Succes vandaag Lizzie!! Hier een slechte nacht achter de rug.... En niet door J maar door mezelf. Om 0:00 gaan slapen ergens... En om 2:00 wakker geworden door maagpijn.... Echt alsof je een dikke vette knoop in je maag hebt. Om 3:00 weer gaan slapen en om 4/5 uur kwam J voor een voeding ... Maaaaar de kindjes zijn naar opa en oma dus ik kan relaxen vandaag
Vervelend die maagpijn lov! Enig idee waar het van kwam? Nu geen last meer van? @lizzie Ik kom telkens spieken of er al bericht is...hoop maar dat je naar huis mag.
Weet je waar ik straks trouwens wel aan moet wennen...het niet meer bezig hoeven zijn met zwanger zijn of worden. Vooral het zwanger worden is vanaf halverwege 2012 een groot deel van ons leven geweest. Raar, maar ook fijn idee om daar voorlopig niet meer mee bezig te hoeven zijn. Moet wel kijken wat ik met ac ga doen. Ben erg gevoelig voor hormoonwisselingen.
Geen idee dido... Ik heb er wel vaker last van, mijn maag en darmen zijn een dingetje... Dat kan ik me goed voorstellen dat het heel raar moet gaan zijn dat jullie straks echt beseffen dat jullie een kindje hebben. Nu ben je nog zwanger, je je voelt je kindje je ziet je buik bewegen, maar het echte besef gaat straks komen als er echt een baby op je buik ligt. En dat moment gaat zo mooi zijn!
Hoi hoi. Even snel. Alles was goed. Ons kleine meisje groeid goed. Hoofdje en buikje liggen goed op schema. Ze heeft wel hele lange benen. De groei daarvan ligt 1,5 wk voor. Papa heeft ook lange benen. Denk dat ze op hem gaat lijken. Cerclage ook helemaal goed. Baarmoederhals was ook nog lang. 4,7mm. Had de gyn niet verwacht. Wel was de bovendruk bij het bloedmeten te hoog. Was 160/80. Maar hoefde me nergens zorgen over te maken... Ik heb rrm verstand van bloeddrukkeb enzo. Wanneer heb je dan eem hoge/lagr bloeddruk. 160klinkt niet echt goed voor mij. Lov. Balen van je nacht meid. Is dat gevoel mi wel weg?
@ Lov, dat klinkt inderdaad als een blabberde nacht! Gelukkig kun je het vandaag dan een beetje rustig aan doen @ Dido, lijkt me ook raar ja maar aan de andere kant kun je straks weer helemaal jezelf zijn en echt gaan genieten. @ Lizzie, super fijn dat alles er goed uit zag en je lekker weer naar huis kon! Houden zo @ Hier, heb even een dip dag vandaag... Alles vliegt me weer even een beetje aan. En dan slaan de grote twijfels toe of het straks allemaal wel gaat lukken enzo. Pfff.
Oh Lizzie, wat fijn dat alles goed was. Qua bloeddruk, het gaat met name om de onderdruk. 160 bovendruk is wel te hoog, maar 80 onderdruk is netjes. Boven de 90 is het oppassen. Ik werd ingeleid omdat mijn onderdruk steeds hoger werd.
@lizzie Fijn dat alles goed was! Dat worden modellen beentjes Bloeddruk heb ik niet zo veel verstand van. Vk meld m wel altijd met de mededeling dat ie goed is. Volgens mij had ik de laatste keer 70-120. @joy Kan me voorstellen dat het je af en toe aanvliegt. Komt goed meis. Uit eerdere berichten maak ik op dat je een hele lieve mams hebt die je graag helpt. Gaat jullie lukken! @lov Beetje kunnen bijkomen van je beroerde nacht? @hier Morgen weer controle bij vk. Ben benieuwd naar de bloedgroep van ons mannetje en of m'n ijzer helemaal goed gaat. Schoonmams gaat gezellig mee en daarna samen door naar de babydump. 'S avonds blijft ze ook eten en sluit ook nog onze trouwfotograaf (goede vriendin van me) aan.
Ja ach bijkomen... ik zou even gaan liggen .. Niet gedaan ach het scheelt al een hoop dat de meiden er niet waren...die breken soms de tent af hahaha.. Lizzie super meid! Helemaal fijn dat je cerclage goed is! Joy waarom die twijfel? Je wilde toch al een derde alleen komt die wat sneller
Lizzie, wat fijn! Dat zijn de goede berichten! Dido, hoe was je controle? Joy, knuffel! Het valt ook allemaal niet mee Joy, lekker even zo'n dagje he!
