Goeiemorgen meiden, Mamsie, beterschap voor T en fijn dat de dame in huis lekker heeft kunnen poepen. En fijn dat de seks weer fijn was. Heeeel charmant. Kom maar op met de vunzige verhalen Lov, succes bij de gyn! Hoop dat je kunt aangeven wat jij wilt en dat er naar je geluisterd wordt Dido, ow bah, niet fijn en snap dat je schrok. goed dat je je vk gebeld hebt en idd veel drinken, suikersnoepjes en drop (niet teveel) meenemen. Veel plezier met de nieuwe auto. Losje, knuffel terug meis. Hoe voel je je lichamelijk en qua gevoel? nog zo als laatst, van we zien wel? Toeter sterkte met de laatste loodjes. Parel ook natuurlijk. Beetje jaloezie is best normaal hoor. Je wilt ook zo graag de kleine in je armen houden! Bouwjaar, eda, lies, liefoe, mamadj, hoe is het met de dames (grote en kleine) <3 Manouk goed dat je het even van je afschrijft. 't Is ook gewoon lastig dat de belevingswerelden nu zo ver uit elkaar liggen. Maar 10dpo en pijnlijke tieten (of krijg ik nuweer autocorrectie van zp?) klinken best ok, of heb je dat altijd? Joy, gewoon even een knuffel voor jou. Lizzie, harde werkster, hoe voel je je? Tis bijna vijf febr. Hoop zo dat alles goed gaat en jij en R. weer snel mooi nieuws mogen vertellen! Owww wie vergeet ik nu??? Solly. Ik kom er echt ff niet op. Ja het is erg stil hier in huis. Ik mis K. gigantisch. Maar ik kan ook prima alleen zijn en ga er lekker op uit of vriendinnen komen hier omdat ze het gevoel hebben dat ik enoooooorm eenzaam en alleen ben Vandaag de auto bij de garage, de schade-expert komt hopelijk langs.Dat zou vorige week maandag ook gebeuren, auto naar de garage gebracht, twee dagen zitten wachten zonder auto, maar de schade-expert is niet op komen dagen. Fijn hoor... :x dikke kus voor iedereen (ik heb op dit moment kusjes over aangezien hond en man weg zijn..) Denk dat ik straks even met mn moeder de stad induik. Dacht dat ik moest werken, maar blijk vrij te zijn. Heb ik ff geluk!
Mgbk soms is alleen zijn ook wel fijn Wat is dat voor een onzin .. Gewoon niet komen opdagen die schade expert. Hoe gaat het nu met jou eigenlijk? Ik heb me toch wel eens afgevraagd of je niet misschien een mk hebt gekregen door het ongeval?
Ja alleen zijn is soms best even fijn, maar een week is best lang. Ja ik was ook zeer pissig dat die vent niet was op komen dagen. Ik heb de auto nl naar een garage van een vriend van mij gebracht, niet om de hoek, half uurtje rijden. Dus vorige week moesten we met twee autos heen, omdat de auto een dag moest blijven staan en ik ook weer met een auto terug moest. Gisteren zelfde verhaal. Dus ik ga wel twee keer een heen- en weer reis van twee auto's declareren. Tja of de mk van de aanrijding komt? Dat valt nooit te bewijzen. De vk en gyn zeggen dat er aanrijdingen gebeuren zonder mk, maar ook aanrijdingen waarna er wel n mk optreedt, maar of dit verband houdt valt nooit te bewijzen. En gezien mn schitterende zwanger-verleden is de kans aanwezig dat het gewoon weer domme pech is en het geen verband met elkaar houdt.
Nee een week is lang Ik opper dit ook ivm schadevergoeding meis.... Je kan namelijk de tegenpartij een schadevergoeding laten uitbetalen he via je rechtsbijstand. Nee het is moeilijk te bewijzen maar het kan wel....
Ja weet ik Lov, de contactpersoon van mijn rechtsbijstand vroeg hier gericht naar. Ik heb geantwoord dat vk en gyn het niet beamen, niet ontkennen en ik een verleden heb waarbij het ook zonder aanrijding misging. Ik ga geen vergoeding eisen op basis van ongegronde aannames. We zullen het nooit weten en dan vind ik niet dat je dat op de tegenpartij kunt verhalen.
