Hihih....Lizzie of je daar blij mee moet zijn als ze gaat lopen enz Heerlijk zo'n dagje ....!! Hier blijft ze wat benauwd ook met pompje...even aankijken. Baal hier zo van bah!
@lies ja heb voor F weer t zelfde gekregen. Misschien is t al over hoor, maar zekerheidshalve nog even doorgaan op advies ha ass. Ze vind t niet lekker dus dat is wel een beetje k. Tja hoe ga je dat doen met je lactose in je melk? Oude en nieuwere door elkaar heen geven straks? Je ga t oude ook niet weggooien. Fijn dat T doorslaapt! F kwam vannacht opeens zomaar weer. Toch maar even wezen kijken aangezien ik de nachten ervoor ik haar niet eens gehoord had. Nou werd blij trappelend verwelkomt. Drie mnd is ook een regelperiode toch? Dacht misschien begint ze al. Had gister t idee dat ik misschien niet genoeg had terwijl ze niet eens heel veel vaker kwam. Enne je kunt je borst natmaken met T waarschijnlijk? Leuk je vriendinnendag @lov hmm balen dat t pompje alweer nodig was Het irritantste aan weer werken is eigenlijk het geregel voor F. Hoeveel melk haal ik uit de vriezer (teveel is zonde), lukt het haar opeens om 6u al te laten drinken, lukt t kolven, enz enz. Verder hoop ik dat de spruw echt over is as maandag anders moet dat middel mee naar de go, t moet koel blijven, niet vergeten mee terug te nemen enz.
Lov Bouwjaar, is ook best een emo-momentje hé.... Morgen weer werken dus? Waar gaat F heen? Lies, fijn dat je een leuke dag had! Ja van die oude melk klinkt logisch....Hoe is het verder met T? Lijkt je aanpak te werken? Lizzie, ben benieuwd of je vandaag weet wat het wordt!
@mamsie nee ik heb morgen nog een laatse dinsdag met F, woe nog mijn mamadag en donderdag weer aan de bak. Donderdags komt mn moeder dus dat scheelt, ma en di naar de go
@mamsie Nog gefeliciteerd met de doop van E! Hahaha...mooi poepmoment Welk geloof is ze gedoopt? Hier ook een Audi fan thuis...en ik moet zeggen, je hoort mij niet klagen. Rijdt heerlijk! @lov Vervelend al die zieken. Helemaal voor A. Hopelijk blijf je zelf een beetje overeind. Iedereen leunt dan altijd lekker op mams natuurlijk. @bouwjaar Slechte voorlichting dan over die medicijnen. Hier begint morgen ook m'n vriendin/collega weer met werken na haar verlof. Ik vind het zelf wel weer erg fijn dat ze er is Kunnen we nog een paar weekjes samen werken. Ging jij nog minder werken? Ik durf te wedden dat voor je het doorhebt je helemaal in het ritme zit van werkende mama en dan kan ik je over een paar maandjes mooi vragen hoe je dat doet met afkolven en melk ontdooien Geniet in ieder geval van je laatste verlofdagjes! @lies Leuk weer een vriendinnendag! Wat hebben jullie gedaan? Ach een kindje met een beetje pit is ook leuk toch @lizzie Heb je nog nagels? Veel plezier straks! @hier Gister compleet op, dus lekker niks gedaan. Ik merk wel dat de zwangerschap nu echt meer van me begint te vragen. Gister zat m'n buik me echt even in de weg en dan raak ik weer geïrriteerd van mezelf omdat ik vind dat ik niet zo ondankbaar moet zijn...kortom...zit mezelf voornamelijk in de weg. Ik kwam vanochtend tot het besef dat ik over 12 weken al met verlof ga en daarvan werk ik er 11 i.v.m. een weekje huwelijksreis. Als ik zie wat er in die 11 weken nog aan werk moet gebeuren duizelt het me af en toe echt letterlijk. Dat heb ik dus ook maar bij m'n baas aangegeven...zegt ie...'Ja ik raak er ook gestresst van dat jij er straks niet bent.' Daar kon ik het mee doen :-s Ik doe m'n best om relaxed te blijven, maar voel me behoorlijk gespannen en zo'n opmerking schiet dan echt even het verkeerde keelgat in.
