De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel. Ohh mateloos iriitant lijkt me dat. Idd een goed gesprek en hopen dat het iets beter wordt. Of gewoon gaan als ze het weer doen.

Losje. Ik had een typ fout bij mijn laaste post gemaakt. Ik hoop natuurlijk dat je NIET zo lang hoeft te wachten. Hoe gaat het met je vriendin? (las het op fb)

Ika. Wat fijn dat ze weer zo goed geslapen heeft. Doet haar vast goed. En thanks voor de tip van de kaartjes ik ga dadelijk kijken. :D

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

lastige is dat je dan bij andere bent dus die de dupe zijn. maar ga dan niet meer naar hun en hun niet meer bij ons, dan is de kous af als ze het dan blijven doen.

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Parel, je bedoelt vast je schoonmoeder:p Ik zou daar ook boos om worden.

MamsieM, wat vervelend dat E. maar niet wil doorslapen, ik ga me bijna schuldig voelen. Hoe ging afgelopen nacht? Snap wel dat je erg moe bent.

Lov, jee wat fijn dat A. naar huis mag:D Hopelijk hoeft ze voorlopig niet meer in het ziekenhuis te liggen.

Ika, wat fijn dat M. weer lekker vrolijk is. T. ligt nu ook vaak op haar zij in haar slaapzak, vind dat toch een beetje eng. Hoop dat ze gaat huilen als ze per ongeluk door rolt op haar buik (ze haat op haar buik liggen voor langere tijd).
    Wat heerlijk dat de vakantie zo dichtbij komt:D

Losje, ik weet ook niet zo veel over een eierstok missen maar ik hoop dat jullie je eisprong goed hebben kunnen benutten:)
    Ik was gisteren jaloers op je brownie met slagroom;)

Lizzie, ik vind jullie meisjesnaam erg leuk. Lief maar toch ook stoer.

4. Parelbloesem

Hoe raad je het :p

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Wauw lov goed nieuws!

Lizzie ja er kan een eisprong rechts zijn en dan moet je linkereileider hem naar je baarmoeder begeleiden.....

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ika wat leuk kleertjes kopen voor de vakantie:)

parel succes met bijkomen!

lies hihihi hij was heerlijk:p

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel. Kan er maar 1 zijn toch. :p Ik dacht ook meteen aan je sm. Ik denk wel dat ze het goed bedoelen maar ja ze heeft een moeder en als die iets vraagt moeten ze er maar naar luisteren of papa natuurlijk.

Dames thanks voor jullie reactie op de naam.

Hier. Ik zit me hier maar wat te verveln. :( (R heeft een nachtdiest gehad en slaapt nog) Wel een leuke lunch gehad met 2 buurvrouwen. :)
    Zit nu mp af te speuren naar een badje en een box. Moet me toch een beetje bezig houden.

8. Parelbloesem

Nou ik weet niet meer of het goed bedoeld is. Eerder bezitterig. Zal zo in de club even berichtje zetten wat ik gisterenavond heb getypt in mijn fb groep was werkelijk zo link aan het einde van de avond.

9. Parelbloesem

Lizzie vervelend dat je je verveelt

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel heb mp en zp. ;) hahahahahaha
    Heb net een badje met standaard van bebe jou gekocht voor een prikkie.
    Was al opgeboden maar van die mensen hoorde ze niks meer. Kan hem morgen ophalen ;)

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies fijn dat de slaapzak werkt. Ik heb de pacco en die is zelfs geschikt voor mini-houdini's :p Ze kan zich er echt niet uitwurmen, enige nadeel vind ik t grote stuk klittenband, maakt zo'n herrie bij t openmaken.

Ui naast haar bed leggen? Of is t een fabeltje dat dat zou helpen?

@mamsie hopelijk ging afgelopen nacht beter

@lizzie nou hopelijk hebben jullie veel plezier vd auto!
    Google de kaartnaam nog even, er zijn vaak meerdere sites die kaartje aanbieden maar onder verschillende voorwaarden.

@losje hopelijk doet jouw eileider t sneller overnemen.

@ika mooie nacht van M

@parel te irritant voor woorden :x

@lov fijn dat t goed gaat!

12. Parelbloesem

Haha dat is wel relaxt. MP is wel leuk voor sommige dingen indd
    En op ZP kun je ook bezig zijn.

13. Parelbloesem

Heb bericht in de club gezet, is wel lang geworden.

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Parel, heb de club gelezen, heel irritant zeg!

