
    Idd wat Lov zegt, je moet je kindje leren kennen. Straks weet je heel goed wat elk huiltje betekend.
    Als het boertje moeilijk komt dan kun je ook proberen om haar zittend op schoot te nemen, haar kin vast te houden en dan zachtjes op de rug kloppen. Dit hebben we in het ziekenhuis geleerd tijdens de opname van M.

Vanmiddag gaan we bij vrienden langs. Zij gaan koken dus wederom niet hoeven wij niet te koken. De borrel van gisteren was leuk. M. handig in de draagdoek. Ze vindt het het steeds leuker. In het begin zat ze er alleen maar in te wroeten. Ze vindt het niet fijn als haar beentjes niet kunnen bewegen en dat kan dus ook niet in de kikkerzit. Nu met drie maanden mogen haar benen uitsteken.

Parel, leuke slofjes!

13. Parelbloesem

Lov snap dat je daar nu geen behoefte aan had gehad

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Fijn dat het zo goed gaat met de bv.

@lies Hopelijk mogen jullie vandaag naar huis!

@lief Doe rustig aan! Je herstel en je meisje zijn het belangrijkst.

@joy Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad.

@parel hè hè...straks eindelijk je kinderwagen. Groot gelijk heb je met die mail. Wat lief van ml! Schattige slofjes.

@ika Fijn dat de werkweek meeviel. De kindjes vonden het vast ook leuk dat je er weer was. Maat 62 alweer! Wat gaat dat hard. Veel plezier vanmiddag.

@mamsie Beterschap voor T. Met de kwaaltjes valt het mee. Alleen nu al een week hoofdpijn en obstipatie :-s 1 keer in de zoveel dagen nu naar de wc en dan ineens een kilo lichter zeg maar....

@lov Misselijkheid weer weg?

@hier Nog steeds hoofdpijn. Heb al allemaal tips gekregen, maar lijkt nog niet echt te helpen. Straks auto even wassen en langs bedrijf rijden dat hem misschien over wil nemen. Vanavond proefrit in de audi. Als we voor de audi gaan willen we de ford zo snel mogelijk kwijt.

15. Parelbloesem

Zo en ook mijn laptop verhaal opgelost ding is al 5 weken weg en batterij van telefoon daardoor naar de maan. Als hij dinsdag niet terug is op hun hoofdkantoor mag ik een nieuwe uit komen kiezen!

Spannend Dido van de audi. Balen die hoofdpijn

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nu wel dido..... Ik kan sinds gister ook opeens slecht naar het toilet:) zit gewoon vol hihi.
    Komt door die omeprazol.... Opzich zijn ze super voor de maagzuur maar ik heb er echt last van kwa ontlasting. Erg vervelend.
    Slik ze nu ook om de dag, en wil voor de bevalling ervanaf zijn want schijnbaar komt een kleine hoeveelheid in de bv.

Parel nou eindelijk.... Ze moeten je wel hebben zeg met reparaties en bezorgingen enz....

F is alle rotzooi uit de tuin naar het milieuspark brengen... Als je verbouwt heb he zoveel zooi;)
    Dan gaat hij de wanden stucen op de babykamer, die gaat niet helemaal afkomen voordat hij geboren is maar ach hij slaapt toch bij ons.

Wel gaat hij nu de wanden van de trap naar boven in orde maken en de trap bekleden ... Want dat moet ook nog allemaal...... De arme vent van mij

17. Parelbloesem

Ja helaas wel. Maar ja ach ook dat wend ;) en alles komt goed :) maar je moet tegenwoordig wel een grote mond hebben en op je strepen staan. Die kinderwagen word nu op hun kosten naar mij thuis verzonden en ja die laptop mag ik dan een nieuwe uitkiezen dus we zijn benieuwd.

Haha Lov jou man is straks net zo mooi van de laatste loodjes als jij ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah ja echt :D

Ach we zijn altijd bezig hier hoor.... Houdt ons bezig toch:D

19. Parelbloesem

Ja dat is waar. Hier ook hoor altijd bezig. Hij moet de vloerbedekking op de gang nog en de gang stucen en verven. Maar ja nu eerst even een groot project uitwerken, is wel al goedgekeurd maar hoeveel stenen enz hij nu echt nodig heeft. Gelukkig is het de achtertuin van mijn ouders ;) dus word de baby geboren dan is dat niet erg haha en ik kan eventueel met baby mee naar de klant ;) manlief heeft voor kerst ook de voortuin gedaan bij mijn ouders. En hebben nog aantal offertes lopen nu. Dan kan hij weer verder met het huis.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tja hier werkt hij overdag en in de avond en weekenden in huis, zo moet het dan ook wel.

Maar we hebben geluk dat hij zijn eigen tijd kan indelen. Hij kan ook in de avond voor zijn bedrijf werken

Deel Deze Pagina