De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy hier dachten we nog even aan een kraamfeest maar ik doe het maar niet... Weet niet hoe ik me voel en wanneer doe je dat he...

Zo hier vandaag weer normaal ritme, kindjes zijn moe maar je zelf schuld als je gaat keten tot 21-22 uur.

En WHOOP WHOOP 36 weekjes...

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Fijn dat het etentje zo goed ging.

@bouwjaar Hopelijk lopen de nachten snel ook wat soepeler.

@mamsie Beterschap voor de kleintjes. Hoe is het nu met ze?

@lov Jee! 36 weken dansje voor jou!

@losje Nog eitje gespot?

@manouk Hoe gaat het met je cyclus?

@lizzie Heeft de ongi nog doorgezet?

@hier Gister weer veel last van hoofdpijn gehad. Gister via marktplaats een kijker gehad voor onze auto. Hij komt m vandaag betalen en sleutel halen. Vind het alleen niet zo prettig dat vl dan niet thuis is.

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Goedemorgen,

Ik zwaai ook even. Hier ook minder aanwezig. Aangezien eigenlijk alle posts over de laatste loodjes, bevallingen en baby's gaan is het moeilijk om mee te kletsen. Soms als ik wel eens uitgebreid reageer, krijg ik bijna geen reacties terug. Ik neem het jullie absoluut niet kwalijk hoor, het is logisch dat jullie daar nu veel mee bezig zijn en ervaringen uitwisselen. Het is dan alleen lastig om nog te reageren of mee te praten. Ik kom af en toe even kijken en zal af en toe wat van me laten horen, mee kletsen is nu gewoon lastig.
    Vandaag 10 dpo, buikpijntjes en zere borsten maar ik ga ervan uit dat mijn ongi niet lang op zich laat wachten.

Knuffel voor iedereen!

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Manouks hoe is het met je cyclus analyse in het ziekenhuis? Weet je al meer?

Zal er vandaag weinig zijn. Straks boodschappen doen en verjaardag van schoonmoeder. En stiekem teleurgesteld in mijn lichaam. Vriendin van me is 36w1d vandaag had zelfde klachten en kreeg net app dat ze op genomen is en al om de 3/4 min weeën heeft. Hmmpfff en ik loop al weken met pijn in me lijf. Ben wel blij voor haar en hoop dat de baby het goed doet want ze is straks 4 weken te vroeg. Maar ja vandaag mag me beeb wel blijven zitten.

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi dames,
    Moe moe moe.....pffff gister gewerkt!

Heb alles gelezen maar reageer even niet op iedereen!

Ik gebruikte ook infacol bij de jongste omdat ze niet boerde en alles erdaarna weer uitgooide!

Manouk jeetje 10 dpo......toch wel spannend of niet, lange lf, voor jou doen dan!
    Spannende week deze week voor jou dus, en als je ongi wordt wanneer ga je dan weer naar het ziekenhuis?

Dido ja ei zal wel geweest zijn.....we zien wel!

Mgbk niet leuk alleen, dikke knuf♡

Nou ik ga zo weer werken en vanmiddag misschien even een uurtje liggen

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Manouks stom van ons.... Maar als je zin hebt gewoon posten ik lees wel altijd alles...;) Maar is natuurlijk wel leuker om een reactie te krijgen... Van mijn kant mijn excuses iig!

Parel niet leuk :( maar nog even volhouden meisje....

Hier gaan we grote boodschapjes inslaan... Dan thuis wat doen en dan is het hopelijk snel 13 uur :D

Dido nee is oo niet fijn dat je vriend niet thuis is?.. Kan niet iemand anders naar je toe komen?

Losje onze harde werker :D

7. Parelbloesem

Lov thanks lieverd. Hier ook grote boodschappen ivm eventueel bevallen.

Losje werkse meid

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O ja lov sorry......jij natuurlijk dat gesprek bij de gyn.
    heel veel succes en laat je niet gek maken;)

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Snap ik lieverd. Ik duim keihard voor je dat je ongi uitblijft. Ik heb destijds ook regelmatig wat afstand genomen. Dikke knuf.

@mgbk Vergeet ik jou nou een hele dikke knuffel terug te geven! Dikke knuffel meis.

@parel Balen lieverd. Hopelijk wordt dat voorwerk snel het echte werk.

@lov vl heeft nu geregeld dat de buurman er dan is. Lief hè. Succes bij de gyn!

