De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Zondag paasbrunch met schoonouders moeder en broer:)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

WHOOP WHOOP Manouks!

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, welke taarten heb je? Dan bepaal ik aan de hand daarvan nog even of ik je kant op kom! :D Leuke dag gehad?

Lov, lekker bij gekletst? Hoe is het met de kids?

Bouwjaar, tuurlijk plaatsen! Wij zijn toch je beste Oempaloempa's :D

Losje, hoe voel je je? :( Goed gevoel of wil je niet teveel hoop hebben?

Manouk, je klinkt haast zwanger meid! Maar niet leuk hoor, zo spugen. Lukt het werken wel?

Thanks voor alle succes wensen. Goed, leuk gesprek gehad. Had echt een fijn gevoel maar helaas.... niet een ronde verder. Ik pas volgens hen niet in het team. Tja.....
    Baal even flink maar goed, het is niet anders. Heb nog een sollicitatie lopen dus we gaan er maar weer voor!

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ahhh jammer mamsie:(

tja hoe ik me voel:(probeer er niet teveel van te verwachten, maar voel me zeker anders dan vorige maanden.
    Heb deze week regelmatig steken in me lies/baarmoeder gehad....en zeurende borsten.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Oei, klinkt hoopvol!

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ach ja ik ben nog niet geslaagd voor de beruchte tietentest:D

ml is frikandel speciaal voor me aan het maken en daarna gaat ie het bad voor me klaarmaken♡, beetje hoofdpijn.......

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lieve ml dus!
    Hier ligt ml al in bed. Al 2 dagen rond 5 uur opstaan ivm werk.
    Ik lig met de hond op de bank. Ook fijn :D

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik zwaai mn kont ook nog even in de rondte.

Fijn dat t iets beter gaat manouk

@mamsie das ruk zeg

Pff was vandaag t kolven op t werk even zat, loopt niet zo lekker. En 3x kolven is me eigenlijk te veel. Maar ik wil ook graag de 6 mnd volmaken

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lastig Bouwjaar! Bv vraagt veel he, van je lichaam maar ook qua tijd....

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dat is vervelend bouwjaar....:(
    Ik hoop dat je je ritme weer terug vind!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie wat jammer !
    Gaat wel goed hier. Alleen had a een bloedneus gehad vannacht...vanmorgen heel het bed onder. Of het van de ventolin komt?

Losje oeh spannend meid! Klinkt wel goed :D

Bouwjaar balen meid :( maar het zou ook geen ramp zijn om bv met Fv te combineren he meid ;) je doet het al zo goed! Petje af meid!

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, had je wel gefeliciteerd via facebook, maar nog niet hier;) Nog gefeliciteerd:D Geb je een leuke dag gehad?

Manouk, fijn dat je alleen nog maar 's ochtends hoeft te spugen in plaats van de hele dag. Hoe vervelend het ook is, ik vond dat wel goed te doen 8 maanden lang. Hoop uiteraard niet voor je dat jij dat ook tot het einde hebt, maar uit ervaring kan ik zeggen dat je het ook snel weer vergeten bent:)
    T. heeft nog steeds wel uitslag en soms behoorlijke krampen. Mogelijk heb ik dan toch per ongeluk iets gegeten waar wel melk in zit. Inmiddels mag ik ook geen sojaproducten meer of andere soorten melk en kaas (van een geit bijvoorbeeld), dus dat vind ik wel lastig.
    Ohh ik doe uiteraard ook een dansje voor je:D

Lov, balen van de bloedneus in bed! Verder geen zieke kindjes meer?

Mgbk, kom jij je hier maar lekker met dingen bemoeien hoor:)

Dido, foto van jullie babykamertje met meubels??

Losje, oeh zo spannend! Hoop dat je snel slaagt voor de tietentest:p

MamsieM, ahh wat balen dat je niet door mag naar de volgende ronde:( Hoop dat je meer geluk hebt bij je andere sollicitatie.

Ika, ik vond je berichtje zo schattig dat M. je nu kusjes geeft:) Hoe leuk ik T. nu ook vind, soms zou ik willen dat de tijd iets sneller ging;)

Bouwjaar, balen dat het kolven even niet zo lekker gaat. Heb je het idee dat je productie achteruit loopt? Ik kolf ook niet altijd evenveel en vaak moet ik 's avonds nog een keer kolven als T. op bed ligt om de voorraad op peil te houden. Ik vind 3 x per dag op werk kolven ook wel vrij intensief, maar ik geniet aan de andere kant ook wel van de rustmomentjes. Kun je niet een uurtje eerder naar huis gaan (onder kolfrecht laten vallen) zodat je F. een extra voeding live kunt geven i.p.v. dat ze een voeding uit de fles van de oppas/je vriend krijgt? Hoef je misschien nog maar 2 x te kolven op werk.
    Zijn jullie al gestopt met inbakeren trouwens en zo ja, hoe ging/gaat dat?

