De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Joy.. ziet er goed uit die test. Hij loopt mooi op. :)
    28 mei duurd wel lang.... Willen ze niet eerder kijken omdat je eigenlijk niet weet hoe ver je bent.

Dido. Hahhahahha die man van jou. :D
    Hopelijk gaan de oogjes niet dicht tijdens het etentje.

Bouwjaar.. Wat jij nu mee maakt ven ik dus zo bang voor. Ik heb altijd moeite om in te slapen. Zo irritant. Hopelijk is het bij jou snel voorbij ej slaap je weer snel.

Ika. Gezellig!! Hoe lang ben je nog op vakantie?

Hier. Ben verdrietig....
    Kregen bezoek. Ikke de deur open gedaan. Glipt bullit naar buiten. Komt er net een man op de fiets aan met een hond. Bullie er naar toe. En het lijkt alsof bullie de hond wil bijten. Schopt die man bullit. Nu is hij nu mank aan 1 pootje. :( Loop en speelt wel dus waarschijnlijk niks ernsigs maar voel me zo schuldig.
    Andere hond heeft niks gelukkig. R is wel zwaar pissed.. Ook op mij. :( Alsof ik dat expres heb gedaan.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach germ Lizzie :( hij heeft wel pech de laatste tijd..

Ja het broodje was lekker :D
    Het heef hier goed geregend net.... En ge onweert...

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, veel plezier! Ennuh, wat gek dat je enthousiast was :D

Ika, geniet nog even meid!

Lizzie, :( arme Bul en arme jij......

Hier weer een sollicitatiebrief aan het schrijven. Werd vandaag gewezen op een vacature bij een stichting die ik niet ken (hier in de buurt). Sluitingsdatum is morgen dus moet wel even aan de bak

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Vind vooral bullit zielig. :(
    Had je nig iets gehoor van je gesprek? Succes met solliciteren.

Lov. Nu heb ik ook zin in zo'n broodje ;)
    Hier ook wel regen gehad. Is meteen zo koud. Geen onweer zover ik weet.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nu zijn we lekker uienringen aan het maken :D

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Kwijl*kwijl. Hahhaha

Ik vind alles lekker op het moment. Hahahha veel te veel trek in allemaal lekkere dingen.
    ;) Houd me wel in. Ben nog steeds niks aangekomen. :D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah joh.. Is het dan zo erg om aan te komen tijdens je zwschap ;)

8. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Joy dan wil ik je nu graag feliciteren met je zwangerschap:)
    Vond het eerder ongepast want je was zo in de war.....

Lizzie ahhhh arme bullit:(

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, tja dat bruinverlies heb ik eigenlijk nooit gehad. Ja ooit de allereerste keer bij de vmk, maar toen had ik er wel een zeurderige buikpijn bij die ik nu niet heb. Ach ja, we wachten het maar af hoe het gaat. Kan er toch niks aan doen.

Hoe was het etentje? Heb je het overleefd haha...

@ Ika, dankjewel! Blijft inderdaad spannend, hoeveelste zwangerschap het ook is dat maakt niks uit.

Je bent nu in Corfu toch? Mooi weer?

@ Lizzie, ik vind het best meevallen, het is deze maand nog haha. Ik ben dan 8 weken zoiets. Ze vroeg wel ik of het ook best vond de 28ste of dat ik liever eerder wilde, maar ik vond het prima. Heb liever meteen een goede echo dan dat ik net iets te vroeg zou zijn of wat dan ook.

Ah zielig voor Bullit. Denk je dat hij echt zou gaan bijten? Ik had sowieso die man er wel op aangesproken als hij mijn hond zou schoppen, echt aso vind ik het hoor. Maarja ik weet ook niet nu hoe de situatie was of het er echt op leek dat Bullit zou gaan bijten.

@ Mamsie, succes met je sollicitatiebrief, pff heb daar altijd zo een hekel aan.. Je moet jezelf dan echt verkopen he.

