De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie ohw tis nog te overzien, maar ik zou eigenlijk niet veel meer kopen. De kleertjes die we kregen waren net zoals bij ika meestal maat 62, maar ook wat 56. Vooral van 50 zou ik niks meer kopen, mocht je net een langert krijgen past ze nergens in. F paste maat 50 ook maar heel kort.
    Je wast je toch een slag in de rondte dus wat dat betreft liggen de spullen ook weer snel in de kast.

@ika leuk dat t zo goed gaat met M op vakantie

@dido hoogzwanger zou ik toch voor een beetje comfort kiezen tijdens je huwelijksreis.
    In de huidige omstandigheden weet ik niet of we echt op vakantie gaan

@mamsie fijn dat je een leuke familie dag had

Pff weer moe. F kwam om 1.20u, kon daarna niet slapen, om 5u mekkeren om speen. Komend weekend meidenweekend, hopelijk beetje bijslapen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat leuk een meidenweekend:D

Doorslapen was dus eenmalig hier hahahaha ach ja...

Dalijk om 11 naar de ha voor S ben eens benieuwd...wil wel absoluut een verwijzing naa een kinderarts, arme meid moet dan weer bloedprikken...

Kwa kleertjes is altijd moeilijk... 50 gaan ze redelijk snel uit vindt ik. En dan zou ik liever meer van 56 kopen.

J zit in 62 en sommige daarvan zitten alweer te strak...ben eens benieuwd woensdag, dan gaan we naar het cb.

Bruinverlies blijft maar weer eens aanhouden hier, wordt er gek van. Ik voel me er ook soms niet lekker van. Alsof de ongi niet doorzet.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov tja vorig jaar was ik niet mee omdat ik toen niet naar 3 bolle buiken wilde kijken, maar toen testte ik ook positief.

Ben benieuwd of de ha niet moeilijk doet voor een verwijzing.

Irritant dat bruinverlies, ik ben 1x ongi geweest maar zit nu ook alweer op dag 46 van mn "cyclus".

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar jij slikt niks he kwa hormonen... Soms denk ik...ik stop even met de pil. Maat dat zegt toch niks..

Zo zie je weer hoeveel in een jaar kan veranderen he;)P
    Hier trouwens superveel haaruitval.... Lang leve ontzwangeren

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Leuk vooruitzicht meidenweekend. Is die vriendin die zwanger probeert te raken ook mee? Wat kan er veel veranderen in een jaar hè.

@lov Irritant. Misschien niet zo'n gek idee om even te stoppen inderdaad. OW jee....dat staat me ook nog allemaal te wachten :)

@parel Bijzonder en leuk dat jullie beestjes dan worden meegenomen in onderzoek.

@hier Redelijke nacht gehad. Was super moe, ga je vroeg op bed....ben je over je slaap heen :-s De kleine man was ook erg druk. Ik voel steeds duidelijke voetjes of armpjes in m'n zij porren. Vl heeft ook nog een hele tijd gevoeld. Toen vanaf 5 uur wakker met een bloedneus. Wel redelijk uitgerust, maar hoop wel op een goede nacht. Hadden jullie ook wel eens last van soort van hartkloppingen?

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov en Bouwjaar, jammer van het doorslapen.

@Dido, idd kies voor comfort en straks met een kleine op vakantie is dat ook wel handig ;)

@Kledingmaten, M heeft redelijk lang in maat 50 gezeten, zeker een maat. Qua broekjes als snel in maat 56, maar breedte was maat 50 nog prima. Ik zou ook niet veel kopen. Als je kindje klein is zoals bij mij is er zo wat bijgehaald.

Brrrrr hier een koude regenachtige dag. M. en papa doen samen een dutje. Straks even een flesje en dan lunchen bij onze favoriete taverna. Het lijkt er wel op of de zon wil doorkomen. Ik hoop het :D

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik vind t ook wel spannend hoe t vl vergaat met F.
    Ja die vriendin is ook mee. Dat t nu zo zou zijn had ik echt niet kunnen bedenken toen ze met zn 5-en richting t huisje vertrokken vorig jaar.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja sta ik te vroeg bij de ha hihi....tja afspraak maar verzet naar morgen..

Joy?

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed bezig hoor Lov! :D. Wel irritant dat je ongie niet doorzet zeg... Pff....

Ika, hopelijk knapt het nog wat op.

Bouwjaar, superleuk zo'n weekend! Ook wel spannend denk ik zonder F?

Dido, nee geen last van gehad. Jij dus wel? Even melden bij vk als je weer op controle bent.

