De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Ze hebben nu een regeling dat als je binnen een bepaalde tijd weer in de ww komt dat je dan je oude ww kan oppakken. Heeft mijn buurvrouw ook.
    Ik kan dat helaas niet. :( Maar dat komt door dat ik nu in de ziektewet kom.

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Ik lig in het ziekenhuis. Vanochtend opgenomen vanwege uitdroging en niks binnen kunnen houden. Lig nu aan het infuus en moet het weekend waarschijnlijk blijven. Vanmiddag een echo gemaakt en ik ben een paar dagen verder dan verwacht, er was zelfs al een hartje te zien. Gelukkig met de kleine dus alles goed. Nu aansterken en hopelijk is het iets eenmaligs, als het aan blijft houden of steeds terug komt krijg ik sonde voeding. Hopelijk is dat niet nodig en sterk ik gauw aan.

Lizzie fijn dat jullie een auto hebben gevonden!

Losje fijn dat de operatie goed gegaan is.

Lov hopelijk mag je dochter gauw van de beademing af!

Eda jeetje wat schrikken. Gelukkig zijn jullie ongedeerd.

De rest niet allemaal onthouden..

Liefs

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Heftig meis! Gelukkig met jullie kleintje alles goed! Beetje opgelucht voor nu? Hopelijk knap je snel op en hoef je niet lang te blijven.

@Eda Ook heftig wat jullie overkomen is! Wat een schrik! Gelukkig met jullie alles goed! Geen auto angst nu?

@bouwjaar Ik zag dat je warm ontvangen bent door je collega's. Leuk!!! Fijn dat het kolven ook goed ging. Morgen ook weer werken?

@joy Wat een opluchting meis! Blijf je wel bij de persona voorlopig?

@lizzie Jeee! Fijn een nieuwe auto! En bussiness line...zo...zo ;) Straks lekker genieten met alle ruimte voor jullie kleine meid achterin. Al over namen aan het nadenken?

@losje Fijn dat de operatie goed is gegaan! Go...go...go...meis....lekker die eitjes versieren. De duimpjes draaien weer voor je.

@lov Hoe is het met jullie meisje? Wat een hartverscheurende foto op Facebook. Een echt doorbijtertje volgens mij.

....volgens mij redelijk veel onthouden....

@hier nu in de Ikea op Vl aan het wachten. Spulletjes kijken en volgende week inkopen doen. Nu lekker weekend!!!

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Eda. Oeps had je post gemist. Fijn dat alles goed is met ju en N. En gelukkig niks ernstig behalve dat je je helemaal dood schrikt.

Bouwjaar. Fijn dat je dag goed bevallen is!

Dido. Veel plezier bij de ikea. En fijn weekend. We hebben het niet meer echt over namen gehad. R was alleen maar bezig met een nieuwe auto. ;)

Manouk. Wat schrikken. Laat je maar goed verzorgen in het ziekenhuis. Hopelijk slaat je medicatie voor het misselijk zijn aan. Gelukkig doet jullie kleintje het goed. Ben vooral heel blij dat je een hartje hebt zien kloppen. :D :D

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Eda, dat is ook wat zeg met je kleine meisje in de auto! Pfff.... gelukkig gaat het goed met jullie.

Lov, wist niet of ze nog aan het zuurstof zat. Hoop dat ze snel weer met jullie mee mag!

Lizzie, ik zit niet in de WW. Zit voor 8 maanden in sociaal plan (is nu 1 maand om). Krijg mijn basissalaris. Als ik na 8 maanden niets heb, kom ik in de ww.
    Maar net weer een sollicitatie verstuurd!

Manouk, joh dat is ook heftig zeg! Hopelijk sterk je even aan nu. Maar wel heel fijn dat je al een hartje hebt gezien. Wauw!

Dido, jeej weekend! Geniet!

Bouwjaar, hoe was je eerste werkdag?

Ika, meissie weer beter?

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O, en 4 maanden geleden stond ik te strijken met flinke harde buiken. Paar uur later was mijn kleine meisje er!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Was ik even van uitgegaan.. maar dab zou ik ook nog even verder kijken idd.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja heb nog even de tijd nu dus ga niet "zomaar" alles aannemen. Komt vast wat op mijn pad en op de jouwe!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @eda Jeetje ik had denk over je bericht heen gelezen. Wat een nare ervaring.

@manouk nou dat is niet mis zeg. Hopelijk knap je snel op en hoef je niet meer terug. Beterschap
    Gelukkig was je echo goed :)

@dido ja morgen ook werken dan is vl thuis. Als ze weer om 5u komt ga ik gewoon vroeg naar mn werk.
    Geslaagd in de ikea?

@mamsie nou lekker om weer met wat anders bezig te zijn. Denk dat ik straks meer vh weekend geniet.

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Eda, wat zal je geschrokken zijn meid!! Sterkte toch nog. Gelukkig mankeren jullie niks.

Lizzie, gefeliciteerd met jullie nieuw waggie :D

Hier, ben zeker opgelucht... Zag t al helemaal voor me pff.. Ben namelijk deze week ook gestart met een opleiding die m'n baas vorige week heeft betaald en Florida enzo.. Nu kan alles weer bij t oude blijven.

We hebben nu maar afgesproken dat we hoe dan ook voor de eisprong condooms gebruiken of we nou een groen of rood lampje hebben. Dit gaat me geen tweede keer meer gebeuren ;)

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Manouk, wat rot zeg! Veel sterkte en hoop dat je gauw wat opknapt en de misselijkheid wat minder gaat worden of nog beter... Verdwijnt!