Net naar het cb geweest, afspraak bij de arts. Die vermoed ook echt een koemelkallergie en ik moet naar een diëtiste om ervoor te zorgen dat ik voldoende voedingsstoffen binnen krijg. Jippie;)
    Verder heeft T. de neiging haar benen naar één kant te leggen. We moeten de komende 4 weken goed oefenen me haat heupjes recht leggen. Over 4 weken weer een afspraak bij de arts, als het niet verbeterd is moeten we naar een fysio. Jippie;)
    Voorkeurshouding hoofd is wel goed bijgetrokken.
    Dametje is goed gegroeid (5315 gram en 59,8 cm), maar ze wilde zich net niet goed oprichten op haar buik. Moet daar nog meer mee oefenen, jammer dat ze niet liet zien wat ze kan.
    Verder vond de arts dat ze wel weinig per keer drinkt voor een baby van 3 maanden (ik gokte op zo'n 100-125 ml). Toen ik zei dat ze wel om de 3 uur drinkt begreep ze het al beter. Waarom wordt bv toch altijd vergeleken met fv, kan daar echt chagrijnig van worden. Begrijp me niet verkeerd, met fv is niets mis, maar je kan de hoeveelheden en aantal voedingen op een dag gewoon niet vergelijken.
    Grr merk dat ik in een niet zo'n goed humeur ben:p Je gaat je nog zorgen maken over alles terwijl naar mijn mening T. het prima doet. We gaan gewoon lekker met haar oefenen en dan komt het helemaal goed:)

Oh en vandaag is T. precies 3 maanden oud! Gaat snel.

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lies Je wordt dus lekker bezig gehouden met alles.
    F drinkt ook zoiets per keer hoor en idd om de 3u. Weet je wat ik helemaal vreemd vind, voorafgaand aan de bevalling wordt bv zo gepropagandeerd (als je hoorde wat er allemaal opgenoemd werd waar t een verlaagd risico voor had, gaat je kind bijna dood zonder bv ;)) en dan na de bevalling wordt t dus allemaal vergeleken met fv.
    Lekker je eigen gevoel volgen hoor! Laat t consternatieburo maar praten

ps je banner rekent 1 dag tekort :p

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Nou inderdaad, soms lijkt het wel of het cb anti-bv is of er in ieder geval weinig van weten. Trek me daar ook lekker niks van aan.
    Morgenmiddag kan ik bij een diëtist terecht, ben benieuwd.

Oh en onze dames zijn morgen precies 13 weken hoewel ze vandaag precies 3 maanden zijn;) Banner klopt dus, maar ik heb de mijne laatst omgezet in weken en dagen in plaats van in maanden, weken en dagen:p

17. Parelbloesem

Ja lastig is dat dan en ze doet het verder goed toch. Je frustratie omtrent bv snap ik volkomen.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Ja ze doet het verder ook prima en qua motoriek kunnen we inderdaad nog wel meer oefenen. Heb er gewoon een beetje een bleh-gevoel aan over gehouden haha.
    Ben benieuwd hoe T. weer op de vaccinatie gaat reageren. Vorige keer weinig last van gehad, hopelijk nu ook niet. Net was ze ook gauw weer stil.

Hoe is het met iedereen?

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel. Heb je verhaal gelezen. Lastig en zo niet leuk. :(

Lies. Ze lekker laten zeuren over de bv. Je weet dat ze het goed doet toch. Is nou eenmaal moeilijk te zien hoeveel ze drinkt hahahaha. Ik zou die gok helemaal niet kunnen maken.

Dido. Hoe was je weekend? Van genoten?

Joy. Hoe is het met jou? Toch je ongi gekregen?

Hier. Alles goed. :) Vanavond een badje ophalen. Voor maar 18 euro. Roy moet persee mee. Hahaha hij wil gewoon auto rijden.
    Ik ga zo een film kijken. Weet nog niet welke En opzoek naar een kaartje. Hahahah Hebben gisteren een lijstje gemaakt en we hebben er gewoon 63 nodig. :$:$ En dat is nog niks bijzonders gewoon familie en vrienden.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie wij hadden er bijna 80 nodig. Ik heb er 100 besteld omdat boven de 100 de kaartjes goedkoper waren en dan maakte t qua bedrag niet uit of je er 80 of 100 bestelde. Tja tis een keuze of je iedereen stuurt of een select gezelschap.

Pff ben moe. F werd gisteravond aldoor weer wakker en na 00.45 bleef ze slapen. Maarja ik sliep pas om 1 en werd 5.10 alweer wakker. (5.30 de wekker) Gelukkig appte de go dat t prima gaat.

Deel Deze Pagina