De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Die mannen van jullie hebben het er maar druk mee parel en lov :)

@Parel Ben benieuwd. Zou wel mooi zijn als je een nieuwe kan uitzoeken.

@lov Vervelend hè obstipatie. M'n duik is daardoor soms gewoon een stuk boller.

@hier We hebben een goed bod gehad voor de auto, dus als de audi bevalt kunnen we ook gelijk onze oude kwijt. Dat is wel fijn.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super dido!

Ja ach we moeten ze bezig houden toch :p we hebben straks wel een huis helemaal naar onze smaak.

Hoe gaat het met je hoofdpijn dido? En wanneer krijg je de uitslag van de combi test?

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hahaha...groot gelijk heb je :) Hoofdpijn is nu eindelijk even gezakt. Lijkt alsof het na het eten even afneemt. Bij de volgende controle maar eens aan de vk vragen.

Uitslag van combitest had ik maandag. Die was helemaal goed. Geen verhoogde kans.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Krijg ik hier net opeens het kraampakket van de nieuwe verzekering binnen.

Ik had al eerder contact opgenomen met fbto, "nee mevrouw die had ik voor 6 maanden moeten aanvragen" en dit terwijl ze vorig jaar nog tegen me zeiden het gewoon direct aanvragen als je verzekerd bent vanaf 1 Jan.

Gedaan nee kon niet.
    Ik kon wel eventueel natalis zelf een email sturen, gedaan tot 3x toe en was al boos omdat ik gewoonweg niks terug kreeg van mails enz...
    En nu opeens krijg ik dat pakket nou ja :D

Kraamverbanden genoeg nu dus, handig want die heb ik bij de meiden ook lang nodig gehad. En de res van spullen zijn altijd goed om in een verbanddoos te hebben. En een leuk boek van Pauline oud .. Baby's eerste jaar.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dido hoe vaak eet je op een dag? Heb je jou suiker wel eens laten testen? Ik heb dit namelijk als mijn suiker te laag is.

7. Parelbloesem

Haha ik heb nu ook twee kraampakketten ideaal :p zal niet snel te kort komen

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja toch :D je kan ook alles goed gebruiken

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hoi dames. Uk wou dat ik gezellig mee kon kletsen maar he het zo druk. Lees af en toe bij.

Kleine update hier. Ga ongi worden. Eerste roze gespot. Heb me maar voorbereid op een vloedgolf zoals de gyn zei omdat ik die pillen heb geslikt.
    Hoop morgen uitgebreid te kunnen reageren.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nog even en je mag beginnen he meid :D

11. Parelbloesem

Lizzie hoop dat je daarna mooi door kan

12. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Lizzie ,ik duim dat je voortkunt nu na deze!

Dido ,prima dat je onderzoek in orde was.

Bouwjaar ,ze had een mooi gewichtje F.
    Hoe is het idee met een dochter te zijn want jullie dachten een zoon niet ??

Losje ,hoe is het met u ,voel jij iets anders dan anders?

Mgbk , hoe maak jij het ?

Parel ,we slepen je erdoor tot aan de bevalling ;)

Toeter ,meldplicht? Tenzij ik het gemist heb wat ook kan...

Hier daarstraks ff down under gekeken en alles was al mooi geheeld.
    Heb nog wel bloedverlies, aambeien en de normale dingen na een bevalling.
    Het enige wat ik broodnodig heb is slaap ,ze wisselt dus de dag en nacht gewoon om en zit niet anders dan s'nachts ook der broek vol te poepen ;)
    Dadelijk kraambezoek en morgen naar mijn grootvader ,N.voorstellen voor de 1e x en dan zaterdag erop gaan we weer zoals voorheen er op bezoek.
    Krijg nog niet veel bezoek de meesten wonen verder en geven dan cadeautjes af aan mijn moeder.
    De andere 3 doen het goed met hun zusje en ML helpt enorm waar hij kan en is ook wel bezorgd als het eens niet gaat.

Nu slaapt ze dus al van 13u30 dus dadelijk wakker maken.

x

13. Parelbloesem

Haha lief heb ik ook al meld plicht met met 38w1d?

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi.meiden,
    Ik kom morgen weer even bij jullie buurten!

We hebben alles in huis omgegooid:D
    dus nu even eten en dan genieten!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha losje heb je m zover gekregen :D

Ik ga eens lekker in bad....

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jep:D:D
    alleen de eettafel lamp moet nog verhangen worden...
    en hij heb een meubel voor de tv gemaakt en een salontafel, die moeten nu drogen want hout lag buiten, en dan gaan ze nog in de olie!

Mmmmm bad....klinkt goed, ga gelijk het water aanzetten!

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zeker parel :)

Losje zeer mooie woning en blijf het zeggen knap dat jullie zo handig zijn !!