Ik ben vandaag lekker vrij, ambtenaar hè:D Mijn man is wel werken en mijn schoonmoeder wilde graag gewoon weer op T. passen ondanks dat ik vrij ben. Heb dus een heerlijke dag voor mezelf:)
    Ik vind de borstvoeding soms ook wel zwaar. Deels door het kolven wat vrij intensief is maar vooral omdat ik zo ontzettend weinig mag eten. Met het Paasweekend ook enorm lastig, neem maar eigen koekjes en brood mee naar vrienden en familie;)
    Ik moet vitamines slikken om geen tekorten te krijgen, mijn oude voorraad kan ik niet geven en T. heeft soms toch nog last. Is echt een puzzel om uit te zoeken waar ze op reageert, eigenlijk zou ik bij dit eliminatiedieet ook geen kippeneieren en kippeneiwitten mogen eten, maar T. lijkt daar vooralsnog niet op te reageren. Als ik dat ook niet mag eten stop ik er denk ik mee, dan wordt het me echt te zwaar.
    Iedereen om me heen zegt dat ze het zo knap vinden dat ik het volhoud en dat zij al lang gestopt waren en ergens maakt me dat steeds meer vastberaden om toch nog een hele tijd door te gaan. Ben gelukkig niet koppig van aard:p
    Verder gaat alles wel goed.T.slaapt eigenlijk bijna altijd door en hoeft in ieder geval nooit meer 's nachts gevoed te worden. Ze ontdekt steeds meer en kan heerlijk spelen in de box:)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je mag trots zijn op jezelf meid! Respect heb ik zeker voor je! Is niet niks hoor wat je doet....

Ja ziek... Niezen en hoesten doet A nog wel... Maar schijnt best nog even te duren ook.

Hier het gevoel ongi te worden, zou het niet eens erg vinden. Blijf gele afscheiding houden, sorry voor dit op de vroege morgen:p, en nu zelfs bruin verlies en krampjes. Even een schoonmaak is misschien wel goed

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lies geniet van je dag!
    En ik heb ook heel veel respect voor je meid!

Lov (sorry misschien gemist) maar ben je nog niet ongi geweest na de bevalling?

Hahahahahaha ik testen halen want heb testdrang, kom ik thuis ga ik snel plassen omdat ik nodig moest, vergeet ik het op te vangen:D

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Whahahahahahahaahahha die losje! Maar in de middag test je ook soms duidelijker he :D
    Dus!!

Nee nog niet... Heb wel sterk het gevoel het nu te worden.... Ook wat misselijk nu.. Heb ik normaal ook als ik ongi word. Eerst een paar dagen vreetzin en dan misselijk :p

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed bezig Losje! :D:D:D

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja ga zeker vandaag wel een testje doen;)

Ga eerst even een uurtje bij een vriend schoonmaken en dan zal ik wel weer moeten plassen:D

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier trouwens ook nog niet ongi Lov. Heerlijk!

Lies, je bent een topper! Echt knap dat je zo volhoudt.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha oké ik wacht in spanning af... Heb wel een goed gevoel bij jou erover ;)

Trouwens leuk die haren van je meisje....hier mogen ze ze niet afknippen :p scheelt dat mama de kapper is :D
    Nee hoor grapje ..l als ze het echt willen mogen ze het wel. Hier laatst ook bij de oudste de haren een stuk geknipt en nu zijn de krullen weg :(

Mamsie ook nooit het gevoel het te worden?

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha nu is het net alsof ik naar complimentjes aan het vissen ben, maar wel lief van jullie dat jullie respect voor me hebben:D

MamsieM, heerlijk dat je nog niet ingesteld bent, ik hoop het ook nog lang niet te worden. Na de bevalling van T. duurde het 7 maanden voordat je ongesteld werd toch?

Lov, ben benieuwd of je gevoel klopt. Ik dacht ook een paar keer ongesteld te gaan worden, maar tot nu toe nog niets.

Losje, whaha handige Harry:p Ben erg benieuwd naar je test, hoop het zo voor je!

Deel Deze Pagina