Mamsie. Jammer dat ze nu niet doorgeslapen heeft. Heel veel plezier dit weekend!! Bouwjaar. Ik wist dat okk niet hoor van dreumes enzo hahah komen we wel achter als ze ouder worden. Hier. Gaan zo het kamertje bestellen. En R heeft een klein gebakje gekocht om te vieren dat ik 20 weken zwanger ben. ♡
Iedereen lekker genoten van het weertje? We hebben een auto op het oog. Een mazda 6 van 2011. R is al gaan kijken met zijn broer. Ik ga maandag ff met hem mee. Ben zeer benieuwd of dat onze nieuwe auto wordt.
@lizzie goed dat je de 20wk gevierd hebt. De mazda 6 een sedan of een station? Mooie auto Mn ouders hebben een station. Ze willen m wegdoen eind vh jaar toen zei ik al wil m misschien wel overnemen. Maar hij is vrij prijzig in de wegenbelasting, ze hebben een automaat en die zit net over de grens van zo'n klasse. Tis wel een business-edition. Nouja we zien wel, wij zullen ook iets anders moeten als we naast de kinderwagen ook nog iets anders willen meenemen
Super, Lizzie, alweer 20 weken! Ik hoop dat de auto in de smaak valt. @ Bouwjaar, wij hebben ook een station (Renault Mégane). Erg fijn met alle spullen. @Mamsie, wat een mooie stratende dag voor de doop. Veel plezier! Vandaag aan het oppassen. M. en het jongetje liggen nu allebei te tukken. Best pittig, een baby van bijna 6 maanden een jochie van net 1 jaar.
Bouwjaar. Een sedan. Denk ik. Is wel ruim. Ik krijg R niet aan een station. Vind hij 100x niks. Hahhaa zit in zijn kop. Ika. Ohh pittig hoor. Even een momentje voor julliezelf nu. Haha Al wel lekker druk zijn. Mamsie. Veel plezier bij de doop van E. Een hele mooie dag vandaag. Hier. R ziet door de bomen het bos niet meer met de autos. Wordt er helemaal gek van. Praat over niet veel meer dan dat. Ben zo blij als er een nieuwe auto staat. Over de Mazda 6 twijfeld hij nu ook. Pfffff mannen. Ik ga vandaag proberen van de zon te genieten. Hoop dat ik er geen koppijn van krijg.
@lizzie Mooie auto de Mazda! Is ook lastig om een auto uit te zoeken. Er is zoveel keuze! Al zenuwachtig voor morgen? Hoe laat gaan jullie? @ika Oei....lekker druk. @hier Gister naar Goudsmit geweest voor trouwringen. Ze gaat nu aan de slag met onze ideeën. Ben helemaal enthousiast! Vinden het leuk unieke ringen te laten maken. En een financiële meevaller met de energie. Altijd leuk! Gister alleen iets te laat gemaakt met vrienden. Met de zomertijd was het zomaar 4 uur voordat we op bed gingen. Vandaag even relaxdag met dat mooie weer.... Zit nu qua gewicht trouwens al op +10.... @losje De ziekenboeg weer voorbij? @manouk en mgbk.... Duimpjes blijven full speed voor jullie draaien!
Owja......en 24 weken!!!! Jeee! Deze week nadenken over verven/behangen van de babykamer en inrichting van onze slaapkamer, want het weekend van 11 april wordt er geklust door beide vaders, Vl en zwager. M'n topteam! Vond jullie werkkamer trouwens erg mooi manouk! Waarschijnlijk wordt het bij ons ook zoiets, maar dan in een nisje in onze slaapkamer.
