Het boek is idd van de AH, 9,95 euro. Het is toch wel praktisch als ze met de pot mee eten. Er staan leuke ideeën in. Van dit hapje heb ik nu vier hapjes kunnen maken. 1 voor vandaag en de rest vries ik in.
@lizzie Alvast veel succes voor morgen! Kan me je spanning voorstellen. Hopelijk mag je weer naar huis. @Joy Spannend huis verkopen. Een beetje gewilde buurt denk je? @losje Fijn dat alles goed is gegaan met de mri. Altijd vervelend dat afwachten. Wat "hoop" je van de uitslag?
@ika owh balen hopelijk is de periode snel voorbij @toeter bent t ff kwijt hoor maar jullie gaan tzt voor een 4e dan toch? Flink gezin worden jullie dan @lizzie balen van je nacht. Zal voor je duimen morgen @joy hihi mooie test, onzekerheid aan t wegtesten @dido klinkt als een relaxte werkplek Enneh je bent mooi zwanger hoor Fijn dat je echo goed was! @mamsie jeetje zeg apart zo'n afplatting. Verder als t niet mooi rond is kan dat nog kwaad of is t enkel cosmetisch? Op de recente foto's van T vind ook ik t niet opvallen @lov verrot van dat hoesten en jammer van de bril. Maar ja. Pittig zon nacht @losje hoe was de mri? Nou na een hoop gejengel is F net in slaap gevallen (tjemig zeg wat kan die tegen de slaap vechten.) 2 redelijke nachten gehad omdat F opeens om ff voor 12u kwam ipv 2u. Dat mag ze van mij wel doorzetten. Ik ga er niet voor opblijven maar dan kan ik iig zel 6 u achter elkaar slapen. Gisteravond duurde t wel lang voor ze ging slapen (19.45u) dus uiteindelijk was t 20.30. Hopelijk gaat t vanavond beter. Verder was ik me suf vandaag, had nog eea in te halen omdat ik een week niks gedaan had. Verder zit F heel veel met haar vingers in haar mond, niet duimen maar aan haar onderkaak te voelen. En ze kwijlt lekker en alles wat je aangeeft topt ze in haar mond. Vandaag zag ik een wit puntje op de plek waar ooit een hoektand komt, t voelt ook wel hard. Alles bij elkaar dacht ik ff zou ze nu al een tandje krijgen dat is wel erg vroeg, maar al googlend denk ik nu dat t een talgkliertje is. En nog bij de apotheek de suikervrije vit. D besteld. tis wel op olie basis dus ze zal t minder lekker vinden, maar ja daar went ze maar aan en meteen erna laten drinken, is t zo weg. Met al t gezeur over dikke babies en dikke kinderen vind ik t maar raar dat bijna alle vit D suiker bevat.
Is ook raar bouwjaar...hier de vibovit gehaald kwijlen doet J ook maar schijnbaar hebben ze nu ook gewoon extra speeksel... Hier ga ik stoommandjes halen en een staafmixer heb ik al. Die avent stoom/blender vindt ik een overbodig ding...is alleen maar duur Eten staat op het fornuis....even snel spieken hier. Vandaag was een klant hier voor F en hij heeft een bouwbedrijf... We gaan de keuken uitbreiden, de badkamer komt erbij zeg maar. Nu twijfelen of we een muur helemaal weghalen zodat we een grote ruimte krijgen of toch de muur laten staan en de eettafel om de hoek staat dus meer privacy... Zo moeilijk
Dido, mooie buik en mooie echofoto Lizzie, iedere echo blijft altijd wel een beetje spannend vind ik, maar voor jou helemaal! Succes! Lov, ik hou zelf van open keukens, maar dat id persoonlijk natuurlijk. Jammer inderdaad van S. haar bril, maar wel beter. MamsieM, dat is een behoorlijke afplatting zeg. Gelukkig zie je er bij T. eigenlijk niets meer van Ika, lijkt me best een lastige periode. Gaat M. ook huilen als je even uit het zicht bent terwijl zij ligt te spelen? Bouwjaar, T. kwijlt ook heel veel, stopt haar vuistjes in haar mond en stopt nu ook steeds meer speelgoed in haar mond. Grappig om zo te zien, ook haar teentjes zijn nu interesant. Weet je al wanneer jij wil beginnen met bijvoeding? Losje, fijn dat de mri er weer op zit. Succes met op de uitslag wachten. Joy, leuk zo die hapjes maken, heb daar ook zin in. Mooie test hoor Hoop dat jullie huis snel verkoopt. Toeter, leuk nog een keer voor een kindje gaan
Voor babies dus ja dan vragen ze er extra veel voor. Wij hebben al een stoommandje van le chef en ook staafmixer al in huis. Maar vrienden van ons hebben m ook er zijn er erg blij mee. Lastig voor te stellen een muur weg, dus lastig beslissen.. @lies enerzijds lijkt t me prachtig om te zien hoe F op ander voedsel gaat reageren en ze kijkt ook heel erg al ik iet eet, maar ik ga toch niet voor de 6 mnd beginnen. Dan lijkt de Rapley methode me wel wat maar moet ff kijken hoe dat nou precies werkt @mamsie oh fijn zeg!
