Joy, ik zie wel wat op je testen... Ik ben erg benieuwd maar hoop voor je dat ie negatief is (toch gek om hier te zeggen). Oh wat grappig dat J. juist van rug naar buik kan rollen, lijkt mij moeilijker dan andersom. T. heeft het rollen toch wel redelijk onder de knie geloof ik. Vandaag meerdere keren gedaan. Ze rolt soms meteen door en soms eerst op haar zij en dan door op haar rug Ben best trots haha! Verder heeft ze weer veel last van haar buik gehad, ga morgen toch eens naar het cb bellen. Wie weet kan er een allergietest gedaan worden ofzo, uitslag lijkt ook weer erger te worden. Mijn dieet helpt wel maar ik heb het idee dat er nog meer aan de hand is. Lov, het lijkt me ook heel moeilijk om je groot te houden Hoop dat A. zich morgen beter voelt. Hopelijk kun je vannacht beter slapen!
@lov Hoe is 't met je kleine meid? @losje Was de operatie gister of vandaag? Veel succes en beterschap! @joy Alweer getest?
Losje. Heel veel succes in het ziekenhuis!! Dat hij maar snel mag herstellen! Lov. Hoe is het met A? Wordt ze minder bensuwd? Joy. Heb je vandaag duidelijkheid gekregen. Hoop het. Maar las hier dat je je zwanger voelt. Meestal klopt dat wel. Ohhh de rest ben ik vergeten. Hier. Straks auto kijken. Ik hoop dat deze het wordt. R is er weg van. Enige min puntje. Is een fiesel en wij maken daar net niet genoeg km voor.
Operatie ? Heb iets gemist.... Hier gaat het beter... Nu proef om zonder zuurstof te doen ze zit op het randje dus duimen meiden... Net even lekker gewassen en geknuffeld. Want dat kun je ook allemaal,niet met die draden en toestanden. Hele arm ingepakt voor het infuus.. Arme meid.. Maar het gaat beter... Laat het zo blijven aub
@Losje, sterkte met je man vandaag. @Lov, fijn dat je je meisje even lekker kon knuffelen! Ik duim voor je dat alles goed gaat. @Joy, al getest? M. is koortsvrij en minder snotterig en weer veel levendiger. Ze heeft klokje rond geslapen. Vanochtend lag ze alweer lekker op haar buik te spelen toen ik bij haar kwam.
Fijn Ika Ze is hier nu aan het eten en kijkt een film.. Trouwens bij het cb geweest met J .. Prikjes gekregen en hij ligt nu lekker hier in een bedje te slapen... Hoop dat hij niet veel last gaat krijgen nu. Maar als zijn er medicijnen genoeg hier Hij was weer eens flink gegroeid..hij wordt een basketballer kan niet anders. Gewicht 6585 en lengte 61 cm hij volgt met beide de bovenste lijn. Heerlijk toch ze vond m erg sterk in de nek, hij draaide zelfs om bij haar hahahah de uitslover. En hij volgde mama de hele tijd. Ze zei al dat hij een mamakindje was... Ja ik weet het hahahaha...
Lov, wat fijn dat het beter gaat met A.! Hoe vind ze het zelf in het ziekenhuis? Jeetje wat is J. enorm! Zeker een kilo zwaarder dan T. en ongeveer net zo lang gok ik. Ik moet maandag weer naar het cb. Joy, je houdt het spannend! Ika, fijn dat M. weer opgeknapt is Losje, succes voor je man! Lizzie, en hebben jullie een nieuwe auto? Ik word na 14.00 uur terug gebeld door een jeugdverpleegkundige van het cb. Wi Toch eens weten wat ik nog meer tegen die krampen kan doen en of er misschien toch niet sprake is van een allergie.
@lov Fijn dat het beter gaat. Mag ze vandaag naar huis als het goed blijft gaan? Welke maat heeft jullie mannetje nu? @Ika gelukkig dat M ook weer vooruit gaat! @lizzie Ben benieuwd of jullie er uit komen met de autokeuze. @lies Altijd verstandig! Hopelijk hebben ze goede tips! @joy Spannend meis. Raar hè...een paar maanden geleden hoopte je juist vurig op een positieve test. @hier Gaaaaap! Pfff...vandaag echt energieloos dagje. Gelukkig toch wat dingen gedaan gekregen op het werk. Nog even paar uurtjes bikkelen. Dit weekend lekker hele weekend vrij. Met vrienden en hun ventje van 6 maanden naar center parcs. Morgen met VL wat zaken langs ter inspiratie voor de babykamer. Zal zo even sfeer foto posten. Volgende week inkopen doen.
