De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @hier ineens echt enorm zere tepels...herkenbaar rond deze periode? Ik heb op advies van m'n zus bethapen zalf of zoiets gekocht....Hoop maar dat het helpt. Morgen ook maar even tips aan de vk vragen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen dido.... Ja zou best opeens kunnen denk ik...maar branden ze op zijn ze gewoon gevoelig of droog?

Teóhwens de uitslag van de bloedtest zal binnen een paar dagen zijn...

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Ze jeuken en het voelt haast of ze afgeknepen worden. M'n tepelhoven zijn opeens ook veel donkerder en groter. Ben nu aan het smeren met de zalf, maar helpt nog niet echt :-s

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat je tepelhoven groter en donker worden is normaal ;) trucje van de natuur zodat de baby straks je borst goed vindt.

Ik denk ook niet dat de creme gaat helpen ... Daarbij is lanoline beter en vettiger. Maar ik denk dat dit gewoon zo'n lekker kwaaltje is nu :D

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Denk het ook lov :-s

@manouk Heel veel succes morgen! Hoe last heb je afspraak? Ik denk aan je!

@hier nu onderweg voor de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Hopelijk enthousiast weer naar huis.

6. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Dido vervelend dat je zo'n last van je tepels hebt. Ik had dat voor dat ik getest had, deed echt enorm pijn. Hoop voor je dat het snel over gaat. Veel plezier in het ziekenhuis. Mooie kamer!!

Lizzie wat een gedoe met het uwv. Hopelijk wordt het snel hersteld.

Bouwjaar leuk jullie trouw voorbereidingen.

Mamsie balen dat E zo slecht slaapt.

Lov hopelijk snel de uitslag!

Losje beterschap! X

Lies hopelijk komt er wat uit de onderzoeken wat simpel te verhelpen is.

Mgbk ik denk aan je ♡

Morgen de echo om 13.30 uur. Voor het eerst morgen een ochtend werken en dan naar het ziekenhuis. Schijt nu al in mn broek voor de echo.

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Balen dat je daar nu zo last van hebt. :( Ik kan je er niet mew helpen. Hopelijk snel weer weg!

Manouk. Heb veel aan je moeten denken. Als je moet werken gaat de tijd wel lekker snel. Hoe voel je je nu. Nog steeds misselijk?
    Ik ga duimen voor een super goeie echo!!

Hier. Vandaag niks bijzonders gedaan. Morgen beetje poesten voor donderdag. (Mijn verjaardag). Deed eigenlijk niks maar veel mensen wouden toch even langs komen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks spannend he meid... Nou hier denken we iig aan je!

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Even een korte reactie:)

Lov, ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek.

Dido, hoop dat je enthousiast bent na de voorlichtingsavond! Ik herken geen zere tepels met jouw termijn, kan je niet helpen helaas.

Manouk, heeeeel veel succes met de echo morgen en werk ze morgenochtend. Ik duim heel hard voor je:)

Lizzie, gefeliciteerd alvast! Oh wacht, dacht dat je morgen jarig bent maar ik zie dat je donderdag jarig bent :p

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, succes met werken en duimen draaien voor een prachtecho! Superspannend hé!

Losje, klachten? Duimen draaien nog steeds voor je!

Dido, nooit last van tepels gehad behalve bij de eerste dagen borstvoeding. Bij mij hielp die crème wel goed.

Knuffel voor iedereen! Ga de was opruimen en mijn meissie voeden. Vol goede moed deze nacht in. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;) (vannacht was ze van 3 tot half 5 wakker.....)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff pittig mamsie...
    Hoe slaapt ze overdag eigenlijk?

Hier een mannetje met veel last van krampjes en spugen... Hij ligt er sinds 22 uur pas in, wel goed gegeten dus wie weet hoe laat hij vannacht komt.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Aloha, hier weer opgeknapt na twee dagen koorts. Nog wel moe, maar gaat beter.

@Lizzie en Manouk, spannend morgen! Ik duim voor mooie plaatjes.

@Dido, last van mijn tepels heb ik ook gehad. Bepanthen is een fijne crème ook voor je kleintje. Bij bv hoef je je tepels ook niet schoon te maken.

