@ika wat vreemd ineens zo'n koortsaanval. Geen last meer van gehad? @lizzie Jeeee! 22 weken! Druk klusweekend achter de rug. Onze slaapkamer heringericht om de babykamer leeg te maken en te verven. Heb nu knallende koppijn, maar ben blij met het resultaat. Donderdag komen de meubels voor de babykamer. Hieronder impressie van het resultaat. En vandaag 26 weken!
Ja, geen idee. Het voelde als griep. Misschien zo'n 24 uurs virus?? Ik voel me nu best goed. @Dido, mooi hoor!!
Supermooie kamer dido!! Ika wat gek? Hier vandaag de tuin opgeruimd...gras gemaaid enz... En nu filmpje aan het kijken. Vandaag zou oma opa en schoonbroer en aanhang komen maar er was een ingrediënt wat we echt nodig hadden voor het lekkere eten en die maakt een familie lid ... Is zo speciaal dat alleen zij dat kan maken, en zij kon niet.. Dus uitgesteld het dagje... Ach een dag niks doen is ook leuk
Ika fijn dat je weer beter voelt! Dido *dans dans dans* mooie kamer! Lov heerlijk hè om de tuin te doen, ik vind het altijd heel leuk om te doen! Nou ik ga werken, ben nu weer verkouden, wordt er gek van:x
Ika. Fijn dat je weer beter voelt en dat het niet echt heeft door gezet. Dido. Mooie kleur op de muur!! Doe ook voor jou een dansje!! Wat gaat hwt snel he. 26 weken. Wow! Lov. Is heeeel lekker een dagje niks doen!! Losje. Niet ziek wordeb meid... Werkse!! Manouk. Hoe gaat het met je? Hoop dat de week snel genoeg voor je gaat!! Denk aan je! Hier. Broer en schoonzus op bezoek gehad. Een hele leuke luiertaart gekregen. Vanavond lekker relaxen en wachten tot R weer thuis van het werk. Fijne avond dames!!
Ika, gek zo kortdurend koorts! Hoe is het nu met je? Bouwjaar, vreemd dat je productie ineens minder was. Kan het zijn dat je weer ongesteld moet worden? Ik kolf ook steeds zo'n 450 cc op mijn werk maar T. drinkt ook wel rond de 400 cc en soms meer. Irritant die spruw zeg, ik ben er ook erg alert op. Vannacht een betere nacht gehad? Lizzie, jee 22 weken alweer! Leuk zo'n luiertaart Lov, ook leuk om het dagje met familie nog in het vooruitzicht te hebben Hoe is het met je kinderen? Dido, 26 weken alweer! Prachtig kamertje Losje, sterkte met de verkoudheid. Spannende dagen weer voor jou, duim duim! Manouk, hoe is het nu met je misselijkheid? Wij hebben een relaxt weekend achter de rug. Zaterdag heeft mijn man wat uurtjes gewerkt en 's middags hebben we heerlijk buiten gewandeld met z'n drietjes. T.heeft zaterdag op zondag echt heel goed geslapen, ze werd pas om 7.50 uur wakker. Daarna heeft zij tot 12.00 uur geslapen en konden mijn man en ik heerlijk in bed TV kijken, iets anders leuks in bed doen, douchen en daarna was er zelfs nog tijd om het huis te stofzuigen en de was te doen. In de middag waren mijn schoonouders er en dat was ook gezellig. Vannacht heeft T. ook best goed geslapen en vandaag ben ik vrij. Jammer van het weer, moet zo nog naar de supermarkt lopen.
Leuk Lizzie! Lies oh heerlijk even weer kunnen "werken" aan jullie tweetjes hahaha. Nee dat kan hier niet meer in de morgen ... Nou ja als J naar zijn eigen kamer gaat wel hahaha Pfff hier kwam meneer om 1 uur en 4 uur... Die van 1 uur is zo pittig he. Dan slaap je net twee uurtjes of zo. Ach ja. Voor de rest is het steeds leuker omdat hij zich goed gaat ontwikkelen he. Kletsen en lachen en naar de handjes kijken en tv kijken hahaha. Hier moet ik strakjes met de oudste even bloed gaan prikken, op school gaven ze aan soms het idee te hebben dat ze niet goed hoorde. Zou kunnen maar ze is ook zo'n dromer he. Maar op het cb gaven ze ook aan dat het linkeroor minder goed was. Minimaal maar toch. Maar dit kon ook door een verkoudheid komen, tja ze is altijd verkouden.. Nou ja vaak dan. Ook snurkt ze en ademt ze altijd door haar mond. Allemaal dingen wat kunnen wijzen op vergrote amandelen. Dus naar de ha geweest en die gaf aan dat het zomaar een allergie kon zijn... Dus eerst even bloedprikken. A niest en hoest wat ...twijfel of ik het pompje weer even geef...