Dido. Leuk!!!! En nog ff bikkelen! Je had ook witte meubeltjes toch? Misschien moet je ook is bij van asten kijken. Kun je ook bestellen via internet. Door verhuizing hebben ze nu HEEL VEEL in de aanbieding. Ika. Fijn dat het met M beter gaat! Is mama helemaal beter? Lov. Hoop dat A weer lekker snel thuis is en je haar lekker bij je hebt. Is niks zo je gezin verdeeld. Wow J is zeker een grote jongen. Heerlijk gezond en daar gaat het om! Joy. Ik ben gewoon gespannen voor je. Lies. Zou gewoon vragen of ze niet kunnen testen. Het kan maar duidelijk zijn toch. Tja, de auto zoektocht schoot niet echt op omdat R niet weet wat hij wil. hahaha We gaan dadelijk kijken naar een Saat Exeo station. 1 is wit en de andere zwart. Eigenlijk hebben de auto's veel pluspunten alleen zijn het beide diesels. Maken we net niet genoeg kilometers voor maar ja misschien maken we die straks wel veel meer met de kleine en dan zou het wel voordeliger zijn.
@lizzie Thanks voor de tip! Die auto raadde mijn vader ons ook aan. Schijnt heel goed uit testen te komen. @joy Ik zie wel echt een streepje. Misschien overleggen met de huisarts voor een bloedtest? Misschien dat ze eerder bereid zijn daaraan mee te werken aangezien als je zwanger zou zijn, de zwangerschappen erg dicht bij elkaar zitten. Wat zegt je gevoel?
Dido, zier er leuk uit! Lizzie, hoe waren de auto's? Lov, hoe is het met je meisje? Ika, M koortsvrij? Hier zijn gangetje. Druk met zoeken vacatures. Eigenlijk om moedeloos van te worden.... Gelukkig schijnt de zon!
Hoi meiden, Een teken van leven.. vandaag 5.4 wk. Voel me sinds 2 dagen vreselijk. Gisterochtend werd ik misselijk wakker, alleen erge kokhals neigingen (en wat maagzuur gespuugd) maar niet overgegeven. Wel de hele dag gammel geweest en weinig eetlust. Vanochtend werd ik kots misselijk wakker en gelijk overgegeven. Daarna nog een keer inclusief flauwvallen en stuiptrekkingen tijdens het overgeven (ik val vaak flauw van het overgeven). Gelukkig was vl nog thuis en die is vandaag ook thuis gebleven. Dokter gebeld en heb een medicijn gekregen tegen de misselijkheid en maagzuur zodat ik niet meer over hoef te geven en dus ook niet meer flauw val. Hele dag niks binnen kunnen houden, zelfs water kwam er rechtstreeks weer uit. Vanmiddag het medicijn ingenomen en gaat nu eindelijk wat beter. Blughh hoop niet dat dit iets blijvends is want dat ga ik heel slecht trekken. Hebben jullie nog tips betreft de misselijkheid? Ik mag deze medicijnen s ochtends gelijk innemen dus hopelijk werkt het gelijk en houd ik alles binnen. Lov heel veel sterkte voor jullie meisje. Las op fb dat het al wat beter gaat. Hopelijk mag ze snel naar huis. Losje hoe is de operatie van je man gegaan? Beterschap voor hem! Dido leuke ideeën voor de kamer! Joy pff wat een situatie zeg. Hopelijk word je komend weekend toch ongesteld. Sorry niet alles terug gelezen en onthouden... Liefs
Joy. Ik vind het ietsjes donkerder dan je eerste van dit merk. Ben benieuwd hoe hij gaat opdrogen. Dido. Graag gedaan. Sommige dingen zitten echt veel korting op maar soms ook wel echt van een oudere collectie. Ik ben wel in de winkel geweest. Toen we het kamertje bestelde het ik een badje en standaard gekocht met 55% korting. Lies. Hoop dat we de auto gevonden hebben. R is zeer te spreken over de auto. Hoe was het gesprek? Mamsie. Zijn er zo weinig vacatures? Dat is balen. Ben ook zeer benieuwd hoe lang ik thuis ga zitten.. Wil nu al wel weer aan het werk. Manouk. Ik zou even in bed blijven liggen na dat je je medicijnen hebt gehad. Hopelijk helpt dat al wat. En ik moest just echt iets eten anders werd ik heel misselijk. Had je dit eerder ook? Hier. Morgen een testrit maken met de auto. R is er helemaal happy mee. Hij zei al dat als de testrit goed is het deze auto wordt. Alleen moeten er wel nieuwe velgen op. Haahahha Deze zijn niet mooi en niet groot genoeg voor meneer. Mannen.....