@ manouk Fijn dat je je wat beter voelt, hopelijk zet t door. Spannende tijd tot je echo, ik duim met Lizzie mee. Wij hebben gisteravond een save-the-date email rondgestuurd (precies een halfjaar ervoor) en krijgen nu allemaal reacties, grappig
Hé wat een stilte hier. Joeoehoeoeoe. Zonnetje schijnt, heerlijk. Nog plannen voor dit weekend? Wij hebben eigenlijk niks op de agenda staan.
Hi meiden, hier aan het wachten op het klus team Na dit weekend weer meer tijd voor m'n oempaloempa's. @manouk ik duim voor je lieverd. Mooie die banner onder je naam! @bouwjaar Leuk al die reacties. Iedereen wist wel van jullie trouwplannen?
Goedemorgen, eindelijk weer even tijd voor jullie! Eerste werkweek gehad en ik vond het best pittig. Vooral het vroege opstaan, het laat thuis zijn en de veel te korte avonden. Donderdagavond ook echt een vervelende avond en nacht gehad met Tessa. Waar ze al een paar weken doorslaapt, slaapt ze afgelopen week minder goed helaas. Ik moet er 's nachts vaak 2 keer uit om een speentje te geven en 's ochtends wordt ze vaak 5.15 uur wakker. Mag natuurlijk nog niet klagen als ik bijvoorbeeld MamsieM hoor Ik heb het idee dat Tessa ook wel last heeft/had van het sprongetje rond de 12 weken. Bouwjaar, jij vroeg nog of ik het ook niet lekker vind om weer te werken. Eerlijk gezegd niet, ik had best nog een hele poos thuis willen blijven. Ik vind het heel leuk om mijn collega's weer te zien en bepaalde aspecten van mijn werk zijn ook leuk, maar dit is niet mijn droombaan waar ik met veel plezier heen ga. Hoe bevalt het jou om weer te werken? Kun je tegen wat F. drinkt op een dag op kolven? Mij lukt dat als T. gewoon 3 voedingen krijgt op zo'n dag, maar laatst bij de go had T. net een kwartier voordat ik haar ophaalde honger en kreeg dus een vierde voeding waardoor ik iets minder had gekolfd dan zij had gedronken. Super leuk dat jullie uitnodigingen de deur uit zijn en dat jullie leuke reacties krijgen Plannen voor dit weekend: mijn man moet een paar uur werken in Rotterdam vandaag en morgen komen zijn ouders. Manouk, mooie banner Ik duim uiteraard heel hard mee voor weer een goede echo! Hoop dat je goede dag overgaat in meerdere goede dagen Dido, wat komt het klusteam doen? Heb dat gemist denk ik. Lizzie, wij hebben ook een boxmatras, lekker zacht Mijn man had de box ook al heel vroeg neergezet haha, gekke mannen Hou je het thuis nog een beetje uit? Losje, mooie slaapkamer hebben jullie nu! Hoe gaat het verder met jou? MamsieM, zag dat E. laatst van haar eerste groentehapje genoot, leuk hoor! Eet ze tot nu toe alles met smaak op? Kan me niet voorstellen dat T. over minder dan een maand ook al hapjes mag, ze lijkt nog zo klein. Voor haar gevoelige darmpjes ga ik ook wat later starten. Lov, wat een schattige schoentjes!! Las je verhaal in de club en zag je bericht op facebook. Jammer dat het zo moet gaan Mgbk, voor als je mee leest, ik denk veel aan je. Knuffel. Parel, hoe is het met jou?
Knuffel lies....is ook een hele omschakeling om nu te gaand werken. Pittig hoor die nachtjes ..! Manouks idd prachtige banner meid Mgbk meid hoe is het? Mamsie en hoe gaan de nachtjes..... Bouwjaar leuk om het zo als een totale verassing te brengen! Hier het gevoel ongi te worden.....ben eens benieuwd. Plannen voor dit weekend... Niet veel. F gaat klussen, lang niks meer gedaan door alle omstandigheden. Zondag komen schoonbroer en schoonouders om pupusas te maken. Heerlijk gerecht van el Salvador hmmmmmmm...
Hier ook een teken van leven. @Lies, pittig zo'n eerste werkweek. Het kan idd een sprongetje zijn. Hier is de sprong ook weer eens wat merkbaar. @Bouwjaar, wat leuk dat iedereen zo reageert. @Lizzie, de box staat, wow! Leuk hè, al dat voorbereiden. @Lov, ik las je verhaal in de club. Wat jammer dat het allemaal zo moet lopen. Ik begrijp het wel volkomen. @Manouk, wat een mooie banner. Spannend, je volgende echo. Ik duim! @Dido, wat gaat het al hard bij jou, alweer ruim over de helft Ik krijg vandaag wat verlate kraamvisite, hihi. Mijn oude directeur, die in België woont, komt langs met nog een paar collega's, gezellig. M. is nu officieel buikslaper. Ze is niet meer tegen te houden en ze slaapt ontzettend goed zo. Ik laat het maar zo. Ze kan heen en terug rollen en haar hoofd goed optillen.
