De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En oh ja... Dus bij de ha geweest... Boom allergie en huisstofmijt heel erg.. Nou lekker dan. Boom heeft ze veel last in het voorjaar en huisstofmijt in de winter... Beddengoed enz wordt niet meer vergoed ook lekker...

Maar ik wilde dus nog meer getest hebben en we hebben nog bloedgeprikt bij de ha net ;) normaal doen ze kinderen liever niet maar ze wilde het wel proberen...het ging goed.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Jemig Joy, dat is heleboel om nu tot je te nemen. Veel wijsheid toegewenst.

@Lov, zo je ventje is flink gegroeid. Balen van die allergieën.

@Mamsie, heeft ze misschien last van hitteuitslag? M. heeft het wel eens als ze veel op een plek heeft gelegen.

Hier is het weer nu prachtig. Zo'n 22 garden met de zon.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker Ika!! Hier is het weer echt niks

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Ohh pittig pffff.... Boomallergie nog nooit van gehoord maar lijkt me alles behalve handig. :(
    je mannetje groeit erg goed!! :D Fijn dat hij tot nu toe geen last heeft van zijn prikjes.

Ika. Ohhh wil ik oooooookkk!! Geniet er nog lekker van meid!

Mamsie. Raar dan die vlekjes. Je hebt toch ook een kinderziekte waar ze eerste vlekjes krijgen en dan pas griep en koorts.. Hoe gaat het oefenen eigenlijk met haar hoofdje?

Hier. Vandaag heerlijk niks gedaan. Helemaal brak na vannacht. Alleen een beetje opgeruimd en een doekkie over de meubels gehaald. Ik ga zo beginnen aan het avond eten. En dan vanavond ga ik lekker wegkwijlen bij Magic Mike. hahahahaha. Dames zeker die film kijken. Al is het maar voor hun lichaam hahahahha ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vreselijk zo'n film echt !! Hahahahaha..

Nou ja boomallergie... Is gewoon hooikoorts hoor :p morgen kan ik een drankje halen wat ze dan moet gaan slikken, die huisstofmijt allergie is vee vervelender...

Net maar eens alles van het bed afgehaald...kussen ook in de was. En knuffels en andere stofvangers weggehaald...

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pfffff lov huisstofmijt dat is echt vervelend:(

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja echt.... Want hoe hou je dat tegen? Weet niet meer precies hoe het berekend wordt .. Maar het moest onder de 32 blijven zeg maar. Daarboven ben je allergisch en zij had 100.00

Leuke ticker losje!

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    #2848 losje, 30 apr 2014
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
    Ja niet echt denk ik.....dat zit overal in helaas....

Ja dat was ik vergeten, vond het al zo kaal hihihi heb ze onderhand allemaal wel gehad die er zijn hahahahahahaha
    dit is mijn 16e ofzo....

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als het dan binnenkort maar eens een zwanger ticker wordt....!😘

Meiden misschien even in het clubje kijken...daar staat een verdrietig berichtje :(

10. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Joy jullie komt er vast samen uit. Succes met alles.

Lov pfff balen van die allergieën. Lijkt me lastig om te voorkomen, sterkte met de kindjes. Gelukkig groeit J goed!

Lizzie lekker lui dagje. Jammer van je slechte nacht. Hopelijk slaap je vannacht beter.

Mamsie fijn dat E redelijk goed geslapen heeft.

Lies met wat voor leuke dingen ben je bezig?

Ika leuke foto op fb!

Dido hoe is het vandaag? Heb je je jurk al?

Losje wat fijn dat smams thuis is. Hopelijk kun je nu zelf ook weer even bijkomen!

Bouwjaar dikke knuf :(

Mgbk ♡

Onze ouders/broers & zussen weten het allemaal (en op het werk bij beide) ivm ziekenhuis opname toen). Voor de rest nog niemand. Op mijn verjaardag ben ik ruim 12 weken dus dan maken we het bekend denk ik.
    Ben nog steeds gespannen voor de echo a.s. maandag.
    Komend weekend een nachtje naar een hotel met mams & zus, shopweekend :D

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Losje, fijn dat ze weer thuis is zeg!

Lov, van die bomen heeft T dus ook last. Werd mij gezegd dat het drankje binnen een uur zou werken maar was niet zo. Duurde echt een paar dagen voor ik resultaat zag.
    Gelukkig geen allergie voor huisstofmijt. Balen voor je meisje zeg! :(

Bouwjaar, :( knuffel meid

Manouk, blijft spannend he! Minder misselijk nu? Lekker even weg zeg!

Lizzie, goed zo, even niks doen! Hou je het nog wat vol zo thuis? Je hebt geen keus natuurlijk maar leuk is anders....

Ika, nog steeds lekker aan het genieten?

Joy, hoe is het? Al iets meer rust?