@hier Had ik jullie net vanuit de metro gepost...val ik bijna flauw. Kreeg het ineens bloedheet en alles werd wazig. Snel metro uitgestapt, gaan zitten en even bijgekomen. vk gebeld. Die zegt dat het er rond deze tijd bij kan horen. Ik moet meer drinken en zorgen dat ik onderweg snoepjes bij me heb. Hoop maar dat het helpt. Vond het echt schrikken met allemaal vreemden om je heen.

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    He bah dido.......:(

11. Parelbloesem

Druivensuiker halen dido. Denk dat jij vaker last hebt van suiker daling als ik dat zo hoor

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mgbk & Manouk, knuffel meiden!
    En net als Lov, stom van ons! Ook mijn excuses. Jullie zijn er ook met jullie verhalen, vragen of wat dan ook!

Dido, ai niet fijn zeg! Schrikken ook he! Goed aan jezelf denken meid.

Lov, succes! Ben benieuwd!

Parel, stom he zo'n lichaam..... En je kan er zo weinig aan doen he! Volhouden meid!

Bouwjaar, zielig hoor, die krampjes! Hier heeft ze er weinig last van gelukkig. T had dat ook niet, die had alleen echt last als ik boerenkool gegeten had.

Losje, werkse maar weer! Je maakt aardig wat uren volgens mij.

Lies, hoe bevalt het om weer thuis te zijn? Leuke kraamhulp?

Lizzie, hoe is het bij jou? Lees iets over ongi?

Euhhh verder weet ik het niet meer. Sorry als ik iets of iemand vergeet.
    T is echt ziek helaas. Vannacht ook wakker met koorts. E heeft gisteravond eindelijk gepoept (48 uur niet gedaan) dus een stuk vrolijker daarna.

Gisteravond ook voor het eerst weer gezellig gehad met ml. Hebben erg gelachen. Hij streelde liefdevol over mijn borst. Ineens spoot er wat melk uit. Hahaha, zo niet opwindend :D

13. Parelbloesem

Ja heel stom. Maar voel me wel schuldig om mijn gevoel zeg maar. Ben er alleen zo klaar mee. Morgen naar de vk ga kijken of ze wil kijken of die voorweeen al iets hebben gedaan want vanaf 1cm mogen ze strippen en ze weet dat ik verder niet echt klaag bij hen maar ik het echt zat ben.

14. Parelbloesem

Haha die borst dacht voeden haha. Fijn weer even intiem te kunnen zijn. En goed dat E weer kon poepen.

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Hahaha...lol ion bed moet ook kunnen. Verder wel weer prettig? Vervelend dat T zo ziek is.

@parel kan me je gevoel goed voorstellen. De laatste loodjes zijn bij jou volgens mij ook wel erg pittig.

Vk zei inderdaad zoetigheid bij me hebben. Als het deze week weer gebeurt wil ze m'n bloeddruk even checken.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja was weer fijn Dido. Had ook weinig "schade" dus ook geen pijn ofzo

17. Parelbloesem

Dido helaas wel. Gisteren vroeg manlief hoe ik me voelde had even samen met hem het hele huis weer gepoetst. Barsten in tranen uit. Oeps! Was niet mijn bedoeling maar hij is dan wel heel lief.

Zo maar boodschappen doen. Druivensuiker voor met bevallen mee nemen. En vanavond verjaardag van me schoonmoeder zo geen zin in. Maar ja we zullen wel moeten.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei dido... Rustig aan...dropjes in je tas doen ;) misschien is het je bloeddruk.

Losje geen sorry zeggen ;)

Zo een hoop binnen.... Voor hoe lang het duurt hahahaa. Soms is alles zo weer op :D
    Ga nu lekker een broodje eten en dalijk wat huishouden doen en dan eindelijk het gesprek.

Hahaha mamsie :D

19. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

wou ff melden dat er hier nog niks is , wel steeds voorweeen maar meer ook niet ben het wachten zo zat en heb het gevoel alsof hij nooit gaat komen ook al is dat tegen beter weten in, zo voelt het gewoon. Ik ben het zo ontzettend beu alhoewel ik nog wel geniet van mijn dikke buik ,.. ik ben zo moe en kan nog maar weinig.

dikke knuff voor iedereen

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaan ze niet eens wat ondernemen toeter?

Trouwens parel die druivensuiker had ik ook braaf gekocht bij de eerste... Geen een genomen omdat je daar gewoon zo niet mee bezig bent:D

Deel Deze Pagina