Joy. Lekker druk met alles dus. J wordt al lekker groot. Losje. Ik zie helaas niks. Ika. Potjes zijn idd makkelijker voor de vakantie. Wanneer ging je ook al weer? Eind deze maand toch? Hier. Baal dagje. Ik zie alleen de dingen die gedaan moeten worden. Tuin is echt een ramp. Maar mag ik zelf niet. Heb het al een aantal keer gevragen. Baal der zo van dat ik niks mag. Pffffffffffffffff............. Wel 23 weken alweer. Het gaat snel...
@Losje, ik zie helaas ook niks @Lizzie, wow 23 weken alweer. En het is voor een goed doel hè, dat je niks mag. Straks krijg je het druk genoeg We vliegen volgende week zaterdag. Fruit maak ik lekker vers daar Voor de groente heb ik nu van die knijpzakjes. Dat scheelt ook weer gewicht in de koffer. Ze drinkt inmiddels ook water uit een tuitbeker. Fijn, want mocht het warm zijn dan kan ze dat ook extra drinken.
I know ika. Maar het is zo moeilijk om niks te doen. Zeker omdat je eigenlijk 'niks' hebt. Heb geen pijn ( alleen in de avond bandenpijn) Dus ja voel me toppie. En omdat ik van alles gedaan wil hebben. Haat het dat ik alles moet vragen. Wat gaat M toch ook snel zeg. Grote dame! Wist niet eens dat het bestond uit een knijpzakje. hahahaha
Fijne paasdagen! Wij hebben gezellig met M. aan de paastafel gezeten. Ze kan al best goed op de triptrap zitten. Vandaag wat wasjes draaien voor de vakantie en vanmiddag bij mijn ouders langs.
Fijne paasdagen! Hier doen we niks bijzonders. Vandaag de tuin wat opgeruimd en morgen even over een rommelmarktje wat de buurtvereniging organiseert.
Iedereen lekker van het mooie weer en de paasdagen aan het genieten? Hier gister even een hormonen huil moment. Gelukkig was Vl heel lief en hebben we er nog een gezellig dagje van gemaakt. 'S avonds bbq en filmpje gekeken. Vandaag lekker gerelaxte den gerommeld in de babykamer waarin nu de meeste meubels staan. @lizzie Jeee! 23 weken!!! Voel je de kleine meid nu meer? Hier vandaag 27 weken en de nesteldrag begint te komen :-s Lastig hè dat je zo weinig mag doen...hier mag ik heel weinig doen van Vl omdat ik de neiging heb te veel te doen. @losje Ik zie niks Maar nog geen ongi, dus ik hou hoop voor je! @ika nog maar 2 keer werken toch?! Fijne Pasen allemaal!
Hihi Dido, volgens mij is dat toch echt een commode Ziet er mooi uit! Hier minder dan een week tot we gaan vliegen
Hahaha dido . Maar wat supermooi meid! Ika oooh heerlijk! Hier vandaag weer misselijk.... En opeens stuwing? Mijn lichaam doet een beetje vreemd hoor...ook nog niet ongi. Ach ja.., vandaag een lekker chilldagje gehouden.... Rapunzel gekeken met de meiden...leuke film! Nu samen the hobbit 2 kijken... J ligt wat te zeuren in de box die gaat ook zo naar bed, en s lijkt enorm last te hebben van een of andere allergie, neus helemaal verstopt en hoofdpijn ... Hoop deze week te horen wat voor een allergie er is maar het moet al bijna iets van buiten zijn.., of hooikoorts of zo...
Heel leuk dido!! En goed hoor van je man. Jij hebt het ook al zo druk op je werk. Vanavond lekker relaxen. Lov. Zou dat de eerste keer zijn na de bevalling. Weet ik even niet meer. Hopelijk ook snel duidelijkheid over S haar allergie. Hier. Heb vandaag mijn handen vol aan bullie. Hij is ziek. Voor het eerst in zijn leventje. Voel me machteloos en door de zwangerschapshormonen ook heerlijk elke keer aan het janken..
