De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies Jeee! Gelukkig een betere nacht! Hoe gaat het vandaag met de krampjes? Condoom ben ik zelf nooit zo'n fan van. Voel je toch minder van waardoor voor ons de verleiding van even zonder te groot zou zijn. Zo ben ik de eerste keer ook zwanger geworden. Was toen helemaal leuk natuurlijk, maar tussen een eerste en hopelijk tweede wil ik liever niet te snel weer.

@lov ik wil zeker bv. gaan proberen en het liefst het eerste halfjaar doorgaan.

@lizzie Heerlijk gevoel hè! Ik begin nu steeds meer een ritme te herkennen in de bewegingen van de kleine man. Vooral 's avonds voor het slapen en 's ochtends voor het opstaan hebben we ons momentje :)

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Klopt was wel schrikken maar hoorde ook meteen dat R oke was dus ja. Die auto kan me gestolen worden. Als gaat het wel geld kosten als we een nieuwe auto moeten gaan kopen. Hadden gehoopt tot december door te kunnen sparen.
    We zullen zien hoe het loopt.

Dido. Jah heel leuk. Voel nu savonds elke keer iets als ik in bed ga liggen. Maakt het voor mijn gevoel nog echter. Mijn buik maakt het nog niet echt genoeg. Hahahha

Hier. Is hier vandaag regeldag ofzo. Krijg net ook tw horen dat ik. (Vind dat mijm werkgever dat moet doen) of ze mij wel kunnen ontslaan omdat ik ziek de ww in ga. Wazig dat is toch niet aan mij. Maar ja dan heb ik wel wat te doen.
    R zo meteen werken tot 23.00

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor moet je voor naarde ha gaan bouwjaar toch? Krijg je toch een medicijn voor meen ik?

En ja jouw'n verhaal is dat idd wel logisch ... Even niet aan gedacht ;) dan zou ik het ook misschien niet doen.

Dido ah leuk:D

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Vervelend spruw! Kan je beter mee baar de ha toch? Is dacht ik een schimmelinfectie.
    Mijn libido was ook ver te zoeken met Nuva ring. Wat dat betreft zou voor mij spiraaltje beter zijn, maar dat vind ik voor een jaartje weer zo'n gedoe.

@lizzie Dan moet je werkgever er een ziekuitdienst melding van maken bij UWV.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Dat had ik ook begrepen van het UWV. Maar vind het zo wazig dat ik dat moet gaan uitzoeken. hahahaha ach ja. Weet het nu.
    Thanks!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mbt de spruw op thuisarts.nl stond dat t in de meeste gevallen vanzelf weg ging. Maar ze dronk daarnet zo onrustig dat ik toch maar gebeld had. Afspraak maken is eigenlijk alleen 's ochtends maar morgen is er ook geen spreekuur en dan zijn we al zoveel voedingen verder. Tepels voelen nl ook niet helemaal tof.
    Maar de assistente schrijft een recept voor voor mij en Frederieke kan t over een uur ophalen, apotheek zit ernaast dus hopelijk kan ik vandaag dan al starten :)

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik geloof dat ik ook eindelijk iets positiefs te melden heb hier.
    Vanmiddag een test gedaan en dit is het resultaat.
    Heb lang gewacht omdat ik bang was voor een teleurstelling. Vandaag denk ik 4.2 wk (volgens de berekening van Mgbk & mij) :D
    We zijn super blij dat het na 15 maanden eindelijk weer eens gelukt is maar tegelijkertijd ook bang. Afwachten maar weer.

Dikke knuffel voor jou Losje, hele gezin ziek en ook nog eens ongi :x oneerlijk!

Mgbk ♥ you!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhhhhh manouk. Wat ben ik blij dit te zien!!!!! Yeah!!

Ik ga zo voor je duimen!!!
    Dit kleintje moet heerlijk blijven plakken!!

