De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat goed, Lies! M. slaapt ook heel fijn in haar slaapzakje. Helaas houdt dit het rollen niet tegen. Ze slaapt nu vaker op haar zij of buik.

Vannacht wederom een gebroken nachtje. Ze heeft 's nachts best last van haar snotneusje. Dus even weer leeggezogen en zoutoplossing gegeven. Om 5.00 kon ze de slaap zelf niet meer vatten en heeft ze tot 8.30 bij ons in bed getukt. Stiekem vond ik dat helemaal niet zo erg. Ik werd wakker met een brede grijns van M. *smelt*

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *leest ietwat jaloers het bericht van Lies over de nacht en gaapt flink*

Super hoor lies, dat ze het zo goed deed vannacht.

Ika, nog niet fit dus je meisje?

Hier ook een beroerde nacht. Om 22.30 late voeding, dronk niet veel. Gevolg was dat ze al om 1.00 mopperden, 3x eruit voor speen en toen toch maar gaan voeden. Duurde daarna ook even voor ze weer sliep dus van 1 tot 3 in de weer geweest.
    Om 6.15 was ze weer wakker..... Vanochtend niet te genieten natuurlijk maar voor nu slaapt ze toch al 45 min.

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Mamsie, dat is geen fijne nacht :(
    Hier om 22.00 uiteindelijk laatste voeding en om 4.00 kwam ze pas weer en toen vanmorgen om 8.30 moest er zelf helaas om 5.45 uit

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte dames met beroerde nachtjes..,

Hier is er nog niet echt verbetering helaas... In de nacht gaat het super! Heeft ze bijna geen zuurstof nodig... Maar overdag toch gewoon wel, dan heeft ze inspanning en kan ze niet zonder.

Zo proberen af te bouwen maar het lukt niet echt. Maar met haar zelf gaat het eigenlijk wel goed. Ze heeft er langzaam genoeg van in bed liggen en dat is ook logisch.

Ik heb idd eens beter geslapen vannacht en hoop iedere morgen op supernieuws... Is toch slopend dit. Manlief viel vanmorgen bijna flauw op de badkamer met A erbij. Hij snoot zijn neus en zijn oor klapte dicht en toen werd het hem slecht. Die arme schat kan ook maar niet herstellen.

S is iedere avond aan het huilen in de auto naar huis arme schat...ze mist hun zo. Breekt mijn hart. Als ik we thuiskomen ga ik snel aan de poets enz...huishouden draait ook door natuurlijk. Om 21 lig ik in bed met haar en J.

S hoest ook nog altijd vies... En ik vermoed dat A ook een flink virus erbij te pakken heeft en daarom het herstel minder goed gaat.

Ik had de eerste keer gezegd dat ik dit nooit meer wil meemaken en ik had dit niet verwacht... 2 x in een korte tijd met je kind zo te liggen hier :( meiden ik weet dat er ergere dingen zijn om met je kind hier te liggen maar dit is verdomde moeilijk... Je longen zijn zo belangrijk.

Ik ga weer verder hier... A wilt veel eten... Heb zelf wat bammetjes meegenomen want ik krijg hier niks te eten en aangezien ik bv geef moet ik daar ook weer mee oppassen... Maar ik had ook een bammetjes met leverkaas meegenomen want die vindt ze heerlijk en ze eet ze allemaal op. Super dus...

Meiden tot snel weer en dan hopelijk met goed nieuws..!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden,

Drukke dag gister gehad, me vriendin is opgenomen in het ziekenhuis met een onsteking aan haar dunne darm.....ze willen haar observeren. ..en zijn nog met onderzoeken bezig.
    ml gaat super want die loopt al lekker in de rondte en gaat overal mee naar toe!

Veel witverlies vandaag, dus vanavond maar weer eitjes versieren!

Lov hoe is het met je meissie?
    Manouk hoe is het met jou?

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Sorry zie nu je post (net niet) ga het lezen....

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    KNuffel lov! het is ook niet niks meid. Voor iedereen niet, zo apart van elkaar

losje, zoek je paashaaspakje maar op dan! Die eitjes willen heel graag versierd worden!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Wat een lekker nachtje. Goed bezig die T. Wel knap van der dat ze zich er uit kan wurmen! Sterke meid heb je.

Ika. Jammer dat ze snachts wat minder slaapt door de verkoudheid. Hopelijk is die snel weg en kunnen jullie weer lekker doorslapen.

Mamsie. Wil E nog niet doorslapen? Die vind de mama-dochtertijd veel te speciaal denk ik. :D

Lov. Wat balen dat het elke keer zo op en neer gaat met A. :( Zo zielig. Hopelijk mag ze nu wel heel snel naar huis. Heel veel beterschap voor haar.

Losje. Dat wordt je meest sexy pakje uit de kast trekken! Have fun ;)
    Beterschap voor je vriendin. Klinkt pijnlijk.

