Haha ja sorry, nog niet helemaal wakker Waarschijnlijk gaat je vriend nog wel een keer de mist in met iets hoor. Hier ging ml een keer naar zijn werk ivm storing. Ik was ook aan het werk dus hij nam T mee (T was 1,5 ofzo). Dat was ook alles wat hij mee had genomen.... Geen drinken, speelgoed of schone luiers. Tja, werkte toch niet zo handig met T die constant aandacht wil
Parel. Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie!! Bouwjaar. Ohh een papadag voor F. Leuk!! Mamsie. Hahaha alleen T mee. R zou dat denk ik ook doen. Nergens aan denken gewoon gaan. Hahaha Morgeb pas een week verder. Maar ze luistert goed tot nu toe hahaha. Moet ook nog maar zeker 15 weken blijven zitten ivm de cerclage. Alles geregeld voor het Uwv. Mijn werkgever snapt ee volgens mij helemaal niks van maar goed heb nu een wijziging voor de zekerheid doorgegeven. Nu even kleine boodschapjes doen. En wil eigenlijk naar de action maar woedt debk ik teveel...
Haha mamsie slim van hem ja K zou dat denk ik niet vergeten hij is hier degene die hard op een lijstje doorneemt als we weg gaan. Lizzie niet te veel doen. Gaat goed nu he gelukkig
Parel. Ik ben braaf geweest. Ik ben alleen naar de winkel geweest. Vond avond eten en drinken voor in het weekend iets belangrijker. Action komt maandag wel ofzo. Ga nu lekker internetshoppen voor zwangerschapskleding voor de zomer.... Zweet me een ongeluk in deze spijkerbroek.
@mamsie haha tja niks mee nemen is niet handig. Ach ik was ook wel eens een spuugdoek vergeten toen ik ff wegging. Nou toen nam haar shirt t vocht op... Al doende leert men he. @lizzie braaf dat je keuzes maakt Oja vl is bij de ha geweest en die zei dat t geen spruw meer was. Jippie
Voor mezelf idd een probleem maar voor de kleine wil ik straks wel gewoon naar de winkel. Zitten hier gelukkig veel winkels lekker dichtbij. R en ik nemen dan gewoon vaker een drankje ergens hahahahaha. En wandelen mag ik wel maar niet te lang dus gaat lukken. Hoe gaat het met jullie bedrijf? Komen er genoeg opdrachten binnen? Hoop het voor jullie!
Aaah je bent al over de helft. Heb je al een buikje? Vriendin van mij had ook clerclage (sorry weet niet hoe je het precies schrijft) en die ging toen ze zichtbaar buikje had met de rolstoel als ze gingen baby shoppen
Ohh dat is ook nog een optie idd. Maar hoeft hoop ik niet. Kan altijd een paar keer gaan. En anders toch lang leven internet. Alleen vind R shoppen voor de kleine ook helemaal geweldig dus wil niet zo veel kopen als hij er niet bij is.
Nou vl heeft zijn papadag overleefd, hij had wel gedacht dat hij nog even achter de laptop had gekund. Ik trof F aan in een maillot en een shirt volgens mij ontbrak er iets @lizzie tja in een rolstoel shoppen.. Lijkt me ook even een drempel over
Bouwjaar hahahahaha proest, wel leuk der zo aan te treffen, echte papa dag Fijn dat het goed is gegaan enne tja dan komen ze er pas achter dat je niet zomaar lui op de bank zit. Manlief hier zei telkens waarom doe je niet dat, dat en dat ff overdag. Tot hij maandag en dinsdag thuis was en merkte hoeveel ik doe terwijl ik ook eigenlijk de hele dag met L bezig ben. Lizzie, haha ja dat kan ook niet he. Ja dat vond zij ook samen met hem was leuker. Dus zodoende.
