Vanuit hier ook een dikke knuf voor Losje en Mgbk! Lizzie, doe je het wel rustig aan? Laat je sm joh.. Het is jullie leven en R moet gewoon achter je staan ook al gaat z'n moeder zitten janken. Het is het niet waard om je daad druk over te maken lieverd
Ik laat haar ook maar R werd dus boos omdat ik zijn moeder aan het huilen had gebracht. Hebben we echt ruzie over gemaakt. Hij schrok zih rot toen hij mijn buik voelde vanmorgen. Toen ik uit de douche kwam was er een lampje gaan branden dat het noet normaal was hoe het os egaan.
Ben het wel eens met joy hoor... Hij hoort gewoon achter jou te staan... Wordt nog wat als de baby er is straks... Hou die afstand en bewaak die grens.. Klinkt misschien té maar die oma en opa's kom je vaak tege hier in verhalen op het forum.. Nee ons meisje heeft echt pech... Wil ook dat haar bloed geprikt wordt om het afweersysteem te kunnen testen... Dat kan ook een van de oorzaken zijn voor longontstekingen en oké kinderen zijn vaak ziek alleen kan het bij haar zo makkelijk omslaan... Hier het mc Donalds gehaald... Happy meal voor de kids... Was de eerste keer...maar de Spiderman bril was leuker dan de hamburger hahaha
@Lizzie, bah wat een stress. Pas goed op jezelf. Goed dat je vriend is gaan praten. @Lov, wat naar dat je meisje zo blijft kwakkelen @Dido, klinkt als een heerlijk dagje zo. @Joy, hopelijk houdt het bloedverlies snel op en betekent het niets. Wij zijn vandaag ff naar de ikea geweest voor een speelkleed. M. zoekt de ruimte met al het rollen en in de box is ze dan niet altijd even happy. Tevens maakt ze kruipbewegingen en op laminaat gaat dat wat minder makkelijk hihi. Gisteren ben ik begonnen met stukjes brood met wat margarine en heel dun wat jam. Ze heeft al met broodkorstjes geoefend. Vandaag heeft ze een hele boterham gegeten (zonder korst ).
Oww wow ika. Snelle jelle die M. Ik heb ook niet toegegeven. En dat ben ik ook niet van plan maar omddat zij gibg huilen werd R boos op mij. Huj heeft tegen zijn moeder dat ze advies kan/mag geven maar niet moer gaan doordrammen. Ook heeft hij haar duidelijk verteld dat ze haar kleindochter is en onze dohter en dat wij de beslissing nemen. Blijkt dat ze toen weer moest huilen. Tja, ze is heel betrokken en super blij met haar eerste kleinkind maar er is een grens.
@ Lizzie, ik denk dat je nog heel wat te stellen gaat krijgen met die sm van je Echt belachelijk eigenlijk dat ze gaat zitten huilen over een keuze voor jullie dochter. JULLIE dochter! Ik vind dat echt veel te ver gaan en ik zou inderdaad nu meteen heel duidelijk zijn en op dat gebied niet eens een kiertje van de deur open laten staan maar dichtgooien! Nu is het dit, maar straks is het over naar welke psz ze moet gaan of welke school, of over de voeding whatever. @ Ika, jeetje M. is wel snel hoor! @ Hier, bloedverlies niet meer echt. Soms een pennenstreepje bij afvegen maar dat had ik bij D* ook vaak. Als ik lachte of nieste etc dan kreeg ik het al. Nu ben ik wel snotverkouden en nies, snuit ik vaak maarja. Toch zie ik liever geen rood, ook omdat ik een wat zeurderig gevoel heb in mn onderbuik maar het ook weer geen pijn kan noemen. Denk dat ik het nog steeds moet afwachten hoe het gaat lopen, kan 2 kanten op..
@ika Wat gaat de kleine meid hard! Leuk hoor al die ontwikkelingen. @joy Geen bloedverlies meer gehad? @manouk Deze week echo toch? Ik duim voor je meis! Lekker weekendje weg gehad? @Lov Gaat het alweer wat beter met A? @bouwjaar Hoe was je meidenweekend? Beetje kunnen ontspannen? @hier Ben vandaag vrij, maar tegelijk met VL opgestaan. Had enorme rugpijn en lag niet meer lekker. Gister nog een eindje wezen fietsen en terrasje gedaan met z'n tweetjes en toen kwamen we ineens op een andere naam Zal m in de club zetten. Woensdag weer echo. Kijk er naar uit weer naar de kleine man te gluren.