@dido Ik moest ook nog heeeel veel doen toen voor mn verlof, maar ik weigerde te gaan stressen. Stress (verhoogde cortisolspiegel is slecht voor je baby) Wel een keer staan janken van frustratie als je zelf alles zo goed mogelijk probeert te regelen en dan wordt er even iets op je bord gepleurd wat per direct moet. Dus houd vast aan t proberen om relaxed te blijven, je doet wat je kan toch? Ennuh goed dat je gister niks gedaan hebt, je begint t te leren Ik ga iets minder werken 4 dg (32u), neem nu tot einde contract 4u per week op. Al voelt t nu dat 3 dg ook best ok was geweest, maar ja ik verdien t meeste dus dat hakt t meest erin als ik minder ga werken. Nouja misschien zit ik straks wel thuis
Dames ik ga jullie verlaten. .vandaag weer een slechte echo gehad. Geen vruchtje en alleen een lege vruchtzak en dooierzak. Mijn lichaam is er blijkbaar niet voor gemaakt. Volgende week terug, laatste echo en als t nog niet is losgekomen dan afspr voor vierde keer cytotec. De hoop is hier momenteel ff vervlogen. T zkh zelf wordt er met de vierde keer ook niet positiever op. Kansen worden steeds kleiner. Ik trek het ff momenteel slecht om hier te lezen over babys en alles eromheen. Joy las ik dat jij weer opnieuw zwanger bent? Mocht t zo zijn van harte. Tenminste las jullie er blij mee zijn. Lizzie en dido geniet van jullie zw schap. Andere moeders, geniet van jullie kleintjes. Manouk ik duim me suf voor jullie!! Losje april wordt jouw maand!! Xxx
Jeetje mgbk Hoe ongelofelijk oneerlijk kan het leven soms zijn. Heel erg veel sterkte en ik hoop echt van harte dat jullie kinderwens ooit vervuld zal worden.
Tranen in m'n ogen lieve mgbk. Hoe oneerlijk kan het leven zijn. Heel veel sterkte en kracht....als het kon omarmde ik je met duizend armen....
Hoe dubbel het ook voelt, ik reageer toch ook nog even op wat andere dingen. Bouwjaar, denk inderdaad maar nieuwe met oude melk mengen ofzo. Lactatiekundige zei inderdaad niets weg gooien, kans op reactie is niet zo groot. Gisteren bijna alleen oude melk mee gegeven omdat dat het eerst op moet, achteraf niet zo slim.. 3 maanden is inderdaad ook een regelperiode. Vind dat ook lastig hoor, hoe laat opstaan, hoe laat T. voeden, hoeveel melk mee geven etc. Dido, goed dat je gisteren even niets gedaan hebt. Belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Lekkere reactie van je baas We hebben 's ochtends een workshop gehad over wat ons als vriendinnen met elkaar verbindt en 's middags een high tea waarbij ik vrijwel niets mocht eten helaas. MamsieM, ja ik heb zeker het idee dat het dieet goed helpt. Ik vind het wel lastig en ook omdat ik niet weet of T. erover heen gaat groeien. Pff ben echt even ondersteboven van het nieuws van mgbk Ik vind het zo erg.
Ow mgbk. Meissie... Hoe f*acking oneerlijk is deze wereld. Het helpt je niet maar een hele grote knuffel en heel veel sterkte met dit verlies. Zit gewoon voor je te huilen...
Voelt nu heel fout dit... Maar hier weer een soort 20wk echo gehad als pretecho. Alles goed. Groeit goed. Lange beentjes zei ze. En its a girl!! Papa is zo trots als een pauw! Krijgt zijn glimlach niet meer weg. Ikke ook natuurlijk.