Manouk. Hoe balen dat je je zo slecht voelt. Ook niet te weinig eten meid. Daar kun je ook heel misselijk van zijn. Maar waarschijnlijk heb je ondertussen al een hoop goed bedoelde tips gehad van veel mensen. Ik ga voor je duimen dat je je heel snel een stuk beter voelt!! Knuffel!!!
@manouk balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk kun je iets vinden wat een beetje wil blijven zitten. Sterkte, suf gezegd misschien maar zo is zwanger zijn niet zo heel leuk lijkt mij. Al heb je t er driedubbeldik voor over, daar niet van. Heb je al zitten lezen in een topic over HG, die is er vast wel, misschien dat daar nog tips te vinden zijn. @Lizzie fijn dat t gelukt is met de geboortekaartjes Ging net even lekker wandelen, dacht ik.... Speen vergeten en madame ging niet in slaap vallen, nee t werd huilen. Opgepakt, stil. Neerleggen, huilen. Oppakken, stil. Het zo gecreëerd met t dekentje dat ze beetje zat. Klein stukje lopen, neerleggen huilen. Pffff stuk nog maar met haar gelopen waar ze zit-liggend om zich heen kon kijken en uiteindelijk maar getild. Arme nek en schouderspieren die toch al vast zitten. Ik denk dat ze om zich heen kijken veeeeel leuker vind. Straks maar es kijken hoe plat de wandelwagen inzet kan. Vanaf wanneer mag ze erin? Ik weet dat zittend pas mag wanneer ze zelf kan zitten, maar in ligstand vanaf wanneer zou dat kunnen?
@Bouwjaar, alleen als je wandelwagen echt superplat kan zou je je wandelwageninzet kunnen gebruiken. Zolang dat niet het geval is zou ik de wiegbak gebruiken. Anders gaan ze hangen als ze nog niet rechtop kunnen zitten. Dat is niet goed voor de ontwikkeling. Officieel mag je vanaf 6 maanden in de wandelwagen. Hier is de wandelwagen nu ongeveer een maand in gebruik. M. kan al redelijk met steun recht zitten, maar de wagen kan ook helemaal plat. Heb je niet iets wat je aan de wiegbak kan laten bungelen waar ze naar kan kijken? Dat had ik bij M. ook. @Manouk, balen dat je zo misselijk bent. @Lies, hoe was je eerste werkdag? @Mamsie, wederom pittig met E. Hopelijk binnenkort wat meer rust. De studiedag was erg zinvol. Het ging over een registratiesysteem voor sociaalemotionele ontwikkeling. Ik ben een hoop wijzer geworden Hier ligt M. weer te slapen, op haar buikje in de slaapzak.
@ika hmm de inzet kan echt niet plat genoeg er blijft een lichte hoek in zitten. En idd vanaf 6 mnd staat er op de labels en t t boekje. Er hangt altijd al iets aan de wagen waar ze naar kan kijken maar dat was blijkbaar niet genoeg. Nouja voorlopig heeft ze pech dus, zal iets anders zoeken om naar te kijken ter afwisseling. Ik heb wel de stof eraf gekregen dus die kan ik meteen mooi wassen Fijn dat je studiedag leuk was. En ik ben jaloers op je slapende kind
Misschien kun je het matrasje van de wiegbak iets schuinzetten en de kap van de wiegbak omlaag als ze erin ligt (mits het weer het toelaat)? Als het een kleine hoek is, lijkt me het wel kunnen trouwens. Zolang ze er maar in kan liggen. Een vriendin van me moest wel over met 3 maanden, want de wiegbak van de stokke xplory was echt te klein. En haar zoontje is zeker niet groot. Ik zou die wagen niemand aanraden.