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Jee wij zijn sinds vanmiddag weer thuis:D T. haar bili was enorm gedaald gelukkig. Kraamzorg is nog in de middag geweest en het huis is weer opgeruimd:)
    Wel gek om T. hier niet te wegen voor en na de borstvoeding om te bepalen hoeveel ze op heeft haha. Nu is het maar hopen dat ze genoeg drinkt en zich eerder meldt als dat niet het geval was. Ik heb momenteel echt tieten als Pamela Anderson door de stuwing;) Ik heb ook enorm veel productie, kolf met gemak 100 ml af. T. heeft soms nog wat moeite met aan de borst blijven drinken, maar volgens de kinderarts gaat ze dat vast snel prima doen als ze weer wat sterker is.

Parel, fijn van de kinderwagen! We slepen je er inderdaad wel doorheen tot de bevalling hoor;)

Dido, fijn dat de combinatietest goed was:) Hoop dat je snel klachtenvrij bent.

Lov, haha fijn van je kraampakket!

Bouwjaar, flinke meid jullie F. qua gewicht dan:) Krijgen jullie al veel kraambezoek? Ik merk ook dat het besef dat we nu een dochter hebben echt nog een beetje moet doordringen hoor.

Mgbk, volgens mij was ik jou vergeten in mijn post hiervoor:) Hoe is het met jou lieverd?

Liefoe, fijn zo'n omgekeerd ritme maar niet heus!

Lizzie, sterkte met alle drukte. Bijna weer beginnen met zwanger proberen te worden:D

Losje, oh heerlijk dat alles is omgegooid!

Joy, fijn dat J. zo makkelijk is. Goed om te horen ook dat de 8e een mooie dag was voor jullie.

MamsieM, hopelijk kun je wat bijslapen joh.

Ik vergeet vast weer een hoop, sorry.

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Parel, het is altijd fijn als het even wordt gezegd dat je het goed doet, lief mannetje heb je.

@ Dido, wat fijn dat de uitslag van de combitest goed was, toch weer een opluchting he

@ Lov, ohh jij hebt dat boek ook al bij je kraampakket gekregen!! Ik heb m maar zelf gekocht. Voor Dilan heb ik veel van die serie (kraambezoekboek, baby's eerste jaar en mijn opgroeiboek)... super leuk, dus heb het voor Jesse ook gekocht.

@ Liefoe, merk je ook dat na het eerste kindje de kaarten en bezoek ook steeds wat afneemt?

@ Lies, fijn om nu lekker thuis te zijn en te tutten met je meisje. Hopelijk gaat het drinken aan de borst nu steeds beter.

@ Mamsie, hoe gaat het nu met T? Beterschap!

@ Hier, ben de hele dag bezig geweest in het huishouden pfff maar oke nu is alles weer bij en kan ik op mn kont gaan zitten :D

Ik had trouwens nog steeds niks gehoord over de geboorte akte van Demi, dus ik heb gister zelf maar eens gebeld hoe het ervoor staat. Het is inmiddels al 7 maanden geleden dat we het verzoek ingediend hebben en ik wil dat soort dingen nu eigenlijk wel achter me kunnen laten. Ik had echt een sukkel aan de telefoon zeg damn! Vroeg dus hoelang zoiets duurt en hij gaf aan dat het ongeveer tot een jaar na datum dat het ingediend is kan duren pff. Maar hij wilde wel even kijken of er al eens naar gekeken was dus hij vroeg haar geboortedatum en ik gaf die. Zegt ie; ow dus ze is al 1 geworden..... uhhh!! Gaf net daarvoor aan dat ik een akte van een levenloos geboren kind had ontvangen. Maar goed, ik heb me verder rustig gehouden hij voelde zich toch al lullig maar hij gaat naar jusitite bellen voor me en dan krijg ik volgende week een update.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Fijn dat je alsnog dat pakket hebt gekregen. Beter te veel dan te weinig.

@parel Ik eet meestal 3 keer per dag en dan fruit tussendoor. Bij vorige controle was suiker goed, maar ik zal het vragen bij de volgende.

@lizzie Hopelijk 1 van de laatste ongi's. Hoop dat het een beetje meevalt.

@lief Hopelijk krijg je snel wat meer rust. Fijn dat beneden alles naar verhouding goed herstelt. Heb je nog een foto van de doopsuikers?

@losje Ik las al zo'n voornemen op fb :) Ben benieuwd naar wat jullie allemaal hebben omgegooid. Lekkere frisse start.

@lies Fijn dat jullie weer thuis zijn!

@joy Verschrikkelijk van dat soort niet luisterende lui. Hoop dat het nog binnen het jaar geregeld is.

@hier We hebben de auto gekocht. Nu een mooie audi voor de deur. Had een goede deal voor de ka, dus die lever ik volgende week in. Nu lekker bank hangen met vl.

Deel Deze Pagina