Hoe is het joy? Lieve dido.... Ja het gaat wel beter vannacht een paar keer gehuild ... Ze wilde bij haar zus in bed maar toen toch weer huilen, ik wil in mijn eigen bed. Dan weer huilend wakker worden, waarom lig ik hier....zucht kids.... Oh ik ga kijken Losje hoe is het bij jou ?
VK vind het nog niet zorgwekkend... Ik had tot net nog geen bloedverlies gehad, maar net dus wel weer met afvegen. Ook wel buikpijn maar meer aan de rechterkant en in mijn zij... Als ik zit of lig heb ik nergens last van maar zodra ik op sta en ga lopen begint het wel pijn te doen totdat ik weer een tijdje loop dus het lijkt erop als ik dus van houding verander komt de pijn
Had net gereageerd in je topic... Het hoeft natuurlijk niet maar ik zou het even in de gaten houden... Bbz heeft ook wel wat van die klachtjes.... Als je te veel pijn krijgt je vk bellen he
@Joy, wat naar die onzekerheid. Idd wat Lov zegt, goed in de gaten houden. @Lov, ahh wat sneu voor je meisje. Ze is echt een beetje uit haar doen zo. @Lizzie, goed om nu al de grens te trekken. Dan is het duidelijk voor haar als de baby er straks is. Jullie zijn immers de ouders. M. kruipt nog niet hoor Ze weet niet helemaal wat ze met haar armen moet. Ze tilt ze op en dan rolt ze weer om. Maar rollend komt ze ook naar haar doelen. Gisteren voor het eerst drie voedingen van 180 gedaan en dat ging super. Ook de nacht doorgeslapen van 20.30 tot 8.15 uur.
Jee weer tijd gevonden! Ga eens kijken hoeveel ik onthouden heb Knuffel voor losje en mgbk, zo vreselijk oneerlijk dat het jullie nog niet gegund is (weer) zwanger te blijven. Manouk, hoe was je weekend? Succes deze week met de echo! Dido, leuk woensdag weer een echo Ik vind deze naam leuker dan de eerste naam Hoe is het nu met je rug? Lov, hoe gaat het nu zo overdag met A.? Arme meid Lizzie, jeetje wat een reactie van je schoonmoeder en wat stom dat R. in eerste instantie niet voor je opkwam. Het is jullie dochter, goed dat je voet bij stuk bleef houden. Bouwjaar, hoe was je meidenweekend? MamsieM, hoe gaat het met solliciteren? Hoe zijn de nachten nu met E.? Schattige foto's van haar op fb! Ika, wat heerlijk dat de vakantie zo goed bevallen is M. klinkt echt als het ideale kind Leuk die pogingen tot kruipen. Joy, wat vervelend van je bloedverlies. Hopelijk betekent het niets zoals meestal het geval is. Hoop dat ik niemand vergeten ben. Afgelopen donderdag heeft T. helemaal zelf zonder hulp zich omgerold van rug naar buik Daarna heeft ze het niet meer zelf gedaan, maar we zijn lekker aan het oefenen. Ik ben nog steeds erg aan het twijfelen over het doorgaan of stoppen met de bv. Ik voel me toch best beperkt qua eten en T. haar klachten zijn nog steeds soms aanwezig. Als ik ga stoppen bouw ik echt heel langzaam af, dan wil ik een voeding per week vervangen door de fles. Geef nog ongeveer 6-7 keer per dag bv, dus het afbouwen duurt dan ook zo'n 6-7 weken. Al met al haal ik dan toch ongeveer 6 maanden dat ik (gedeeltelijk) bv heb gegeven, daar ben ik tevreden mee. Eerst nog even het cb bezoek van 12 mei afwachten, kijken of de arts een machtiging voor KMA vrije zuigelingen melk wil voorschrijven.