Hier. Nou de auto is er. Heel de schoonfamilie al langs geweest om hem te bekijken. :p
    Ook meteen de dvd van de pretecho laten zien. Zo leuk hoe ze zo aandachtig zitten te kijken. :D
    Alleen vind ik het wel erg jammer dat ze zo door drammen om alles te weten. Ze weten al zo veel en nu moeten ze ook nog naar naam weten. Niet dat wij dat al weten maar goed. Die blijft gewoon geheim voor familie en vrienden ze wachten maar tot ze er is.....

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou kids waren even weg dus wij hebben onze kans benut, het was zeer gevoelig en dat is bij mij altijd een goed teken!

Meiden met een slechte nacht achter de rug ik hoop dat jullie vannacht beter slapen!

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hahahahahaha mamsie ik dacht ik heb wat te vieren, dus had trek in iets lekkers!
    Maar wou het niet op fb zeggen dus doe ik het hier even.....
    Nu hopen dat het eitje ook echt versierd is:D

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Goed bezig losje!!! :) ik ga voor je duimen dat het raak is deze ronde.

Hier. Denk datbwe gewoon al een naam hebben. :) (zie club) En misschien ook al een geboortekaartje. Vind hem alleen erg duur. We hebben allebij een grote familir dus tikt aan. En ook de enveloppen komen er dan nog bij. Zelfa een euro voor een proefdruk... Grrrrrr!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    :d :d :d :d :d :d

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pffffff even klagen als dat mag.....

Ik heb steken rechts.....dus waarschijnlijk me ei....
    maar rechts geen eileider:(
    Nou las ik dat pas na een jaar je andere eileider het voor 80% overneemt:$

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie wat leuk dat jullie een naam hebben:)

geboortekaartjes tja...bij me oudste waren ze ook wat duurder maar wij hebben niet zo'n grote familie;)

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, heel veel sterkte meid. Ik vind het zo naar om te lezen. Hopelijk blijft het hier na heeeeeel lang rustig.

@Mamsie, wat een zware nacht. Ik duim voor een betere.

@Lizzie, wat een leuke naam!! Heel mooi en lief. En geboortekaartjes zijn idd duur. Ik heb ze zelf ontworpen bij geboortekaartjesdrukkerij. Misschien kun je er ook iets mee met de stijl van het ontwerp wat je nu hebt. Zo kan je eventueel de kosten laag houden.

@Losje, ik duim voor je dat je ei in aantocht is. Wie weet neemt de ander het over.

Hier een vrolijk, maar snotterig meisje. Ze ligt al een tijdje lekker ingesmeerd met luuf te slapen. Tegenwoordig slaapt ze op haar buik of op haar zij.
    We hebben vandaag een buggy gekocht voor de vakantie. Ze heeft nu ook een Banz zonnebril, zo schattig. Ook wat zonnehoedjes en leuke kleertjes maatje 74 ingekocht. Dinsdag is ze alweer een half jaar.

Voor iedereen een goede en rustige nacht met veel slaap. Welterusten!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goed nieuws... Ze is van de zuurstof af en springt vrolijk en zeer uitgelaten rond, misschien mogen we naar huis.

Duimen jullie!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wow Lov, wat goed! Ik duim mee :D

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Hoop dat het zo lang duurd voordat links het overneemt.. Ik heb er geen verstand van maar kan er rechts nu gewoon een eitje springen?

Ika. Heeft M lekker geslapen? En inkopem voor vakantie... ik kruip echt in je koffer.. ik wil ook op vakantie.

Lov. Ik duim voor jullie. Dat A maar weer snel thuis mag zijn met haar zus en btoertje!

Zo even boodschapjes doen voor een lekkere lunch. Huisje is al bijna schoon en dan iets leuks doen.

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    M. heeft goed geslapen. Ze lag er om 21.00 in en werd vanochtend om 8.30 wakker. Bijna klokje rond dus.

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Netjes van M

Lov, wat goed ik duim dat ze mee mag.

Losje, hoop dat je eitje goed benut is.

Pff hier even bij komen na gisteravond. Dat je een volwassen vrouw moet zeggen dat ze niet aan een baby moet zitten omdat ze al veel prikkels heeft gegad en ze maar blijft zeuren en haar expres wakker maken. Uiteindelijk sliep ze eindelijk en na twee uur dat ze sliep was ik zo moe van continu als een politieagent bij mijn kind staan dat ze k naar huis wou. Haar uit bed gehaald en in de maxi cosi om te gaan, had ze natuurlijk der oogjes open waarop ze Hallo ja hallo bij die kleine gaat staan roepen waarop der zoon zegt Hallo we willen dat ze zo weer in slaapt. Zegt ze doodleuk ja maar ze is toch wakker en gaat gewoon door. Gaat een goed gesprek komen want ze heeft de grens bereikt en doet ze dit daarna nog komen we er niet meer

Deel Deze Pagina