van dat telefoongesprek! Ja merk het heel erg en nu eens zo mede we ook verder wonen dan voorheen.Maar pas op mijn doopsuiker slinkt meer naar oudere dames die mijn moeder kent ,die komen allemaal met centjes of kleertjes af
Lies ,doe rusti gaan hoor ,het is allemaal wennen en zoeken , merk wel eens ik me lichamelijk beter begin te voelen ik me ook beter doorheen het huishouden kan werken. Ben dus nog in dubio kraamhulp te vragen of niet morgen dus bellen en de knoop door te hakken. Ik moet 6.7/ uur betalen...
Oooh heerlijk zo eens weggaan en dat met anderen die ook babietjes hebben Sta er ook van versteld dat ze al 3 maanden is ,wat vliegt de tijd !!!
Wel leuk dat R.zo met je meeleeft ,kan goed begrijpen dat ook een man daar nood aan heeft ! Ben jij ook nog zo druk bezig op je job en valt alles wat meer mee?
Hoe ik dat meestal doe om weg te gaan?Haar eerst voeden ,dan mezelf klaarmaken (is al de rest al klaar zoals de andere kids ,die heb jij wel niet ,alles in de auto van kinderwagen ,luiertas en opgeruimd in de woning). Eens klaar check ik of ze een vieze luier heeft of nog honger/dorst en dan eens dat klaar is vertrekken we. Komt vast goed, eens je het 1x hebt gedaan is het zoals altijd is gegaan
ivm.krampjes en teruggeven idem hier ,soms erg ,ga eens zien of ze de polysilanegel nog verkopen bij de apotheek. ivm.voeden in openbaar geen probleem mee je ziet immers niets ofwel bv-bloes aan ofwel top onder bloes en zo ben je langs boven en onder ook bedekt Ben zo blij met mijn schommelstoeltje voor N. ff wat rust ... Dido ik ga de foto's overzetten allemaal op de pc en dan selecteren om een album te maken via FB ,kun je daar de doopsuikers bekijken
Zal eens kijken, tussen de voeding van 16 & 19 was t weer raak. Infacol, ik heb er veel mensen over gehoord maar wat zei m'n vk: het doet niet zoveel maar maakt het kind voornamelijk wat suf. Nu ligt ze lekker te tukken. Oja de poezen moeten niks van F hebben en zijn ook wel uit hun doen.
Hey meiden, Ff een zwaai van mij. Hier weinig te melden. Nog steeds bl verlies, ml is vrijdag richting wintersport vertrokken. Druk met werk en socializen. Verder kan ik niet echt mee kletsen over baby's en de laatste loodjes, daar hebben jullie meer kaas van gegeten dan ik dus ik lees het meeste vaak wel gewoon mee, maar reageer er om die reden niet altijd op. Kus voor iedereen en alle kindjes en zwangere mama's en de nog wachtende dames x
Oh wist niet dat ze zo vroeg al zoveel last konden hebben... Maar ik weet dat ook allemaal niet meer precies natuurlijk Weet wel dat jij als mama venkelthee kan drinken Mgbk knuffel meis... Je bent nu dus helemaal alleen
@mgbk ik moest er laatst al aan denken of je t nog wel leuk vind om mee te lezen hier. Zo ook voor manouk, losje en lizzie.... Losje kan nog over kinderen meepraten maar voor de anderen wordt t een beetje een ver van je bed show. En ik maak momenteel ook niet veel anders mee, dus vnl babypraat. Hopelijk stopt t bloedverlies snel, dikke knuf.
Nog nooit gehoord dat Infacol een kindje suf maakt. Het schijnt ervoor te zorgen dat de kleine luchtbelletjes die ze inslikken één grote wordt die weer als windjes naar buiten komen. Darmkrampjes groeien ze overheen. Heeft allemaal met rijping van de darmen te maken. Na drie maanden is het ergste geweest. Dat klopt volgens mij wel, want hier nog maar nauwelijks last. Wanneer je kindje pijn heeft kun je ook fietsen met de beentjes, buikje met de klok mee masseren of de kleine met haar buik op je arm leggen waarbij de muis van je hand op het buikje drukt. Zo onstaat er wat druk waardoor de lucht kan ontsnappen. Wanneer M. krampen heeft vindt ze het fijn om bij mij buik op buik te liggen en te zuigen op een speentje of vinger.
Idd wat Ika zegt.. Probeer al die dingetjes... krampjes horen erbij en is natuurlijk niet leuk. Ik persoonlijk zou eerst alle andere dingen proberen voordat ik aan medicijnen ging.
@ bouwjaar, vervelend die darmkrampjes he en je kunt wel een beetje over het buikje wrijven en op haar buik op je arm leggen enzo maar ze moet daar toch even doorheen want meer kun je helaas niet doen. Gelukkig heeft Jesse er niet zoveel last van. @ Ika, wij zijn woensdag uiteten geweest met Jesse en hij deed het ook super alleen maar geslapen @ hier, weer kraamvisite gehad ben er eigenlijk zo klaar mee maarja ik heb nog heel wat voor de boeg @ mgbk, snap dat het nu voor jou een beetje lastig is en ik hoop dat je snel kunt meepraten dikke knuffel Slaap lekker iedereen!