Lies. Klinkt als een heerlijk weekendje!! Geniet van je vrije dag!! Lov. Mag je geen pompje geven. Meer om te voorkomen dat het erger wordt. Zo iets van als je twijfelt gewoon een keer doen. Hele mooie foto van J. op fb. Zo lief!! Hier. Zo even boodschappen doen en was opruimen... Het is een druk dagje vandaag. Ohh vraagje ik krijg pijn in mijn lies(echt tussen mijn benen) kan soms niet lopen van de pijn.. zou dat bi zijn? Ga het donderdag aangeven bij de gyn.. Doet echt pijn.
Moet trouwens woensdag naar de gyn. Hahahhha zit er zo langs mey dagen enzo.. Net op gebelt door UWV. Oudwerkgever heeft allemaal foute datums door gegeven. Hun hebben nu 3 verschillende datums wanneer ik ziek ben geworden. Pffff 16 en 20 jan. En 6 feb. Ik wist niet eens dat ik zwanger was in januari. Pffffff..... Moet waarschijnlijk nog een keer mijn verhaal gaan vertellen aan een arts. Zo geen zin in.
Balen dat het zo fout gaat...stom ook. Nou ja het is een dilemma want wanneer is het nodig .. He is toch een medicijn he. Heb nog niks gegeven...geef misschien iets voor het slapen gaan. En thx zo lacht hij nu de hele dag zo lekker
Lizzie wat vervelend van die pijn lov hoe ging het bloedprikken? Nou hier toch ziek, hoest me weer een ongeluk Auto vrijdag im garage gestaan, zaterdag weer gemaakt,200 lichter.... en vandaag weer naar garage, want was nog niet goed nu weer gemaakt, ga zo naar me werk ik hoop dat ie goed is!
Thanks! Ben ook heel blij met de kleuren! Donderdag komen de meubels! Dan ga ik ook beginnen met wasjes en eens kijken wat ik nog nodig heb @lov Wat is dat voor ingrediënt? Klinkt als een heel bijzonder gerecht. Hopelijk is het pompje niet nodig! Wat een lieve foto van J op FB! Ging het goed met het bloedprikken? @losje Vervelend dat je ziek bent! Heb je een goed gevoel over deze cyclus? Hoop het zo voor je lieverd! Blegh...Altijd naar dat soort uitgaven. @Lizzie Handig zo'n luiertaart! VL lachte me gister uit toen hij zag dat ik zelfs al luiers in huis had. Hier woensdag ook weer controle, maar dan bij de verloskundige. Wat een gedoe met UWV! @lies Klinkt als een heerlijk weekendje! Je eerste werkweek een beetje goed doorgekomen? @hier Vandaag een dagje thuis gebleven. Wel gewerkt, maar vanwege knallende hoofdpijn even fijn om in m'n eigen omgeving te werken. Af en toe even op bed gaan liggen.
@lizzie heb over je bericht over pijn heen gelezen. Vervelend! Ik herken het niet echt. Ik heb soms wel na een hele tijd stil zitten of na een eind lopen dat het wat trekt in m'n lies.
Dido heb het even gevraagd maar dat is speklappen die je mengt met bepaalde kruiden en dan maalt en dit meng je weer met frigoles (bruine bonen) en dit gaat in de pupusas. Alleen zij kan dit maken want het is een bijzonder recept zeg maar... Bloedprikken ging wel goed... Ze had even gehuild maar dat mag he ben eens benieuwd wat eruit komt. J heeft vandaag en gister last van krampjes weer.... Is al een stuk minder geworden maar nu weer even last.... Hoop maar dat hij goed slaapt vannacht
@lov Klinkt lekker! Wanneer verwacht je de bloeduitslag? Hopelijk geen krampjes vannacht. Hier eindelijk weer hoofdpijn vrij! Morgenavond naar voorlichtingsavond in het ziekenhuis in Rotterdam. Ben benieuwd!