Wow Lizzie! Maandag al! Leuk hoor! Hoeveel moet je daar nu voor betalen? @lov Volgens mij een hele gezonde gedachtengang. Inderdaad wat je zegt. Beter dat ze nu de ruimte krijgt dan dat ze nu al keihard moet gaan ploeteren. Maakt ze makkelijk vriendjes? Dat zal wel even wennen zijn, een nieuwe klas.
@Lov, van wanneer is S? Een doublure moet wel zinvol zijn. Is het met een jaartje langer opgelost of is het eerder het karakter van je kind? Wij zijn erg voorzichtig met doublures aangezien de ervaring leert dat het effect van een doublure in groep 7 en 8 nog maar nihil is. Scoort ze D of E Op de cito? Als ze doubleert moet de school sowieso een beredeneerd aanbod geven en niet weer hetzelfde programma aanbieden. Een jaar overslaan in de toekomst lijkt me geen optie, want dan zou ze al in eerste instantie niet moeten doubleren en was het puur rijping geweest. De kans daarbij is dat ze hiaten gaat oplopen in kennis.
Ze is van eind september Ika.... Ze scoorde een c en een D weet even niet meer precies hoe en wat.. Ik vindt het ook allemaal moeilijk....want ze hadden ook gezegd extra te gaan leren met de kids.... Niet gedaan... Hebben ze genoeg aandacht voor de kids? Hoe groot wordt de klas volgend jaar? Hoor nu net 34 kids....tja... We gaan wel nog een gesprek aanvragen en ik wil precies zien wat ze fout doet. Nu gaf ze weer aan af te wachten hoe het zal gaan...maar als ze niet extra aandacht geven hoe kun je dan beter worden... Moeilijk moeilijk want wat jij zegt klinkt ook zeer logisch.....
Dido. Wat wij nu hebben ia echt alleen een geslachts bepaling. We moeten 40 euro betalen. Is ook maar een echo van 10min. Lov. Die klassen zijn echt aso groot. Kan ook niet anders dat kinderen een klas over moeten doen omdat ze geen extra aandacht kunnen krijgen. Pffff Mamsie. Las op fb over E. Balen zeg. Je had samen zo je best gedaan... Hier. Samen met R op de bank hangen. Dadelijk criminal minds kijken. Zo'n leuk programma.
Lizzie ow maandag al kijken of t geslacht klopt, leuk! Jij dacht zelf een meisje toch? meiden fijne avond. Ik zal later een keer vertellen hoe het me gaat. Kort samengevat, heb er geen goed gevoel over maar heb niet zoveel zin om te horen dat ik positief moet blijven, vertrouwen moet houden enz enz. Dat weet ik allemaal wel rationeel maar zo voelt t nu ff niet. Vandaar dat ik er nietzoveel over zeg, want wil niet negatief doen/klagen.
Mgbk. Je moet ook doen waar jij je goed bij voelt! Dat is het aller belangrijkste!! Ik dacht dat het een jongen werd. Moet echt een knop om zetten. Was al jongenskleding aan het uitzoeken. En helaas moeten we die knappert een weekje missen. Lov. Hard werkende man!! Hier moet hij bijna gaan. Bedje heerlijk voor mezelf.
Grote klas inderdaad lov. @mamsie Las het ook op FB. Balen meis! @mgbk Dikke knuf meis. Doe vooral wat voor jou het prettigst voelt. Wat je kwijt wilt 'horen' we wel. Je weet zelf het best wat voor jou werkt. Hoe is het nu met je broer en z'n nieuwe vriendin? @Lizzie Ik blijf bij een meisje @hier Sushi avond was gezellig. De kleine heeft nu ook m'n zij ontdekt om in te schoppen
Mgbk dikke knuffel lieverd ♡ Lizzie ontzettend leuk! Maandag al de pretecho, hopelijk is het deze keer duidelijk te zien! Dido fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Mooie foto op fb! Lov moeilijke keuze voor S. Succes met de juiste beslissing nemen. Mamsie las het op fb van E, niet leuk! Gisteren het ziekenhuis gebeld. Woensdag 16 april eerste echo. Ben dan 7.4 wk ongv, ons cruciale termijn.
Prachtige foto op FB dido knap stelletje zijn jullie wauw! Hier met S de oefeningen gedaan waar ze moeite mee zou hebben... Auditieve taal... Nou ja ze doet het zo makkelijk. Soms snap ik er gewoon niks van. We gaan een gesprek aanvragen, we willen de toetsen zien. Want in groep 1 zag je die en jeetje als je zag wat ze fout deed dachten we echt bij onszelf... Ja jonge niet gek... Het is gewoon erg moeilijk allemaal....en F zegt ook ik wil haar die kans nog geven om zich te verbeteren voor het eind van het schooljaar.
Ohh spannend manouk. Ik ga duimen dat alles goed zit!! Blijf je daarna in het ziekenhuis of ga je naar een vk. Vk is wel persoonlijker. Lov. Raar dat ze het thuis dan moeiteloos doet. Gesprek aanvragen idd. Al is het maar voor meer duidelijkheid. Hier. Straks komt een vriendin gezellig kletsen. Vind het maar heel raar dat ik zaterdag al 20 weken zwanger ben. Klopt nog steeds niet voor mijn gevoel. Hahahha al voelt het wel echter sinds de 20 wekenecho. R heeft dat ook. Heb trouwens een foto van die echo in mijn album gezet.
Is ook raar Lizzie Ja maar dat kan ook weer die onzekerheid zijn van haar ... Op school vindt ze het toch moeilijker.. Gesprek aangevraagd 9 april gaan we eens de toetsen bekijken, ik wil eens zien wat ze fout doet dan
@dido suf he die late rekeningen @lov tja dat van S. Lastig wat nu t beste is voor haar 34 is wel een hele grote klas zeg @lizzie wat krijg jij die echo's allemaal lekker snel geregeld Tja dat t raar voelt snap ik wel, je hebt ook wat weken gemist @lies ik vond t heerlijk hoor dinsdag. Ff tijd voor mn zelf nar de massage nog ff een lekker broodje gehaald en kon nog even lekker buiten lunchen @mgbk ik weet dat ik in t begin ook niet kon genieten en er een hekel aan had dat mensen allemaal zeiden dat ik moest genieten. Dat lukte me eigenlijk pas na de 20 wk echo. Ik zou zeggen: zit je tijd uit en maak je er niet druk om als je nu niet geniet. Als alles goed blijft gaan komt dat vast later wel, eerst maar eens de komende weken overleven. Ennuh je mag hier best klagen dat weet je inmiddels wel. @Manouk oh dat is dan wel een hele spannende dag de 16e. Is t nog een beetje vroeg op de dag of wordt t peentjes zweten tot je mag? Hier gaat t tot nu toe lekker zn gangetje vandaag. F heeft een goede nacht gehad en ook overdag wel wat slaapjes gedaan. De melktappen zijn al een stuk minder gevoelig, al moeten ze nog wel herstellen, en ook F haar mondje lijkt al op te knappen. Pfieuw
@lov Goed dat jullie een gesprek aanvragen. Moeilijke beslissing. Thanks voor het compliment @manouk Dat worden spannende weken. Ik duim met je mee lieverd. @bouwjaar Hahaha....de melktappen...geweldig. Fijn dat het beter gaat. @hier Nu ook officieel verloofd. Vandaag in ondertrouw gegaan