Och Lizzie lijkt de mijne wel haha.. Ik heb dan echt zoiets van, boeiend die velgen En de testjes, tja ik weet echt niet wat ik er nu mee moet
Hahaha ja R is daar heel erg in. Ach zo land hij neit meer uitgeeft dan dat we afgesproken hebben vind ik het niet erg. Hij moet er in rijden en blij mee zijn. Tja ik weet het ook niet. Ik weet nog je testje van J en die was echt super positief. En als ik me dat goed herinner ook vroeg al. Misschien is afwachten wel het beste.
Ik maakte een keer de fout om te zeggen dat we wieldoppen hebben..... Manouk, geen tips, nooit hoeven overgeven. Hoop dat de medicijnen snel werken! Lizzie, niet veel vacatures nee. En lastig om een afweging te maken. Intern nu wel een vacature maar is 40 min rijden, minder uren en een lagere functie. Tja, dat betekent dat het financieel gevolgen heeft. Zo lastig om te beslissen wat wijs is!
@manouk Vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk werken de medicijnen. Hier helemaal geen last gehad van misselijkheid. Wel van maagzuur en wat verminderde eetlust. Nu juist meer trek dan goed voor me is :-s @lizzie jeee! Zou fijn zijn als de auto geregeld is! Hahaha....mannen en auto's @joy Hoe staat Vl er nu in? Lastig die onzekerheid. @mamsie Vervelend zo weinig vacatures! Je werkt in de zorg toch? Kijk eens op RegioPlus.nl. Daar kan je sites vinden met regionale zorgvacatures.
@ Dido, we hebben het er niet meer over gehad omdat we allebei niet weten wat we nou van die testen moeten denken.. Het overtuigd ons nog niet en daarom hebben we er nog niet echt goed over gesproken, dat is meer een vervolg stap als het echt 100% blijkt dat ik zwanger ben
Bouwjaar, succes met je eerste werkdag! Hoe ging het vanochtend? Manouk, welke medicijnen heb je nu gekregen tegen de misselijkheid? Ik kreeg Emesafene zetpillen. Bij mij bleef de misselijkheid echter. Zoals je weet heb ik me 9 maanden misselijk gevoeld 's ochtends met overgeven erbij. Eten hielp een klein beetje (als ik dat kon binnen houden) en verder voelde ik me meestal tegen 11.00 uur een stuk beter. Hoop dat jouw misselijkheid alleen het eerste trimester duurt. Het is wel een goed teken, probeer je daar aan vast te houden MamsieM, lijkt me erg moeilijk om nu een baan te moeten zoeken. Ze liggen helaas niet voor het oprapen. Lizzie, haha mannen en auto's Hoop dat jullie er na de testrit uit zijn. Lov, hoe is het met A.? En met de rest bij jullie thuis? Joy, wat jammer dat je nu nog niet echt duidelijkheid hebt. Ik vind je streepje ook wel iets donkerder geworden t.o.v. de eerste test. Dido, leuke sfeerimpressie van het kamertje Oh ja, ze kunnen geen allergietest doen bij baby's. Of het nou een lactose-/koemelkeiwitintolerantie of koemelkallergie is kom je dus niet achter. Als ik bv wil blijven geven bij een koemelkallergie moet ik echt op heel streng dieet waarbij ik ook eieren, tarwe, soja en nog meer producten moet vermijden. Dan moet ik ook onder begeleiding van een diëtist komen omdat ik anders te weinig voedingsstoffen binnen krijg. Ik kan ook tijdelijk overstappen op fv en dan blijven kolven, kijken hoe T. daar op reageert. Dat spreekt me echter niet aan. Tot zaterdag ging het echt wel goed met T., daarna weer minder. Zaterdag kreeg ze dus oude melk. Ik denk dat ik gewoon maar doorga zoals ik al deed en dan net nog even beter opletten met wat ik eet. Oude melk maar eventjes niet geven en kijken hoe T. het dan doet. Kans is groot dat ze erover heen groeit en het duurt nou eenmaal lang voordat het uit mijn en haar systeem is. Maandag moet ik naar het cb, ga ook nog even overleggen met de arts. Bleh wat een gedoe allemaal
@bouwjaar Succes vandaag! @lies jij begint ook snel weer toch? @losje hoe is de operatie van ml gegaan? Zit je nu inderdaad rond je ei? @lov En Ika Hoe is het met de meisjes? @hier laatste werkdagen van de week! Baas vroeg of ik morgen op m'n vrije dag bij een meeting kon zijn, maar heb lekker nee gezegd Even een weekend helemaal niks.
Hoi even kort : @joy jammer dat je nig geen duidelijkheid hebt @manouk vervelend dat je zo misselijk bent (maar wel een teken dat er wat gaande is ) Ik heb geen tips, zelf nooit naar de pot hoeven kijken. @lies dat gehannes met de voeding is niet leuk. Hopelijk komt t goed met je dieet. Gisteren verliep niet zoals ik gehoopt had, t werd niet de laatste gezellige dag die ik voor ogen had. Spugen, slecht en vaak drinken, niet slapen. Vanmorgen meldde F zich om 5.10, dus t liep meteen anders dan gepland. Ze is daarna weer gaan slapen. Wel relaxed dat mn moeder bij ons kwam.