Ika thx... Ik zou haar dan ook lekker op de buik laten idd. Hier ook bluikslapers en wanneer ze hier nog eens zo sliepen geen idee. Maar als ze hun hoofdje kunnen optillen en rollen gaan ze toch iedere keer zelf zo liggen
Precies, het is niet tegen te houden en ze slaapt hartstikke fijn en vast. Wat dat betreft wordt je door alle voorlichting bang gemaakt, maar ik heb er eigenlijk gewoon een goed gevoel bij.
Ja als ze nog klein zijn en niet kunnen draaien enz.. Maar jullie meisje is altijd al sneller geweest met alles
Kom straks bijlezen. Hier. Al de hele dag bezig met mijn boeken uitzoeken... Ik heb er echt te veel. Hahaha Wel een leuke brief. 17 mei mogen we het babykamertje ophalen. Nu al zin in.
Joehoe bouwjaar ook ik ben er nog manouk gelukkig voel je je iets beter, en ik duim natuurlijk ook mee met lizzie en bouwjaar, goed dat je een banner hebt♡ Lizzie een 22 weken dansje voor jou *dans dans dans* En een verlaat dansje voor manouk 7 weken *dans dans dans* Lies ja ik ben zo blij met me kamer Ja gaat goed met me, gaat alweer snel deze maand, nog 8 dagen!
Lov zeker leuke schoentjes!! En ik had reactie gegeven op fb.....knuffel♡ Lies geniet van je weekend meis, na deze zware week! Aapie denk aan je♡
@lies F sliep ook spontaan niet meer door toen ik begon met werken. Ik vind het heerlijk om weer te werken, lekker over ander dingen denken, dingen uitpluizen en daar niet in gestoord worden. Niet aldoor dubben wat er is. De week gaat wel nog sneller. Qua kolven, ik kolfde aldoor ruim wat ze dronk, ong 450cc, tot afgelopen vrijdag toen was t slechts 280cc. Donderdag was al raar sochtends in 1x 250 tappen, daarna maar 2x 100. Dacht eerst nog zo kan ik wel met 2x kolven toe. Vandaag lijkt ook knudde met de productie, geen idee wat er aan de hand is. @ika als t voor jou goed voelt zal t oké zijn toch? Jij kent je meisje t beste **22wk dans voor lizzie** @losje ik duim voor je. F had goed geslapen vandaag van 12.30-15.30, maar daarna wilde ze niet eten. Ik kolven was t slechts 80cc. MN taps leken weer wat gevoelig dus bang dat de spruw misschien terug is maar ik zie niks bij F. Pff Ga zo slapen, ben moe 2e getuige gevraagd en we hebben nu 2 modelkaart en binnen. Beiden zijn echt totaal andere stijl. Ene chique/klassiek meer een typische trouwkaart, de ander meer speels en echt wat anders zeg maar. Lastig kiezen.
Hai, ben er nog hoor! Bouwjaar, wat leuk dat jullie die mail hadden rondgestuurd. Mensen echt verbaasd? Leuk die voorbereidingen maar lastig kiezen he! Nu de kaart, straks de jurk Nieuwe ritme kan ook voor minder productie zorgen he. Stress etc zijn er van invloed op. Lies, ook alweer gewerkt. Gaat het snel hé! Snap je gevoel van thuis willen blijven. Lov, love the shoes! Staan vast stoer maar die knappe kerel van je! Lizzie, danst voorzichtig mee! Nog 2 weken en dan ben je die kritische grens over! Tuurlijk blijft jullie meisje nog weken zitten maar toch! Losje, duim duim duim! Mgbk, knuffel!
Lizzie je kind blijft gewoon nog minstens 15 wk zitten hoor, t moet en 18wk zou mooi zijn alles goed gaat. Gaap, F kwam weer vannacht, 01.30, en om 5.30 een huilbui. 6.40 konden we nog ff tukken. Niet al te beste nacht. Wel weer mooi weer
Inmiddels al langs de apotheek geweest, had gelukkig nog een herhaalrecept voor Nystatine in huis. Pokke-spruw @mamsie ik ga wie met mn moeder bij een winkel kijken voor een jurk. Ben benieuwd
@Lizzie, wow alweer 22 weken! @Bouwjaar balen van je nacht. @Losje, jullie huis wordt echt mooi. Hier met flinke koorts vannacht op bed gelegen. Het begon gisteren na de visite. Ik kreeg het koud en had flinke spierpijn en tegen 21.00 had ik 39.5. Vanochtend begon ik plots te zweten en zakte het vrij snel. Net lekker even gedouched en voel me stukken beter. Nog wel slap en moe, maar niet meer zo beroerd. M. sliep gelukkig wel goed. Mijn man heeft vanochtend lekker voor haar gezorgd, terwijl ik nog wat kon slapen.