Hahaha...volgens mij ben ik toe aan bed. Commode inderdaad @lov Raar...wel al normale ongi gehad na de bevalling? Hopelijk weten jullie inderdaad snel waar ze allergisch voor is. @ika Ik ben niet jaloers....ik ben niet jaloers.... @lizzie Ah...iets verkeerds gegeten? Hopelijk snel beter!
Ja wel wel dus. Ik heb een baby weegschaal geleend van een vriendin. Vandaag elke keer voor en na gewogen en t was 180-190-120-140-80. Tussen de laatste twee zat slechts 2 uur en ze komt snachts de laatste tijd weer elke nacht maar dan ga ik niet wegen hoor . Maar 180-190?? Dat kolf ik soms alleen de eerste keer maar daarna niet meer hoor. En uit t fles eet ze die hoeveelheden al helemaal niet. Morgen nog eens kijken of t weer zo gaat. @joy fijn dat t lekker z'n gangetje gaat @ika fijn dat M de potjes accepteert @lizzie whihoe 23 wk alweer Owhh beterschap voor bullie @dido ziet er goed uit. Haha die nesteldrang.. Ach hoort erbij. Vandaag gebrunched bij m'n ouders en vervolgens bleek dat zij ook met z'n tweeën gingen gourmetten zijn we maar bij ons met z'n vieren gaan gourmetten. F heeft weer bar weinig geslapen overdag, hoe houdt ze t toch vol. Heerlijk weer was t zeg vandaag. Vandaag ging t gelukkig een stuk beter met t voeden. Was eigenlijk wel een relaxed dagje vandaag.
Nee nog geen ongi gehad... J heeft niet meer of minder gedronken bij mij dus ik snap die stuwing niet... Bouwjaar gezellig.... En wa fijn van je bv ... Niet van het mindere slapen... Lizzie ah is ook niet leuk
@lov ach ik vind de nacht voedingen niet zo erg. Heb wel de avond voor mezelf en snachts gaat t voeden rustig. Lig eigenlijk altijd met binnen 30 min weer op bed. Bovendien met dat slechte drinken dat ik dan krijgt ze iig genoeg naar binnen en ze schijnen goed te zijn voor de productie. @losje spannend trouwens.
Losje, Dido, mooi kamertje! Super voor jullie stoere man straks Lies, baby's halen inderdaad meer uit een borst. Ze hebben een andere zuigtechniek en zuigen harder. Met kolven haal je maar een bepaald percentage melk eruit (dacht 75% oid van wat een baby eruit haalt) Bouwjaar, heerlijk weer even een opsteker zo met die bv! Lov, T dus ook hooikoorts.... echt niet leuk. Had een drankje gekregen maar daar krijgt hij huiduitslag van . Hopelijk snel duidelijkheid voor je meissie! Ika, echt aftellen he! Deze week al vakantie of nog werken? Lizzie, hoe is het met je Bullit? Opgeknapt? Wat had hij? Hier een goede nacht. Afgelopen avonden geen late voedingen meer gedaan. Iedere keer als ik dat wel deed, kwam ze eerder in de nacht. Lag om 22.00 in bed, ze kwam rond 4.00 voor een speen en pas om 6.00 wakker voor voeding. Daarna zo vrolijk en dus gillen dat T ook wakker werd. Ach, ben blij met zo'n nacht. Vandaag dagje schoonfamilie
Nou het gaat wel dus beter he mamsie... Fijn voor je meid, ja je went er wel aan die nachtvoedingen maar het is vermoeiend. Hier gister nog om 23 uur m wakker gemaakt en dan komt hij gewoon om 3 uur... Dus ga m niet meer wakker maken, maar mijn borsten zaten zo vol. En daarna komt hij pas om 7 uur....ik ben happy.. Losje ah nee wilde je net vragen hoe het is