Parel, leuk dat jullie "gebruikt" worden voor die studie! Toch bijzonder he, dat die beestje zo reageren....
    Onze hond blafte bijna nooit. Totdat ik zwanger raakte van T. Toen werd hij, vooral als ik 's avonds alleen ben, waaks. Nu is hij weer rustiger maar tijdens zwangerschappen echt fel als er iemand aan de deur is.
    Gekke is wel dat tijdens de bevalling hij juist heel rustig was. Terwijl er toen 3 vreemden in huis kwamen.

Hier weer een beroerde nacht. E lijkt (weer) in een sprongetje te zitten. Werd rond 22.00 wakker en sliep pas rond 0.30 weer. Ze wilde alleen maar bij me zijn en was dan wel rustig. Viel uiteindelijk aan mijn borst in slaap, gelukkig daarna in bed kunnen leggen. Nog paar keer eruit omdat ze even onrustig was. Om 7 uur 2 wakkere kids....

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff pittig mamsie..... Heb het met je te doen. Maar hier gaat het ook vaak zo. Er is altijd wel iets met iemand in huis...

Morgen heb ik dus een nieuwe afspraak... Moet om 9:10 op het cb zijn en om 10:10 bij de ha.. Maar ik denk dat F dan maar gaat...cb loopt altijd uit. Daarna gaan ze naar opa en oma en daar gaan ze slapen...

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. hahaha lekker slim. Zijn vast nog de hormonen! hahahah Slimmerik. :D:D Morgen beter.

Bouwjaar. Ohh leuk zo'n meidenweekend. Is je vriendin al lang bezig om zwanger te worden. Heb ik denk ik gemist.
    Is idd nog wel te overzien maar we moeten wel houden. Vooral R...

ika. Pfff zit je in griekenland en dan regen. :( Zag gelukkig op fb nog wel een foto met een mooi zonnetje. :D

Joy. Ik zag je foto voorbij komen. Hoe voel je je er onder?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd joy wanneer kom je het hier eens vertellen...

Hahaah ja Lizzie echt erg

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov je hebt t r maar druk mee, ha cb, zh. Blegh.

@Mamsie zwaar zulke nachten.
    Denk soms dat t aan mij ligt dat ik zo moe ben, maar tis gewoon de situatie en dan hebben wij er nog maar 1. Collega vele nog dat haar kinderen heel vaak snachts wakker waren, dan was er niks maar gewoon ff huilen willen weten dat je er nog ben. Die doet dus ook nooit iets aan werk thuis en het in t weekend nergens puf voor (3 kids, jongste 2 mnd ouder dan F)

@lizzie ik denk dat die vriendin van mij een jaar of 6 of misschien al wel langer "bezig is". Hebben al div icsi pogingen achter de rug. Eind vorig 2013 was ze zwanger maar dat werd helaas een mk.

Joy... Hmm ik heb iets gemist geloof ik.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Even gezocht aangezien ik al een vermoeden heb. Tja ehh toch gefeliciteerd Joy. Hoe voel je je? Wellicht moet t eerst even bezinken.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook nog vaak moe en kinderen zijn gewoon vermoeiend..

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik ben weer zwanger! ;) Heb maar meteen even een leuke foto van de test gemaakt... Het moet nog even landen hier en tja vooral moeten we nog even bedenken hoe we het gaan oplossen met de praktische zaken. Ene moment denk ik eigenlijk is het toch wel bijzonder en echt een wonder, vooral omdat het eigenlijk onmogelijk was deze maand maar goed. Het andere moment vind ik het eng en ben ik bang dat het misschien teveel is 3 kinderen en vooral zulke jonge kinderen en dat ik dat niet kan ofzo... Beetje een achtbaan aan gevoelens zeg maar

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      59,5 KB
      Weergaven:
      1
  17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Alles gaat helemaal goed komen meid!!! Voor alles kan een oplossing gevonden worden.
    Ben benieuwd hoever je bent. Misschien was je cyclus wat in de war. Andere testje is nog niet zo lang geleden toch. Ach ja meid...

Van harte gefeliciteerd met dit wondertje!! Lekker van genieten.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd !!

Snap je gevoelens...maaaaaaaaaar hoe is het dan gebeurd? Snap dat je sex hebt gehad hahahahaha :D ennuh leuke foto...

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja de andere test was begin deze maand, maar ik heb een korte cyclus... tussen de 25 en 27 dagen. Ben ook wel benieuwd wat de echo straks gaat zeggen.. maar ergens hoop ik wel dat het van deze maand is aangezien is regelmatig wijntjes heb gedronken, filet heb gegeten en carpaccio. Zondag nog ;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar hebben jullie dan niet goed opgelet?

En oh ja die streepjestest zag er niet uit als een knaller dus denk dat je 4 weken zwanger bent... Anders had je cb ook niet 1-2 gezegd..

Of in het ergste geval is er iets misgegaan een paar weekjes geleden:( heb je daar ook over nagedacht?

Deel Deze Pagina