De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, wat goed dat je weer bent begonnen met hardlopen. Mooie buikdraai van E. !

@Lov, het ligt er ook een beetje aan in welke week je de pil bent vergeten. Waarschijnlijk moet je de pil doorslikken i.p.v. een stopweek inlassen om optimaal beschermd te zijn. Even de bijsluiter lezen.

Hier alles klaar voor de vakantie. Alle was is weggewassen. De koffers zoveel mogelijk al ingepakt. En een leuke bijkomstigheid. Ik las in mijn werkmail dat we maandag 5 mei toch vrij zijn. Foutje van onze stichting. i.p.v. een week vrij nu 1,5 vrij aaneengesloten :D Morgen oudergesprekken en dan een ochtendje nog werken.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, T wilde echt zijn zonnebril op toen de druppels in moesten werken. Is wel wat vervelend voor ze. Ze krijgen er enorme pupillen van.

Bouwjaar, spierpijn valt mee ;). Had alleen nog meer m'n bekkenbodem moeten trainen.....

Toeter, leuk dat je er weer bent! Lekkere nachten al hoor

Lov, testje gehaald?

Ika, wat heerlijk dat je langer vrij bent! Lekker hoor!

Mijn knappe meisje draaide vandaag een aantal keren van rug naar buik! We oefenen dit veel omdat het goed is voor haar nekspieren. Nu wilde ze heel graag zelf. *trots*

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies tja als ik twijfel of ze nou nog last heeft van eea verwacht ik ook niet veel meer van ha of cb. Ga maar niet meer heen

Ik wil t ook oefenen maar ik vraag me al een hele tijd af: hoe? :)

@toeter pittig hoor een eigen bedrijf, succes!

@lov test gewoon als t je geruststelt

@vit D: ik heb die van het kv en eigenlijk vind ik ook maar duf dat er suiker in zit en dat van die gluten vind ik ook slecht dat mogen ze er best duidelijker op zetten (dan wordt t niet meer verkocht wsl) al is t heus niet zo dat al die babies een glutenintollerantie ontwikkelen. Ik heb al een nieuw potje gekocht maar ga maar eens opzoek of er ook zonder suiker-troep verkrijgbaar is.

F uurtje geleden op bed gelegd en ze is lief gaan slapen, het gaat vaak per 45 min, dus ik heb wsl nog minimaal 30 min om iets voor mezelf te doen.
    Even mn accu vullen dus:)

Laters

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, je legt F op haar rug. Vanuit haar heupen draai je haar onderlichaam. F zal dan zelf haar hoofd mee moeten nemen en haar nekspieren hiervoor gebruiken (voor E in het begin lastig). In het begin zal je haar heupen ver door moeten draaien voordat ze zelf wat doet. E heeft sinds vandaag alleen maar een klein beginnetje nodig om zelf door te gaan.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Thx Mamsie!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik geloof dat F een bijslaapdag heeft, ze ligt al dik 3 uur te pitten. Jammer dat je dat soort dingen nooit van te voren weet. ;)
    Over een kwartiertje maar eens kijken of ze al wakker is, straks zit er al weer 4 uur tussen de voedingen.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik heb andere vit gekocht... Die gluten vindt ik niks hoor.. Had een 50% korting van die nieuwe vitamine reeks van de reclame ben de naam kwijt...

Nou ogentest ging wel goed en ze heeft dus idd een brilletje nodig.. Niet het einde van de wereld maar ook niet leuk.

Testjes gedaan... Dacht even wat te zien dus de tweede ook gedaan...zal ze zo in mijn album zetten;)

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lies. Wat jammer dat je eigenlijk niks opgeschoten bent met je bezoekje aan de dokter. :(
    Ik zou doen wat jij in gedachten hebt. Tot 12 mei en dan kijken of je fv wil gaan geven.
    Ik vind het zo knap dat je doorzet!! Toppertje!!

Ika. Oohhh lekker lang vakantie. Is mijn koffer ook al klaar. ;)
    Ben ik oppas voor M. Kunnen jij en je man ook een avondje romantisch uiteten ofzo iets. ;)

Mamsie. Leuk filmpje. Die E is goed bezig! :D
    Hoe vind T zijn bril? Of heeft hij hem nog niet?

Lov. Ohh brilletje is idd niet het einde van de wereld maar niet leuk. Maar misschien ook wel fijn dat ze hem al op jonge leeftijd krijgt. Na een tijdje weet ze niet beter.
    Ik ga bij je testen kijken.

Hier. R en ik zijn weer wezen shoppen. R heeft besloten dat dit haar eerste pakje wordt.
    Ook meteen een stapeltje rompertjes gekocht bij de hema. Nou ja wat ze hadden liggen.
    Vind het zo irritant met kleding voor de kleine. Moet eigenlijk dingen hebben voor heel warm weer maar ook weer voor kouder weer.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh foto vergeten.

Waarschijnlijk het eerste pakje.
    kleding.jpg
    Zo lekker zacht. :D Is van de hema.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhhhh zo leuk

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov, ik ga zo bij je testen kijken. Jammer dat S. een bril nodig heeft, maar het is inderdaad niet het einde van de wereld. Hoe vindt ze het zelf?

