De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dido, vind ze beide mooi. Maar denk indd dat Manouks haar theorie klopt.
    De diertjes zijn helemaal dol op L. Als ik bijvoorbeeld op toilet ben en zij gaat huilen breken ze bijna hun terrarium tot ik er ben dan is het goed. En ze doen voor haar hun ogen ook dicht zo van aai maar. Maar ze mogen niet in haar buurt komen. Mijn leguaan wil wel altijd op de schouder van manlief even naar de box kijken als ze terug naar terrarium moet. Ze zijn heel lief op hun manier

Manouks, heerlijk 2 weekjes vakantie. Ja is wel lekker maar pff wat een geregel al dat werk.

2. Parelbloesem

Lov fijn dat J zijn heupjes goed zijn.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel wat schattig dat ze zo op haar reageren.

@lov Fijn dat de echo goed is gegaan. Hoe lang hebben ze nodig voor de uitslag? Wat irritant dat soort mensen! Nog geslaagd in de Ikea?

@hier lekker onproductief dagje...Net maar even koffie gehaald bij de Douwe Egberts...val echt bijna in slaap...

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov fijn dat de echo goed was.

@manouk hopelijk doen de 2 weken vakantie je goed. Je kunt iig rustig opstarten dus hopelijk kun je deze 2 weken een beetje genieten van eth vrij zijn.

@parel bijzonder dat ze zo op haar reageren.
    Bij ons negeert de ene kat F gewoon ;) de andere komt wel eens kijken maar that's it

Ik val ook in slaap, mn energiedrive is weg.

Oja er komt nog een taupe kleurig lint om mn middel, de schoenkleur is bij passend. Dat breekt even en staat net ff pittiger.

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Parel. Mooi toch dat de zaken zo goed gaan. Tja druk zijn hoort daar dan bij he. Alleen maar fijn. :D

Dido. Wow prachtige jurken! Ik zou denk ik gaan voor de jurk die je al hebt. Maar zijn beide erg mooi. En je moet gewoon aantrekken waar jij je goed in voelt.

Manouk. lekker hoor 2 weekjes vakantie. Geniet er van. Hopelijk kun je zo elke dag rustig opstarten en valt de misselijkheid mee.

Bouwjaar. Mooie jurk. Vind je schoenen ook wel erg fijn om de hele dag op te staan. En zo'n band om je middel kan zo veel doen met een jurk.
    Allemaal prachtige bruidjes hier!!

Lov. Ik baal daar ook altijd zo van. Wij zijn pas na 13.00 naar de prenatal gegaan. Gelukkig waren ze open. R. heeft maar een mooie jurk gekocht voor zijn prinsesje. ;)

Losje. Hoe gaat het met je sm? Vond ze zich al wat beter?

Ika. Lekker aan het genieten?

Hier. Naar de prenatal geweest. Ik wou even wat dingetjes voor het ledikantje halen. R stond bij de kleding te kijken........
    Ikke niks gekocht. Wil nog wat meer rond kijken. Waar hebben jullie alles gekocht...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt echt supermooi bouwjaar! Taupe is een mooie kleur...

Dido ja was geslaagd... Moest nog rolgordijnen halen voor de kamer van J ... Daar hebben we niks meer aan gedaan. Maar we gaan m nu afmaken. Maar J staat nog goed bij papa en mama op de kamer hoor :D

Parel ah wat lief dat ze zo reageren... Bouwjaar maar is dat niet katten eigen... Beetje arrogant doen :p

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lizzie prenatal tot nu toe maar v&d heeft superleuke kleertjes ;)
    Hier hadden we een hoop te leen gekregen van mijn broer maar daar zijn we nu doorheen... En oh ja h&m vindt ik altijd leuk!

Hier kijken de kids voor de 1000.00000000000 keer de film Frozen...:D

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik schaam me diep. (Moeten echt een 2de kast aanschaffen ben ik bang) Zag dido haar post over de h&m en ben daar gaan neuzen en heb wat dingen besteld. Hahahahaha.
    OEPS. hahahah

Wij krijgen verder ook niks te leen ofzo. Eerste meisje. Dus moet alles aanschaffen. Of hopen dat we veel kleding krijgen maar dan heb ik liever wat op voorraad.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie tja ik heb wel eea kunnen lenen, qua spullen. Dat is wel fijn.
    Maar wat heb je allemaal al gekocht dan? Dan wil ik wel eens een opsomming.
    Als je niks kan lenen tja dan moet je wel eea aanschaffen?

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, wat fijn dat de echo goed was!

@Dido en Bouwjaar, ik zag mooie bruidskleding voorbij komen.

@Lizzie, wij hebben ook veel zelf gekocht. Qua kleding kregen we veel maat 62 cadeau.

@Parel, wat leuk met jullie dieren :) Onze kater is erg lief voor M. De poes houdt wat meer afstand, maar gaf laatst ook een kopje.