@Lov, superschattige foto's van J. op fb! Bruine oogjes, niet?

@Mamsie, ik duim voor heerlijke doorslaapnachten.

@Losje, spannende tijden breken weer aan.

Vandaag bij het cb geweest. M. heeft een flinke groeispurt gemaakt. Ze weegt nu 8240 gram en is 69 cm lang. Ze was heerlijk vrolijk tegen iedereen. Ze is absoluut niet meer eenkennig.
    Ze knuffelt met me en geeft tegenwoordig ook 'kusjes'. Ze pakt mijn gezicht vast en drukt haar mondje tegen mijn wang of kin. Zo lief!

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @manouk heel veel succes vanmiddag. Ik hoop (en ga er vanuit) dat je goed nieuws komt melden.

@ika ah schattig van M. Fijn dat je zelf weer opgeknapt ben

@mamsie pff zwaar hoor zulke nachten. Is ze gewoon wakker of huilt ze dan ook?

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido zere tepels kan ik me niet herinneren. Vervelend.

@lizzie rustig aan he met dat poetsen

@lov hopelijk snel de uitslag binnen
    Vervelend die krampjes, hoe laat kwam hij?

@losje wanneer is nod?

@mgbk...denk ook nog steeds aan je.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah Ika schattig! Ja idd bruine oogjes . We hadden een foto van s erbij gepakt laatst en jeetje wat lijkt hij op zijn zus! Zo leuk.

Bouwjaar... 3 uur en 6 uur. En wat lacht hij lief midden in de nacht :) gister wilde hij dus niet slapen en dan begint hij heel enthousiast te praten en te lachen als je bij hem bent...de boef :D

Vandaag even kado kopen voor mijn neefje en vit k opnieuw kopen. Zo irritant t dat ze het flesje zo maken dat je niet genoeg hebt.
    Het moet toch tot en MET 3 maanden he?

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden even snel,

Manouk meis heel veel succes vanmiddag denk aan je!!!

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Betere nacht achter de rug?

@ika Fijn dat je weer bent opgeknapt! Klinkt als een heerlijk meissie dat knuffeldiertje van je :)

@manouk Succes met werken en natuurlijk heel veel succes vanmiddag. Denk aan je en duim voor je lieverd!

@hier Voorlichtingsavond was erg interssant. Alleen jammer dat we niks van de kraamsuites hebben kunnen zien. Zelfs geen video want die werkte niet. Nu naar vk.

@lizzie Jij toch ook weer controle vandaag? Succes!

18. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hier alles goed met de kleine man! Nu om de 3 weken naar de vk. Moet nu naar Amersfoort voor m'n werk.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeh!! Goedzo dido!

Hier uitslag van s binnen...allergisch dus, maar nu mag ik maar 3 dingen uitkiezen waarvoor ze allergisch zou kunnen zijn en dat gaan ze dan testen. En dan houdt het op.

Slaat toch nergens op? Ik wil alles getest hebben...stel je voor ze is voor bomen allergisch ko t uit de test maat eigenlijk ook voor katten maar die heb ik niet gekozen...? Dat gaat toch nergens over!

Ja dan had ik een verwijzing nodig voor de kinderarts ... Jonge jonge. En dan weer bloedprikken?
    Soms snap je het niet

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tm week 12 zei mn kraamhulp, maarreh toen mijn flesje op was was t klaar hoor. Ik ging niet voor een aantal dagen nog een nieuw flesje kopen. Ik had die van het kv.
    Had het er met mn pufclubbers er nog over, dat ze idd gewoon express t flesje net te klein maken.

Balen dat ze allergisch is maar wel fijn als duidelijk is waarvoor. Daarom hoezo mag je 3 dingen uitkiezen, dat slaat toch nergens op? Als ze nou voor 5 dingen allergisch is heb je pech als je t van de andere 2 niet weet?
    Kijk ik snap wel dat ze geen 100 dingen kunnen testen maar ze kunnen toch de meestvoorkomende doen? Dus verwijzing kinderarts dan maar?

Deel Deze Pagina