Lizzie, ah lief pakje:D Lastig met kleertjes inderdaad. Zou nog niet teveel kopen als ik jou was.

MamsieM, wat knap dat E. kan omrollen naar haar buik! Ik ga ook maar eens wat actiever oefenen:)

Bouwjaar, lekker zo'n bijslaapdag maar inderdaad jammer dat je dat soort dingen niet van tevoren weet haha.

Ik ben echt zwaar geïrriteerd. Ga ik eerder weg van werk, rijdt die fucking trein niet vanwege een seinstoring. Zijn we weer net te laat om T. op te halen en eten we weer pas om 19.30 uur ofzo.

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Heerlijk bijna vakantie!

@lizzie super lief pakje.

@bouwjaar Fijn even de accu opladen.

@lies balen meis...

@lov Ik ga zo even bij je test spieken.

@hier Super moe dus vandaar m'n afwezigheid en korte reactie. Is erg druk geweest op het werk en over een maand trouwen en de babykamer en bijna 28 weken zwanger....geweldige combi ;)

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Ik zie niks op je test, maar ik ben geen tuurder...

@manouk Bijna 9 weken! Voel je je al wat beter? Wanneer heb je weer controle?

Ow ja...hier ook zondag paar treden op de trap overgeslagen. Gelukkig viel het mee. Ben flink op m'n billen en arm terecht gekomen, maar eerste zorg ging uit naar de kleine man. Die schopt nog druk.

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Losje bah wat stom zeg!! Las op fb dat je eindelijk een scan krijgt in het zkhs.

Lov zie niks op je testen, gelukkig! Balen dat A een bril moet, snap dat dat echt niet zo leuk is. Hopelijk vind ze een mooie.

Lies wat balen. Lastige situatie, knap dat je het nog zo lang vol houd!

Bouwjaar lekker slaapdagje!

Mamsie knap van E! Heeft T zijn bril al?

Lizzie super lief pakje!

Ika fijn dat alles voor zover klaar is. Heerlijk genieten volgende week!

Dido rustig aan he jij?! Hele mooie kamer. Je hebt het er maar druk mee.

Vandaag de tweede echo gehad :) Alles zag er super uit. Deze keer uitwendig, daardoor was het beeld wel wat minder duidelijk. Precies genoeg gegroeid en nog steeds een kloppend hartje. De beentjes waren al een stuk langer en het bewoog een keer. Vanmiddag aangemeld bij de vk, wordt morgen gebeld.
    Wat een opluchting. Durf nu langzaam aan een beetje te gaan genieten.
    Ben nog steeds elke dag misselijk en zie er slecht uit, vooral 's ochtends is een drama maar weet nu waar ik het allemaal voor doe :D Hopelijk dat het over 3 weken minder wordt.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, superschattig zeg! Heerlijk zo die voorbereidingen!

Lies, *zucht* lang leven de NS dus

Dido, druk hoor meid. Aftellen tot jullie grote dag! En dan tot je verlof.

Manouk, super!!! Wel balen van de misselijkheid natuurlijk. Maar 9 weken al inzicht!

T heeft zijn bril nog niet. Ze zetten er spoed achter dus hoop eind deze week.
    Ml vanochtend om 8.45 en komt vanavond pas terug. Lange dag alleen dus. Maar E slaapt al, T ook al in pyjama, speelgoed grotendeels opgeruimd en de vaatwasser draait. Goed bezig al zeg ik het zelf! :D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gelukkig meiden........... stel je voor zeg!

Ja wat vindt a ervan....nog niks hahaha we zullen zien als hij op haar gezicht moet blijven he. Zelf vandaag erachter gekomen dat ik geen diepte kan zien....bizar! Gaf aan wat last te hebben en ze heeft een test gedaan met een rood/groene bril en ik moest 4 rondjes zien en ik zag er maar 2...zo gek! vroeger een lui oog gehad waar ik zelfs aan geopereerd ben.

Manouks wauw weer een goede echo! Hoe voel je je er nu onder? Je komt wat lauwtjes over vindt ik...

dido aaaah dan schrik je he....

ga de kindjes naar bed brengen!

17. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Lov hoe bedoel je lauwtjes?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja beetje terughoudend of zo? Kan het ook mis hebben he ... Of komt het misschien omdat je zo misselijk bent...

Ik denk die komt elke dag van alles vertellen en helemaal uit haar dak gaan...:D

Maar durfde je misschien nog niet zo ;)

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Oh zo bedoel je ;) De eerste weken waren natuurlijk killing. Na de vorige echo had ik al meer vertrouwen maar na deze echo durf ik er langzaam wel in te geloven. Het is soms wel lastig genieten door de constante misselijkheid. Maar we zijn natuurlijk super blij alleen de afgelopen weken ook heel angstig. Gaan nu proberen die angst los te laten en samen te genieten. Zit idd niet veel op zp, geen puf en een beetje zelfbescherming. Maar ben heel dankbaar hoor :)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap het wel he ;) is ook volkomen logisch allemaal... Maar als het maar goed gaat met jullie dat is het belangrijkste :D

Iedere echo zal je iets meer vertrouwen gaan krijgen ;)
    Heb je geen foto's gekregen..?

Deel Deze Pagina