@losje Succes bij de mri! @lizzie Vervelend dat je zo slecht slaapt. Lukt het een beetje om overdag bij te slapen. @lov Kan me voorstellen dat je liever geen bril voor d'r had gehad. Hebben ze een beetje leuke kinderbrillen? Wat een super mooie foto van je 3 schatjes op fb. @mamsie Thanks voor de tips! Nog steeds niet goed geslapen, maar met kussen onder m'n knieën wel minder last van bekneld gevoel. @hier Echo gehad. De kleine man doet het helemaal goed. Bolle wangetjes en bol buikje, maar netjes binnen de curve en de genen van paps spelen ook mee. Dat was ook een lekker bol baby'tje. Placenta ligt ook helemaal goed. Gewicht wordt nu geschat op 1,6 kilo. Hebben ook nog even in 3 D naar ons lievie kunnen gluren
Heb je die nog nooit gehad losje? Is even eng in het begin omdat het toch wat klein is waar je doorheen gaat...maar gewoon je ogen dichthouden meis.... Denk maar aan je kindjes Lizzie ja meid je bent heerlijk aan he zwangeren ..l helemaal normaal maar niet leuk dat snap ik.. Hier kwam meneer om 2/3 uur en 5/6 uur...ben moe. Oh dido super! Heb je een foto?
Losje, sterkte! Hopelijk eindelijk duidelijkheid Dido, heerlijk ventje! Lizzie, lief dat je aan me dacht!
@Mamsie, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zie hoor de afplatting. Misschien als ik heel goed kijk maar het zou me echt niet opvallen!
@mamsie Het valt mij ook niet op de recente foto's. Was trouwens nog grappig. De klein man lag met z'n rug naar buiten en ze moest juist z'n buik zien. Ging ze een beetje duwen om te kijken of hij wilde draaien. Mooi niet draaien maar wel lekker terug schoppen...Nu al een eigen willetje
@ Dido, leuk he nu al lekker eigenwijs! Vanmiddag zouden er hier foto's gemaakt worden van de woning maar het weer werkt niet zo mee helaas. Nu ben ik maar een voorraadje babyhapjes aan t maken hihi..
@Dido, wat heerlijk die echo!! Lekker genieten.... De laatste loodjes komen langzaam in zicht. @Lov, wat een geweldige foto's op fb. J. lijkt volgens mij veel op de oudste, niet? @Lizzie, wel wijs besluit. Een bedje is wel handig bij je schonouders... Maar badje? @Joy, leuk hè die hapjes maken. Ik maak ook veel vers. Vandaag kip met tomaat en bruine bonen gemaakt. Zelf eten we er ook wat van met rijst en dan kruid ik het na. @Mamsie, eerlijk gezegd zie ik de afplatting nu niet meer op die foto. Ik schrok wel van de andere. Ik had het artikel ook gelezen en moest gelijk aan jullie denken. @Losje, ik had op fb gelezen dat het goed was gegaan met de scan. Vervelend dat je zo lang moet wachten. Slaapjes overdag waren gisteren veel huilen. De laatste naar de nacht ging goed. Ze huilt echt letterlijk als ik afstand neem. Goede tip toeter, van het kiekeboe spelen! Dat deden we al wel, maar ik doe het nu nog wat bewuster en intensiever. Ach ja, het is een fase. Heftig voor die kleintjes, maar het komt goed
Losje. Hoe was het? Alles goed gegaan? En moet je lang op de uitslag wachten? Dido. Hahahah eigenwijsje. Mooie foto. Fijn ook dat de placenta nu goed ligt. Joy. Huisje verkopen? Irritant weer is het vandaag. Dan droog en zon en dan komt het met bakken er uit. J gaat de hapjes zeker lekker vinden. Hier. Nog een paar uurtjes geslapen vanmorgen. Bullit kwam me wakker maken om half 9. Stond tegen de deur te bonken. Die wou naar buiten. Ik ben gewoon al zenuwachtig voor morgen. Echo (kleintje zal niks mis zijn denk ik zo) maar ze gaan ook kijken naar de cerclage.
Door het lange haar van T is het inderdaad niet goed zichtbaar. Daarom denk ik dat het bij E allemaal wel meevalt als ze ouder is. Ik hoop dat ze lang haar wil dus dan zie je niet veel. Als T net geschoren is, valt het wel op. Maar ik stoor me er niet aan. Lizzie, is ook spannend weer he! Ben erg benieuwd.
thanks. Ben gewoon bang dat de bmhals te kort zal zijn. En dan moet ik blijven. Heb ik totaal geen zin in. Ben nu het thuis zitten al goed beu maar in het ziekenhuis heb ik helemaal geen zin.
Ika ja hij lijkt idd veel op haar... Als ik haar babyfotos bekijk is het bijna een gezicht. Die fase is niet leuk Ika maar ook weer een bewijs dat ze zich weg veilig voelt bij jullie Lizzie tuurlijk ben je zenuwachtig meid... Maar komt helemaal goed!
@ Ika, ik heb er zo'n heel handig apparaat voor van Avent. Stoomt en pureert met 1 druk op de knop. Maak nu nog vooral alles apart. Nu bloemkool, sperziebonen en wortels apart. Fruit vindt ie nog niet zo lekker vers, heeft liever Olvarit maar blijf het toch proberen. @ Lizzie, wanneer willen ze de cerclage er straks uit halen? Met 37 weken? We gaan inderdaad ons huis te koop zetten. Was al nodig, maar nu helemaal
Thanks voor jullie steun. Dat het maar snel morgen 11.00 uur dan weet ik het weer en kan ik ontspannen. Joy. Spannend. Hoop dat jullie het snel zullen verkopen meid.
@Lizzie, dikke knuf. @Lov, tja het is niet anders. Ik merk dat rommelen op de gang haar ook rustig maakt. Zo hoort ze ons toch. @Joy, van de Avent stomer hoor ik veel goede dingen. Ik heb mandjes van de ikea. Ik maak nu hapjes uit het boek Opperdepop. Veel dingen zijn voor ons met wat aanpassingen ook lekker. Dus dan maak ik wat meer. Ik haal wat voor M. eraf en kruid voor ons na. Zo eet ze toch al met de pot mee
@ Lizzie, oh ik hoop het zo! Heb het nu wel gehad in dit huis... Makelaar geeft ons huis een goede kans en hij schat het binnen 6 mnd kwijt te zijn dat zou mooi zijn in deze tijd. @ Ika, ja dat boek heb ik ook regelmatig voorbij horen komen, van de AH toch? Ik wil J straks ook met de pot mee laten eten. Als wij dan wat eten hou ik voor hem een beetje apart en gooi ik alles bij elkaar in de stomer. En voor ons ga ik het dan koken lijkt me super handig.