De afgelopen dagen wel meegelezen, maar was te druk om te reageren. @Lov, wat een drukke tijden met je meisje. Hopelijk mag ze snel naar huis. @Eda, jemig, dat is schrikken. Gelukkig zijn N. en jij ongedeerd. @Bouwjaar, je eerste werkdag alweer. Wat vliegt de tijd. Leuke ontvangst van je collega's. Fijn om weer uit die bubbel te komen, hè. Papadag is herkenbaar @Parel, de eerste weken zijn druk met je kleintje. Ik merk dat na 6 maanden dat ik minder druk met M. in de weer ben en meer tijd overhoud. @Joy, ik las je nieuws. Het loopt met een sisser af. Het lijkt me schrikken. @Lies, moeilijk om een lactosevrij leven te voeren. Dat provoceren lijkt me niks. Dat doen ze bij fv om die speciale voeding vergoed te krijgen. @Manouk, jemig, hopelijk wordt die misselijkheid snel minder. Niet niks dat je bent opgenomen. Sterkte! @Mamsie, wat balen met die vacatures. Ik duim voor je dat er snel iets moois op je pad komt. @Lizzie, leuk een nieuwe auto. Straks een luxe koets voor de kleine meid @Dido, wat leuk de ringen voor het huwelijk. Wij hebben ze van vrienden gekregen. @Losje, sterkte met je man. Drukke tijden voor jou. @Mgbk, dikke knuffel! Hier sinds tijden weer eens een gebroken nacht. M. werd steeds wakker van mijn gehoest. Volgende week vier dagen werken i.v.m. een studiedag. Morgen ff wat shoppen voor de aanstaande vakantie eind van deze maand. Ik vind wel spannend, vliegen met een baby.
@ika ik zou er zelf niet zo gauw voor kiezen, vliegen met een baby. Maar ja zoveel mensen doen t. Zat afgelopen jaar met een kruisend kind voor me (verschrikkelijk, ik werd gek). Ik hoop dat t bij jullie gladjes verloopt. Hoe lang vliegen?
Het is 2,5 uur vliegen. Dus valt mee. Tja, wij dachten ook nooit te gaan vliegen met een baby, maar aan de andere kant vliegen met een peuter schijnt vele malen lastiger te zijn. Ze is straks al 7 maanden en eigenlijk een heel makkelijk meisje. Vrienden van ons zijn met hun zoon van zes maanden naar Canada gevlogen. Dat ging prima. Het enige probleem was de jetlag bij thuiskomst.
Spannend Ika vliegen met een baby. Maar denk dat het ook wel ligt aan hoe jij je voelt etc hoe de kleine reageert.
Dat denk ik ook, Parel. Relaxed blijven zal een hoop schelen. We vliegen om 4 uur, dus ik verwacht dat ze veel zal slapen. Dat deed de kleine van mijn vriendin ook. Rond die tijden is het vliegtuig ook wat donkerder dan normaal.
Lov, hoe is het vandaag met je meisje? Echt rot dat het gisteren nog niet beter ging Heb je een beetje een goede nachtrust gehad? MamsieM, haha handig van je man om alleen T. mee te nemen Hij heeft inmiddels vast geleerd dat het zo niet werkt haha. Bouwjaar, hihi alleen een maillot en shirt. Ben benieuwd wat mijn man T. zou aantrekken. T. drinkt ook vaak maar zo'n 100 ml per keer hoor, is niet gek. Fijn dat je F. niet zo erg mist op je werk. Lizzie, babspullen kopen is ook gewoon heel leuk! Manouk, hoe gaat het nu met je? Parel, fijn dat alles goed gaat met jullie Nadat ik T. al een paar ochtenden overdwars in bed had aangetroffen terwijl ze ingebakerd was en ik merkte dat ze zo sterk is dat ze haar armen zowat uit de inbakerzak weet te trekken, heb ik besloten om te stoppen met inbakeren. Ze wist ook haar lakentje en dekentje eruit te trekken en ze begint dus al een beetje met rollen (weliswaar van buik naar rug maar toch). Ik vond het inbakeren daarom niet zo veilig meer, straks belandt ze met haar hoofd onder de dekens. Gisteren heeft ze de slaapjes in een slaapzak gedaan en dat ging prima. Vannacht heeft ze ook in haar slaapzak geslapen. Ik wilde zien of ze dat in één keer zou pikken of dat we echt moesten afbouwen. Het inslapen duurde iets langer dan normaal maar dat was misschien toeval. T. heeft daarna gewoon tot 6.50 uur geslapen en vervolgens na de ochtendvoeding tot 10.30 uur. Ik moet 's nachts meestal wel één keertje haar speen geven, dan slaapt ze daarna meteen verder. Ik ben echt trots op T.