Ah leuk Ika Thx allemaal voor de complimentjes voor A ... Ze houdt m goed op, maar ze zal vast beter kunnen zien ook. Moet alleen dalijk al terug. Hij zakt steeds naar voren en dan gaat ze dus over de bril heen kijken. Maar de bril is al flink aangepast dus ben eens benieuwd of ze nog veel kunnen. Vanavond komt mijn schoonvader gezellig bij ons op bezoek ... Geen zin in. Mijn schoonmoeder is de hele dag weg en dan kan hij niet alleen thuisblijven ... Klinkt zielig natuurlijk maar heb er dus geen zin in. Dat eeuwige geklets over vroeger.,,verhalen die ik al 11 jaar aanhoor....op mijn zaterdagavond aaaahhhhhhhh... Maar ik moet natuurlijk niet zeuren begrijp me niet verkeerd de man is een leuke kerel maar hij is al in de 90 en verteld iedere keer dezelfde verhalen...
@Lov, misschien even die beugeltjes bij de neus instellen? Morgen lekker thuis met moederdag. Mijn moeder komt gezellig hier. M. ligt net te tukken na de fruithap. Net voor het in slaap vallen de hele tijd mamamamama.... Zo schattig hoe snel dat vocaliseren ineens gaat.
Ika wat lief♡ Bouwjaar hoe is het nu met haar? Lov mmmmm ik begrijp je dondersgoed hihihi zou ik ook niet echt veel zin in hebben iemand vroeg of ik wel kon werken weet niet meer wie maar dat gaan we vanavond zien hihihi.... de hele week ging niet echt lekker met me schoonmaakwerk, want je bent de hele tijd met water bezig, daarom is ie nog niet dicht ga denk me twee vingers aan elkaar tapen zodat de snee niet de hele tijd open gaat staan...... fijn weekend meiden..... en alvast een hele fijne eerste moederdag voor de meeste dames♥
@ika leuk om je weekend zo te beginnen Koorst is gezakt, vanmorgen 37,7 maar net voor t eten 37,9. Helaas was de nacht wat minder, ze heeft bij ons op bed gelegen. Kleedkussen tussen de hoofdkussens, als ze bij me was was ze wel stil maar in haar eigen bed jengelen geblazen. Nouja kom dan maar lekker bij mama zo kon ik iig zelf liggen. Ze ligt nu in bed,ben benieuwd hoe lang t slaapje gaat duren. @lov owh tandjes op elkaar dan vanavond
Lov. Oohh klinkt erg gezellig. Hier ook zo'n avondje. Maar mijn vader komt dat is misschien toch wel iets gezelliger dan wat ik van jou hoor, maar ik hang liever op de bank. Ika. Wat schattig. Bouwjaar. Hopelijk wordt het niet veel hoger vandaag. En slaapt ze lekker door om de nacht goed te maken. Hier. Zo even boodschapjes doen. en huisje beetje opruimen en dan vanavond bezoek.
Zo na 3x terug te zijn geweest bij de brillenzaak is het nu eindelijk goed. De zaak ligt in een stad dus ik liep een rondje en zag dat de bril nog steeds niet goed zat dus maar weer terug. Dit dus 3 keer gedaan. Nu heeft ze andere neussteuntjes en alles bijgetrokken en geduwd en het zit eindelijk goed. Nee ik ga op de bank zitten en doe maar net alsof hij er niet is. Klinkt gemeen maar dan kom in tenminste niet weer voor de 1000000 keer in gesprek over vroeger en de auto's en fietsen die hij leuk vond. Bouwjaar ah zielig maar een normale reactie op zich. Moet alleen niet te lang duren.. Gewoon zetpilletjes geven Lizzie hahaah ook veel plezier dan
@lizzie kun je neit gewoon bankhangen dan als je pa er is= Ik doe dat rustig hoor @lov nou hehe wel belangrijk dat hij goed zit. Taj zetpilletje kan, maar ik ben eigenlijk voor om het lichaam het zelf te laten oplossen zolang t niet de spuigaten uitloopt. En ze was wat jengelig maar t was niet huilen geblazen. Het gaat ook alweer de goede kant op want nu is t al geen koorts meer maar verhoging. Ze slaapt nu al dik 2 uur (niet verwonderlijk) gewoon in haar romper in t slaapzakje gedaan, kan ze mooi haar warmte kwijt. Ff wat anders we hebben familieweekend volgende week. Er is een zwembad op t park dus op mp maar zo'n gele band gekocht voor 3,-. Maar ik lees en hoor verschillende dingen mbt luier/ zwembroekje. Geen zwemluier nodig omdat ze toch niet in t water zouden poepen (?), zwembroekje met soort luier erin, zwemluiers die te groot zijn, herbruikbare of wegwerpzwemluiers? @mamsie jij had toch al gezwommen met E? Wat deed jij? Anderen al gezwommen?
Oh ja klinkt idd wel goed nu bouwjaar.... Gelukkig. En ik ben ook voor zelf het lichaam iets laten doen hoor bij F zaten we toen in het zk voor A en toen krijste hij het uit van de pijn aan de beentjes dus toen heb ik daar wel een zetpil gevraagd, vond het zielig. Zwemmen heb ik hier wel altijd met zwemluiers gedaan...gewoon die van van de kruidvat. Voor als want als ze moeten poepen moeten ze en doen ze het gewoon hoor Prenatal heeft ook zwemluiers die van de buitenkant gewoon van een leuk stofje zijn... Die zou ik dan misschien kopen...
Zo net ff in nog geen halfuurtje bij de lokale juwelier trouwringen uitgezocht En weer een vinkje F had na haar slaapje nog maar 37,2. Hopelijk vanavond weer normaal slapen. Denk dat ik dat ik ivm zwemmen maar ff naar t kv ga dan.
@Bouwjaar, dat hebben jullie snel gedaan! Super dat je meteen de ringen naar wens hebt gevonden. @Lov en Lizzie, sterkte met de (schoon)vaders vanavond. M. ligt na een lekker badje alweer meer dan een uur onder zeil en we kijken gezellig songfestival. Ik ben erg benieuwd.
Tweede plaats bij songfestival yeah! We hadden gewonnen als die eerste geen vrouw met baard was hoor. Schoonvader is net weg pfffff... Nu nog even tijd voor mij en dan naar bed
Lieve oempaloempa mama's. Geniet van jullie moederdag met jullie lieve kindjes!! Had al mooie foto's gezien op fb!! Hopelijk kan ik dit volgend jaar iedereen hier wensen!. Xx
Ben teleurgesteld dat er in dit huis niet eens is opgenoemd dat het moederdag is. Terwijl paar weken terug vl het nog jammer vond dat ik er aan dacht, kwam door de reclame folders, en hij zelf gisteren nog opnoemde dat t over een maand vaderdag is. Niks speciaals dus aan mijn eerste moederdag.
Ik hoef nog niet eens een kadootje ofzo maar nu lijkt het alsof hij het vergeten is. Meer bezig met de auto die we mogelijk gaan kopen. En ik krijg ff een punthoofd van F die weigert te gaan slapen, ze is al vanaf 8.50 wakker.