Fijn joy zou nu toch wel wat beter gaan oppassen ... Condooms maar voor de zekerheid? Hier gaat het op en af..vannacht heeft ze een bloedneus gehad de arme meid... Net weer verneveld en het helpt wel wat gelukkig.. Maar ze blijft benauwd... Dus maar verder duimen hier
Meiden dank jullie wel voor de lieve berichtjes....het is heel goed gegaan! Hij had een scheur in zijn meniscus, en die is "gemaakt" Hij loopt alweer in huis zonder krukken, dusssss kunnen we ons eitje ook wel benutten deze week manouk wat vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat de medicijnen wat doen voor je! Ik weet niet of je het al had gezegd maar wanneer heb je een echo? Lizzie had ik je al gefeliciteerd GEFELICITEERD Lov sterkte voor je meissie joy jeetje dat was schrikken zeker mgbk♥ Oooooo verder weet ik het effe niet meer pffff.... ga weer gauw verder hier!!!!
Dido, dank voor de tip. Kende die site nog niet maar wel de sites van de regio. Goed dat je nee hebt gezegd voor morgen! Losje, aan de bak dus deze week! Lies, wat een gedoe meid! Pfff.... en dan volgende week ook weer werken..... Lov, arm meisje.... Nog geen zicht op naar huis dus? Bouwjaar, wel superleuk dat ze je werkplek zo versierd hebben zeg! Joy, fijn denk ik. 1 van de weinigen op zp die blij is dat de test niet (meer) positief is. Mgbk, denk aan je....
Joy. Moet een opluchting zijn. Denk wel dat er iets was wat niet helemaal goed is gegaan. Durf je zo nog verder te gaan? Lov. Jammer dat ze nog niet naar huis mag zeg. Bouwjaar. Succes vandaag (al zit je dag er al bijna op). Hoe vond je het. Vond het wel heel lief wat je collega's hadden gedaan. Losje. wat fijn dat je man zich al zo goed voelt. Veel plezier met de paaseitjes versieren. Trek je bunnypakje maar aan!! Mamsie. Je unt wel altijd solliciteren en dan als je aangenomen wordt door blijven zoeken. Ik had altijd zo iets van als ik maar werk heb en meer verdien dan de ww. hier. Yeah we hebben de auto gekocht. het is een Seat exeo st. 2.0 businessline. Hahahahah. Vond R erg belangrijk om er ff bij te vermelden nu ik dit typ omdat de "gewone" goed genoeg is voor meneer. Maar hij kan tevreden zijn. Zijn velgen zijn ook helemaal naar zijn wensen. hahahahha Nu ff regelen dat het dadelijk allemaal goed gaat met het uwv als ik uit dienst ga.
Lizzie, fijn dat jullie de auto hebben gekocht! Lov, jammer dat je meisje nog niet naar huis kan Losje, succes deze week met klussen Fijn dat de operatie goed is gegaan. Bouwjaar, hoe was het vandaag? Hoe is het met F. gegaan? Hoe ging het kolven? Jammer dat gisteren niet leuk was en dat F. zo vroeg wakker was. Joy, wat fijn voor je!!
even iets van me laten horen: er is behoorlijk veel gebeurd, waardoor ik geen tijd had om zelfs proberen mee te lezen... heb 3 weken geleden een auto-ongeluk gehad, gelukkig geen lichamelijke schade, maar mijn auto zwaar beschadigd... dus beslist om niet te vermaken en een nieuwe okkasie te zoeken... 's morgens op weg naar mijn werk gebeurd, met N. achter in de maxicosi, was zo bang, maar zij en ik hadden niets, we hebben toch 180° gedraaid door 1 die in mijn zijde gereden heeft, gelukkig de zijde waar niemand zat... dan begon ook mijn vervanging, dus tussendoor ook nieuwe auto gezocht, auto verkocht, auto schoonouders geleend in tussentijd, met veel heen en weer gehannes... brrr dus ja, nu begint het weer een beetje op zijn plooien te raken... probeer wat terug te lezen, maar kan dit WE zal het ook niet lukken, want heb een vriendin op bezoek, dus heb ook deze week heel mijn vrije tijd benut om huisje te kuisen (had in 2 weken niets gedaan...) weet dat ik nog steeds aan jullie denk en leve FB om toch wat op de hoogte te blijven!
Eda, jeetje wat heftig joh!! Ik zou ook vreselijk bang zijn met m'n kindje in de auto. Gelukkig mankeren jij en N. niks Wel balen van je auto en het gedoe er omheen! Neem de tijd om terug te lezen als je het wat rustiger hebt
@losje fijn dat de operatie goed is verlopen! @joy opgelucht? @lizzie gefeliciteerd met jullie aankoop @mamsie waardeloos he een baan zoeken. Mn ma is ook nog bezig maar lft helpt niet mee En Lizzie een baan kan wel meer opleveren dan ww, maar als je daarna weer werkloos raakt krijg je ook weer minder ww. Dus ligt wel aan contractduur of je met minder genoeg neemt denk ik dan @hier heerlijk een dag met wat anders bezig te zijn. Heb F niet erg gemist. Qua werk vooral stand van zaken besproken. Kolven ging goed, moet wel 3x en dat houdt je bezig op een dag. Kom aan en moet dan binnen een uur al. En er zijn meer mensen die kolven dus t is beetje schipperen met de tijd smiddags. Enige nadeel is dat ik meteen weer met de klok leef, terwijl ik tijdens mn verlof daar minder mee bezig was. Nu meer hoe laat t is, eerder meer hoeveel tijd is verstreken na de vorige voeding. Bijna thuis!