Gefeliciteerd meissie!! Ohh ben helemaal hyper hahahah

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh manouk♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Manouk, jaaaaaaaaaa gefeliciteerd:D:D Ik ga zo hard voor je duimen dat dit goed blijft gaan!

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, tot nu toe gaat het goed vandaag wat betreft de krampjes maar eigenlijk ontstaan die pas in de avond.
    Haha hier is de verleiding niet groot om de condooms weg te laten omdat we echt nog even geen tweede willen:p

Bouwjaar, welkom bij de Candida club whaha! Fijn dat jullie recepten kregen via de huisarts, hopelijk merk je snel resultaat.

Nog even over de pil:
    Mijn libido was trouwens ook echt enorm laag door de pil en ik had vrij vaak last van stemmingswisselingen, voor mij ook een reden om geen hormonen meer te willen. Mijn cyclus was na het stoppen ook enorm lang, wil ik straks niet meer als we voor een tweede monstertje gaan:)

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wow manouk!!!!! Gefeliciteerd meis!!!! Ik duim keihard dat alles voor jou en mgbk goed mag gaan!!! Worden spannende weken, maar we gaan jullie er doorheen slepen! Ben zo blij voor je!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Manouks :D :D :D super meid! Dat is een supermooie test meid!!

Gefeliciteerd !

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    JAAAAAA Manouk !!!!!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Yesssssss, Manouk!!! Gefeliciteerd :D:D:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel losje ;)

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi ik zei het toch.....hekkensluiter.....maar ik heb het er graag voor over!!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Iemand vroeg laatst nog aan mij hoe de relatie tussen mij en mijn ouders was.... Viel me vandaag opeens in hahaha. Vader geen contact mee vanaf 10 jaar ongeveer en met mijn moeder nooit een goed contact gehad.

Wel alle jaren altijd verhalen aangehoord hoe slecht de familie was enz enz... En nu hoor ik dan de andere kant van het verhaal en dan sta je toch even te kijken.
    Het komt ook doordat ik nu aan veel dingen terugdenk en besef dat mijn moeder helemaal geen goede ouder is geweest. En daardoor weet ik dat veel,dingen waar zijn wat mijn familie over haar vertelt.

Ik heb ook eens kunnen vragen wat mijn vader voor een persoon was... Want ik heb m wel 10 jaar gekend maar hij was er nooit dus echt kennen doe ik hem niet.
    En nu blijkt hij ook heel anders te zijn dan hoe hij altijd afgeschilderd werd door mijn moeder.

Het is gewoon bizar dat je hele leven een grote leugen is geweest en ik altijd heb gedacht dat mijn moeder een hardwerkende vrouw was met 3 kids. Ze werkte ook wel maar ondertussen was ze elke avond kienen (bingo) en liet ze ons al heel jong alleen.

Veel zelf moeten betalen vanaf dat ik ging werken en dat was met 14 ... Omdat er geen geld was....maar het werd aan dingen uitgegeven voor haar zelf.

Nu valt alles als een puzzel in elkaar en snap ik veel dingen kwa gevoelens die ik vanuit mijn kant had. Slechte contact en geen respect vanuit mijn kant waren helemaal niet zo ongegrond.

Ook fijn voor mij dat ik me niet meer zo slecht hoef te voelen...omdat ik altijd dacht dat ik een slechte dochter was.

Nee dit is goed voor mij....en ik ben blij dat ik eindelijk een familie lijk te gaan krijgen die er altijd al was maar me afgenomen is door mijn eigen moeder. Jammer........

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sorry wil je mooie nieuws niet overschaduwen Manouks...;)

Losje toch niet leuk om over te blijven ;) vandaar mijn knuffel... Je weet we denken in ons topic aan iedereen lieverd;)

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov wat ik het fijn voor je dat er zoveel duidelijk is geworden.....
    Ben heel blij voor je en natuurlijk blijft het hele plaatje verdrietig maar dat is iets waar je al jaren mee leeft.....
    Je bent een topper!!

Deel Deze Pagina