Lizzie, wilde nog even zeggen dat ik vind dat je het super doet! Dat thuis zitten is niet altijd makkelijk. Je bent nu al een geweldige mama!
@ Dido, ja mijn moeder is wel heel lief. Maar ik kan daar ook niet altijd op terug vallen natuurlijk. Dan daarbij heeft ze sindskort een relatie dus ze is ook niet zovaak meer hier, haar goed recht hoor. Maar ik weet dat ik straks buiten die vrijdag dan, er ook alleen voor sta. ML werkt heel veel. Zelf werk ik natuurlijk ook nog en ik ben ook aan een studie begonnen die ik toch ook nog ergens dit jaar of volgend jaar moet afronden. @ Lov, een derde zou er eigenlijk niet meer komen. Ik had er nog een grote twijfel bij, het was meer zoiets van 'wel leuk een derde' zonder er nog echt over na gedacht te hebben. ML vond het sowieso prima met 2 en wilde geen derde. Ik denk dat uiteindelijk als ik er ook goed over na had gedacht er geen derde meer was gekomen. En nu ik er dus echt goed over na ga denken tja omdat het nu dus MOET want we zullen toch oplossingen voor een aantal problemen moeten vinden denk ik steeds meer van, waar beginnen we toch aan... Maarja, weghalen doe ik sowieso niet en ik weet ook dat als het kindje er eenmaal is dat het wel goed komt en ik er ook veel van zal houden... maar nu heb ik gewoon af en toe van die momenten dat het voelt als een strop om mijn nek. En andere momenten denk ik er weer heel luchtig over en zit ik op een roze wolk.... Ach misschien zijn het de hormonen....
Ja joh die ene meer kan er ook nog wel bij toch Je moet gewoon beter en slimmer dingen kopen, al die merkdingetjes die jullie volgens mij wel veel kopen gewoon niet meer doen. En kindjes kunnen bv ook samen op een kamer slapen toch waarom perse nu al verhuizen. Kinderwagen misschien op mp kopen en waarom perse een dure, zoveel leuke goedkopere wagens... En de rest heb je toch wel in huis, ja wordt het nu een meisje moet je nieuwe kleren, maar dat shoppen vindt jij toch wel leuk Maar dat is dan natuurlijk de financiële kant... Kwa tijd en alles doen met 3 kids, dat gaat allemaal vanzelf.... Tenminste hier wel. J gaat gewoon mee in het ritme van de rest. Je moet gewoon anders gaan leven misschien. Maar komt allemaal wel goed. Ik heb niet het idee, om het even heel grof te zeggen, dat jullie het krapjes hebben kwa financieen dus gewoon ergens wat minder uitgeven. Daarbij is het nu nog niet extreem duur...straks als ze naar de middelbare school gaan dan wordt het pas duur Mamsie even een vraagje aan jou. Jij doet ook een joggen toch? Hoe ben je hiermee begonnen?..
@lov nou hopelijk vanavond betere nacht @lizzie fijn dat alles goed is! Tja bloeddruk kijk gemiddeld (niet-zwangeren) is 120/80, maar zodra je je inspant gaat je bloeddruk omhoog. En als jij misschien wat zenuwachtig was was je bovendruk daarom wel hoog. Onderdruk is belangrijkste @joy het gaat lukken en weet je waarom? Je moet wel En zoals Lov ook aangeeft inkopen goed plannen, mp afspeuren. En desnoods zelf je zolder puinruimen en op mp zetten Ik heb gister mn verkeerd gekochte accu verkocht, is de domkopschade iig gehalveerd. Mee eens!
Ja! Ik loop een programma van Evy. Dan bouw je rustig op. Probeer 2x per week te lopen. Als ik een les erg zwaar vind, loop ik hem rustig 2x
Mamsie/Bouwjaar. Wat lief! Dank jullie wel. Ach ja denk wel dat iedere aanstaande moeder het er voor over heeft. Misschien dat de ene iets meer zeurt dan de andere maar ja die wens moet toch in vervulling he. Joy. Komt allemaal goed. Alles proberen stap voor stap te zien in plaats van 1 groot ding. En die derde gaat straks gewoon lekker mee. Heeft ook 2 grote broers om van te leren en samen lekker te spelen. Tja en die hormonen doen natuurlijk ook van alles met je nu. Mamsie. Opbouwen met Evy duurt dat lang. Ik moet straks echt weer aan de slag. Conditie van 0,0 op het moment. hahahah Als ik de trap op moet dan sta ik te hijgen. Pfffffffffffff
100 dagen! Dat is echt aftellen! Doel van Evy is 5 km lopen in iets van 26 lessen, 3 lessen per week. Eerste lessen duren maar een minuut of 20. Ik loop 2x per week