Hier is iedereen weer ziek S begon eerst.... Die voelt zich vandaag al een stuk beter. F is nu stromtverkouden.... A begint ook en J heeft vannacht veel last gehad. Dus het is weer gezellig in huize L ... Maar het heerste zeiden ze op het nieuws...een verkoudheid onder de kinderen.. Dido is ook bijzonder om naar een goudsmid te gaan... En jeetje alweer 24 weekjes!! Kwa auto hebben wij hier ook goed gezocht naar eentje die niet te duur is in wegenbelasting, we wilden een VW en eerst misschien een touran.... Maar ook wilden we een leuke auto hahah dus nu de jetta...nieuw model wel. Past prima allemaal...heeft een grote kofferbak en hij is mooi
Owhh arme lizzie. @dido leuk zeg, is t nog een beetje te betalen unieke ringen? Wij zijn vandaag nog even bij de locatie geweest. Morgen even de ambtenaar regelen, tis is een andere gemeente. Er zijn best veel dingen waar je nog aan moet denken, ook van doe je t wel of niet en hoe. (zoals:bruidstaart, 'feest'taart of gebakjes) Aaaagh. Vandaag t ook tegen vl broers gezegd, hij heeft ze beiden gevraagd als getuige. Nu moet ik nog kiezen wie mn 2e getuige gaat worden (wie van de drie...) ***24 wk dans 4u!*** @losje gedver zeg niet leuk zo'n ziekenboeg en al helemaal neit met dat mooie weer. @auto's vl kijkt o.a. naar de kia c'eed weet ik verder zoekt ie maar wat uit en dan laat ik wel weten of ik t er mee eens ben. T interesseert me eerlijk gezegd niet veel, moet niet te duur (daar ligt al een meningsverschil) en niet te zwaar ivm belasting. Ach ja we reizen momenteel beiden met de trein, mochten voor de vakantie wsl de auto van mn s-ma lenen, dus wat dat betreft geen nood. Wat een lekker weertje vandaag, nu nog lekker licht. F was/is relaxed, voelt als een gezellig familiedagje zo.
@lov Oei...sterkte met de ziekenboeg! Zelf nog wel helemaal fit. Ook een mooie auto de jetta. Passen ze met z'n drietjes op de achterbank? @bouwjaar Kia c'eed hebben wij ook naar gekeken toen ik nog een lease auto had. Hier wilde Vl heel graag een Audi en die kwam toevallig voordelig op ons pad. Ik wilde vooral veilig, ruim en een goede deal. De kosten van de ringen vallen mee. De basisring die ik op het oog heb is 130 en daar komt dan nog een steen bij. Die kan je zo duur maken als je zelf wilt. Goedkoopste diamant was 70 en de duurste die ze liet zien 700. Ze heeft ook een site trouwens MOYA | Homepage. Lastig hè getuige kiezen....heerlijk zo'n lekker familiedagje!
Dido. Klinkt goed zeg van die ringen. Mooi! De echo is pas om 3. hahaha moet lang wachten. Lov. Balen zeg weer iedereen ziek. Jullie hadden die portie al wel gehad. Hopelijk snel iedereen beter en dan is het klaar voor 2014. Bouwjaar. Leuk zo'n dagje. Was er ook heerlijk weer voor. Lijkt me ook lastig. Nog een getuigen zoeken. Waarom eigenlijk 2? Hier. Morgen vroeg uit bedje. Hij wil toch de mazda 6 nog een keer zien. En ook een vw passaat. Wordt gek. Hahahha het is niet meer san iets wat je van A naar B brengt. Pffff Nu nog ff heerlijk op de bank hangen.
Hahah Lizzie zou je denken dat dit het was voor 2014 Nou de meiden zijn stil....als a maar niet te veel last krijgt ivm haar luchtwegen, Dido ja net nu met al die stoelen dus nu even wat onhandiger maar om nu alleen daarvoor een veel duurdere auto te kopen he J ligt nog wakker naast me oo de bank...we gaan zo samen naar bedje. Wil m toch in de gaten houden liever... Heb het hoofdeinde wat omhoog gezet dan slaapt hij beter. Verheug me nu al op het megagesnurk van manlief met die verstopte kop van hem...
@lov Heerlijk zo'n snurkende man naast je...hopelijk kan je wat slapen. Prima toch als het past met de stoelen. Beterschap voor je mannen. @lizzie Hopelijk leidt het auto's kijken een beetje af Veel plezier alvast bij de echo!