Ik heb nog een echo gehad omdat ik zo'n gruwelijke pijn kreeg aan de rechterkant. Het is geen bbz, er was een stipje te zien in de bm en niks in de eileiders. Op beeld zag het eruit zoals het zou moeten met 5 weken dus we wachten maar weer af Rest vd middag geslapen en de pijn is iets gezakt. Kruip nu iig niet in elkaar... Maar mijn BM is wel heel erg gevoelig. Met plassen begint het te zeuren enzo, echt vervelend. Ik zou de tijd zo een paar dagen vooruit willen zetten pff... Bloedverlies was net ff meer na de echo, wel roze met wat bruin maar nu niks meer
Lies. wat knap van T. Gewoon goed door oefenen dan gaat ze het vast vaker doen. Joy. Wat fijn dat je een bbz hebt kunnen uitsluiten. Ik heb ook een hele gevoelige bm. Voel alles. Hoop dat je bloedverlies toch elke keer is van het niezen en je neus snuiten. Er is dan wel een soort druk in je lijf. Dido. Ik heb in de club gereageerd. Vind je keuze een goede. Denk dat hij heel mooi zal staan met je zwangere buikje. Lov. Hoe is het vandaag met A? ietsjes beter? Bouwjaar. Hoe was je meidenweekend. Was je erg blij om weer met F te kunnen knuffelen. Lijkt me wel moeilijk hoor. Je kindje een weekendje niet zien. Hier. Heerlijk met Bullie aan het genieten van de zon. Zitten heerlijk in de tuin. Moet eigenlijk nog de tuin vegen maar durf niet meer na de harde buik. Eerste deed ik dat wel af en toe ook al mocht het niet.
@lizzie Rustig aan doen jij! Lekker relaxen en het vegen aan VL over laten. Gaat het al beter met Bullit? @Joy Fijn dat je eerder voor een echo mocht. Klopt 5 weken met je verwachtingen? Vervelend dat je zo'n last hebt. Gelukkig ziet het er voor nu allemaal goed uit. Duim voor je dat het zo blijft! Hoe ver ben je trouwens op je reis naar Amerika? @lies Wat goed van T! Vind het knap van je dat je het ondanks alles zo lang volhoudt met bv! Ben benieuwd hoe het mij straks af gaat. Rug is nu oké, maar als ik ga liggen begint het na een tijdje te zeuren en kan ik geen lekkere houding meer vinden. Las nu ook op internet dat op je rug liggen wordt afgeraden o.a. i.v.m. hartkloppingen....oeps. Hier heerlijk van het zonnetje en m'n vrije dagje aan het genieten Hotel voor de huwelijksnacht is geboekt, inclusief champagneontbijt voor dan ML.
We zijn op pas geweest vanmiddag dus het gaat goed met haar Leuke bloemetjes gekocht... Lies nou super toch als je het straks 6 maanden hebt volgehouden... Petje af hoor met een dieet en al Lizzie relaxen meid...dit is de enige tijd dat het nog kan dus geniet er maar van, straks is rust en tijd om te relaxen ver te zoeken Joy fijn dan een bbz uitgesloten is...
Joy goed van je dat je aan de bel getrokken hebt en een bbz is uitgesloten, gelukkig! Lies wat goed van T. Lizzie zeker rustig doen hè! Al begrijp ik dat dat soms moeilijk is lieverd! Ika welkom terug, ik hoop dat jullie het bijzonder hebben gehad zo de eerste keer met z'n drieën♡ Voor de rest weet ik het effe niet meer, dikke knuffel♡
Lov. Fijm dat het weer beter gaat. Is maar niks als die kleintjes ziek zijn. Dido. Lekker een champagne ontbijt. Schijnt ook iets met de bloestoevoer te zijnals je te veel op je rug ligt.. Ik lig meestal als ik ga slapen op mijn linkerzij en dan met een stuk deken tussen mijm benen. Maar wordtvaltijd wakker op mijn rug.... Denk ook niet dat je daar veel aan kan doen toch... Losje. Meid hoe voel je je. Denk je nu een eisprong te hebben gehad? Mamsie. Ik las net in de telegraaf. (Internetsite) dat zo'n helpje bijna geen effect heeft. Kan geen link plaatsen met mijn tel. Misschien straks mog als ik de laptop heb. Schijnt weinig onderzoek naar te zijn of het wel helpt. Moest meteen aan je denken. Manouk. Al weer bijna een echo. 12 weken grens komt er ook aan. Hier. Ik doe rustig aan hoor. Al 13 weken. Af en toe doe ik iets wat niet mag. Maar dan lekker op mijn gemakkie. Ben ik gek om is het gek dat mijn schoonouders een wipstoeltje in huis hebben gehaalt en een badje. Die hebben dadelijk gewoon een complete baby uitzet..... Ze zou daar 3 dagen naar toe gaan als ik werk maar ik zit gewoon thuis...... Ik heb maar mijn mond dicht gehouden. Ohh ik schijn zeer bot te zijm geweest tegen mijn sm en mu zegtvze gewoon niks meer. Hahhah het is te kinderachtig allemaal...