Jee eerste werkdag overleefd Heb Tessa wel gemist maar niet heel erg. Vond het afscheid vanmorgen wel even slikken. Het weer inkomen op het werk vind ik erg lastig, meteen ook weer die stress van alles.. Bij de gastouder is het in ieder geval vanmorgen goed gegaan, zal zo de rest horen bij het ophalen. Kolven ging ook wel goed Bouwjaar, kolf bevalt erg goed! Lekker dat je weer mocht doorslapen. Ik doe soms ook de kap van de reiswieg naar beneden, maar is niet te doen als de zon schijnt natuurlijk. Volgende keer speen maar weer mee Zal eens kijken wanneer onze wandelwagen te gebruiken is. Succes met het afbouwen van het inbakeren, hopelijk gaat het net zo makkelijk als hier. Lov, fijn dat het goed gaat met A.! J. nog steeds verkouden dus, balen. Manouk, echt balen dat je zo beroerd bent Hoop echt dat het niet 9 maanden gaat duren. Ika, fijn dat de studiedag zinvol was MamsieM, pittig hoor jouw nachten!! Heb met je te doen. Lizzie, heerlijk toch die uitjes en fijn dat het geboortekaartje al uitgezocht is Losje, weer aan de klus in huis zag ik? Welk project is dit nu? Accu bijna op van telefoon, fijne avond allemaal!
T matras in de wiegbak ligt al schuin ivm spugen. Mwa ik vind de hoek te groot voor nu. Lekker dan stokke hartstikke duur merk en dan een kleine bak? F past nog makkelijk in de bak, was vandaag 61 cm @lies vond je t ook niet weer lekker om te werken? Fijn dat je je eerste werkdag overleefd hebt, welke dagen ga je werken? Nu eten, straks laatste keer nagym vd pufclub
F. en M. gaan gelijk op. Met 3 maanden was ze ook 61 cm. Ik mag volgende weekweer naar het cb. Ik denk dat ze nu wel rond de 70 cm zal zijn. Broekjes in maat 68 worden wat aan de korte kant. Shirtjes zitten nog prima.
Jeetje deze bengel is ook 61 cm En hij past nog wel in de wagenbak maar geen 6 maanden hahaha.. Vandaag besprek gehad op school en het is vooral de auditieve synthese waar ze moeite mee heeft. We gaan gewoon goed oefenen en kijken wel waar het eindigt eind dit schooljaar. De meisjes gaan naar bed... J ook nog even in bad denk ik en dan eten en naar bed.... De arme vent heeft zich bekrast in zijn gezicht omdat hij boos was vandaag...hihi.. Lies eerste dag jeetje! Gaat snel he...
Manouk pffff jeetje balen meis dat je je zo slecht voelt.... Lies jeetje je eerste werkdag al gehad....blij dat je hem overleeft hebt tja de meiden naar onze kamer, hebben ze veel meer ruimte. .. en wij naar de dubbele kamer waar de muur tussenuit is gehaald dus wij nu ook veel ruimte, vandaag de muur eruit en de vloer opnieuw gelegd, morgen de muren opnieuw stucen...... we willen nog een vaste trap naar zolder en dan een dakkapel waar de meiden dan weer naar toe verhuizen.... mocht er nu wel ewn kindje komen kan het even bij ons op de kamer, voorlopig!
Manouk meid, wat pittig zeg! Pfff..... Goed dat je je ziek hebt gemeld! Lies, super dat je dag goed ging en het kolven ook! Ritme komt vast snel weer! Bouwjaar, lastig hoor als ze nu al vanalles wil zien. E neemt nog genoegen met de kap naar beneden of met naar mij kijken Losje, mooie troep in huis zag ik! Hoe is het met je vriendin eigenlijk? Lov, spannend dus op school. Ben benieuwd hoe jullie er aan het eind van het jaar in staan! Ika, fijn dat het een zinvolle studiedag was. Is bij ons weleens anders.... Zo trots op T. Net wezen bloed prikken. Hij gaf geen kik! Huilde niet, deed niet moeilijk en zei zelfs geen au. Knappe jongen! Beide kids nu op bed, ml is weg dus even lekker languit op de bank
Mamsie wat goed van T.!! Lekker relaxen op de bank meid! Vriendin heb ik vandaag opgehaald, die slaapt nu lekker bij d'r vriend♡ Hihihi alles is weer opgeruimd en me bed staat er dus ach ik kan slapen, en de meiden hun kamer is bijna weer af, alleen nog wat lampjes ophangen en speelgoed inrichten. Met onze kamer gaan we morgen weer verder.