Mamsie ik werk ongeveer 22 uur verdeeld over 4 avonden en 2 ochtenden, naast het huishouden best zwaar maar ook wel weer lekker als ik 's avonds zo de deur uit kan lopen en effe de boel de boel te laten...... mgbk ja nog steeds het gevoel van we zien wel, het is dat ik hier me handtekening zie en dat ik dan weet waar ik ongeveer ben in de cyclus. Toeter succes met de laatste loodjes! Parel ik hoop dat het voorwerk wel wat doet bij je! Lov lekker dat je huis weer gepoetst is en de boodschappen binnen zijn! Ik vergeet de helft maar ik ga even wat eten en dan dweilen hier en de boekhouding nog doen.... We eten macaroni....en daarna weer even aan het werk! Ik denk dat ik morgen even lekker op me billetjes op me bankie ga zitten, lekker een paar series kijken die ik heb opgenomen!
was het maar waar lov, ik ben best wel een beetje angstig aangezien ik al een kindje verloren heb en heb dit ook aangegeven maar ik moest me niet door me angst laten leiden zei de gyn omdat het goed gaat met het kindje (makkelijker gezegd dan gedaan) woensdag weer controle ben benieuwd, ik ben op.. einde ego bericht
Bij mij ging me vk me strippen bij precies 40w bij de tweede... omdat me eerste 12 dagen op zich liet wachten, en ik het behoorlijk beu was zonder slaap! Kunnen ze dat bij jou ook niet doen dan toeter?
Idd strippen kunnen ze toch wel? Losje klinkt lekker wat je zegt.... Even de boel achter me laten Hier zit ik te twijfelen wat we met de kindjes in de auto moeten doen. Het past wel 3 stoeltjes maar comfortabel is het niet voor papa en mama om ze vast te maken hahah. Je komt overal zo moeilijk bij. Nu zit a nog in een stoeltje groep 1-2 en s in een rodi. Een verhoger met rugleuning. Nu kan A wel al in zo'n tobi en dan zou het ideaal zijn als S alleen in een verhoger gaat zitten. Maar is dat zo veilig? Dus gee rugleuning dan...
Ja toch ml doet ze dan douchen en pyjama aan en naar bed brengen ik heb L. ook alleen op verhoger....
Ik ben gaan liggen op de bank Mmmmm misschien niet helemaal een goed idee geweest......hahahahaha Me hele planning in de war want heb nu zo'n geen zin om wat te doen!
@lov Ben benieuwd hoe het bij de gyn was. Hoop dat je met een goed gevoel van de afspraak terug komt. Ja, zitplaats is met 3 kindjes wel even een puzzel Komt vast goed. @mgbk Kom maar op met al die knuffels die je over hebt! Knuffels zijn altijd welkom. Je krijgt er voor elke een dikke terug. @losje hahaha...hup in de benen! Aan de macaroni @toeter Sterkte met de laatste loodjes! Hopelijk heb je jullie kleintje snel gezond en wel in je armen. @hier Heb net een lading lollies in m'n tas gegooid die we nog op het werk hadden liggen, dus met de zoetigheid zit het wel goed. Straks op tijd naar huis voor de auto overdracht. en wel blij dat de buurman er bij is. Je weet maar nooit. Ben nu volgens mij ook opgelicht via mp Heb betaald, maar de bestelling is nog niet binnen en mevrouw laat ook niks meer van zich horen. Heb mp al bericht gestuurd.
Ah nee dido zo kinderachtig om opgelicht te worden zeg ... Nou meiden we hebben het besproken .. Aangegeven dat ik geen draaipoging wil en geen stuitbevalling en de datum staat vast. Deze zal ik in ins clubje plaatsten aangezien ik m graag geheim wil houden. Zo gek nu... Ik weet, als er niks van te voren gebeurt, gewoon al de datum Ben er nu niet bang om allemaal maar het is een beetje een gek idee
Lov. Grappig eigenlijk om te weten. Echt ren datum om naar toe te leven! Gelukkig deed de gyn niet moeilijk. Mgbk. Zag foto van je als bruidje. Mooi dame ben je. Dat die man van jou je een week alleen kan laten. Kan wel een knuffel gebruiken. Mijn lichaam werkt niet echt mee. Pfffff krijg je ook ee hele grote knuffel terug! Veel plezier met shoppen. Babypraat. Tja als er babys geboren zijn dan krijg je dat he. Is wel dat ik er noet over mee kan praten maar hoop snel mee te kunnen praten over zwanger zijn. Hier. Ga mijn haren laten verven. Diep rood heet de kleur. Ben zeer benieuwd. Ohh en ik wordt maar niet ongi. Nu 8 dagen geleden die pilleb gehad. Heb een avobd rood verlies gehad en dag daarna bruin. En nu niks. Terwijl het super erg moest zijn. Wazig. Kan niet wachten tot 5 feb. Ben er helemaal klaar mee. Stom spiraal moet er uit.
Nou ik tel met je mee af hoor lizzie!!! Ik hoop dat we ook snel over zwangerschap/baby kunnen meekletsen....
Ik hoop ook dat jullie snel mee kunnen praten! @lizzie Balen dat het niet doorzet. Hadden ze daar nog iets over gezegd? Nog 3,5 week! Ik zeg ritueel verbranden dat ding Mooi diep rood. Beter om dan wel speciale shampoo te kopen toch om de kleur langer mooi te houden? @losje Even een powernapje dus @lov Spannend en raar idee om de datum te weten. Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt! Ga gelijk in het clubje spieken wanneer we dat ventje van je kunnen verwachten