@ Aankomen tijdens zwangerschap, ik eet juist altijd super veel tijdens een zwangerschap... juist omdat je dan toch dik wordt haha. Ben eigenlijk nooit veel aangekomen, bij D. 12 kilo en bij J. 8 kilo. Dit keer ga ik wel zowat op mijn slankst de zwangerschap in want ik was 9 kilo afgevallen! Gister ook maar gestopt met Sonja Bakker :D Vandaag lekker broodje shoarma op hahaha ML zit me aan te kijken of ie een spook ziet dan want tja dat is ie nu al maanden niet meer van gewend..

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dankjewel lieverd :) Tja felicitaties waren ook een beetje dubbel maar nu worden we er steeds blijer van hihi

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Nee helemaal niet erg. En zal ook wel aankomen hoor de komende weken. Maar toch is dat heel fout in mijn hoofd. Dat getal moest altijd omlaag en nu eigenlijk omhoog....

Joy. Is ook heel dubbel. Zeker ook zo onverwacht. Gelukkig kunnen jullie nu steeds meer genieten. :)

Ik duik mijn bedje in. Heb wat in te halen na vannacht.

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja, ML vroeg toenstraks aan mij... Wat zou je dit keer helemaal anders willen, of willen doen dan je andere zwangerschappen? Ik zou, nou echt verwend willen worden omdat ik zwanger ben :D :D hahaha! Ja hij was altijd zo van 'je bent zwanger, maar niet ziek'. Maar dat ik nu dus écht wil genieten en op een roze wolk wil zitten. Nu is het dus echt de aller aller aller laatste keer. Hij ging ervoor zorgen zei die dat dit de mooiste zwangerschap gaat worden ;) Ben benieuwd...

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Was die lekker:)

t nacht voeden op zich is geen probleem (oke lekkerder zonder) maar ik ben zelf te probleem. Vannacht gelukkig minder lang wakker gelegen, wel gewoon in de stoel gehangen is toch t minste werk.

Ik ga wel naar t meidenweekend dus hopelijk komende 2 nachtjes bijslapen :)

:D:D:D

@ika oja thx voor de tip!

@lizie hoe is t nu met bullit

@mamsie tevreden over je brief? Succes, duim voor je

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja :D gaat het wel een beetje met je bouwjaar :(

En mgbk lieverd.... Gingen jullie nu onderzoeken doen?

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Goed dat je toch naar het meidenweekend gaat! Hoop dat je een beetje bijkomt en kan ontspannen.

@lizzie Ahh...zielig. Hoe is 't nu met m?

@mamsie Lukt het een beetje met vacatures vinden?

@hier Phone doet het weer! Wel €150 lichter :( Kat had m van de trap gegooid toen ze met iets op de trap aan het spelen was. Heb m'n lesje weer geleerd...kon het volgens de reparateur nog proberen in te dienen bij m'n inboedelverzekering.
    Nu mogelijke trouwjurk ophalen en kraampakket (dat bij niet leuke buren bezorgd is) en dan heerlijk relaxen op de bank. Vanavond uiteten. Zwager is vandaag jarig.

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Hoop dat je meissie of snel lekker doorslaapt snachts of jij weer lekker snel kan slapen.

Joy. Ahh dat is lief van hem! Laat je maar lekker verwennen door hem. Heb je een nog een digitale gedaan of ga je niet meer testen?

Dido. Raar dat ze dat niet persoonlijk ff laten bezorgen bij je aan de deur.
    Zo je tel was lekker duur. Was het scherm kapot? R zijn tel heeft dat ook. Allemaal strepen er doorheen.

Hier. Bullitje is wel mank, maar als je een klein rondje met hem doet doet hij wel rennen en zo. Hij heeft er vooral last van als hij van de bank afspringt ofzo. :( twijfel wel nog steeds of we niet ff naar de dierenarts moeten gaan vandaag.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Ja, zat geen barst in het scherm, maar allemaal streep en de linkerkant deed het niet meer.
    Vaag hè dat ze zo'n pakket niet persoonlijk afleveren.