En lov, halve nacht geluisterd naar het fijne snurk geluid? Wel balen dat iedereen ziek is zeg! Auto's, hier eem audi. Ml is erg fan van audi. Weet altijd goed wat hij wil qua auto's dus nooit veel gedoe. Leuk om al die bruiloftsvoorbereidingen te lezen! Gister leuke en mooie dag gehad. Doopdienst was mooi. Eenmaal op het podium besloot E te gaan poepen. Zoveel dat ze doorlekte. Gevolg was dat haar schattige witte jurkje helemaal geel aan de achterkant was
Aaahhhneeeeeeee mamsie wat een prie zoals wij hier dat zeggen in het zuiden hahahahaha... Nou het ging.... Wel wakker geweest van J, net even naar de ha geweest met hem maar longetjes waren schoon gelukkig... Alleen is A nu flink ziek.... En bij haar vindt ik dit soort ziek zijn maar niks ivm luchtwegen. F voelt zich ook lamlendig.... Echt die dochter van mij heeft weer wat mee naar huis genomen ...
Fijn dat J zijn longen goed zijn. Blijft toch een zorg bij die kleintjes he.... E kucht en snottert ook al even. Bedje staat al een week 3 schuin. Bij A zijn er direct extra zorgen kan ik me voorstellen..... Hopelijk knapt iedereen snel op!
@dido oh valt mee idd, je kan t zo gek maken als je zelf wilt Tja het is idd best lastig als je meerdere mensen hebt met wie je zo'n band hebt dat die je getuige kan zijn @lizzie waarom 2 getuigen. Tja gewoon leuk. En vl heeft er nu ook 2 dus moet t wel in evenwicht blijven @mamsie whahaha die E Vond ze haar jurk niet mooi ? @lov fijn dat de longetjes schoon zijn Wel balen dat F zich nu lamlendig voelt @ schuine bedjes, tja hier ook allanf maar ik zal blij zijn wanneer t allemaal normaal kan. Verder de ha gebeld ivm spruw. Ik weet niet of t witte of de achterkant van de tong normaal is of niet. Iom ass nieuwe kuur gehaald en toen bleek t dat ik zelf die troep helemaal niet had hoeven nemen. Ik had alleen maar hoeven smeren. Mooi slecht hoe dat gegaan is :x We hebben gister maar eens de krattenbier onder t bed vandaag gehaald. Ook weer ff raar Whaaaaa mn laatste maandag met F. Beetje emo.
Even flink terug lezen, druk weekend gehad! Lizzie, oh lastig hoor welke auto jullie moeten nemen. Vandaag de pretecho toch? Veel plezier Lov, jeetje wat balen weer al die zieken. Beterschap voor alle kindjes! Lees nu net dat A. haar pompje heeft gebruikt, echt rot. Hoop vooral dat zij snel beter is. MamsieM, dacht al aan je facebookbericht op te maken dat E. zichzelf onder gepoept had haha. Wel leuk voor later om aan haar te vertellen haha Echt balen dat ze waarschijnlijk een helmpje nodig heeft Dido, 24 weken alweer!! Echt leuk zo al die voorbereidingen op jullie huwelijk Manouk en mgbk, hoe is het met jullie? Losje, hoe gaat het met jou? Bouwjaar, oh ik snap je emogevoel zo goed! Ik moest gisteravond even bijna huilen omdat mijn verlof bijna voorbij is. Getuigen, lastig hoor. Succes met je keuze maken. Balen van de spruw en dat je alleen hoefde te smeren i.p.v. in te nemen. Heb je nu weer hetzelfde gekregen? Hier lijkt de spruw wel echt over te zijn. Ik had zaterdag een vriendinnendag, eerste lange dag zonder T. Zat om 8.30 uur al in de trein en was om 19.45 uur thuis. Heb haar wel gemist maar ik heb het erg gezellig gehad. Twee keertjes kunnen kolven, wel wat weinig maar ja. T. had genoeg melk, mijn man was met haar naar zijn ouders gegaan. Ze was een voorbeeldig kindje Gisteren kwamen mijn ouders en toen had T. helaas weer flinke krampen. In de ingevroren melk zit natuurlijk nog lactose, mogelijk dat het kwam omdat ze zaterdag veel oude melk had gedronken. Mijn ouders vinden T. een pittig meisje met een sterke eigen wil, had de gastouder ook al gezegd. Ik was vroeger geen makkelijk kind en mijn vader denkt dat T. nog pittiger is. Vindt dat aan de ene kant wel wat hebben, maar of ik er helemaal blij mee moet zijn.. Afwachten maar, wie weet is het een heel makkelijk meisje straks. Ze slaapt trouwens nu elke nacht door, hoop echt dat dat blijft