Mgbk, denk aan je meid

E. redelijk veel geslapen vandaag (logisch na twee avonden wakker te zijn geweest). Bedacht me ineens dat ik zelf aardbeien heb gegeten. Kan best dat die vlekjes daarvan zijn!

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Even een update:

Ik ben vandaag niet gaan werken, zo geen zin in... ML was sowieso al vrij, maar we hebben dus de hele dag onderhand gepraat (gister avond en vannacht dus ook). We hebben toch besloten dat het kindje welkom is bij ons :D Ik vind het wel heel spannend hoe het straks zal zijn, eigenlijk nog meer als de andere keren..

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn Joy, dat jullie samen weer op 1 lijn zitten! Dus dan nu echt gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dank je wel Mamsie :)

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wel echt weer superspannend hé!
    Wanneer bel je de vk voor een echo? Ben benieuwd naar je termijn

16. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    hoi meiden,

Ika veel plezier!! en thnx voor de tip

lov, verhip.. mijn oudste heeft id astma maar het wassen met neutral heeft zeker geholpen het zijn nu nog alleen nog maar een paar droge plekjes die ik regelmatig insmeer om het vet te houden.

Joy proficiat! Fijn dat er wat meer duidelijkheid is. Ennuh je komt er wel wat 3 kinderen betreft. Het is zwaarder van 1 naar 2 kindjes dan van 2 naar 3... omdat je er dan al "in zit" je groeit daar vanzelf in , ik zou me niet te druk maken en lekker genieten van je zwangerschap nu! Piekeren maakt niet zoveel goed heej;)

manouk, het gaat bij jou ook vlug :) heerlijk

pff ben moe.. eigen zaak is idd pittig bouwjaar..
    En ben nu aan het schilderen in huis... vond tijd dat het een frisse vlaag kreeg in huis dus binnekort alles weer zo goed als nieuw..:D maakt de boel weer heel positief tussen alle drukte in:D

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, ja ik vind het nu zelfs nog spannender haha.. Denk dat ik morgen bel, durf eigenlijk bijna niet :p Want bij de nacontrole zei ik nog dat ze me nooit meer zouden zien hahah

@ Toeter, en eigenlijk vond ik de overgang van 1-2 niet zo groot, maar dat komt misschien omdat J een heel makkelijk kind is. Ik vond het echt groter van 0-1 ;)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha, nou ze zijn vast niet boos op je hoor ;)

Toeter, succes met alles!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Joy, super dat jullie op één lijn zitten nu! Nogmaals gefeliciteerd dan maar:D De vk wordt inderdaad vast niet boos:p

Lov, jeetje wat is J. groot:$ Wat naar van S. haar allergieën.

MamsieM, vlekjes door aardbeien zou kunnen. Fijn dat E. redelijk veel geslapen heeft.

Ika, leuke foto op fb!

Manouk, heerlijk er even tussen uit:D We hebben veel afspraken met vrienden/familie en binnenkort wordt onze tuin gedaan. Verder gaat het nu super goed met T. en genieten we volop van haar:)

Toeter, succes met alle klussen!

Dido, ben ook benieuwd of je jurk al binnen is!

Lizzie, hopelijk slaap je vannacht goed:)

Bouwjaar, sterkte en knuffel:(

Losje, fijn van je schoonmoeder!!

Mgbk, denk vaak aan je..

Vandaag heb ik veel melk geknoeid in de kolfruimte, ben ook zo onhandig:( Echt zo zonde van de tijd en moeite. Ik moet al mijn hele melkvoorraad gaan weg gooien en ik heb daardoor alle beetjes melk wel nodig.
    Met T. gaat het gelukkig echt heel goed nu, ze is enorm veel aan het brabbelen en lachen. We zijn lekker aan het oefenen met draaien, vind ze echt leuk:)
    Welterusten allemaal!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#2860 Lov23, 30 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2014
    Wat fijn voor je joy...!
    Ik vindt van 2 naar 3 helemaal niet extreem veel drukker.... Hij gaat gewoon mee in het ritme. En toen de oudste nog geen 2 was werd A geboren en ook dat vond ik toen niet zo zwaar omdat ze nog zo klein zijn en alles makkelijker accepteren zeg maar. Jaloers zijn is vaak nog niet zo aan de orde .... Komt allemaal goed hoor

Mgbk knuffel meid....

Lies balen da je zoveel moet weggooien...zal wel pijn aan je hart doen als je het wegschut:(

Mamsie moet hi het ook constant slikken?

Toeter heb je vaseline creme?

Ja het is een groot mannetje he hahahaha... Zal wel dat ik zo snel nieuwe kleren moet kopen.

Hier net lekker even een milkshake gehaald bij de Mac... Even lekker rijden met het raam open muziekje aan... Kan ik echt van genieten. Net zoals vroeger :D voordat de kindjes er waren...

Dalijk lekker slapen... Zou J weer doorslapen? Ben eens benieuwd...

Deel Deze Pagina