We hebben een open keuken maar wordt dan alles een groot stuk zeg maat of toch liever die afscheiding en dus mer privacy met eten
@Mamsie, wat goed dat de afplatting minder is! En straks gaan ze ook minder liggen. @Lov, wij hebben een compleet open keuken met de eettafel aan woonkamer kant. Wij vinden het heel gezellig @hapjes, stoommand en keukenmachine werken prima. Ondertussen maal ik het eten al wat grover en eet ze stukjes brood. Echt rapley lijkt me zo'n gedoe. Ze eet en drinkt soms al zelf, zoals tuitbeker water of stuk banaan. Maar daarna kan je flink opruimen. Hapjes voeren werkt nog prima. Knoeien en stoeien met eten komt er nog genoeg.
@ Ika, ik maak ook altijd voor een aantal dagen. Dit keer voor 6 dagen haha... Als J. straks meer mag zal ik ook eens kijken naar dat boek. @ Dido, ja wij wonen in een hele gewilde buurt in onze stad. Het is eigenlijk ook nog de enigste buurt die 'netjes' is zeg maar haha. En ik woon 100 meter van het winkelcentrum af. Ook 100 meter van een park, dus wat dat betreft je kunt vanuit hier veel kanten op met de auto maar ook te voet. Daarin ben ik nu dan ook wel weer verwend voor het geval ik straks zelf een ander huis ga zoeken. @ Bouwjaar, ik heb er eigenlijk nooit op gelet dat er suiker in vit D zit haha... het is dat jij het nu zegt, maar eigenlijk is dat wel raar inderdaad! Ik hoop dat je vanavond heerlijk zult slapen en F. je ook wat rust gunt J. kwijlt ook super veel. Na een uur is zijn hele shirt nat pff. Ik kleed m wel een paar keer per dag om want lijkt me ook niet fijn om met een nat shirt te spelen/slapen. Ik probeer inderdaad de onzekerheid weg te testen haha maarja het lukt niet echt. Die roze test is wel een knaller en dat geeft een goed gevoel maar vanmiddag deed ik een etos test en deze streep was niet net zo donker als de controlestreep en dan denk ik weer pffff... maar oke, ik ben sowieso gestopt met bloeden, heb vandaag geen druppel meer gezien en ook na maandagmiddag geen pijn meer gehad. @ Lies, ja de eerste keren is het leuk hapjes maken maar daarna denk je shit de voorraad is bijna op en dan MOET je weer nieuwe maken haha... Zo voelt het nu meer Maar ben wel blij dat ik de Avent Stomer en Blender heb aangeschaft en ook daarvan de bakjesset om de voedingen in te bewaren zijn ook super fijn! Ze klikken ook in elkaar als je ze wil opstapelen bijv en met draaideksels dus lekker ook niet. Je kunt deze ook gebruiken voor borstvoeding in te bewaren. @ Lov, ik heb er ook lang over nagedacht, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Staafmixer kan ook goed, deed mijn sz ook maar zij stond dan op een zondag 2 uur in de keuken om voor de hele week hapjes te maken... met de Avent stomer/blender heb ik net binnen een half uur hapjes gemaakt voor de hele week Het is echt zo gemakkelijk met dat ding. Hoeft niet eerst te koken etc. Maar goed, nu zal ik het geld er wel dubbel en dwars uithalen met nog een baby op komst
Ja ik denk dat we ook voor een open ruimte moeten gaan... Hier maak ik altijd op de dag zelf het eten eigenlijk... Nooit voor een complete week. Dat is natuurlijk ook weer anders...