Wat zielig voor bullit! Misschien nog even aankijken?

@hier 2e jurk ook binnen :) Morgen komt ceremoniemeester helpen met kiezen. Denk dat het de lange wordt....verder even lekker middagdutje gedaan op de bank en kraampakket bekeken...wordt ineens heel echt en ook een beetje "eng" met al dat verband en zo...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoop dat hij niks heeft Lizzie....

Dido ja ja nu wordt het echt he hahahaha.... :D komt goed schatje :D

Hier is A weer niet lekker.... Ze is al een paar dagen aan het niezen en verkouden en nu had ze geslapen toen ik naar het zwemmen was met de oudste.... Heb net gewoon het puffertje gegeven.... Als ze morgen maar weer een stuk beter is. Ze is ook moe van het bij opa en oma slapen....daar gaan ze laat slapen en staan ze vroeg op. Ze keten wat veel daar en oma heeft geen ruggengraat :)

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, als je een van buitenkomende onheil dekking hebt op je inboedelverzekering kun je het inderdaad claimen. Al heb je vaak nog een redelijk eigen risico, bij ons is dat 115 euro, dus ja...

Ik vind het bij jou echt snel gaan zeg, al bijna 29 weken zwanger! Je kunt bijna gaan aftellen :D

@ Lizzie, ik wilde eigenlijk niet meer testen, maar door dat bruinverlies ben ik toch wat onzeker dus ik heb er vandaag alsnog eentje gekocht pff wat zijn die dingen duur he. Vorige keer had ik er 2 voor 16 euro. Maarja, dit keer was ik eigenlijk niet van plan om vaker met een digitale te testen anders had ik wel weer naar zo'n aanbieding gezocht.

Kijk het nog even aan met Bullit, anders maandag naar de dierenarts als ie er nog last van lijkt te hebben.

@ Lov, beterschap voor A. Ja ach, bij oma mag het wel een feestje zijn toch. Als D daar slaapt (wat eigenlijk nooit voor komt haha) dan gaat ie ook heel laat naar bed, chips, snoep etc en daarna ben ik een hele week bezig om hem weer in het gareel te krijgen ;)

@ Hier, mijn moeder past altijd op vrijdag op. De kids gaan dan naar haar, normaal moet D naar de psz en haalt zij hem ook op maar nu vakantie. Ze heeft vandaag aangeboden om straks als de derde er is op vrijdag voortaan bij mij thuis op te passen, zodat hier gewoon alle spullen enzo in de buurt zijn en ML 's ochtends niet extra vroeg zijn bed uit hoeft om dan 2 kinderen aan te kleden en naar haar te brengen. Nu breng ik D 's ochtends naar de psz voordat ik ga werken. Hij werkt op vrijdag altijd een hele lange dag tot 21.00 uur. Dus hij zag dat al niet zo zitten om straks in de ochtend met 2 baby's onderhand op sjouw te gaan. En als de kids het toelaten dan gaat ze die dag ook mijn huis poetsen... ben er zo blij mee :D

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Shake...shake....25 weken!!!

@lov Vervelend dat A weer naar is. Arme meid. Hoe gaat 't nu?
    Ja, wordt heel echt. Gelukkig heb ik hier veel lieve ervaringsdeskundigen :-D

@joy Wat lief van je moeder! En eh...herkenbaar toch door willen testen. Wanneer ga je weer een testje doen?
    Thanks voor de tip van de verzekering!

@manouk Lekker van je vrije dagen aan het genieten?

@ika Super schattige foto van jou en M op FB. Wat is ze al groot!

@hier Heerlijk geslapen in m'n eentje in ons bed. Vl is bij z'n broer blijven slapen en gaat vandaag met hem de laatste accessoires voor bij z'n pak kopen.
    Vraagje...19 mei komt de kraamzorg. Wat moet ik me bij zo'n gesprek voorstellen? Ze heeft me gevraagd de inventarislijst uit te printen. Is toch niet de bedoeling dat ik dan ook al echt alles in huis heb toch?!

Deel Deze Pagina