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Manouk, oh wat rot voor je! Hoop dat je geen HG zwangerschap zult hebben en dat dit tijdelijk is. Wat super dat jullie een hartje hebben gezien!!

MamsieM, wow 4 maanden alweer:) Op zich wel fijn dat je nu in een sociaal plan zit, maar ik hoop dat je snel ander werk zult vinden.

Joy, ik kan me je opluchting wel voorstellen en goed plan van de condooms:p

Bouwjaar, fijn dat je eerste werkdag mee viel en dat je F. niet erg gemist hebt.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @manouk hoe gaat t vandaag?

@lov en met jouw meisje?

Onze mop heeft t afgelopen nacht goed gedaan, ong 20.45 gaan slapen en vanmorgen om 6.00 aangelegd en terug gelegd. Ben benieuwd hoe t vl vergaat :)
    Ik hoop dat hij bij de ha langs kan want ik kan niet zien of de spruw over is, er zit nog duidelijk wit achter op haar tong. Wang en lippen zijn goed.
    Ze had overigens wel weinig gedronken 300cc over 3 voedingen terwijl ze obv gewicht zon 135 per keer zou moeten drinken. Ik had 500 getapt.
    Ben benieuwd of ik haar vandaag ook niet mis, gister was maar 1 dagje. En gelukkig is t straks alweer weekend :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Eda! Gelukkig met jullie niks ernstigs gebeurd met jullie...schrikken dit bah!

Manouks jeetje meid.... Gelukkig ben je wel in goede handen en een voordeel je hebt een echo gehad. Super dat jullie al een hartje hebben gezien zeg...

Bouwjaar lekker meid even een dag gewoon weer vrouw zijn ipv alleen mama he..

Oké nou hier was de nacht goed gegaan... Mijn man heeft gewoon eens kunnen doorslapen.. Ik niet helaas...J heeft veel gehuild.
    Maar goed met A ging het dus beter en vanmorgen kreeg ze weer even een terugval. Ze hadden goede hoop om de zuurstof af te bouwen maar helaas. Ze snapte het wel niet echt omdat ze nacht zo goed was gegaan en die gaan normaal minder goed dan overdag. Ze hebben net weer een longfoto gemaakt en daar krijgen we dan nog de uitslag van ....

Vanmorgen ook weer verneveld omdat ze een piepje bleven horen.

Dus het gaat op en af... Zicht op naar huis is er op Deze manier zeker nog niet.
    Als we maar al eens konden afbouwen .... Dat waren we aan het doen en nu weer even een terugval.

Straks komt schoonbroer even op bezoek en van mijn eigen broer gewoon nog altijd niks gehoord. Staat een stukje van in de club.

Manlief gaat ze weer even naar huis...even douchen enz... S van school halen en dan komen zij straks weer. Vandaag kunnen we lekker iets langer blijven aangezien het morgen weekend is en s niet naar school hoeft.

A is lekker ondeugend dat wel, ze heeft er natuurlijk schoon genoeg van langzamerhand...ze kan natuurlijk niks en ligt alleen op bed.

Wel krijgen ze een tv met dvd's en speelgoed van de afdeling...dat is wel erg lief.

Hiernaast ligt een kindje met beide benen in het gips...Arm kind. En een paar baby's... Ook een tweeling waar ik dus nooit een ouder zie? Dat vindt ik zo gek altijd...hoor heel de dag die baby's huilen..personeel geeft de fles en ouders zie ik nooit,..

Maar goed ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is.

Meiden dit was mijn update ... Tot later weer... Lief dat jullie zo aan ons denken! Jullie denken tenminste aan ons...mijn eigen familie belt niet eens om te vragen wat er aan de hand is

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov nou het schiet nog niet op bij jullie :(
    Je krijgt t zwaar voor die kiezen. Hoe gaat S ermee om?
    Sterkte!

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje fijn dat de operatie goed is gegaan.

Eda jeetje schrikken zeg

Manouks gefeliciteerd maar wat balen dat je in het ziekenhuis ligt.

Lov wat vervelend zo met A. Beterschap

Sorry dat ik niet meer heb mee getypt. Maar is vrij druk hier ivm het mooie weer en dan gaat het hier net wat te snel.

Verder gaat het hier wel goed. Kleine doet het erg goed en is een hele zoete baby

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, wat een rotsituatie zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je meisje! J ook nog steeds niet fit?
    Richt je op je gezin meid. Erg verdrietig van je broer maar je gezin heeft je hard nodig nu.

Bouwjaar, en? Mis je haar minder vandaag?

Manouk, hoe is het meid? Knap je al wat op?

Lizzie, weer een week verder! Kleine meid luistert braaf naar mama en blijft goed zitten!

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heerlijk Parel! Geniet van je kleine!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou meer bedoel je? Valt mee :p
    Tis meer dat vl vanmorgen belde omdat hij eea niet kon vinden en mn mobile stond nog op stil. Belde daarna maar hij was toch aan t voeden en ik hoorde m een beetje vaag en daarna heeft hij niet meer gereageerd. Hoop maar dat t een beetje goed gaat allemaal en hij een aardige dag heeft.

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie dat doen we zeker. Jullie dame alweer 4 maanden wat gaat dat snel

Deel Deze Pagina