Even ter verduidelijking...foto 1 is gelijk gemaakt en de rest pas vanmorgen... Ik heb om 3 uur vannacht getest...
@dido die hormonen werken ook niet mee. Als je dan ook nog dit soort sh*t op je bord krijgt... Onthoud aub dat als jij stress hebt dat eigenlijk niet zo goed is voor je kindje. Dus laat je niet gek maken! Sterkte
Niet leuk Dido, gedoe op je werk..... Probeer wat te ontspannen op je vrije dagen meid! En wat Bouwjaar zegt, vergeet je kleine man niet! Lov, sluit me aan bij het indrooggroepje Bouwjaar, zwaar k*t van je werk zeg! Bah! Hier breekt het zonnetje lekker door! Gister enorm heftige regenbui en onweer. Aardlekschakelaar vloog eruit. Gelukkig niets kapot in huis.
Is ook zo. Vandaag lekker op tijd van het werk gegaan en mezelf met een lekkere gezonde lunch verwend @mamsie jeetje, dat moet dan wel echt heftig onweer zijn geweest!
Dido. Lekker laten gaan dan hoor die tranen. Soms is de druk gewoon te groot. Zo je best gedaan en dan dat. Pfffff Nu lekker genieten van de zon! Lov. Ik heb gereageerd. Mansie. Zo wat een bui moet dat zijn geweest. Hier was het niet zo erg. 1 harde klap en elke keer wat regen. Natuurlijk wel toen ik net Bullit aan het uit laten was. Hier. Bullit is weer helemaal beter. Waarschijnlijk toch iets gegeten of zo tijdens het wandelen. Duurde alleen wat lang. Maar hij is weer helemaal happy. Ik ga zo met een vriendin lunchen en ff neuzen bij de zeeman voor wat goedkope kleertjes voor de kleine. Zijn hun rompertjes een beetje goed?
Dido. Misschien een tip. Vandaag zijn de rompertjes in de aanbieding bij de hema. Ik ben even los gegaan hahahha Heb genoeg.
Zeeman rompers zijn prima Gelukkig is alles weer goed met je hondje!! Hier een vriendinnetje spelen bij de oudste.... Net maar eens gebeld naar de ha...en ja hoor allergie voor boom gras en huisstofmijt...pfffffff. En we hebben ook een stoffen bank he jeetje. Dinsdag naar de ha want ik wil natuurlijk nu alles weten en ik wil weten wat ze bij A getest hebben toendertijd. Die niest ook alleen maar de hele dag. Jeetje heb ik hier zo lang bv voor gegeven snap dat het geen wondermiddel is maar jeetje....
O Jeetje lov, dat is balen. Zijn ook van die algemene dingen (veel voorkomend) En jammer dat je bv t niet heeft kunnen voorkomen. Misschien toch genetisch bepaald ofzo?
@Lizzie Fijn dat jullie hondje weer helemaal beter is! Thanks voor de tip! Heb het alleen te laat gelezen Misschien maar beter ook. Heb al veels te veel....Leuke rompers hebben ze daar hè! Ik heb vandaag nog wel een schattig pakje bij de H&M ingeslagen. Had nog een cadeaubon. @Lov Balen meis! Vooral huisstofmijt is erg naar lijkt me. M'n zwager heeft het ook, maar nu hij wat ouder is lijkt het minder te worden. @hier Vandaag met de bedankkaartjes voor aanwezigen van ons trouwen begonnen. Schrijven we zelf met doosjes met snoephartjes er bij. En de cadeaus voor de ouders en vrouwelijke getuigen en ceremoniemeester zijn binnen. Voor iedereen een bronzen beeldje. Hart voor de ouders voor hun onvoorwaardelijke steun en bloem voor de anderen als dank voor hun hulp. Verder bij de bloemist geïnformeerd naar een bruidsboeket...Ik wil witte rozen. Zag een mooi boeket, maar is wel 75,-. Vind ik best deur voor wat bloemen voor een paar uur... En heerlijk een middagdutje gedaan
Ik zwaai ff voordat we vannacht vliegen. Het lukt me niet om op iedereen te reageren, maar ik heb wel meegelezen in de drukte. @Lov, sterkte met je meisje, wat heftig allemaal. Ik zie niks op je testen, maar kijk ook op telefoon. @Bouwjaar, wat enorm k..... van je werk @Dido, wat een heerlijke voorbereidingen van je trouwen. Hopelijk leidt het af van dat gedoe op je werk. Knuffel voor iedereen. En tot snel. Ik ga gauw wat slapen, want moet om 1.00 weer op. Tot over een weekje...
Dido, mooi die beeldjes! Prachtig! Leuk bedankje Hier T zijn fiets versierd. Morgenochtend een optochtje lopen met hem. Eerste keer dus ben benieuwd wat hij ervan vindt.
Thanx allemaal! We zitten inmiddels al op Corfu. Alles ging super. Het reizen viel me zo enorme mee. M. ligt nu lekker te slapen. En wij zijn ook ff aan het bijkomen. We hebben hier wifi dus ik zal af en toe ook meelezen Fijne koningsdag!!
Oohhhhh Ika geniet ervan meid! Jullie eerste vakantie samen Allergie testen... Tja ik vraag me af hoe nu verder idd... Laatst had ze echt flinke hoofdpijn ervan. Misschien is er iets van medicatie ? Dido ik heb toen op de dag zelf een boeket laten maken ... Zodra je van te voren iets wilt bestellen voor een bruiloft is het opeeeeeens erg duur. Afzetterij is het! Als je nu al weet wat je wilt kun je het ook laten maken op de dag zelf. Ik was 10 euro kwijt voor die van mij en die was ook supermooi! Hier had A weer een bloedneus vanmorgen... Toch maar even aangeven dinsdag als we voor S gaan.... Zal vast onschuldig zijn en ik denk dat het iets met de zuurstof in het neusje te maken kan hebben? Misschien een wondje? Het is begonnen in het zk namelijk. Met zo'n neusbrilletje mag je maar een bepaalde hoeveelheid zuurstof krijgen ... Er was ee mevrouw daar die al niet veel verstand van dingen had. Zij had de zuurstof belachelijk hoog gezet, een andere vp zei dat dit helemaal niet mocht. Misschien is het daarvan? Kan me voorstellen dat zoiets in de neus minder goed heelt? Vandaag gaat F de vijver leeghalen,....er zaten van die lelijke maaskeien rondom gemaakt... Ga wel mijn watervalletje missen hoor, heerlijk dat geluid op de achtergrond. Maar hij moet weg
Mamsie. Hoe was de optocht? Vond T het leuk? Zijn bril staat hem goed trouwens. Zag het op fb. Lov. Is de vijver weg? Ika. Heel veel plezier. Geniet van de zon en alle mooie dingen. Hier. Vandaag erg weinig gedaan. Wel helemaal happy. R heeft onze kleine meid gevoelt. Zo mooi en speciaal!!! En vandaag hebben we samen weer getoost op een weekje erbij. 24 weken nu. En wat hebben jullie gedaan op deze eerste koningsdag?
@Lov, pfff zo duur die brillen voor kinderen en het is zo kwetsbaar. @Lizzie, woehoe 24 weken!!!! *danst de sirtaki* Hier een goede dag gehad. M. heeft haar gebroken slaap van vannacht overdag goed ingehaald met een lange ruk van 3 uur. We hebben vanavond gezellig in een restaurant gegeten. Nu liggen we alweer lekker een halfuur in bed. Morgen even de stad in voor een terrasje.