Hier lekker aan het genieten. Het weer is wat minder vandaag. Het regent af en toe en is koel. Na morgen zou het wat beter worden. M. doet het goed. Het gaat allemaal zo gemoedelijk en de Grieken zijn dol op kinderen, waar je ook komt. We hebben een draagzak mee en dat is ook ideaal voor korte uitstapjes. We volgen haar ritme, maar gaan ook net zo gemakkelijk uiteten met haar. Haar hapje eet ze dan gezellig in het restaurant mee :)

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Mooi zo'n band er bij. Als ik voor die lange ga wil ik dat ook.

@lov die zijn altijd prima van de Ikea. Ik ben benieuwd...in principe gaat onze kleine man gelijk in z'n eigen kamer, maar de wieg is zo verplaatst...Kijk er zo naar uit ons mannetje te ontmoeten :-D

@lizzie hahaha....hier heeft meneer ook al een hele garderobe. Deels gekregen en deels door mama's shopverslaving :) Naast de h&m heb ik kleertjes van de Hema, primark, prenatal, wibra en zeeman. Maar ik probeer me nu een beetje in te houden. Je krijgt vaak ook nog veel.

@ika klinkt als een heerlijke tijd!

@hier We zijn nog niet uit onze huwelijksreis. VL wil graag een ouderwets Volkswagen busje huren en dan langs de Belgische en noord Franse kust rijden. Klinkt romantisch, maar hoog zwanger misschien niet super relaxed. Ik zag nu een hele leuke rondreis in zuid-Engeland. Ben benieuwd of hij dat ook wat vindt. Houden het nu simpel en misschien volgend jaar de abc eilanden met m'n mannen :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff nee dido dat zou ik niet doen zwanger en rondrijden..... ;)

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Uhmm Bouwjaar. De lijst is tot nu te als volgt. :D

Maat 50.
    Een jurkje, 2 pakjes voor naar het ziekenhuis, een jumpsuitje, en 3 shirtjes en broekjes.

Maat 56.
    4 jurkjes, 1 pakje om mee te nemen naar ziekenhuis, 2 jumpsuitjes, 2 rokjes, 2 broekjes en dan 4 shirtjes.

En dan heb ik nog een bestelling bij de H&M. ;)
    Dan is wel het 1 met lange mouwen en het andere met korte. Want ik weet echt niet wat ik daarvan moet aanschaffen.
    Als ik R morgen weer loslaat in een winkel koopt hij waarschijnlijk weer wat. Dus ik neem hem ff maar niet meer mee als ik wil rond kijken. hahahahah

Dido. Idd Koop het ook overal en nergens. Prenatal, zeeman , wibra, hema en de h&m dan.
    Ach ja ze moeten ook genoeg hebben toch. ;)

Ika. Heerlijk hoor. Jammer dat het weer nu iets minder is. Komt allemaal wel weer goed. Fijn hoor dat M het zo goed doet. Lijkt mij echt zo'n handig meisje. Die vind het al snel goed. :D

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh heb ook nog wat leggings bij schoonmoeders liggen. Voor onder een rokje.
    en dan heb ik nog de sokjes en de mutsjes.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden!

Dido en Bouwjaar, prachtige jurken zeg! Schitterend! Kan niet anders dan een mooie dag worden....

Lizzie, ik weet uit ervaring dat je voor een meisje inderdaad een tweede kast nodig kan hebben ;)

Lov, fijn dat de echo goed was!

Manouk, geniet lekker even van je vakantie meid!

Ika, hopelijk knapt het weer snel op!

Losje, knuffel meid! Drukke dagen heb je!

Hier vandaag heerlijk een familiedagje gehad! Naar de dierentuin geweest. Zo fijn, even tijd samen!
    Nu nog gtst kijken en The black list!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O en Parel, wat superschattig van jullie diertjes zeg!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Burgers zoo zag ik mamsie? Leuk park!

Lizzie maar ik zou ook niet te veel kopen...je weet niet hoe lang het gaat passen en als je te veel hebt is er vast een hoop wat ze niet gaat aan doen let maar op ;) nu snap ik dat het erg leuk is kleertjes kopen :D maar doe dat dan voor de tweede lichting zeg maar.. Als ze er al is en je weet hoe groot ze is ;) newborn zou ik niet te veel van kopen....

Ga lekker slapen... J zal wel weer komen rond 1:00 ... Hij heeft al weer al om 20 uur gegeten.....

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hou nu ook op lov. Alleen R nog even inbinden. Hahhaha Hij is nog wel erger hahaha. Moet papa maar is een nieuwe hobby zoeken.

Mamsie. Klinkt al een hele goede dag!!! :) Heeft E Ook te veel kleding? Hahahhaha

Ik ga nu lekker naar mijn bedje. Dames slaap lekker!!

19. Parelbloesem

Ika haha heerlijk vakantie zo. Fijn dat ze het goed doet.

Dido hmmm indd rond rijden lijkt me niet handig hoogzwanger.

Mamsie leuk burgers zoo. Altijd leuk spontane acties

Lizzie, je weet nooir wat je nodig hebt. Tegen nij werd gezegd maatje 50 heb je niet nodig want kindje word groot. Ze heeft het 2,5 week aangehad en 56 zit ze nog in. Denk wel dat je genoeg hebt voor het begin en anders zo bij gehaald toch.

20. Parelbloesem

Sorry voor typ fouten. Langleven de telefoon

Deel Deze Pagina