De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, nee je hoeft dan niet alles in huis te hebben en sowieso hoef je het ook niet te laten zien als je het wel hebt. Het is meer een informerend gesprek, over hoe het zal gaan enzo in de eerste week en ze vragen of je bv of fv zou willen geven. Verder geven dus aan wat hun arboregels zijn, dus bijv bed op klossen etc en waar je die kunt halen en je kan zelf nog je vragen en wensen aangeven.

Ik heb vanochtend nog een digitale toch maar gedaan. Deze gaf 'zwanger 2-3' aan dus mijn hcg is wel aan het verhogen :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het gaat wel...ze zegt dat ze hoofdpijn heeft.... We kijken het maar weer aan.

Dido ik lees verschilden verhalen hierover.,,je hebt kraambureaus die erg streng zijn en van alles willen. Ik vindt dat onzin...als je bed maar goed staat en je alles voor je baby en jou in huis hebt zou ik niet weten wat ze allemaal willen...

Ze komen idd je info geven en dingetjes bespreken...soms willen ze even naar je kamertje kijken of je het bedje wel goed opgemaakt hebt. Maar vaak heb je die niet eens opgemaakt...

Joy super!

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Ik ben ook heel benieuwd naar dat gesprek. Hele fijne dag vandaag!!

Joy. Yeah. :D zal je ticker toch ongeveer kloppen toch?

Ika. Zag je foto.. Weer naar huis. :(
    Dag zonnetje

Lov. Hopelijk niks ergers dan hoofdpijn en is ze daar zo vanaf.

Hier. Een grafstemming.... :(
    We hadden gisteren een gesprek met sm. Ze vroeg gaan jullie haar laten dopen. Dus ik zeg meteen nee. Hadden we het al over gehad en waren het eens. Allemaal dibgen waarom dat beter is. Ivm school (??) En als we dood zouden gaan... maar goed ik blijf bij mijn standpunt. Sm krijgt tranen ib haar ogen en nu ben ik de schuldige. Alleen maar omdat ik er anders over denk (R ook maar gaf het niet toe op dat moment) e daarbij bleef.... Pfffffff

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh ja. Wel 25 weken zwanger. :D Toost ik maar alleen op....

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, dat gaat de goede kant op.

@Dido, hier kwamen ze met een inventarisatielijst, maar lang niet alles gekocht en zeker niet alles gebruikt. En wat je mist kan manlief altijd nog halen. Dat hadden vrienden van ons. Hij werd erop uitgestuurd met een lijstje benodigdheden. Hier bijvoorbeeld geen kruikenzakken gebruikt, maar had ze vanwege de lijst toch gekocht. Ze mochten echter niet van de kraamverzorgster. Zij knoopte er hydrofielen omheen. De eerste dagen heb je sowieso niet veel nodig. Verbazingwekkend eigenlijk.

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie. Het weer was niet top, maar we hebben vollop genoten. Met M. ging het super, inclusief terugreis. We kregen veel complimentjes over hoe vrolijk, rustig en makkelijk ze is. Griekenland is erg kindvriendelijk. Mensen zijn er heel lief voor kinderen en ze zijn overal graag gezien. Ik had niet verwacht dat het zo relaxed allemaal zou gaan.

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    He bah Lizzie wat een gedoe met sm. Verdrietig voor haar, maar het is jullie keuze. Misschien goed als je vriend dat haar ook nog duidelijk maakt.
    Hoe is het met Bullit?

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hij gaat dat dus niet doen. Slaat echt nergens op. Het is idd onze keuze maar R doet mu net alsof ik die alleen heb grmaakt en kan zich niks meer herinneren van eerdere gesprekken.. pffffff Heb er zo genoeg van. Zit nu ook lekker boven met chippies en een goed boek. Hoef ze ff niet te zien.

Met Bullie gaat het gelukkig al een stuk beter. Rennen springen enzo. Al trekt hij zijn pootje nog wel omhoog als hij te lang wil spelen. Voor de rest zie je niks aan hem.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dat is niet leuk,Lizzie.... Misschien reageer hij nu zo omdat je sm verdrietig is? Maar het is jullie keuzen... Dopen en geloven in iets doe je oprecht en omdat je dat wilt en niet voor de show...zoals zovelen... Dat vindt ik altijd zo dom. Dopen en communie doen omdat het zo leuk is.

Hier gaat het niet goed met A ze is weer benauwd...ze slaapt nu en heeft koorts volgens mij. Wel een teken dat haar lichaam vecht... Het zal toch niet weer zover zijn he...dat kan toch niet meer goed zijn

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat idee heb ik nu dus ook lov. Omdat sm verdrietig is ben ik de lul. Ik schijn alles verkeerd gedaan te hebben omdat sm alles goed bedoeld. Pfffff ben er zo klaar mee.

Lov. Hoop het niet hoor. Jullie meisje heeft al genoeg mee gemaakt de laatste tijd. Kun je niet meer doen dan de pufjes geven?

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Welkom terug Ika! Fijn dat alles zo relaxed ging!