@mamsie Wat knap van T! Wanneer krijg je de uitslag! Hier ook lekker aan het bankhangen. @manouk Naar dat je zo beroerd blijft. Heb je je werk iets laten weten of hou je het voorlopig voor jezelf? Spannend volgende week de echo en een belangrijke termijn voor je toch? Ik blijf voor je duimen! @lizzie Al goed bezig met kaartje! Nog tips voor mij? Ik ga er in m'n verlof mee bezig. Leuke naam ook trouwens! @ika Al bijna richting Griekenland? @lies Jeee! Eerste dag weer gehad. Fijn dat het kolven goed ging! Kan me voorstellen dat het lastig is er weer in te komen. @bouwjaar Veel plezier bij de laatste keer napuffen @losje Ik zag serieuze klusfoto's voorbij komen op FB! Bezig bijtje! @lov Hahaha...heerlijk mannetje heb je ook @hier leuk weekend gehad met vrienden en hun zoontje van 7 maanden. Samen met vriendin flink wezen shoppen voor ons mannetje. Was wel handig om een ervaringsdeskundige er bij te hebben. Veel leuke dingen ingeslagen. Deze week dus druk met inkopen doen en kamers opruimen. Dit weekend wordt er geklust in huis en volgend weekend komen de meubels voor de babykamer. Ik denk dat ik daarna iets meer kan relaxen. Dan is dat in ieder geval geregeld. Verder op het werk echt te druk. Is gewoon niet leuk meer. Had het aftellen naar m'n verlof me wel iets anders voorgesteld Heb de laatste dagen ook weer veel hoofdpijn en regelmatig pijn bij het lopen...
Ow ja...Maandag ook nog zo'n fijne opmerking van een klant toen ik zei dat ik bijna 26 weken was....Of ik zeker wist dat het er geen twee waren :-s Vind m'n buik niet abnormaal groot...maar zij blijkbaar wel. Zeg je toch niet als zakelijke klant?!
@Mamsie, T. is echt een stoere vent! @Losje, wat zijn jullie weer flink aan het verbouwen! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. @Dido, jemig wat een stomme opmerking. Zoiets zeg je echt niet. Leuk dat je bent wezen shoppen voor de kleine man. Jammer dat het zo druk is op je werk. Denk goed aan jezelf en de kleine. Yep, nog minder dan drie weken en dan gaan we naar Griekenland
Dido ach dat zeiden ze tegen mij ook altijd ... Zijn het er geen twee.....neeeeeeeeeeeeeee...grrrrr. En als zakelijke klant zeg je dat niet idd. Manouks vergat op jou te reageren sorry hihi... Maar dit is natuurlijk niet leuk zwanger zijn meid. Ben je zwanger krijg je dit...knuffel hoor. Lijkt me verschrikkelijk zoveel en zo vaak misselijk zijn. Losje leuk leuk maar hoe doet je man dit met zijn knie? Mamsie wauw dat is een grote vent
Manouks niet fijn op deze manier zwanger zijn. Mamsie wat een grote vent knap hoor. Dido wat een asociale opmerking.
@losje weer hard bezig dus in t huis Dat is toch ook prachtig om naar te kijken , F is gewoon alweer op me uitgekeken Knap trouwens van T! @dido pff domme opmerking van die klant en ook tegen mij is dat gezegd. Ze kletsen maar wat. Zucht
Dido oooo wat heerlijk inkopen doen voor jullie mannetje! Pfffff dat zijn geen leuke opmerkingen:x lov tja hij liep na een dag al zonder krukkenen hij had deze week even niets te doen dus hij dacht dan doe ik dit maar.....wel heel blij, want nu kan ik meer kasten in me kamer kwijt voor de kleding van de meiden
Dat hij maar niks forceert Hier e en geshopt voor de kleine man... Maatje 68 is een feit en dat gaat hij ook niet lang dragen ben ik bang hahaha