De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @Lov gister schreef je dat J 61 cm is, past hij dan nu al niet meer in maat 62? Sjoppen is altijd leuk maar ik vind t ook wel jammer als ze iets maar een paar keer kunnen dragen.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Weten ze het op het werk dat je zwanger bent en daardoor zo ziek?

Bouwjaar. Een goed nachtje gehad? Hoop het voor je. Is niet niks om te moeten gaan werken met een gebroken nacht. Hoe veel uur werk je nu eigenlijk?

Dido. Ik zou voor de kaartjes gewoon goed rond kijken en naar hun voorwaarden. Nu krijgen we bijvoorbeeld gratis enveloppen (wel wit) En het kaartje wordt nu goedkoper als ik er meer bestel. De lijst wordt hier steeds langer... :( Heb je geen harde buiken meer gehad?

Lov. Wow die jongen van jou groeit wel heel goed op mamamelk. :D
    Shoppen is idd leuk maar zoals bouwjaar zegt soms ook erg jammer omdat ze er maar zo kort inzitten.

Hier. Vanmorgen een box opgehaald. :) Past helemaal bij onze meubels. Was amper gebruikt voor hun kindje.Oh en met een la. :D
    Kregen toen we daar waren er nog van allles bij. Ook niet voor hoeven betalen terwijl we dat wel wilde doen. 1 muziekkonijntje en een soort rammelaarknuffel van Bambam. En dan nog een zak om speelgoed in te doen voor aan de box te hangen. En dan nog een boxkussen ( zo noemde zij het maar nog nooit van gehoord) en dan nog 2 boxkleden.

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lizzie flink geshopt :)

Lov, jeetje hij groeit hard. Maar dat is alleen maar super goed.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Afgelopen 2 nachten mocht ik weer doorslapen, dat scheelt. Ik werk nu 32 uur.

Leuk dat je er nog wat bij kreeg waar ze niet moeilijk over deden. Wat moet ik me voorstellen bij het boxkussen?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is da zo'n matras Lizzie misschien? Fijn hoor dan leg je die eerst erin en dan het boxkleed lekker zacht :D

Nee bouwjaar hij past kwa truitjes niet meer in 62. Jongens zijn toch wat anders gebouwd dan een meisje ;) broekjes ging nog wel maar moest er toch nog hebben want ik had nog niks gekocht in broekjes buiten joggingbroeken. Nu doe ik m ook graag een net broekje aan ;)

Ik heb niet te veel gekocht hoor maar ja hij moet toch wat aan he :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja om m nou in zn nakie rond te laten lopen... :p

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahah :D is wel leuk maar wel een beetje koud :p

Heb ook schoentjes gekocht vandaag...zo leuk :D voor als hij in de mc zit he ...:D zit hij er ook sjiek bij hahahaha...

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Schattig Lov. Ik wil extra schoentjes nog. Ze heeftnu knal roze die we gekregen hebben. Ze heeft voor als ze kan lopen genoeg schoenen in ieder geval.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier heb ik wat schoentjes gekregen die van mijn neefje zijn geweest maar daar ben ik niet zo kapot van omdat ze al gedragen zijn. Niet veel maar toch

Deze heb ik vandaag gekocht :D zo stoer!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,9 KB
      Weergaven:
      27
  10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Schoenen... Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, ze weet de meeste sokken al uit te wriemelen (ook die vh kv) dus schoenen kan ik wsl binnen 1 minuut al oprapen. Ik heb wel een stel maar die zat bij de bulk. Die zien er overigens ongebruikt uit. ;)

@lov ze zien er wel leuk uit!

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Is idd zo'n matras dind dat ze zachter liggen. En hele leuke schoentjes!!

Hier. Ga weer snel verder. R heeft het op zijn heupen met onze kamer veranderen.... pfffff. Kast en alles wat verzet....

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nesteldrang :p

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oh een boxmatras, die hebben wij ook ja.

Hihi die R

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Idd een boxmatras.

R is gek aan het worden denk ik. Ik ben op de bank gaan zitten en meneer is nu de box in elkaar aan het zetten omdat hij geen zin had om hem zolang op de babykamer te zetten en hij moet toch ooit benenden komen te staan. Hahhahaha
    Hoezo vroeg... Gekke vent....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk toch :D

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jawel is super leuk als voorbereiden maar vind met 22 weken al een box wel heeel eeg vroeg hahhaha.
    Nou ja bijna 22 weken.

Ik heb vandaag een rustdag.... Ik zit echt al veel te lang thuis. :(:(

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie kan die nog lekker weken "in de weg" staan. ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaah ach had ik bij de eerste ook...en nu bij J ook al vroeg opstaan... Stond in de weg

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha Lizzie dat is mooi op tijd!

Lov leuke schoentjes voor jullie kleine/grote mannetje!

Vandaag lijkt een wat betere dag, ik hoop dat de misselijkheid langzaam minder wordt. Inmiddels in een week tijd bijna 4 kilo afgevallen en zo slap als een vaatdoekje. Heb toch maar eens een banner gemaakt, al ben ik doods bang voor de echo volgende week, probeer een beetje positief te denken. Zeven week vandaag, dit wordt een spannende week.

Fijn weekend alvast!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Fijn dat je je iets beter voelt. En wow 4kilo in een week is wel heel veel. Toeb ik in het ziekenhuis lag zeiden ze tegen een meisje lag mij dat ze moest eten wat ze wou. Ook al was dat chocolade ofzo.
    Want tegen je zin in eten was helemaal niks. Zij lag ook daar vanwege uitdroging.
    Ik ga voor je duimen dat je de 16de een mooie echo hebt!!

Deel Deze Pagina