Hij is nog steeds een beetje rozig lov, maar ik vind t niet echt zoveel verschil hebben eigenlijk... Tenminste tussen de 2 en de 3de
@joy Ziet er volgens mij prima uit je testen. Fijn geen bloed! Met zo'n gewilde buurt hebben jullie dus kans dat het huis snel verkocht is. Al aan het kijken naar iets nieuws? @lov Ik ben gek op woonkeukens. Wij hebben nu een open keuken met bar. Vind ik ook geweldig. Hiervoor hadden we een huis waar je echt helemaal afgezonderd was als je aan het koken was. Erg jammer als je bezoek hebt. En VL en ik zijn allebei gek op koken, dus nu wordt er gezellig aan de bar gehangen als er gekookt wordt. @mamsie Fijn dat de afplatting weer minder was! Ehmmm....Jeetje....Ik vergeet heel veel.... 17 mei moet ik trouwens vrijhouden van de ceremoniemeester...ben benieuwd wat ze bedacht hebben EN zaterdag gaan we naar onze ringen kijken!
Dido, oh spannend dat zal wel je vrijgezellenfeestje worden denk ik hihi... Ben nog niet echt aan het kijken naar iets nieuws. Ik denk dat ik hierna wil gaan huren, heb zo spijt gehad van het kopen, vooral omdat ik nu zo aan dit huis gebonden ben en afhankelijk ben van een gulle koper wanneer ik dus kan verhuizen.
Mamsie. Super nieuws. Misschien dan toch een goede keuze. Geen helmpje. Dido. Feestje!!!!!!!!!!!! Joy. Vind er nisk mis mee je testen. Zie een heel goed verschil tussen 2 en 3. Al snap ik dat je gewoon zekerheid wil. Nog maar een paar weekjes en dan een mooie echo! Huren is ook niet alles. Maar snap wel hoe je nu denkt. Maar denk je vaak te willen verhuizen omdat je niet aan een huis vast wil zitten of zie je het als een tussen optie om daarna jullie droomwoning te kunnen kopen. Hier. R ligt al op de bank te slapen. Ik wil wel naar bed maar ga het wat rekken zodat ik straks echt op ben. En hopelijk snel inslaap val.
Lizzie ik denk wel dat het een tussen optie is, maar wel voor een aantal jaar. ML wil namelijk iets voor zichzelf beginnen enzo en daarom vind ik het dan ook niet fijn om een koopwoning te hebben, je weet maar nooit hoe het gaat... Als het allemaal goed gaat etc misschien dat we over een aantal jaar dan weer iets willen kopen.
Wij hebben aan de rechterkant een bar idd dus een open stuk en aan de linkerkant staat dan de muur van de badkamer nu. De badkamer wordt dan keuken en die muur willen we geheel weghalen... Zal anders eens en foto maken morgen dan snappen jullie het beter Joy ik zie wat je bedoelt maar je laatste test os toch best knal Ik denk dat je moet stoppen met testen nu meid...je hebt nu een mooie test toch. Je hebt het toch niet in de hand. Kopen of huren...absoluut kopen. Huren is eigenlijk geld weggooien. Maar dat is hoe ik erover denk... Als we ooit gaan verhuizen dan alleen naar een groter huis. Anders zitten we goed hier. We hebben pas de hypotheek aangepast zodat we op tijd klaar zijn met afbetalen. Daarna is het huis voor de kids...