@lizzie Hè bah....jammer zo'n reactie van sm en helemaal dat R je geen back up geeft. Hier ook discussie met Vl gehad. Hij is van huis uit katholiek, maar doet er niks mee. Hij wilde dopen, maar toen ik zei dat ik dat prima vond als hij dan ook wat meer van z'n geloof ging uitoefenen waren we er snel uit :) Iedereen moet het voor zichzelf bepalen, maar ik vond dopen om het dopen hypocriet. Ik weet gewoon meer van het geloof vanm'n vriend, dus dan is het puur alleen voor de show.

@lov Jeetje meis, wat naar voor A. Blijft kwakkelen hè. Ga je naar de huisartsenpost?

Bedankt voor de tips van het kraamzorg gesprek!

Hier uiteindelijk de knoop doorgehakt qua jurk :) Ik blijf toch bij m'n eerste keuze. Andere jurk gaat dus weer terug en de eerste wordt nu vermaakt.

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lizzie, pff jullie maken toch wel zelf uit wat jullie willen voor je dochter. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt meid!

@ Ika, wat fijn dat jullie hebben genoten en alles goed is gegaan! Welkom terug.

@ lov, kunnen ze echt niks aan doen dan dje puffertjes geven? Je kunt toch niet zo nog jaren gaan aanmodderen?

@ hier, ik begin denk ik een griepje te krijgen. Snotverkouden ineens en rillerig... Bleh voel me gewoon verrot. ML is vanmiddag ook nog eens werken pff

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het gaat wel met haar, ze is gewoon ziekjes en een beetje benauwd en heb pufjes gegeven... Gelukkig is ze nu niet meer benauwd. Het is gewoon moeilijk omdat ze iedere keer begint met gewoon ziekjes zijn en binnen 1 dag wordt ze zo ziek dat we in het zk eindigen.

Dus ik zag de bui alweer hangen...gelukkig is ze nu gewoon wat ziek. Gister had ze koorts.... Longontsteking symptomen zijn ook koorts hoesten benauwd zijn enz.l het lijkt veel op elkaar.

Maaaaaaaaar gelukkig is ze gewoon ziekjes...

Dido fijn dat je eruit bent!

Joy niet fijn ziek zijn als je kids hebt he

Lizzie mannen en hun moeders....;)

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nee je kunt niet gewoon lekker in je bed blijven liggen he. Al zijn de jongens deze ochtend braaf.. D sliep tot half 10 en J kreeg om 7 uur te fles maar ging daarna ook verder slapen dus heb toch nog wat extra kunnen slapen :)

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @joy Vervelend dat je niet lekker bent. Hopelijk zet het niet door.

@lov Gelukkig gewoon ziekjes. Die arme meid heeft wel veel pech de afgelopen maanden hè.

@hier Lekker relaxdagje. VL is gaan mountainbiken en ik ben lekker een beetje aan het tutten. Manicure, pedicure en bruidskapsels uitzoeken :) Ennnn....29 weken!!! Vorig jaar was ik rond deze tijd voor het eerst uitgerekend. Was toen een hele treurige dag met 3 miskramen achter de rug en een niet zakkend hcg. Ik had toen niet durven dromen nu m'n trouwen aan het voorbereiden te zijn met een bolle buik...Zo happy en dankbaar!

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Hier net bloed bij afvegen... Geeft geen hoop ;) Ik was al blij dat ik nu 2 dagen van het bruinverlies af was maar bloed is helemaal een slecht teken

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee joy :(

Dido ja veel kan veranderen soms in een jaar he meis.... Ben superblij voor jullie! Het is zo verdient.... En dan denk ik tegelijkertijd even aan lieve mgbk :( die nog steeds zonder wondertje is :(

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @joy Ow nee meis...Hoeft nog niks te betekenen, maar ik kan me je zorgen goed voorstellen! Hopelijk blijft alles goed gaan.

@lov Thanks lieverd....inderdaad...helaas wordt het geduld en doorzettingsvermogen van een aantal dames flink op de proef gesteld. Dikke knuf mgbk en losje!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach lieve losje was je niet vergeten hoor...schaam schaam...

Ja is echt erg :( snap er soms ook niks van waarom het zo oneerlijk moet zijn voor hun...

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even! Drukke dagen enzo. Kom morgen hopelijk even bijlezen!

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Jullie meisje is echt de pineut elke keer met ziek zijn. :( zo zielig. Hopelijk is ze er snel bovenop.

Dido. Lekker hoor zo'n dagje. Lekker van genieten. Ook van alle mooie dingen die er aan zitten te komen. :)

Oneerlijk idd dat losje en mgbk zo lang moeten wachten op een kleintje. Het is nietveerlijk en zo raar dat het zo is.

Hier. Vandaag plantjes wezen halen vior in de bloempotten. :) Vanmorgen wel een hele harde buik. R schrok er van en heeft nu toch wel met zijn moeder gepraat.
    Was van de stress. Pfffd echt een heel onprettig gevoel.

Deel Deze Pagina